-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09310000-5 — Електрична енергія (Електрична енергія)
Завершена
241 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 205.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 205.00 UAH
Період оскарження:
22.04.2021 15:34 - 04.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
7c72ee1206144c0c8ba7030c5f8b9018
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-009440-a.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Доброго дня, відповідно до додатку 3 учасник повинен: " Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не раніше грудня поточного року." В разі якщо у Постачальника раніше не вимагали таких довідок, у Учасника є 15 діб, з них – лише 12 робочих днів на отримання відповідних довідок від операторів систем розподілу. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, тощо. Якщо для аналогії застосувати ч.1 ст.20 Закону України «про звернення громадян», то звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Тобто за 12 робочих днів отримати таку відповідь неможливо. При цьому, відповідно до укладеного договору оператор системи розподілу не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. Відповідно, Замовник вимагає інформацію в дуже обмежені строки, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – оператора системи розподілу. Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2021 16:17
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник!
Уповноваженою особою Пусан Наталією Дмитрівною було розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації з метою недопущення дискримінації учасників процедури закупівлі.
Дякуємо за зауваження.
Статус вимоги:
Задоволено