-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Маяковського в м. Боярка Київської області; Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт».
Якість послуги, що надається, повинна відповідати вимогам стандартів, технічних умов, інших нормативних актів, що встановлюють вимоги до їх якості і підтверджуватися документами, необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України
Завершена
261 054.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 610.55 UAH
мін. крок: 1% або 2 610.55 UAH
Період оскарження:
22.04.2021 14:34 - 28.04.2021 17:00
Вимога
Відхилено
Скасувати незаконне рішення
Номер:
0afc8afc7fcb44fe9cc501e01f1cecc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-007875-a.b3
Назва:
Скасувати незаконне рішення
Вимога:
Замовник прийняв незаконне рішення про визнання ФОП ЯКОВЛЄВОЇ С.М. переможцем процедури закупівлі.
Пропозиція ФОП «Яковлєвої С.М» не відповідає поставленим вимогам замовника і чинному законодавству (в тому числі будівельним нормам і стандартам), зокрема:
1) Учасником надано схеми дорожнього руху за 2020 рік, дивним чином затвердженні НП; Національна поліція не затверджує СДР без договору про закупівлю. Таким чином, припускаємо, що надані схеми стосуються минулорічних закупівель і не відповідає об’єктам, що підлягають ремонту у даній закупівлі. Таким чином, надані схеми – не актуальні і не чинні.
2) Якщо учасник не повинен подавати якісь документи, він має надати довідку про це з посиланням на норми закону. ФОП Яковлєва С.М. не надала актуальних схем ОДР і не надала довідки про причину надання минулорічних схем.
3) ФОМ Яковлєва С.М. не надала сертифікатів нарколога і психіатра на всіх працівників (а лише на двох) і не надала довідки про причини відсутності решти документів.
4) До штату ФОП Яковлєвої С.М. входять усього шість працівників (один інженер і п’ять майстрів). Майстри відповідно до Довідника кваліфікаційних професій, не виконують дорожніх робіт, а лише контролюють їх проведення. координують роботу дорожнгіх робітників. Таким чином, відсутність дорожніх робітників у штаті ФОП Яковлєвої С.М. унеможливить виконання робіт за предметом закупівлі.
Отож, відповідно до ст. 18, ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» дана закупівля має бути відмінена внаслідок відхилення усіх пропозицій.
На підставі викладеного ПРОСИМО:
- Скасувати протокол №2 щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 14 травня 2021 року про визначення пропозиції ФОП Яковлєвої С.М. такою, що відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі; про намір укласти договір.
- Відхилити пропозицію ФОП Яковлєвої С.М.
Закликаємо до дотримання законності у ваших діях.
Нагадуємо про надані нам законом права захищати порушені замовником інтереси учасника закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2021 18:19
Вирішення:
Добрий день. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
З приводу розгляду Вашої вимоги, що надійшла до Замовника через електронну систему закупівель повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3. ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Частиною 19 статті 1 Закону визначено, що переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
В пункту 3 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учасник повинен надати у складі пропозиції на закупівлю схеми тимчасової організації дорожнього руху на період виконання дорожніх робіт, що розроблені у відповідності до ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» та оформлені згідно ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту». Схеми тимчасової організації дорожнього руху мають відповідати характеру виконуваних робіт, повинні бути погоджені відповідним підрозділом управління патрульної поліції.
В складі пропозиції учасника (ФОП Яковлєва С. М.) міститься файл під назвою «Схеми_одр.pdf» в якому містяться відповідні схеми організації дорожнього руху. Також, в складі пропозиції учасника міститься Довідка (файл під назвою «Довідка_схеми_ОДР.pdf») в якій зазначається, що роботи виконуються у вiдповiдностi до схем тимчасової органiзацiї дорожнього руху на перiод виконання дорожнiх робiт, що розробленi у вiдповiдностi до ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та органiзацiя дорожнього руху в мiсцях проведення дорожнiх робiт» та оформленi згiдно ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект органiзацiiї дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змiсту».
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.
В Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині, яка визначає вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в п. 2.3. зазначено, що для підтвердження наявності допуску персоналу на виконання робіт згідно технічної специфікації надаються: 2.3.2. Медичні дані про професійну придатність до роботи та відсутність протипоказань. - Картка медичного огляду працівника з висновком про придатність для роботи за посадою/професією (професійний медичний огляд). - Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів. - Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду.
В складі пропозиції учасника (ФОП Яковлєва С. М.) є файл під назвою «Працівники_угоди_допуски.pdf» в якому містяться завірені копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів на працівників Керичанина О.О., Слободенюка Р.А., Яковлєва А.О., та Юхимця В.В.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.
В Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині, яка визначає вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено, що учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи:
2.1. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до технічної специфікації за формою Таблиці 2.,
2.2. В підтвердження дійсного залучення працівників відповідної кваліфікації учасником надаються накази про призначення, цивільно-правові угоди або інші документи, на кожну особу, зазначену в таблиці.
2.3. Для підтвердження наявності допуску персоналу на виконання робіт згідно технічної специфікації надаються:
2.3.1. Посвідчення та витяги з протоколів засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці: - НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг. - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
2.3.2.Медичні дані про професійну придатність до роботи та відсутність протипоказань. - Картка медичного огляду працівника з висновком про придатність для роботи за посадою/професією (професійний медичний огляд). - Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів. - Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду.
Таким чином, Замовником не встановлювалась вимога про наявність в учасника працівників, що перебувають на посадах дорожніх робітників.
В складі пропозиції учасника (ФОП Яковлєва С. М.) є довідка про наявнiсть працiвникiв вiдповiдноi квалiфiкацiii, якi мають необхіднi знання та досвід Вих. № 26/05-21 вiд 05.05.2021 року (файл під назвою «Довідка¬_працівники.pdf»). Відповідно до вищезгаданої довідки, учасник підтверджує наявність працiвникiв, якi мають необхiднi знання i досвiд з виконання заявлених робiт, якi є предметом закупiвлi.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.
На підставі вищевикладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», замовником прийнято рішення про відхилення даної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Застосування норм права
Номер:
01c87b21b7294160a3aca2be1f5115bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-007875-a.c2
Назва:
Застосування норм права
Вимога:
Пункт 4 Листа Л И С Т МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ 26.12.2008 N 758-0-2-08-19
Щодо практики застосування норм права у випадку колізії:
При розбіжності між загальним і спеціальним
нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо
він не скасований виданим пізніше загальним актом.
З даного вбачається, що дозвільна загальна норма ч. 3 ст. 14 Закону ОБМЕЖУЄТЬСЯ СПЕЦІАЛЬНОЮ НОРМОЮ - ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Не помиляйтесь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2021 13:31
Вирішення:
Добрий день. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
З приводу розгляду Вашої вимоги, що надійшла до Замовника через електронну систему закупівель повідомляємо, що Замовнику не зрозуміла суть вимоги. Також, Замовнику не зрозуміло в чому саме вбачається порушення будь-яких прав скаржника.
На підставі вищевикладеного, Замовником прийнято рішення про відхилення даної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження дій замовника
Номер:
a78b3ab9df4c415e9bfab090ecd820be
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-007875-a.b1
Назва:
Оскарження дій замовника
Вимога:
У протоколі уповноваженої особи О. Гонтар зазначено зокрема, що причиною відхилення пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не надано 2.3.2. Медичні дані про професійну придатність до роботи та відсутність протипоказань. - Картка медичного огляду працівника з висновком про придатність для роботи за посадою/професією (професійний медичний огляд). - Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів. - Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду.
Довідка ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» про ненадання документів не обґрунтована, оскільки відповідно до ч. З ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Таким чином, замовник вважає, що Закон не обмежує право Замовника в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимагати документи, що підтверджують відсутність медичних протипоказань до виконання робіт згідно технічного завдання. Також, вимога зазначена в пп. 2.3.2. п.2.3. Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Емоційна сторона нашої скарги вимагає застосувати фразу «з усією повагою», аби замовник не вважав подальший текст образами.
Так от. Ви знущаєтесь?
Ви читали ст. 19 Конституції? Органи державної влади і місцевого самоврядування зобов’язані діяти виключно у спосіб встановлений законом. Тобто поведінка розпорядників бюджетних коштів регулюється не фантазіями замовника, не його особистим бажанням, а виключно тими імперативними нормами, які прописують – як діяти.
Тепер щодо тлумачення ч. 3 статті 14 Закону.
Ви цікавилися лексичним значенням слова «Інформація»? Ви відрізняєте слово «Інформація» від слова «Вимоги»?
http://sum.in.ua/s/informacija (Академічний тлумачний словник). Інформація - Те саме, що інформування.
http://sum.in.ua/s/informuvannja ІНФОРМУВА́ННЯ, я, сер. Дія за значенням інформувати.
http://sum.in.ua/s/informuvaty ІНФОРМУВАТИ, ую, уєш, недок. і док., перех. Повідомляти про що-небудь; доводити до відома.
Інша інформація, яка може зазначатися замовником – повинна мати оповідальний характер про саму закупівлю.
На це вказує комплексний аналіз частини 3 ст. 14 Закону, у якій перелічують відомості (інформація) про саму закупівлю, її предмет, ідентифікатор та інші координати. Жодного пункту про вимоги до учасника у ч. 3 ст 14 Закону немає. Ви зловживаєте (маніпулюєте) правами. Дійсно у спрощеній закупівлі відсутнє оскарження рішення замовника. але не зрозуміло – навіщо було писати про другу підставу відхилення (незаконну), якщо першої було достатньо.
Вимоги до учасника замовником формуються не на підставі ч. 3 ст 14 Закону, а на підставі ст. 16 Закону. Там і тільки там зазначено кваліфікаційні критерії до учасників. Одним з критеріїв є наявність працівників що мають відповідні знання та досвід. Яким чином медичні документи (лікарська таємниця) мають відношення до знань і досвіду?
Щодо тверджень замовника
Ви вказуєте, що Закон не обмежує право Замовника в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимагати документи, що підтверджують відсутність медичних протипоказань до виконання робіт згідно технічного завдання. Також, вимога зазначена в пп. 2.3.2. п.2.3. Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Це знущання? Ви хотіли як, щоб у самому законі так і було прописано : «Забороняється замовнику вимагати медичні документи»?
Достатньо того, що Закон не дозволяє іншого, крім точно того, що прописано ст. 16 Закону, а саме – документів про знання і досвід. Це можуть бути дипломи, посвідчення з охорони праці, тощо, але не медичні документи.
З таким підходом замовника можна думати, що Закон не обмежує йог оправа вимагати свідоцтва про народження, копії паспортів, грамоти зі школи, тест на COVID, результати аналізів, довідки про відсутність їх судимості, заборгованостей по аліментам….
Це фантазії. Ми звернемося до Мінрегіону з офіційним запитом про тлумачення ч. 3 ст 14 Закону і з питанням про можливість замовника вимагати медичну документацію працівників.
Ми поважаємо Вас і бажаємо у будь-якому випадку будувати відносини із замовником на законних підставах.
Зважаючи на викладене, просимо:
Скасувати протокол відхилення
Опублікувати новий протокол, у якому буде виключено причину №2 відхилення нашої пропозиції (ненадання медичних документів).
Для відома.
З аналізу документації ФОП «Яковлєва С.М» ми віднайшли декілька невідповідностей вимогам замовника.
1) Учасником надано схеми дорожнього руху за 2020 рік, дивним чином затвердженні НП; Національна поліція не затверджує СДР без договору про закупівлю. Таким чином, припускаємо, що надані схеми стосуються минулорічних закупівель і не відповідає об’єктам, що підлягають ремонту у даній закупівлі. Таким чином, надані схеми – не актуальні і не чинні.
2) Якщо учасник не повинен подавати якісь документи, він має надати довідку про це з посиланням на норми закону. ФОП Яковлєва С.М. не надала актуальних схем ОДР і не надала довідки про причину надання минулорічних схем.
3) ФОМ Яковлєва С.М. не надала сертифікатів нарколога і психіатра на всіх працівників (а лише на двох) і не надала довідки про причини відсутності решти документів.
4) До штату ФОП Яковлєвої С.М. входять усього шість працівників (один інженер і п’ять майстрів). Майстри відповідно до Довідника кваліфікаційних професій, не виконують дорожніх робіт, а лише контролюють їх проведення. координують роботу дорожнгіх робітників. Таким чином, відсутність дорожніх робітників у штаті ФОП Яковлєвої С.М. унеможливить виконання робіт за предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2021 12:59
Вирішення:
Добрий день. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
З приводу розгляду Вашої вимоги, що надійшла до Замовника через електронну систему закупівель повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
Таким чином, враховуючи положення ст. 13 Закону спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівель.
Згідно з ч.1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи той факт, що спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівель визначених ч.1 ст. 13 Закону, замовники не зобов’язані застосовувати статтю 16 Закону при проведенні спрощених закупівель.
Частиною 19 статті 1 Закону визначено, що переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Варто відзначити, що оскільки частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які повинні бути включені до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, то замовником можуть зазначатись і інші документи, які зобов’язаний надати учасник в складі пропозиції.
Також, вважаємо за необхідне звернути увагу скаржника на лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо спрощених закупівель» №3304-04/28729-06 від 05.05.2020, а саме на частину 1 таблиці 2 де зазначено, що оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників.
Таким чином, встановлення замовником вимоги, що пов’язана з наданням документів, які підтверджують відсутність медичних протипоказань у працівників учасника до виконання робіт згідно технічного завдання, не порушує приписів Закону України «Про публічні закупівлі» та прав учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», замовником прийнято рішення про відхилення даної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено