-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Виконавець проводить охорону об'єктів, здійснює перепускний режим на об'єктах і охорону співробітників
Завершена
168 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2017 17:40 - 11.06.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога до розряду охоронця
Номер:
8205c9667bf54e65b3f20b50c98d6c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-30-001826-b.c6
Назва:
Вимога до розряду охоронця
Вимога:
В додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям" Замовником вимагається надання учасником документів щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
«2.2. Копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації «охоронник» не менше 4
працівників, які мають робітничу кваліфікацію «Охоронник» не нижче ІV розряду.»
Згідно з Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року внесено зміни до кваліфікаційної характеристики такої поширеної у нас час професії як «Охоронник», а саме:
«3-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 3 років.
4-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 4 років.
Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї.»
Охоронці 3-го та 4-го розряду наділені рівними правами та мають право охороняти об’єкти державної власності, тому виникає запитання – чому Замовник вказує саме наявність охоронців не менше 4-го розряду так як охоронник 3-го розряду повністю відповідає кваліфікаційним критеріям?
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників.
Тому дана вимога призведе до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Тому просимо Вас, для того, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах просимо Вас внести зміни до документації чи прибрати дану вимогу з документації торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2017 13:07
Вирішення:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема й такому як «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Закону України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікації працівників.
В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що Замовник має право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення охоронників високого рівня кваліфікації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо трекерів
Номер:
6e0f6f3d459c4c2cba67f74e6ce71b49
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-30-001826-b.b5
Назва:
Щодо трекерів
Вимога:
В додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям" Замовником вимагається надання учасником документів щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічну базу , а саме:
« п. 1.7. Довідка про наявність у учасника не менш ніж 2(два) персональних супутникових GPS трекерів, з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик».
Чому Замовник вказує саме наявність GPS трекерів а не еквівалент, можливо щоб зменшити коло учасників? Так як у іншого учасника може бути в наявності аналогічний пристрій для дистанційного спостереження за пересуванням охоронця, на приклад: персональні GPS маячки, Алет, прилад контролю Стимул. Чому учасник не має право надати інший пристрій, який за технічними характеристиками має такі ж можливості як і трекер? В порівнянні трекеру, Алету чи Стимулу, трекер надає похибку в пересування в 50 метрів.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників. Тому дана вимога призведе до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Тому просимо Вас, для того, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах просимо Вас внести зміни до документації чи прибрати дану вимогу з документації торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2017 12:46
Вирішення:
Щодо трекерів
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення можливості здійснення контролю за виконанням охоронником своїх обов’язків, до тендерної документації включена вимога щодо наявності в учасника персональних супутникових GPS трекерів, з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників.
Замовник не заперечує використання учасником обладнання та систем аналогічних за функціями та можливостями до персональних супутникових GPS трекерів.
Таке обладнання повинне забезпечувати можливість моніторингу учасником та замовником шляхів пересування охоронників та при виявленні охоронником під час обходу об’єкту порушень - можливість оперативного передавання сигналу тривоги та виклику групу реагування.
Вразі використання аналогічного обладнання, учасник повинен надати:
- пояснення з детальною таблицею порівняння можливостей такого обладнання з GPS трекерами
- порядок дій і перелік необхідного обладнання для можливості замовником здійснення моніторингу та перегляду інформації щодо часу та шляхів пересування охоронників.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога до документації
Номер:
cc7914d0cda548eaa3fd5c4f8b4267ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-30-001826-b.c4
Назва:
Вимога до документації
Вимога:
В додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям" Замовником вимагається надання учасником документів щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічну базу , а саме:
« п. 1.9. Копія листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ».
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників підтвердження наявності приймально-передавальних пристроїв у вигляді листів від інших органів чи структур тим більше підтвердження наявності кодів ІМЕІ GPS трекерів, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Тому дана вимога призведе до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Тому просимо Вас, для того, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах просимо Вас прибрати дану вимогу з документації торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2017 12:24
Вирішення:
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення можливості здійснення контролю за виконанням охоронником своїх обов’язків, до тендерної документації включена вимога щодо наявності в учасника персональних супутникових GPS трекерів, з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників.
Вимога щодо надання учасником копії листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ зазначена з метою підтвердження права легально використовувати дані прилади на території країни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги в документації
Номер:
51f9ff5de4b341c2a923b25d88a5f919
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-30-001826-b.c3
Назва:
Дискримінаційні вимоги в документації
Вимога:
В додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям" Замовником вимагається надання учасником документів щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам , а саме:
« п. 5. Копію чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами.»
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Тому дана вимога призведе до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Тому просимо Вас, для того, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах просимо Вас прибрати дану вимогу з документації торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2017 11:42
Вирішення:
Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством». Частиною 3 статті 22 передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наявність в учасника договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами є гарантією компенсації збитків заподіяних в результаті неналежного виконання зобов’язань за договором.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
81b83727b0654beeb8dcedbd3db50291
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-30-001826-b.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
В додатку 1 до тендерної документації в п. 1 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази " Замовником вимагається надання учасником нотаріально завірені копії наступних документів:
«1.2. Нотаріально завірені копії дозволів ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіостанції професійного радіозв'язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2Вт у регіоні надання послуг (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.).
1.3. Нотаріально завірену копію дозволу Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу радіозв'язку аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв'язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 9 Вт.
1.13. Нотаріально завірену копію договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.»
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження на користування радіозв'язком. До того ж згідно роз'яснень АМКУ дана вимога не є обов'язковою вимогою і не повинна впливати на дискваліфікацію учасників.
Також згідно планової ціни можна зробити висновок, що на даному об'єкті буде використовуватися лише 2 пости охорони. Тоді постає питання навіщо двом охоронникам потрібні 3 рації потужністю не менше ніж 2Вт та рація з потужністю передавача не менше 9 Вт. З ким будуть спілкуватись охоронці під час несення служби по 4 раціях одночасно?
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дані вимоги можуть суттєво скоротити перелік майбутніх учасників, або привести до прихованої дискримінації. Тому для того щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах просимо Вас прибрати дані вимоги з документації торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2017 11:29
Вирішення:
Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
Пунктом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання.
Таким чином, надання передбачених тендерною документацією та зазначених у вашому зверненні документів запевнять Замовника у наявності в учасника матеріально-технічної бази для можливості організації радіозв’язку двох охоронників і цілодобової диспетчерської служби. Також вважаємо за необхідне наявність в учасника принаймні однієї резервної радіостанції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо членів громадського формування
Номер:
e482e8d9be6640169b1e0d3f7e0fd512
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-30-001826-b.c1
Назва:
Щодо членів громадського формування
Вимога:
В Додатку 1 до тендерної документації, а саме в частині 2. "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" в пункті 2.3. та 2.4. вказано:
«2.3. Наявність в учасника не менше 4 (чотирьох) охоронників, які є членами громадського формування з охорони громадського порядку, наділені правами та обов'язками, передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та діяльність яких поширюється на територію адміністративно-територіальної одиниці, в якій знаходиться Замовник (для можливості добровільного їх залучення Замовником (в зв'язку з їх обізнаністю режимом роботи та знанням території Замовника) з метою підсилення постів під час надзвичайних ситуацій та до співпраці з органами внутрішніх справ). Для підтвердження надати завірені учасником копії відповідних посвідчень.
2.4. Документально підтвердити, згідно Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», проходження правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку а 2016 році. Для підтвердження надати завірені учасником копії довідок про проходження правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку на працівників у відповідності до п. 2.4. цього Додатку»
Відповідно до статті 11 «Форми і методи роботи громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону» Закону України „Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону ”Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом:
1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування;
2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб;
3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.
Як бачимо із вищевказаної статті члени громадського формування можуть провадити свою діяльність лише під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України. Також, даною статтею встановлено у який саме спосіб можуть провадити свою діяльність члени громадського формування. Таким чином, член громадського формування може діяти лише в межах Закону та діяти виключно з поліцейськими та прикордонниками.
Таким чином вимога про наявність в Учасника працівників є недоцільною, навіть якщо такі працівники наявні в Учасника здійснювати діяльність як член громадського формування вони можуть виключно з поліцейськими та прикордонниками.
На підставі вищевикладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт, частину та статтю законодавчих актів України, які зобов’язують охоронне підприємство мати в штаті працівників, які є членами громадського формування?
Як наявність працівників з посвідченням члена громадського формування впливатиме на надання послуг, оскільки здійснювати свою діяльність член громадського формування може тільки спільно з поліцейськими та прикордонниками?
У разі неможливості надати вищевказане роз’яснення вимагаємо виключити даний пункт із тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має в штаті відповідних працівників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2017 11:07
Вирішення:
Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством». Частиною 3 статті 22 передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо наявності в учасника охоронників, які є членами громадського формування з охорони громадського порядку, наділені правами та обов'язками, передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» зазначена з метою забезпечення можливості добровільного залучення Замовником таких охоронників (в зв'язку з їх обізнаністю режимом роботи та знанням території Замовника) для підсилення постів під час надзвичайних ситуацій та до співпраці з органами внутрішніх справ.
Також зазначаємо, що права та обов'язки членів громадського формування з охорони громадського порядку зазначені в Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону». Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» члени громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону під час спільного з поліцейськими, прикордонниками виконання покладених на них завдань з охорони громадського порядку і державного кордону мають право застосувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії у випадках і в порядку, передбачених законом. В зв’язку з тим, що об’єкти охорони знаходяться в державній власності, вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуг та додаткових навичок до працівників охорони,
Статус вимоги:
Задоволено