• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 22.04.2021 11:58 - 04.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Лист партнера підписан КЕП

Номер: f5d24e8209bc44a69372288215b3f126
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-22-002128-c.b5
Назва: Лист партнера підписан КЕП
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації (далі – Документація) Замовником встановлена вимога, згідно якої У разі користування Учасником зазначеними АЗС/АЗК на підставі будь-якого іншого (-их) договору (-ів), згідно якого (-их) відпуск нафтопродуктів здійснюватиметься за талонами, що пропонуються Учасником на АЗС/АЗК (договір зберігання пального або договір про партнерське обслуговування талонів тощо), – надається копія (-ї) відповідного (-их) договору (-ів), укладеного (-их) між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, або зберігачем палива на АЗС/АЗК з оригіналом листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2021-2022 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше лютого 2021 року та повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. На оригінал листа накладається кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП. При цьому, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Таким чином, вимога Замовника щодо накладення на лист КЕП є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношення до Учасників, які мають можливість отримати лист від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці з накладеним ЕЦП з кваліфікованим сертифікатом відкритого ключа (УЕП), та є порушенням вимог частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо вилучити з Документації вимогу щодо надання листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! 5. Щодо накладення кваліфікованого електронного підпису, зазначаємо, що ця вимога не є дискримінаційної, так як електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі. Таким чином для надання правдивої інформації та запобігання зловживань зі сторони учасників, відповідно до статті 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи постачальників є обов’язковим, згідно умов тендерної документації. Тому, внесення змін до тендерної документації про накладення кваліфікованого електронного підпису, вважаємо безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.05.2021 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЯ Учасників

Номер: 5334191818d14a9e9ae5a7bc0e00fef3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-22-002128-c.b4
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ Учасників
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації (далі – Документація) Замовником встановлена вимога, згідно якої У разі користування Учасником зазначеними АЗС/АЗК на підставі будь-якого іншого (-их) договору (-ів), згідно якого (-их) відпуск нафтопродуктів здійснюватиметься за талонами, що пропонуються Учасником на АЗС/АЗК (договір зберігання пального або договір про партнерське обслуговування талонів тощо), – надається копія (-ї) відповідного (-их) договору (-ів), укладеного (-их) між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, або зберігачем палива на АЗС/АЗК з оригіналом листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2021-2022 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше лютого 2021 року та повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. На оригінал листа накладається кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-22-002128-c датою оголошення є 22.04.2021. При цьому, Замовник не обгрунтував необхідність надання листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, не раніше саме лютого 2021 року (ні не раніше січня 2021 року, або ні не раніше квітня 2021 року). Відсутність обгрунтування вимоги щодо дати видачі листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці не раніше саме лютого 2021 року може свідчити про зловживання владою або службовим становищем посадових осіб Замовника під час складання Документації та встановлення зазначених дискримінаційних вимог на користь певного "потрібного" уасника, який на час затвердження Документації вже має лист від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, датований лютим 2021 року. Такми чином, встановлюючи вимогу щодо надання листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, не раніше саме лютого 2021 року Замовник порушив вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупвілі» в частині відкритості та прозорісті на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо вилучити з Документації вимогу щодо надання листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! 4. В даній процедурі закупівель Замовником жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо дискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності. З урахуванням зазначеного, Замовник при складанні Тендерної документації дотримався норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Лист, який запропоновано подати Учаснику про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені в довідці, протягом 2021-2022 року, за талонами зразка учасника. Лист повинен бути виданий учаснику не раніше лютого 2021 року. Виходячи з того, що Учасники процедури закупівель надають у своїй тендерній пропозиції листи, довідки, інші документи, які мають бути достовірними на момент подання пропозиції, то в даному випадку Замовник керується тим, що процедура закупівлі проводиться починаючи з квітня 2021 тому, маємо на увазі, що даний лист може бути виданий починаючи з лютого 2021 до дати подання тендерної пропозиції, а саме: 08.05.2021р. З метою сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості, кількості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для вилучення листа щодо надання відповідної інформації з Тендерної документації, є недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.05.2021 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЯ Учасників

Номер: f55e50838b1f446d9fbfbf781f134197
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-22-002128-c.b3
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ Учасників
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації (далі – Документація) Замовником встановлена вимога, згідно якої У разі користування Учасником зазначеними АЗС/АЗК на підставі будь-якого іншого (-их) договору (-ів), згідно якого (-их) відпуск нафтопродуктів здійснюватиметься за талонами, що пропонуються Учасником на АЗС/АЗК (договір зберігання пального або договір про партнерське обслуговування талонів тощо), – надається копія (-ї) відповідного (-их) договору (-ів), укладеного (-их) між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, або зберігачем палива на АЗС/АЗК з оригіналом листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2021-2022 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше лютого 2021 року та повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. На оригінал листа накладається кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП. Згідно п.3.4 розділу 3 Додатку ІІІ Документації Термін постачання: з дати укладення договору і до 31.12.2021 р. Таким чином, Замовник необгрунтовано встановив вимогу, згідно якої Учасник повинен надати оригінал листа від власника/орендаря/зберігача на АЗС/АЗК про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2021-2022 року, чим необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення вищенаведених порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! 3. Тендерна документація Замовником підготовлена з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Для забезпечення виконання функцій державного контролю, вимога листа від Вашого партнера буде для нас підтвердженням про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК у 2021- 2022 роках, що є економічно вигідно та ефективно для безперебійної роботи Замовника. Зважаючи на те що термін поставки до 31.12.2021 року, а термін дії талонів повинен становити один рік з моменту придбання, що в свою чергу свідчить що оплату за товар буде проведено у 2021 році, а пальне буде використовуватись протягом терміну дії талонів тобто у 2022 році. Відповідно до вимог, зазначених в тендерній документації Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС/АЗК, а має можливість пропонувати АЗС/АЗК своїх партнерів, незалежно від торгової марки (логотипу) АЗС/АЗК. Тобто, Учаснику необхідно мати договірні відносини про співпрацю з такими АЗС/АЗК. Звертаємо увагу на те, що Замовник жодним чином в своїй тендерній документації не зазначив конкретну марку або торгівельний знак талонів, а вказав лише технічні характеристики та терміни придатності предмету закупівлі, виходячи з власних потреб. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. Крім того, при підготовці тендерної документації, ми також провели вибірково аналіз інших аналогічних закупівель. Торги відбувалися за достатньої кількості учасників, жодних звернень чи нарікань на аналогічні вимоги від Учасників не поступали. Якщо партнерський договір з власником (зберігачем) палива на АЗС/АЗК підписаний та діятиме протягом 2021 року, то отримання такого листа не повинно складати для Вас жодних проблем. Тому, внесення змін до тендерної документації про вилучення вимоги надання наявності листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, вважаємо необґрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.05.2021 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЯ Учасників

Номер: 1c62fff0d5e44129aea4d03174e2241d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-22-002128-c.b2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ Учасників
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації (далі – Документація) Замовником встановлена вимога, згідно якої У разі користування Учасником зазначеними АЗС/АЗК на підставі будь-якого іншого (-их) договору (-ів), згідно якого (-их) відпуск нафтопродуктів здійснюватиметься за талонами, що пропонуються Учасником на АЗС/АЗК (договір зберігання пального або договір про партнерське обслуговування талонів тощо), – надається копія (-ї) відповідного (-их) договору (-ів), укладеного (-их) між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, або зберігачем палива на АЗС/АЗК з оригіналом листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2021-2022 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше лютого 2021 року та повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. На оригінал листа накладається кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП. Надання гарантійних листів від власника/орендаря/зберігача палива на АЗС/АЗК про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК разом з договорами, укладеними з власником/орендарем/зберігачем палива на АЗС/АЗК не мають жодного сенсу, оскільки обов'язки та права сторін за договором грунтуються виключно на положеннях укладеного договору. А тому, у разі розірвання договору з власником/орендарем/зберігачем палива на АЗС/АЗК, продажу або "закриття" АЗС власником/орендарем/зберігачем палива на АЗС/АЗК останній не буде відпускати пальне замовнику лише тому, що дав гарантійний лист, оскільки такий лист не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. Крім того, вимога щодо надання гарантійних листів від власника/орендаря/зберігача палива на АЗС/АЗК про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК передбачає надання документів від третьої особи, яка не є ні учасником тендеру, ні стороною договірних відносин між учасником та замовником у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі. Таким чином, вимога щодо надання гарантійних листів від власника/орендаря/зберігача палива на АЗС/АЗК про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, та з урахуванням відсутності будь-якого сенсу в надання таких листів разом з договорами, спрямована на ускладнення збору документів для участі в торгах та штучне обмеження конкуренції, що є порушенням статті 5 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо вилучити з Документації вимогу щодо надання листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! 2. Тендерна документація Замовником підготовлена з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Для забезпечення виконання функцій державного контролю, вимога листа від Вашого партнера буде для нас підтвердженням про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК у 2021- 2022 роках, що є економічно вигідно та ефективно для безперебійної роботи Замовника. Зважаючи на те що термін поставки до 31.12.2021 року, а термін дії талонів повинен становити один рік з моменту придбання, що в свою чергу свідчить що оплату за товар буде проведено у 2021 році, а пальне буде використовуватись протягом терміну дії талонів тобто у 2022 році. Відповідно до вимог, зазначених в тендерній документації Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС/АЗК, а має можливість пропонувати АЗС/АЗК своїх партнерів, незалежно від торгової марки (логотипу) АЗС/АЗК. Тобто, Учаснику необхідно мати договірні відносини про співпрацю з такими АЗС/АЗК. Звертаємо увагу на те, що Замовник жодним чином в своїй тендерній документації не зазначив конкретну марку або торгівельний знак талонів, а вказав лише технічні характеристики та терміни придатності предмету закупівлі, виходячи з власних потреб. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. Гарантійний лист є забезпеченням мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Крім того, при підготовці тендерної документації, ми також провели вибірково аналіз інших аналогічних закупівель. Торги відбувалися за достатньої кількості учасників, жодних звернень чи нарікань на аналогічні вимоги від Учасників не поступали. Якщо партнерський договір з власником (зберігачем) палива на АЗС/АЗК підписаний та діятиме протягом 2021 року, то отримання такого листа не повинно складати для Вас жодних проблем. Тому, внесення змін до тендерної документації про вилучення вимоги надання наявності листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, вважаємо необґрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.05.2021 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників

Номер: b536d23ae0ed4bdfbb17b7f686552b6a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-22-002128-c.b1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Пунктом 1.2 Додатку ІІІ до тендерної документації (далі – Документація) Замовником встановлена вимога, згідно якої Постачальник повинен забезпечити відпуск бензину за допомогою талонів з можливими номіналами 10л. 20л. в мережі АЗС, що знаходяться у його власності та/або оренді. Встановивши в Документації вищенаведені вимоги, Замовник позбовляє можливості брати участь потенційних учасників – операторів паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС та не мають власних та/або орендованих АЗС. Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону. Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази. Як зазначає Антимонопольний комітет України, поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС. Таким чином, включивши до тендерної документації дискримінаційні вимоги, згідно яких Постачальник повинен забезпечити відпуск бензину за допомогою талонів з можливими номіналами 10л. 20л. в мережі АЗС, що знаходяться у його власності та/або оренді, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону. Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення вищенаведених порушень. Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! 1. Тендерним комітетом Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області розглянуто вимоги щодо усунення порушень. За результатами розгляду інформуємо наступне: Замовник для забезпечення своїх потреб включає у перелік саме ті товари, які йому необхідні для забезпечення своєї діяльності. Товари, що є предметом цієї закупівлі мають чітко визначені характеристики та повинні використовуватись у відповідних умовах для конкретних потреб. Замовник, з точки зору чинного законодавства має право самостійно визначати перелік товарів, його складові, та не повинен при цьому враховувати комерційні інтереси Учасників. Предметом закупівлі є визначений потребою замовника конкретний перелік товарів, а саме: бензин А-95 у талонах з можливими номіналами 10л. 20л. Згідно Додатку ІІІ до тендерної документації Учасник надає копії документів, якими підтверджує право власності або користування АЗС/АЗК (зокрема, оренда (суборенди), або зберігання пального, або партнерське обслуговування талонів Учасника на АЗС/АЗК тощо). Таким чином, вимоги Замовника, на які Ви звертаєте увагу, були включені до тендерної документації з метою забезпечення виконання з боку Учасника взятих на себе зобов’язань за договором та мінімізації ризиків настання негативних наслідків для Замовника з боку недобросовісних постачальників. Тендерна документація не містить вимог, що дискримінують Учасників закупівлі та не обмежує добросовісну конкуренцію серед Учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.05.2021 00:02