• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Розробка та наповнення геоінформаційної системи містобудівного кадастру Нетішинської міської територіальної громади. Виготовлення топографічного плану в масштабі 1:2000 для ведення містобудівного кадастру на територію Нетішинської міської територіальної громади)

Торги не відбулися

881 435.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 255.00 UAH
Період оскарження: 22.04.2021 11:25 - 04.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: b1ef6230455e4e95bbf074a0389633dd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-22-003544-a.b1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, Відповідно до положень чинного законодавства України, зокрема статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі", з метою усунення дискримінаційних вимог, встановлених тендерною документацією по лоту 2, звертаємось до вас з вимогою усунути такі дискримінаційні вимоги в наступній частині. Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника (по лоту 2): «*з метою забезпечення належних умов виконання договору, під терміном «достатня кількість» у п. 1.1. слід розуміти наявність не менше чотирьох працівників, в тому числі не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів та двох інженерів-землевпорядників.». Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно суб’єкти господарювання, які мають вище перелічених та у конкретно наведеній кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим, наведені вище вимоги Замовника не відповідають нормам чинного законодавства України у сфері регулювання топографо-геодезичної та картографічної діяльності (яка є предметом закупівлі) з огляду на наступне. Відповідно до ст.11 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» створення та оновлення державних топографічних карт і планів у графічній, цифровій, фотографічній та інших формах, точність і зміст яких забезпечують вирішення загальнодержавних, оборонних, науково-дослідних та інших завдань, видання цих карт і планів належить до загальнодержавних топографо-геодезичних і картографічних робіт. Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» передбачено, що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є, зокрема, юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, вимога Замовника щодо наявності не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів супречить вимогам чинного Законодавства. Крім того, вимога Замовником щодо наявності не менше 2 осіб інженерів-землевпорядників, які мають кваліфікаційний сертифікат і працюють у учасника за основним місцем роботи, є досить незрозумілим та нелогічним, оскільки чинним законодавством України наявність таких працівників встановлена лише для юридичних/фізичних осіб – розробників документації із землеустрою, що не є предметом Процедури закупівлі. На підставі викладеного вище можна зробити висновок, що чинним законодавством України не передбачено залучення до виконання послуг, передбачених предметом закупівлі згідно, жодних інших, працівників крім сертифікованого інженера-геодезиста, який є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезист. У зв’язку із цим абсолютно необґрунтованими є вимога тендерної документації щодо підтвердження учасниками інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі, а саме: «двох сертифікованих інженерів-геодезистів та двох інженерів-землевпорядників». Враховуючи вищенаведене вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги щодо наявність двох сертифікованих інженерів-геодезистів та двох інженерів-землевпорядників та викласти її в наступній редакції «*з метою забезпечення належних умов виконання договору, під терміном «достатня кількість» у п. 1.1. слід розуміти наявність не менше одного сертифікованого інженера-геодезиста».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Крім того, зазначено, що замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, послуговуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства загалом. Таким чином, замовником відповідно до специфіки, об'єму та строків надання послуг, встановлено вимогу стосовно кількості працівників певної кваліфікації. Обсяг надання послуг вимагає не менше двох працівників зазначеної в тендерній документації кваліфікації, оскільки, якщо до надання послуг буде залучено лише одного - він фізично не зможе виконати весь обсяг робіт. Тому, для ефективного, якісного та своєчасного надання послуг замовником прийнято рішення про залучення зі сторони учасника не менше двох фахівців відповідної кваліфікації.
Статус вимоги: Відхилено