-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт тротуарів по вул.Гагаріна
Місцезнаходження замовника - 93400 Луганська обл., м.Сєвєродонецьк пр.Центральний, 54-Б ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
2 923 774.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 618.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 618.87 UAH
Період оскарження:
22.04.2021 10:30 - 10.05.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Скасування рішення про намір укладання договору з ТОВ "Домінант Траст Сервіс"
Номер:
4713de7d2d7f40df89b5de70fbeb0607
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-001451-c.b3
Назва:
Скасування рішення про намір укладання договору з ТОВ "Домінант Траст Сервіс"
Вимога:
04.06.2021 уповноваженою особою замовника Ларіним А.І. було надано відповідь на вимогу ТОВ «ЕНТРАНС» № 28/05-2 від 28.05.2021 проігноровано те, що учасник вимагає скасувати рішення про дискваліфікацію саме за невідповідність його кваліфікаційним критеріям .
У Протоколі № 108 від 25.05.2021 уповноважена особа Замовника Ларін А.І. виносить рішенні про дискваліфікацію учасника закупівлі ТОВ «ЕНТРАНС» на підставі його невідповідності, саме, кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі» без розміщення повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей в документах, як того вимагає ст. 28 вищезгаданого Закону, але в своєї відповіді від 04.06.2021 на вимогу ТОВ ЕНТРАНС» за №28/05-2 уповноважена особа Замовника Ларін А.І. посилається на те, що в наданому у складі тендерної пропозиції Локальному кошторисі ТОВ «ЕНТРАНС», виявлена невідповідність технічним вимогам документації викладеним у Додатку №5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ по об’єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул.Гагаріна», а саме поз.5; поз.7 локального кошторису 7-1-1. Але:
По перше. Рішення про відхилення учасника ТОВ «ЕНТРАНС» на підставі цієї невідповідності не виносилось у Протоколі № 108 від 25.05.2021.
По друге. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у пункту 6.1. тендерної документації Замовника, відповідно до якої «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (додаток № 5), Тому, у повній відповідності до цього пункту тендерної документації Замовника ТОВ «ЕНТРАНС» надав гарантійний лист за № 06/05-9 від 06.05.2021р про підтвердження своєї пропозиції цім вимогам.
По третє. Тендерна пропозиція Учасника торгів ТОВ «ЕНТРАНС» була розрахована виходячи, саме, з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг на об’єкті закупівлі та поточних цін на них у повній відповідності до вимог закупівлі. Саме ціна пропозиції ТОВ «ЕНТРАНС» визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Крім того, остаточно Договірна ціна складається за результатами аукціону та підписується Замовником та Підрядником під час підписання безпосередньо самого договору на виконання робіт.
По-четверте. Відносно зауважень Замовника, щодо невідповідності Локального кошторису технічним характеристикам закупівлі, заявляємо, що при оформленні деяких документів Договорної Ціни, а саме в стовбці 3 «Найменування робіт і витрат» поз.5; поз.7 локального кошторису на будівельні роботи № 7-1-1, та в стовбці стовбці 3 «Найменування» поз 17, поз 18 Пiдсумкової вiдомiсті ресурсів були допущені формальні технічні помилки та описки. Відповідно п. 19 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, відносно яких є роз’яснення в Наказі Міністерства економіки України 15 квітня 2020 року N 710. зареєстрованим у Мінюсті України 29.07.2020р. за № 715/34998.
Відповідно п.2 цих роз’яснень, ці технічні помилки та описки ніяким чином не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводять до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, тому що, як було згадано, у відповідності до пункту 6.1. тендерної документації Замовника у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЕНТРАНС» надав гарантійний лист за № 06/05-9 від 06.05.2021р про те, що запропоновані товари, послуги чи роботи за своїми екологічними та іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації.
Таким чином, рішення винесене замовником Протоколом № 115 від 26.05.2021 року про прийняття пропозиції ТОВ «Домінант Транс Сервіс» та намір укласти договір з ТОВ "Домінант Транс Сервіс" винесене на підставі спотворенного відхилення пропозиції ТОВ «ЕНТРАНС».
На підставі вищевказаного, вимагаю:
1) Скасувати рішення винесене уповноваженою особою замовника Ларіним А.І. Протоколом № 115 від 26.05.2021 про визнання переможцем ТОВ «Домінант Транс Сервіс» та про намір укласти договір з ТОВ «Домінант Транс Сервіс»
2) Прийняти найбільш економічно вигіднішу пропозицію учасника закупівлі-відкриті торги за результатами аукціону ТОВ «ЕНТРАНС», яка повністю відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам закупівлі.
Нагадую, що Уповноважена особа повинна запобігати зловживанням і корупційним діям та несе особисту відповідальність за прийняті рішення під час проведення процедури закупівлі, які можуть призвести до нанесення значної шкоди бюджету громади.
Додатки:
1. Гарантійний лист ТОВ «ЕНТРАНС» № 06/05-9 від 06.05.2021р про відповідність запропонованих товарів, послуг чи робіт вимогам, встановленим у тендерній документації.
2. Копія протоколу № 108 від 25.05.2021 р про винесення рішення уповноваженої особи Замовника, про невідповідність учасника ТОВ «ЕНТРАНС» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- _Протокол_108.pdf 05.06.2021 18:16
- Гарантійний лист відповідність.pdf 05.06.2021 18:16
Дата подачі:
05.06.2021 18:16
Вимога
Відкликано скаржником
Скасування рішення про намір укладання договору з ТОВ "Домінант Траст Сервіс"
Номер:
959b4db7f34e41bb8f3efc607b49363f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-001451-c.b2
Назва:
Скасування рішення про намір укладання договору з ТОВ "Домінант Траст Сервіс"
Вимога:
04.06.2021 уповноваженою особою замовника Ларіним А.І. було надано відповідь на вимогу ТОВ «ЕНТРАНС» № 28/05-2 від 28.05.2021 проігноровано те, що учасник вимагає скасувати рішення про дискваліфікацію саме за невідповідність його кваліфікаційним критеріям .
У Протоколі № 108 від 25.05.2021 уповноважена особа Замовника Ларін А.І. виносить рішенні про дискваліфікацію учасника закупівлі ТОВ «ЕНТРАНС» на підставі його невідповідності, саме, кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі» без розміщення повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей в документах, як того вимагає ст. 28 вищезгаданого Закону, але в своєї відповіді від 04.06.2021 на вимогу ТОВ ЕНТРАНС» за №28/05-2 уповноважена особа Замовника Ларін А.І. посилається на те, що в наданому у складі тендерної пропозиції Локальному кошторисі ТОВ «ЕНТРАНС», виявлена невідповідність технічним вимогам документації викладеним у Додатку №5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ по об’єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул.Гагаріна», а саме поз.5; поз.7 локального кошторису 7-1-1. Але:
По перше. Рішення про відхилення учасника ТОВ «ЕНТРАНС» на підставі цієї невідповідності не виносилось у Протоколі № 108 від 25.05.2021.
По друге. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у пункту 6.1. тендерної документації Замовника, відповідно до якої «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (додаток № 5), Тому, у повній відповідності до цього пункту тендерної документації Замовника ТОВ «ЕНТРАНС» надав гарантійний лист за № 06/05-9 від 06.05.2021р про підтвердження своєї пропозиції цім вимогам.
По третє. Тендерна пропозиція Учасника торгів ТОВ «ЕНТРАНС» була розрахована виходячи, саме, з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг на об’єкті закупівлі та поточних цін на них у повній відповідності до вимог закупівлі. Саме ціна пропозиції ТОВ «ЕНТРАНС» визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Крім того, остаточно Договірна ціна складається за результатами аукціону та підписується Замовником та Підрядником під час підписання безпосередньо самого договору на виконання робіт.
По-четверте. Відносно зауважень Замовника, щодо невідповідності Локального кошторису технічним характеристикам закупівлі, заявляємо, що при оформленні деяких документів Договорної Ціни, а саме в стовбці 3 «Найменування робіт і витрат» поз.5; поз.7 локального кошторису на будівельні роботи № 7-1-1, та в стовбці стовбці 3 «Найменування» поз 17, поз 18 Пiдсумкової вiдомiсті ресурсів були допущені формальні технічні помилки та описки. Відповідно п. 19 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, відносно яких є роз’яснення в Наказі Міністерства економіки України 15 квітня 2020 року N 710. зареєстрованим у Мінюсті України 29.07.2020р. за № 715/34998.
Відповідно п.2 цих роз’яснень, ці технічні помилки та описки ніяким чином не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводять до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, тому що, як було згадано, у відповідності до пункту 6.1. тендерної документації Замовника у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЕНТРАНС» надав гарантійний лист за № 06/05-9 від 06.05.2021р про те, що запропоновані товари, послуги чи роботи за своїми екологічними та іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації
На підставі вищевказаного, вимагаю:
1) Скасувати рішення винесене уповноваженою особою замовника Ларіним А.І. Протоколом № 115 від 26.05.2021 про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Домінант Транс Сервіс» та про намір укласти договір з ТОВ «Домінант Транс Сервіс»
2) Прийняти найбільш економічно вигіднішу пропозицію учасника закупівлі-відкриті торги за результатами аукціону ТОВ «ЕНТРАНС», яка повністю відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам закупівлі.
Нагадую, що Уповноважена особа повинна запобігати зловживанням і корупційним діям та несе особисту відповідальність за прийняті рішення під час проведення процедури закупівлі, які можуть призвести до нанесення значної шкоди бюджету громади.
Додатки:
1. Гарантійний лист ТОВ «ЕНТРАНС» № 06/05-9 від 06.05.2021р про відповідність запропонованих товарів, послуг чи робіт вимогам, встановленим у тендерній документації.
2. Копія протоколу № 108 від 25.05.2021 р про винесення рішення уповноваженої особи Замовника, про невідповідність учасника ТОВ «ЕНТРАНС» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист відповідність (1).pdf 05.06.2021 17:41
- __108 (3).pdf 05.06.2021 17:41
Дата подачі:
05.06.2021 17:41
Опис причини скасування:
Помилково надана
Дата скасування:
05.06.2021 18:20
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
19951649e4154edfa7a5d171b3fc5d0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-001451-c.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
25.05.2021 уповноваженою особою замовника Ларіним А.І. було прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЕНТРАНС» на підставі не відповідності кваліфікаційним критеріям , установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вважаю, що таке рішення є безпідставним, та порушує норми Закону України , а саме
Пункт 16 Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій
А саме. якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
Натомість, виявивши таку невідповідність,уповноважена особа не розмістила повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, як прописано в Законі. Таким чином, не дотримавшись цієї процедури, тендерну пропозицію ТОВ «ЕНТРАНС» було відхилено безпідставно. Тим самим, було скоєно адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачене ст. 164-14 КУпАП.
Вимагаю відмінити, прийняті з порушенням Закону, рішення від 25.05.2021 та 26.05.2021, та розмістити в електронній системі закупівель відповідне повідомлення учаснику ТОВ «ЕНТРАНС» з вимогою про усунення виявлених невідповідностей , надавши учаснику, передбачений законодавством, час для їх усунення.
Нагадую, що Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника, а також, запобігати зловживанням і корупційним діям.
До вимоги додаються виправленні документи щодо яких було виявлено невідповідності, а саме:
-кошторисна документація;
-довідка щодо виконання аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Кошторис за рез аукціону.pdf 28.05.2021 19:36
- Кошторис початкова ціна.pdf 28.05.2021 19:36
- 92.imd 28.05.2021 19:36
- Вимога про скасування принятих рішень.pdf 28.05.2021 19:36
- Довідка аналогіч роботи.pdf 28.05.2021 19:36
- 92.imd 28.05.2021 19:36
Дата подачі:
28.05.2021 19:36
Вирішення:
У відповідь на вимогу від 28.05.2021р. №28/05-2 щодо усунення невідповідностей Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним крітеріям:
Відповідно до частини 2 статті 16 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно вимог пункту 1.1.3 тендерної документації Замовника (затверджена Протоколом від 22.04.2021р. №35), Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: «Договірну ціну, яка розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – динамічна.
Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зі змінами.
Договірна ціна розраховується на підставі технічної специфікації (додаток № 5).
Розрахунок ціни тендерної пропозиції Учасника має бути наданий у електронному (сканованому) вигляді та у вигляді інформаційної моделі з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
Ціна тендерної пропозиції учасника торгів має:
- враховувати всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями;
- бути розрахована відповідно до Державних стандартів України (ДСТУ), Державних будівельних норм (ДБН) з урахуванням змін та доповнень;
Ціна Пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Тендерна пропозиція Учасників торгів повинна бути розрахована виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг на об’єкті закупівлі та поточних цін на них».
Локальний кошторис, складений безпосередньо учасником ТОВ "ЕНТРАНС" та наданий у складі тендерної пропозиції, не відповідає Технічним вимогам документації Замовника, викладеним у Додатку №5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ по об’єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул.Гагаріна», а саме поз.5; поз.7 локального кошторису 7-1-1.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до договірної ціни в частині кошторису.
Статус вимоги:
Не задоволено