-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Торги не відбулися
59 353.47
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
22.04.2021 09:46 - 07.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на закупівлю по предмету Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» за ідентифікатором UA-2021-04-22-001137-c
Номер:
6c26c0b139d941bcaecdb8d668f8a28e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-001137-c.c4
Назва:
СКАРГА
на закупівлю по предмету Послуги у сфері поводження з небезпечними
відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Послуги у сфері поводження з
радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» за
ідентифікатором UA-2021-04-22-001137-c
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АМКУ.pdf 25.06.2021 11:26
- Reyestr_licenziativ_14_06_2021.xlsx 25.06.2021 11:26
- рішення від 30.06.2021 № 14639 + лист Замовнику.pdf 01.07.2021 23:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 № 15632.pdf 12.07.2021 12:42
- рішення від 09.07.2021 № 15632.pdf 14.07.2021 20:22
- Лист від 06.07.21 №271-ТК.pdf 06.07.2021 16:39
- Лист від 06.07.2021 №271-ТК.doc 06.07.2021 16:39
- Витяг з реєстру по ОЛЕСТАС ЕКО.xlsx 06.07.2021 16:39
- Відомості про здійсненні заходи контролю.xlsx 06.07.2021 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2021 12:35
Дата розгляду скарги:
09.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2021 23:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.07.2021 20:23
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу № 989 від 17.06.2021 року засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" UA-2021-04-22-001137-c
Номер:
2bd6075ac2934bfcb69c85ba818bd1e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-001137-c.c3
Назва:
Оскарження протоколу № 989 від 17.06.2021 року засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" UA-2021-04-22-001137-c
Вимога:
ВИМОГА
Відповідно до інформації розміщеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» було проведено закупівлю UA-2021-04-22-001137-c Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
17.06.21 Замовником було визначено переможцем тендеру ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та опубліковано повідомлення про намір підписати договір.
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ» не погоджується із даним рішенням з наступних підстав:
Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ВІДХОДИ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/187/98-%D0%B2%D1%80#Text):
Суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний: (Абзац перший частини третьої статті 34)
…
мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб’єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами) (Абзац шостий частини третьої статті 34)
…
Особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність за: (Частина перша статті 42)
…
здійснення операцій у сфері поводження з відходами без відповідного дозволу на проведення таких операцій... (Пункт "і" частини першої статті 42)
Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#top) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі… (Пункт шостий частини першої статті 1)
…
учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. (Пункт тридцять сім частини першої статті 1)
…
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: (Пункт другий статті 41)
…
копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації… (Підпункт другий пункту другого статті 41)
Відповідно до Тендерної документації на закупівлю № UA-2021-04-22-001137-c (яку можна переглянути за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-22-001137-c)
…
Додаток 2.
…
1. Послуги надаються відповідно до вимог Закону України «Про відходи», інших нормативно-правових актів у цій сфері та з дотриманням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 446 (із змінами).
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/446-2016-%D0%BF/conv#Text)
…
Небезпечні відходи визначені розділом А Жовтого переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120 "Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів" (Офіційний вісник України, 2000 р., № 29, ст. 1217);
Відповідно до розділу А Жовтого переліку відходів відходами, що відповідають найменуванням відходів, зазначених у Технічній специфікації предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації закупівлі № UA-2021-04-22-001137-c, а саме: Батареї свинцеві зіпсовані або відпрацьовані, Батареї нікелево-кадмієві зіпсовані або відпрацьовані, Батареї та акумулятори інші зіпсовані або відпрацьовані) є виключно наступні пункти відходів:
32. Відпрацьовані батареї свинцевих акумуляторів, цілі чи розламані;
33. Несортовані відпрацьовані батареї за винятком сумішей батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. Відходи батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення (3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні
При чому – в парі один з другим (тобто виключно разом)
Відповідно до Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами), який можна знайти за посиланням: https://mepr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО (ЄДРПОУ 38469527) не має у “Переліку видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія” жодного з пунктів відходів, зазначених вище.
Таким чином, у разі укладання договору про закупівлю (закупівля № UA-2021-04-22-001137-c) з учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», цим учасником буде порушено вимоги Абзацу шостого частини третьої статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ВІДХОДИ, а також вимоги Підпункту другого пункту другого статті 41 ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, і він, таким чином, буде підпадати під дію Пункту “і” частини першої статті 42 ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ВІДХОДИ. Замовник Закупівлі, при цьому, також порушить вимоги Абзацу шостого частини третьої статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ВІДХОДИ.
Враховуючи вищенаведене, а також норми чинного законодавства, вимагаємо анулювати Протокол визначення переможця №989 від 17.06.21. У випадку незадоволення даної вимоги, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА до тендеру.pdf 18.06.2021 15:53
- ВИМОГА до тендеру МЕТРОПОЛІТЕН (2).pdf 18.06.2021 15:53
- Лист від 23.06.21 №248-ТК.pdf 23.06.2021 11:46
Дата подачі:
18.06.2021 15:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу надано в листі від 23.06.21 №248-ТК
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження протоколу № 989 від 17.06.2021 року засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" UA-2021-04-22-001137-c.c1
Номер:
b3c8ba3504a0483292c93997fa340783
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-001137-c.c2
Назва:
Оскарження протоколу № 989 від 17.06.2021 року засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
UA-2021-04-22-001137-c.c1
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» було проведено закупівлю UA-2021-04-22-001137-c Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
17.06.21 Замовником було визначено переможцем тендеру ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та опубліковано повідомлення про намір підписати договір.
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ» не погоджується із даним рішенням з наступних підстав:
Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ВІДХОДИ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/187/98-%D0%B2%D1%80#Text):
Суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний: (Абзац перший частини третьої статті 34)
…
мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб’єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами) (Абзац шостий частини третьої статті 34)
…
Особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність за: (Частина перша статті 42)
…
здійснення операцій у сфері поводження з відходами без відповідного дозволу на проведення таких операцій... (Пункт "і" частини першої статті 42)
Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#top) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі… (Пункт шостий частини першої статті 1)
…
учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. (Пункт тридцять сім частини першої статті 1)
…
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: (Пункт другий статті 41)
…
копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації… (Підпункт другий пункту другого статті 41)
Відповідно до Тендерної документації на закупівлю № UA-2021-04-22-001137-c (яку можна переглянути за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-22-001137-c)
…
Додаток 2.
…
1. Послуги надаються відповідно до вимог Закону України «Про відходи», інших нормативно-правових актів у цій сфері та з дотриманням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 446 (із змінами).
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/446-2016-%D0%BF/conv#Text)
…
Небезпечні відходи визначені розділом А Жовтого переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120 "Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів" (Офіційний вісник України, 2000 р., № 29, ст. 1217);
Відповідно до розділу А Жовтого переліку відходів відходами, що відповідають найменуванням відходів, зазначених у Технічній специфікації предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації закупівлі № UA-2021-04-22-001137-c, а саме: Батареї свинцеві зіпсовані або відпрацьовані, Батареї нікелево-кадмієві зіпсовані або відпрацьовані, Батареї та акумулятори інші зіпсовані або відпрацьовані) є виключно наступні пункти відходів:
32. Відпрацьовані батареї свинцевих акумуляторів, цілі чи розламані;
33. Несортовані відпрацьовані батареї за винятком сумішей батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. Відходи батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення (3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні
При чому – в парі один з другим (тобто виключно разом)
Відповідно до Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами), який можна знайти за посиланням: https://mepr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО (ЄДРПОУ 38469527) не має у “Переліку видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія” жодного з пунктів відходів, зазначених вище.
Таким чином, у разі укладання договору про закупівлю (закупівля № UA-2021-04-22-001137-c) з учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», цим учасником буде порушено вимоги Абзацу шостого частини третьої статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ВІДХОДИ, а також вимоги Підпункту другого пункту другого статті 41 ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, і він, таким чином, буде підпадати під дію Пункту “і” частини першої статті 42 ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ВІДХОДИ. Замовник Закупівлі, при цьому, також порушить вимоги Абзацу шостого частини третьої статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ВІДХОДИ.
Враховуючи вищенаведене, а також норми чинного законодавства, вимагаємо анулювати Протокол визначення переможця №989 від 17.06.21. У випадку незадоволення даної вимоги, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження протоколу № 989 від 17.06.2021 року.pdf 18.06.2021 15:26
Дата подачі:
18.06.2021 15:26
Опис причини скасування:
Завантаження більш актуальна вимога
Дата скасування:
18.06.2021 16:01
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу № 938 від 10.06. 2021 року засідання тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ».
Номер:
46e3fb65156842db9279c65cb08fd8b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-22-001137-c.c1
Назва:
Оскарження протоколу № 938 від 10.06. 2021 року засідання тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ».
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН " було проведено закупівлю ID UA-2021-04-22-001137-c Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
10.06. 2021 року Замовником було оприлюднено Протокол № 938 від 10.06. 2021 року засідання тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ».
Підприємство не погоджується із даним рішенням з наступних підстав:
1. Замовником зазначено, що учасником не надано довідку відповідно до підпункту 5.2. п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону ….» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо підтвердження відсутності передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону, шляхом надання довідки.
- Нами було надано довідку від 06. 05.2021 року за вих. № 186 про відстуність під
- став для відмови в участі субпідрядної організації ТОВ НВК «УКРЕКОПРОМ». Вимоги щодо надання довідки саме від субпідрядника в тендерної докумениації не зазначенно.
2. Що ж стосується зауважень щодо не надання довідки про наявність матеріально-технічної бази для надання послуг з утилізації чи зберігання небезпечних відходів, зазначених в технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації), у кожного суб’єкта господарювання, з якими учасником укладено договір, згідно встановленою формою:
- Учасником надано довідку за вих. № 180 від 06.05.2021 року в якій зазначено обладнання та матеріально-технічна база для надання послуг, як учасника так і субпідрядної організації із зазначенням автомобільного транспорту. В довідці про субпідряд за вих. № 110\7-1 від 06.05.2021 року зазначено одну сібпідрядну організацію яка буде надавати послуги як поводження з небезпечними відходами так і послуги перевезення.
ТОВ “ПОЛЕКОЗАХИСТ” не погоджується з даною підставою з огляду на наступне:
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Жоднох зауважень на рахунок документів зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначалося.
Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Враховуючи наведене Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави.
Дана підстави відхилення свідчить про дискримінацію учасників, суб’єктивна та упереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів та спонукання корупційним діям, та необхідність додатково дослідити допущені до оцінювання та відхилені пропозиції конкурсних торгів з метою їх об’єктивної та неупередженої оцінки.
У випадку не задоволення даної вимоги ,ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ» буде змушено звернутись в Антимонольний комітет України для захисту своїх прав та повідомити їх про дане порушення з боку Замовника. Звертаємо увагу , на позитивний розгляд даних справ Антимонопольним комітетом України.
Враховуючи вищенаведене, та норми чинного законодавства, вимагаємо наступне:
1. Скасувати Протокол № 938 від 10.06. 2021 року засідання тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ».
2. Провести неупереджену оцінку пропозиції ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ» із застосуванням норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога метрополітен.pdf 14.06.2021 12:05
- Лист від 17.06.21 №246-ТК.pdf 17.06.2021 14:45
Дата подачі:
14.06.2021 12:05
Вирішення:
Відповідь на вимогу надано в прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Не задоволено