• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі Кіптівської ЗОШ І-ІІ ст. під дошкільний навчальний заклад по вул. Слов’янська, 33 в с. Кіпті, Козелецького району, Чернігівської області з виділенням черговості: І черга – реконструкція фасадів та покрівлі ДНЗ; ІІ черга – реконструкція котельні, зовнішніх інженерних мереж; ІІІ черга – реконструкція приміщень та внутрішніх інженерних мереж ДНЗ (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)

Завершена

6 867 957.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 400.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2021 19:30 - 24.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 42dd2c83665e4b7a989b375b925b4bc8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-011667-c.b2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Дії Замовника, призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, та порушення майнових прав Скаржника та державних інтересів, оскільки пропозиція ТОВ «Чернігів Буд», є найбільш економічно вигідною та має всі об’єктивно реальні шанси на подальше укладення договору, що підтверджується поданими ТОВ «Чернігів Буд» документами.
Дата розгляду скарги: 30.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2021 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2021 17:06
Дата виконання рішення Замовником: 06.07.2021 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник погодився з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.06.2021 №14733-р/пк-пз стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Чернігів Буд" від 15.06.2021 № UA-2021-04-21-011667-с.b2.
Автор: ТОВ "Чернігів Буд", Чернігів Буд 380933250126 chernihiv_bud@meta.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога про перегляд рішення

Номер: a765889e16c242c29ee740150376ed3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-011667-c.c1
Назва: Вимога про перегляд рішення
Вимога:
Тендерному комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації 07 червня 2021 року тендерним комітетом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації з предмету закупівлі: «Реконструкція будівлі Кіптівської ЗОШ І-ІІ ст. під дошкільний навчальний заклад по вул. Слов’янська, 33 в с. Кіпті, Козелецького району, Чернігівської області з виділенням черговості: І черга – реконструкція фасадів та покрівлі ДНЗ; ІІ черга – реконструкція котельні, зовнішніх інженерних мереж; ІІІ черга – реконструкція приміщень та внутрішніх інженерних мереж ДНЗ (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція») була відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд». ТОВ «Чернігів Буд» вважає рішення Замовника оформлене протоколом № 345 від 07.06.2021 року, прямим порушенням законодавства України, а висновки тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, безпідставними, упередженими, необґрунтованими та такими, що порушують вимоги ч.9, ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на нижченаведене. Протоколом №345 від 07.06.2021р. тендерним комітетом визначені наступні невідповідності: • У складі тендерної пропозиції в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутні установка для гідравлічних випробувань трубопроводів та пістолет монтажний; • У складі тендерної пропозиції в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання продуктивністю 3,5 м3/хв, а в договірній ціні та у підсумкові відомості ресурсів зазначено компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання продуктивністю 5м3/хв. Ці невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» стосуються матеріально-технічної бази учасника, тобто кваліфікаційних критеріїв в розумінні п.1 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а не стосуються умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації, про що зафіксовано в протоколі №345, та не може бути підставою для застосування абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Викладене, у свою чергу, свідчить, що Законодавець прямо гарантував учаснику закупівель, які проводяться відповідно до Закону, протягом 24 годин з моменту ознайомлення з недоліками документів прикріпити уточнені або нові документи в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник, не розмістивши до 04.06.2021 року повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши ТОВ «Чернігів Буд» можливість виправити наведені Замовником невідповідності, порушив вимоги ч. 16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону. Враховуючи те, що наведені докази є дискримінаційними по відношенню до тендерної пропозиціії ТОВ «Чернігів Буд», яка була неправомірно відхилена Замовником, Товариство вимагає: 1. Скасувати рішення тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації про відхилення пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» оформленого проколом №345 від 07.06.2021 року. 2. Повернути на етап розгляду пропозицію ТОВ «Чернігів Буд» як найбільш економічно вигідну та надати 24 години на виправлення помилок (невідповідностей), зазначених в протоколі тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації № 345 від 07.06.2021 року. 3. Наступне рішення прийняти у чіткій відповідності та з дотриманням Законодавства України, та зважаючи на інтереси держави. У випадку не виконання даної вимоги ТОВ «Чернігів Буд» буде вимушене звернутися за захистом своїх прав до АМКУ. Директор Д.С. Циганок
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у разі виявлення таких під час розгляду тендерної пропозиції учасника розміщується у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. При цьому Закон надає право Замовнику розмістити таке повідомлення виключно щодо документів: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У випадку ж з пропозицією ТОВ «Чернігів Буд» невідповідність допущена не лише у документах, що були подані на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а передусім у документах, що подані на підтвердження розрахунку договірної ціни: у підсумковій відомості ресурсів зазначено компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання продуктивністю 5 м3/хв., замість того, який було зазначено у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної (продуктивністю 3,5 м3/хв.). Це є суттєвим недоліком тендерної пропозиції, який впливає на її зміст, адже 1) використання компресора більшої продуктивності коштує дорожче; 2) Учасник не підтвердив його наявності у себе для виконання робіт. За таких умов згідно з вимогами тендерної документації та Закону пропозиція мала бути відхилена. При цьому Закон не дає права на публікацію повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що стосуються ціни пропозиції, та на усунення таких невідповідностей. Тобто навіть за умови публікації вимоги про усунення невідповідності в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зазначення в ній установки для гідравлічних випробувань трубопроводів та пістолета монтажного), усунути невідповідність розрахунків договірної ціни Учаснику не надано право, що робить його пропозицію такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено