-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі Кіптівської ЗОШ І-ІІ ст. під дошкільний навчальний заклад по вул. Слов’янська, 33 в с. Кіпті, Козелецького району, Чернігівської області з виділенням черговості: І черга – реконструкція фасадів та покрівлі ДНЗ; ІІ черга – реконструкція котельні, зовнішніх інженерних мереж; ІІІ черга – реконструкція приміщень та внутрішніх інженерних мереж ДНЗ (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)
Завершена
6 867 957.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 400.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2021 19:30 - 24.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
42dd2c83665e4b7a989b375b925b4bc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-011667-c.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Дії Замовника, призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, та порушення майнових прав Скаржника та державних інтересів, оскільки пропозиція ТОВ «Чернігів Буд», є найбільш економічно вигідною та має всі об’єктивно реальні шанси на подальше укладення договору, що підтверджується поданими ТОВ «Чернігів Буд» документами.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга антимонопольний_Чернігівбуд_Кіпті.docx 15.06.2021 12:44
- Дод. 3 Лист погодження від Орендодавця.pdf 15.06.2021 13:07
- Дод. 6 ЛИСТ УКБ КІПТІ.pdf 15.06.2021 13:07
- Дод.3 Інвентарні картки.pdf 15.06.2021 13:07
- Дод.1 Протокол від 07.06.2021 _345 (2).pdf 15.06.2021 13:07
- Дод.3 Договір оренди механізмів з УСБ_оригінал.pdf 15.06.2021 13:07
- Дод. 7 Відповідь на скаргу.pdf 15.06.2021 13:07
- Дод. 2Довідка мтб.pdf 15.06.2021 13:07
- Дод.5 Підсумкова відомість ресурсів.pdf 15.06.2021 13:07
- Скарга АМКУ.pdf 15.06.2021 13:20
- Дод.8 Платіжне доручення №324.pdf 15.06.2021 14:19
- Рішення від 17.06.2021 № 13690 + лист Замовнику .pdf 18.06.2021 15:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.06.2021 № 14733.pdf 01.07.2021 16:27
- Рішення від 30.06.2021 № 14733.pdf 05.07.2021 17:06
- Пояснення ТОВ Чернігівбуд.pdf 24.06.2021 15:57
- Пояснення по скарзі ЧернігівБуд (Кіпті)_Кваліфікація_Помилки в договірній ціні.docx 24.06.2021 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.06.2021 17:04
Дата розгляду скарги:
30.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.06.2021 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.07.2021 17:06
Дата виконання рішення Замовником:
06.07.2021 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник погодився з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного
комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.06.2021 №14733-р/пк-пз стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Чернігів Буд" від 15.06.2021 № UA-2021-04-21-011667-с.b2.
Вимога
Є відповідь
Вимога про перегляд рішення
Номер:
a765889e16c242c29ee740150376ed3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-011667-c.c1
Назва:
Вимога про перегляд рішення
Вимога:
Тендерному комітету
Управління капітального будівництва
Чернігівської обласної державної адміністрації
07 червня 2021 року тендерним комітетом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації з предмету закупівлі: «Реконструкція будівлі Кіптівської ЗОШ І-ІІ ст. під дошкільний навчальний заклад по вул. Слов’янська, 33 в с. Кіпті, Козелецького району, Чернігівської області з виділенням черговості: І черга – реконструкція фасадів та покрівлі ДНЗ; ІІ черга – реконструкція котельні, зовнішніх інженерних мереж; ІІІ черга – реконструкція приміщень та внутрішніх інженерних мереж ДНЗ (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція») була відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд». ТОВ «Чернігів Буд» вважає рішення Замовника оформлене протоколом № 345 від 07.06.2021 року, прямим порушенням законодавства України, а висновки тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, безпідставними, упередженими, необґрунтованими та такими, що порушують вимоги ч.9, ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на нижченаведене.
Протоколом №345 від 07.06.2021р. тендерним комітетом визначені наступні невідповідності:
• У складі тендерної пропозиції в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутні установка для гідравлічних випробувань трубопроводів та пістолет монтажний;
• У складі тендерної пропозиції в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання продуктивністю 3,5 м3/хв, а в договірній ціні та у підсумкові відомості ресурсів зазначено компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання продуктивністю 5м3/хв.
Ці невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» стосуються матеріально-технічної бази учасника, тобто кваліфікаційних критеріїв в розумінні п.1 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а не стосуються умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації, про що зафіксовано в протоколі №345, та не може бути підставою для застосування абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Викладене, у свою чергу, свідчить, що Законодавець прямо гарантував учаснику закупівель, які проводяться відповідно до Закону, протягом 24 годин з моменту ознайомлення з недоліками документів прикріпити уточнені або нові документи в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовник, не розмістивши до 04.06.2021 року повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши ТОВ «Чернігів Буд» можливість виправити наведені Замовником невідповідності, порушив вимоги ч. 16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону.
Враховуючи те, що наведені докази є дискримінаційними по відношенню до тендерної пропозиціії ТОВ «Чернігів Буд», яка була неправомірно відхилена Замовником, Товариство вимагає:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації про відхилення пропозиції ТОВ «Чернігів Буд» оформленого проколом №345 від 07.06.2021 року.
2. Повернути на етап розгляду пропозицію ТОВ «Чернігів Буд» як найбільш економічно вигідну та надати 24 години на виправлення помилок (невідповідностей), зазначених в протоколі тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації № 345 від 07.06.2021 року.
3. Наступне рішення прийняти у чіткій відповідності та з дотриманням Законодавства України, та зважаючи на інтереси держави.
У випадку не виконання даної вимоги ТОВ «Чернігів Буд» буде вимушене звернутися за захистом своїх прав до АМКУ.
Директор Д.С. Циганок
Пов'язані документи:
Учасник
- ЛИСТ УКБ КІПТІ.pdf 09.06.2021 16:05
- Відповідь на скаргу.pdf 11.06.2021 15:53
Дата подачі:
09.06.2021 16:05
Вирішення:
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у разі виявлення таких під час розгляду тендерної пропозиції учасника розміщується у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. При цьому Закон надає право Замовнику розмістити таке повідомлення виключно щодо документів:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У випадку ж з пропозицією ТОВ «Чернігів Буд» невідповідність допущена не лише у документах, що були подані на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а передусім у документах, що подані на підтвердження розрахунку договірної ціни: у підсумковій відомості ресурсів зазначено компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання продуктивністю 5 м3/хв., замість того, який було зазначено у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної (продуктивністю 3,5 м3/хв.). Це є суттєвим недоліком тендерної пропозиції, який впливає на її зміст, адже 1) використання компресора більшої продуктивності коштує дорожче; 2) Учасник не підтвердив його наявності у себе для виконання робіт. За таких умов згідно з вимогами тендерної документації та Закону пропозиція мала бути відхилена. При цьому Закон не дає права на публікацію повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що стосуються ціни пропозиції, та на усунення таких невідповідностей. Тобто навіть за умови публікації вимоги про усунення невідповідності в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зазначення в ній установки для гідравлічних випробувань трубопроводів та пістолета монтажного), усунути невідповідність розрахунків договірної ціни Учаснику не надано право, що робить його пропозицію такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено