• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

комплект додаткового обладнання для службового зв’язку

Завершена

475 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 750.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2021 18:04 - 03.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Розірвання договору

Номер: 518959942be5470b92a84130c8121cb6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-011413-c.c5
Назва: Розірвання договору
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 10.4. Додатку 3 до Тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що «Покупець вправі в односторонньому порядку розірвати цей Договір (відмовитися від нього), попередивши Постачальника письмово шляхом направлення рекомендованого листа на поштову адресу Постачальника, зазначену в цьому Договорі, за 10 (десять) днів до дати розірвання Договору». Вказана умова договору, згідно якої замовник має право відмовитися від договору, навіть у разі неістотного порушення Постачальником Договору, або навіть у разі відсутності жодного порушення Постачальником Договору, суперечить принципу обов’язковості договору, є для учасника дуже ризикованою, ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити п. 10.4 проєкту договору поставки перед словом «Покупец» доповнити словами «У разі істотного порушення Постачальником своїх обов’язків за Договором». Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник не готовий видаляти відповідний пункт з проекту Договору. При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що положення, закріплені в проекті Договору, є правом, а не обовʼязком Замовника. І будуть бути застосовані у виключних випадках.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2021 09:04
Вимога
Відхилено

Пеня

Номер: 5fe03a354ef24b1aa89c3984dd5fbffa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-011413-c.c4
Назва: Пеня
Вимога:
Шановний замовнику, в проєкті Договору, який наведено в Додатку 3 до Тендерної документації (далі – ТД), відсутня пеня за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару. Відсутність в проекті договору відповідальності замовника за порушення його зобов’язань за договором ставить учасника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, оскільки штрафні санкції за прострочку поставки товару існує, а штрафних санкцій за прострочку їх оплати немає. Відсутність в проекті договору умови про пеню за прострочку замовником оплати вартості поставленого товару обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити проект договору пунктом 8.3. в редакції, що додається. Дякуємо.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В додатку 3 до тендерної документації, в якому викладений проект договору на закупівлі, зазначено, що умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені і скориговані Замовником під час безпосереднього укладення договору. При укладенні договору Замовником будуть розглянуті побажання, викладені у Вимозі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Приведення проекту договору у відповідність до предмету закупівлі

Номер: 8faf52be0bc24a41b451eb0867fe07a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-011413-c.c3
Назва: Приведення проекту договору у відповідність до предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, згідно Тендерної документації (далі – ТД), зокрема Додатку № 1 до ТД, предметом закупівлі є комунікаційне обладнання (у тому числі програмне забезпечення, яке передбачене разом з придбанням комутаційного обладнання). Отже, послуги з інсталяції, комутації, монтажу Товару Додатком № 1 до ТД не передбачені і не є предметом закупівлі. Однак, в п.п. 2.2., 2.6., 5.12., 6.1., 7.1. проєкту договору, наведеного в Додатку № 3 до ТД, йдеться про інсталяцію, комутацію, монтаж Товару, а результати за договором передаються за Актом наданих послуг, замість видаткової накладної, що не відповідає ТД. Враховуючи наведене, просимо привести проєкт договору, наведений в Додатку № 3 до ТД, у відповідність до предмету цієї закупівлі. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до проекту договору.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Збільшити строк усунення недоліків

Номер: 6a00bf2fa3af4aceb0f56dc2323c5c22
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-011413-c.c2
Назва: Збільшити строк усунення недоліків
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 5.9. Додатку 3 до Тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що «5.9. У разі виявлення Товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний: - у разі необхідності визначення причин втрати якості Товару (наявності дефектів) у 3-денний строк з моменту одержання від Покупця відповідної письмової згоди організувати проведення експертизи Товару компетентним органом (установою); - прийняти Товар і задовольнити вимогу Покупця по заміні Товару неналежної якості на Товар належної якості протягом п‘яти днів з моменту виставлення Покупцем такої вимоги». Для заміни Товару новим строк усунення недоліків впродовж 5 днів є замалим, оскільки для заміни Товару потрібен такий самий строк, як і для поставки нового Товару. Таким чином, умова ТД щодо строку усунення недоліків впродовж 5 днів обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та збільшити строк усунення недоліків з 5 днів до 45 робочихдів з моменту отримання від Покупця відповідного повідомлення. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення частково задовольнити вимогу та збільшити зазначені Учасником строки до 30 робочих днів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу

Номер: 8b4b81a42e9542b9ae237b696582d545
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-011413-c.c1
Назва: Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Вимога:
Шановний замовнику, проєкт договору поставки, вказаний в Додатку №3 до Тендерної документації (далі – ТД), не містить порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу, наявність якого в договорі, згідно п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", є обов’язковою умовою для зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу в зв'язку з суттєвими коливаннями курсу гривні до іноземної валюти. На підставі п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо внести до проєкту договору про закупівлю положення про порядок зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу (додається). Відсутність такої умови в ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно із замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків прямо передбачених даною статею. Ці ж випадки передбачені п. 12.2. проекту Договору, який є додатком 3 до Тендерної документації. Положення щодо порядку зміни ціни в запропонованій Вами редакції не може бути внесено до умов договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2021 09:04