-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.
Строк поставки товарів: протягом 2021 року (не більше 60 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Торги не відбулися
12 326 850.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 634.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 634.25 UAH
Період оскарження:
21.04.2021 16:51 - 08.07.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03680 Замовник: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Код в ЄДРПОУ: 02012906 Юридична адреса: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Прорізна, 19 Скаржник: ТОВ «ГРІНЕР» Код в ЄДРПОУ 36746304 Юридична адреса : 20762, Черкаська обл., Смілянський р-н, с. Плоске, вул. Червономіська, 24, Телефон: 0672202730 Електронна адреса: cangoo777@gmail.com Інформація про закупівлю: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a Очікувана вартість закупівлі: 12`326`850,00 грн. (без ПДВ) Скарга на умови тендерної документації в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
9078dd80296146fd931af72298f038a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-005663-a.b3
Назва:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03680 Замовник: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Код в ЄДРПОУ: 02012906 Юридична адреса: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Прорізна, 19 Скаржник: ТОВ «ГРІНЕР» Код в ЄДРПОУ 36746304 Юридична адреса : 20762, Черкаська обл., Смілянський р-н, с. Плоске, вул. Червономіська, 24, Телефон: 0672202730 Електронна адреса: cangoo777@gmail.com Інформація про закупівлю: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a Очікувана вартість закупівлі: 12`326`850,00 грн. (без ПДВ) Скарга на умови тендерної документації в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 21 квітня 2021 року оголошено відкриті торги на закупівлю «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІНЕР» (надалі – ТОВ «ГРІНЕР» або Скаржник), ознайомившись з тендерною документацією, вважає, що встановлені Замовником в ній умови та вимоги до Учасника процедури закупівлі суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Статтею 5 Закону визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких є: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, частиною 4 ст. 5 Закону, передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, однак умови тендерної документації по даній процедурі закупівлі є дискримінаційними та порушують права і охоронювані законом інтереси Скаржника, оскільки на даний час ТОВ «ГРІНЕР» позбавлено можливості підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, встановленим Замовником. Згідно Додатку №2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» Замовником встановлено ряд медико-технічних характеристик, що обмежують наше право брати участь у закупівлі, а саме: • Пункт 2.8 «Кількість цифрових каналів» - не менше 55 200 каналів, • Пункт 4.3: «Глибина сканування» - не гірше 1,5 - 40,0 см., • Пункт 4.4: «Карта сірого» - не менше 8 типів, • Пункт 4.5: «Карта кольорового» - не менше 8 типів, • Пункт 5.3: «Карта сірого» - не менше 8 типів, • Пункт 5.4: «Карта кольорового» - не менше 8 типів, • Пункт 6.1: «Частота кадрів» - не менше 1300 кадрів/секунду, • Пункт 8.2: «CW PRF» - не гірше 0.3 кГц - 100 кГц., • Пункт 8.5: «Карта сірого» - не менше 10 типів, • Пункт 8.6: «Карта кольорового» - не менше - 8 типів, • Пункт 9.1.4: «Можливість розширення зони сканування» - не менше 105°, • Пункт 10.1: «SSD» - не менше 128 GB, • Пункт 13.1: «USB виходи» - не менше 4. Розширення визначених показників дозволять потенційним Учасникам, прийняти участь в закупівлі, так як дані опції не впливають та не змінюють функціонал приладу. Це всього кілька показників, розбіжність в них мінімальна, зміна або доповнення цих показників, надасть Замовнику вибрати більш дешевший та якісний товар, а саме: • Пункт 2.8: «Кількість цифрових каналів» розширити до: не менше 55 200 - 150 000 каналів, тим самим покращити якійсь та функціонал обладнання; • Пункт 4.3: «Глибина сканування» розширити до: не гірше 1,5 - 45,0 см., тим самим забезпечує більш якісне сканування та діагностику приладу; • Пункт 4.4: «Карта сірого» розширити до: не менше 8 - 12 типів, таким чином значно покращити якість зображення; • Пункт 4.5: «Карта кольорового» розширити до: не менше 8 - 10 типів, таким чином значно покращити якість зображення; • Пункт 5.3: «Карта сірого» розширити до: не менше 8 - 12 типів, таким чином значно покращити якість зображення; • Пункт 5.4: «Карта кольорового» розширити до: не менше 8 - 10 типів, таким чином значно покращити якість зображення; • Пункт 6.1: «Частота кадрів», розширити до: не менше 1300 - 2000 кадрів/секунду, таким чином значно покращити якість зображення; • Пункт 8.2: «CW PRF» розширити до: не гірше 0.1 кГц - 290.0 кГц., тим самим підвищити якість діагностики та зображення; • Пункт 8.5: «Карта сірого» розширити до: не менше 12 типів, таким чином значно покращити якість зображення; • Пункт 8.6: «Карта кольорового» розширити до: не менше 10 типів, таким чином значно покращити якість зображення; • Пункт 9.1.4: «Можливість розширення зони сканування» розширити до: не менше 105°- 115°, таким чином значно покращити якість діагностики та зображення; • Пункт 10.1: «SSD» розширити до: не менше 128 - 250 GB, таким чином значно збільшити об'єм пам’яті, для збереження інформації; • Пункт 13.1: «USB виходи» розширити до: не менше 1-4. Враховуючи викладене, наша компанія, з приводу даної дискримінаційної вимоги, поставила запитання Замовнику через електрону систему публічних закупівель «PROZORRO» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-21-005663-a ). Однак, Замовником було прийнято рішення залишити технічні вимоги до предмета закупівлі без змін, а нашу Вимогу не задовільнив. Розширення показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи вищевикладене, звертаючись до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ГРІНЕР» про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a, з одночасним призупиненням даної процедури закупівлі. 2. Зобов'язати Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни до тендерної документації по предмету закупівлі: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a, з метою усунення зазначених вище дискримінаційних вимог та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України. 3. Проконтролювати виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником в повному обсязі, у відповідності до мотивувальної частини даного рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА _на умови оголошення КМДА.pdf 19.05.2021 15:32
- рішення від 221.05.2021 № 11147 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 21.05.2021 14:24
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.06.2021 № 10046.pdf 03.06.2021 09:59
- інформація про перенесення розгляду скарги від 09.06.2021 № 10714.pdf 10.06.2021 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2021 № 13245.pdf 14.06.2021 16:46
- рішення від 11.06.2021 № 13245.pdf 16.06.2021 18:17
- Лист вих. 5596.PDF 25.05.2021 15:09
- Антимонопольний_ скарга ГРІНЕР (11147).doc 25.05.2021 15:09
- Лист вих. 6406.pdf 11.06.2021 10:29
- Антимонопольний_ скарга ГРІНЕР (10635).doc 11.06.2021 10:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2021 15:36
Дата розгляду скарги:
01.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2021 14:24
Причина:
Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
16.06.2021 18:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
16.06.2021 18:17
Скарга
Виконана замовником
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03680 Замовник: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Код в ЄДРПОУ: 02012906 Юридична адреса: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Прорізна, 19 Скаржник: ТОВ «ГРІНЕР» Код в ЄДРПОУ 36746304 Юридична адреса : 20762, Черкаська обл., Смілянський р-н, с. Плоске, вул. Червономіська, 24, Телефон: 0672202730 Електронна адреса: cangoo777@gmail.com Інформація про закупівлю: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a Очікувана вартість закупівлі: 12`326`850,00 грн. (без ПДВ) Скарга на умови тендерної документації в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
d3ac099466444c659caccd28cc1f750c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-005663-a.b2
Назва:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03680
Замовник:
Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код в ЄДРПОУ: 02012906
Юридична адреса: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Скаржник:
ТОВ «ГРІНЕР»
Код в ЄДРПОУ 36746304
Юридична адреса : 20762, Черкаська обл., Смілянський р-н, с. Плоске, вул. Червономіська, 24,
Телефон: 0672202730
Електронна адреса: cangoo777@gmail.com
Інформація про закупівлю:
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.)
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a
Очікувана вартість закупівлі:
12`326`850,00 грн. (без ПДВ)
Скарга
на умови тендерної документації
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 21 квітня 2021 року оголошено відкриті торги на закупівлю «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІНЕР» (надалі – ТОВ «ГРІНЕР» або Скаржник), ознайомившись з тендерною документацією, вважає, що встановлені Замовником в ній умови та вимоги до Учасника процедури закупівлі суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Статтею 5 Закону визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких є:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, частиною 4 ст. 5 Закону, передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, однак умови тендерної документації по даній процедурі закупівлі є дискримінаційними та порушують права і охоронювані законом інтереси Скаржника, оскільки на даний час ТОВ «ГРІНЕР» позбавлено можливості підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, встановленим Замовником.
Згідно Додатку №2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» Замовником встановлено ряд медико-технічних характеристик, що обмежують наше право брати участь у закупівлі, а саме:
• Пункт 2.8 «Кількість цифрових каналів» - не менше 55 200 каналів,
• Пункт 4.3: «Глибина сканування» - не гірше 1,5 - 40,0 см.,
• Пункт 4.4: «Карта сірого» - не менше 8 типів,
• Пункт 4.5: «Карта кольорового» - не менше 8 типів,
• Пункт 5.3: «Карта сірого» - не менше 8 типів,
• Пункт 5.4: «Карта кольорового» - не менше 8 типів,
• Пункт 6.1: «Частота кадрів» - не менше 1300 кадрів/секунду,
• Пункт 8.2: «CW PRF» - не гірше 0.3 кГц - 100 кГц.,
• Пункт 8.5: «Карта сірого» - не менше 10 типів,
• Пункт 8.6: «Карта кольорового» - не менше - 8 типів,
• Пункт 9.1.4: «Можливість розширення зони сканування» - не менше 105°,
• Пункт 10.1: «SSD» - не менше 128 GB,
• Пункт 13.1: «USB виходи» - не менше 4.
Розширення визначених показників дозволять потенційним Учасникам, прийняти участь в закупівлі, так як дані опції не впливають та не змінюють функціонал приладу. Це всього кілька показників, розбіжність в них мінімальна, зміна або доповнення цих показників, надасть Замовнику вибрати більш дешевший та якісний товар, а саме:
• Пункт 2.8: «Кількість цифрових каналів» розширити до: не менше 55 200 - 150 000 каналів, тим самим покращити якійсь та функціонал обладнання;
• Пункт 4.3: «Глибина сканування» розширити до: не гірше 1,5 - 45,0 см., тим самим забезпечує більш якісне сканування та діагностику приладу;
• Пункт 4.4: «Карта сірого» розширити до: не менше 8 - 12 типів, таким чином значно покращити якість зображення;
• Пункт 4.5: «Карта кольорового» розширити до: не менше 8 - 10 типів, таким чином значно покращити якість зображення;
• Пункт 5.3: «Карта сірого» розширити до: не менше 8 - 12 типів, таким чином значно покращити якість зображення;
• Пункт 5.4: «Карта кольорового» розширити до: не менше 8 - 10 типів, таким чином значно покращити якість зображення;
• Пункт 6.1: «Частота кадрів», розширити до: не менше 1300 - 2000 кадрів/секунду, таким чином значно покращити якість зображення;
• Пункт 8.2: «CW PRF» розширити до: не гірше 0.1 кГц - 290.0 кГц., тим самим підвищити якість діагностики та зображення;
• Пункт 8.5: «Карта сірого» розширити до: не менше 12 типів, таким чином значно покращити якість зображення;
• Пункт 8.6: «Карта кольорового» розширити до: не менше 10 типів, таким чином значно покращити якість зображення;
• Пункт 9.1.4: «Можливість розширення зони сканування» розширити до: не менше 105°- 115°, таким чином значно покращити якість діагностики та зображення;
• Пункт 10.1: «SSD» розширити до: не менше 128 - 250 GB, таким чином значно збільшити об'єм пам’яті, для збереження інформації;
• Пункт 13.1: «USB виходи» розширити до: не менше 1-4.
Враховуючи викладене, наша компанія, з приводу даної дискримінаційної вимоги, поставила запитання Замовнику через електрону систему публічних закупівель «PROZORRO» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-21-005663-a ). Однак, Замовником було прийнято рішення залишити технічні вимоги до предмета закупівлі без змін, а нашу Вимогу не задовільнив.
Розширення показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підсумовуючи вищевикладене, звертаючись до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «ГРІНЕР» про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a, з одночасним призупиненням даної процедури закупівлі.
2. Зобов'язати Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни до тендерної документації по предмету закупівлі: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт.), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-005663-a, з метою усунення зазначених вище дискримінаційних вимог та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
3. Проконтролювати виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником в повному обсязі, у відповідності до мотивувальної частини даного рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА _на умови оголошення КМДА.pdf 17.05.2021 17:35
- рішення від 19.05.2021 №10952+лист замвонику+лист скаржнику.pdf 20.05.2021 16:50
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.05.2021 №9768.pdf 01.06.2021 10:03
- Запит про надання інформації від 08.06.2021 №10635.pdf 09.06.2021 10:53
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 09.06.2021 №10748.pdf 10.06.2021 11:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2021 №13244.pdf 14.06.2021 17:41
- рішення від 11.06.22021 №13244.pdf 16.06.2021 18:25
- Лист вих. 5595.PDF 25.05.2021 15:04
- Антимонопольний_ скарга ГРІНЕР (10952).doc 25.05.2021 15:04
- Лист вих. 6406.pdf 11.06.2021 10:29
- Антимонопольний_ скарга ГРІНЕР (10635).doc 11.06.2021 10:46
- Антимонопольний_ скарга ГРІНЕР (11147).doc 11.06.2021 10:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2021 17:38
Дата розгляду скарги:
28.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.05.2021 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.06.2021 18:26
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2021 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.06.2021 № 13244-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
a2da64d77a3a44288fd5fb1c8b5868e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-005663-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовник,
Принципами здійснення державних закупівель є, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно з п. 4 частини 2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено закупівлю «Пересувна ультразвукова діагностична система (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 10 шт., код ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини».
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено обмежене визначення технічних характеристик деяких технічних вимог, передбачених у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики товару, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це всього кілька показників, розбіжність в них мінімальна, зміна або доповнення цих показників, надасть Замовнику вибрати більш дешевший та якісний товар, а саме:
Пункт 2.8 (Кількість цифрових каналів, не менше) – розширити до – «55200-150 000 каналів», тим самим покращити якійсь та функціонал обладнання.
Пункт 4.3 (Глибина сканування, не гірше) – розширити до – «1,5 - 45,0 см.», тим самим забезпечує більш якісне сканування та діагностику приладу.
Пункт 4.4 (Карта сірого, не менше) – розширити до – «8-12 типів», таким чином значно покращити якість зображення.
Пункт 4.5 (Карта кольорового, не менше) – розширити до – «8-10 типів», таким чином значно покращити якість зображення.
Пункт 5.3 (Карта сірого, не менше) – розширити до – «8-12 типів», таким чином значно покращити якість зображення.
Пункт 5.4 (Карта кольорового, не менше) – розширити до – «8-10 типів», таким чином значно покращити якість зображення.
Пункт 6.1 (Частота кадрів, не менше) – розширити до – «1300-2000 кадрів/секунду», таким чином значно покращити якість зображення.
Пункт 9.1.4 (Можливість розширення зони сканування, не менше) – розширити до – «105°- 115°», таким чином значно покращити якість діагностики та зображення.
Пункт 10.1 (SSD, не менше) – розширити до – «128-250 GB», таким чином значно збільшити об'єм пам’яті, для збереження інформації.
Пункт 8.2 (CW PRF, не гірше) – розширити до – «0.1 кГц - 290.0 кГц.», тим самим підвищити якість діагностики та зображення.
Пункт 8.5 (Карта сірого, не менше) – розширити до – «12 типів», таким чином значно покращити якість зображення.
Пункт 8.6 (Карта кольорового, не менше) – розширити до – «10 типів», таким чином значно покращити якість зображення.
Пункт 13.1 (USB виходи, не менше) – розширити до – «1-4», розширення визначених показників дозволять потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, так як дана опція не впливає та не змінює функціонал приладу.
Розширення визначень показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін або доповнень в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 05.05.2021 15:21
Дата подачі:
05.05.2021 15:21
Вирішення:
Робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити технічні вимоги до предмета закупівлі без змін та надано наступні роз’яснення.
Щодо вимоги «Пункт 2.8 (Кількість цифрових каналів, не менше) – розширити до – «55200-150 000 каналів», тим самим покращити якійсь та функціонал обладнання.»:
У відповідній медико-технічні характеристиці вказана мінімальна кількість цифрових каналів, що є необхідною для потреб замовника. Внесення змін обмежить кількість можливих учасників, отже внесення таких змін є недоцільним. Разом з тим, більша кількість цифрових каналів товару учасника не обмежує його участі, адже більша кількість каналів задовольняє вимогу «не менше».
Щодо вимоги «Пункт 4.3 (Глибина сканування, не гірше) – розширити до – «1,5 - 45,0 см.», тим самим забезпечує більш якісне сканування та діагностику приладу.»:
У відповідній медико-технічні характеристиці вказана мінімальна глибина сканування, що є необхідною для потреб замовника. Внесення змін обмежить кількість можливих учасників, отже внесення таких змін є недоцільним. В той же час, ширший діапазон сканування товару учасника не обмежує його участі, адже більша кількість каналів задовольняє вимогу «не гірше».
Крім цього, глибина сканування більше 40 см не інформативна та не відповідає діагностичним потребам ультразвукових сканерів (На глибині більше, ніж 38 сантиметрів, йде затухання ультразвукових хвиль, хоча сканери підтримують і більше, ніж 40 сантиметрів. Слід зазначити, що на глибині понад 40 см відсутні анатомічні області інтересу.).
Щодо вимоги «Пункт 4.4 (Карта сірого, не менше) – розширити до – «8-12 типів», таким чином значно покращити якість зображення.»:
У відповідній медико-технічні характеристиці вказана мінімальна кількість типів карти сірого, що є необхідною для потреб замовника. Внесення змін обмежить кількість можливих учасників, отже внесення таких змін є недоцільним. Крім того, більша кількість «карт сірого» товару учасника не обмежує його участі, адже задовольняє вимогу «не менше».
Щодо вимоги «Пункт 4.5 (Карта кольорового, не менше) – розширити до – «8-10 типів», таким чином значно покращити якість зображення.»:
У відповідній медико-технічні характеристиці вказана мінімальна кількість типів карти кольорового, що є необхідною для потреб замовника. Внесення змін обмежить кількість можливих учасників, отже внесення таких змін є недоцільним. Водночас, більша кількість «карт кольорового» товару учасника не обмежує його участі, адже задовольняє вимогу «не менше».
Щодо вимоги «Пункт 5.3 (Карта сірого, не менше) – розширити до – «8-12 типів», таким чином значно покращити якість зображення.»:
У відповідній медико-технічні характеристиці вказана мінімальна кількість типів карти сірого, що є необхідною. Внесення змін обмежить кількість можливих учасників, отже внесення таких змін є недоцільним. Разом з тим, більша кількість «карт сірого» товару учасника не обмежує його участі, адже задовольняє вимогу «не менше».
Щодо вимоги «Пункт 5.4 (Карта кольорового, не менше) – розширити до – «8-10 типів», таким чином значно покращити якість зображення.»:
У відповідній медико-технічні характеристиці вказана мінімальна кількість типів карти кольорового, що є необхідною для потреб замовника. Внесення таких змін обмежить кількість можливих учасників, отже внесення таких змін є недоцільним. Крім того, більша кількість «карт кольорового» товару учасника не обмежує його участі, адже задовольняє вимогу «не менше».
Щодо вимоги «Пункт 6.1 (Частота кадрів, не менше) – розширити до – «1300-2000 кадрів/секунду», таким чином значно покращити якість зображення.»:
У відповідній медико-технічні характеристиці вказано мінімальне значення частоти кадрів, що є необхідною для потреб замовника. Внесення таких змін обмежить кількість можливих учасників, отже внесення таких змін є недоцільним. Водночас, більше значення «частоти кадрів» товару учасника не обмежує його участі, адже більше значення «частоти кадрів» задовольняє вимогу «не менше».
Крім цього, треба зауважити, що частота кадрів впливає лише на чутливість кольорового доплера, а не на якість зображення. Стандартизована частота кадрів – 1300 кадрів/секунду. (В залежності від підключення додаткових модулів по типу доплера, постійно-хвильового доплера, імпульсно-хвильового доплера, режимів «дуплекс» та «триплекс», еластографії, частота кадрів (FPS) буде варіабельна і залежить від потужності апарату, для безпечності режимів сонографії для біологічних тканин.).
Щодо вимоги «Пункт 9.1.4 (Можливість розширення зони сканування, не менше) – розширити до – «105°- 115°», таким чином значно покращити якість діагностики та зображення.»:
Запропоноване значення є гіршим, аніж вказане замовником для потреб відповідних досліджень.
Для виконання необхідних клінічних досліджень необхідна можливість розширення зони сканування не менше, ніж 115° (Дана характеристика впливає на розширення зони сканування, а не на якість зображення. Чим ширша зона сканування, тим більше інформації можливо отримати під час дослідження.).
Щодо вимоги «Пункт 10.1 (SSD, не менше) – розширити до – «128-250 GB», таким чином значно збільшити об'єм пам’яті, для збереження інформації.»:
У відповідній медико-технічні характеристиці вказаний мінімальний об’єм SSD, що є необхідним для потреб замовника з урахуванням практики. Внесення таких змін обмежить кількість можливих учасників, отже внесення таких змін є недоцільним. В той же час, більший об’єм «SSD» товару учасника не обмежує його участі, адже задовольняє вимогу «не менше».
Щодо вимоги «Пункт 8.2 (CW PRF, не гірше) – розширити до – «0.1 кГц - 290.0 кГц.», тим самим підвищити якість діагностики та зображення.»:
Розширення до вказаних діапазонів є дискримінаційною вимогою та значно зменшить кількість потенційних учасників. Водночас, більший діапазон «CW PRF» товару учасника не обмежує його участі, адже задовольняє вимогу «не гірше».
Крім цього, відповідного діапазону достатньо для проведення досліджень, де використовується постійно-хвильовий доплер (CW PRF використовується для стандартизації ультразвукових досліджень в гінекології, акушерстві, кардіології. Для гінекологічних досліджень використовуються 0.3-0.6 кГц, для акушерства – близько 4 кГц, у кардіологічних дослідження плода – 6 кГц, у кардіологічних дослідженнях більш, ніж 100 кГц не використовується у діагностиці. Розширення діапазону не представляє цінності для діагностичних потреб.).
Щодо вимоги «Пункт 8.5 (Карта сірого, не менше) – розширити до – «12 типів», таким чином значно покращити якість зображення.»:
Розширення до вказаної кількості є дискримінаційною вимогою та значно зменшить кількість потенційних учасників. Разом з тим, більший діапазон «Карта сірого» товару учасника не обмежує його участі, адже задовольняє вимогу «не гірше».
Щодо вимоги «Пункт 8.6 (Карта кольорового, не менше) – розширити до – «10 типів», таким чином значно покращити якість зображення.»:
Розширення до вказаної кількості є дискримінаційною вимогою (недоречним) та значно зменшить кількість потенційних учасників. Крім того, більший діапазон «Карта кольорового» товару учасника не обмежує його участі, адже задовольняє вимогу «не гірше».
Щодо вимоги «Пункт 13.1 (USB виходи, не менше) – розширити до – «1-4», розширення визначених показників дозволять потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, так як дана опція не впливає та не змінює функціонал приладу.»:
Дана опція впливає на функціонал приладу, оскільки вказане значення є мінімально необхідним, внесення змін у відповідну вимогу є недоцільним.
Для підключення усіх необхідних приладів (девайсів) для цільового використання ультразвукового обладнання необхідно не менше, ніж 4 порти, а саме: зовнішній принтер, мишка, ніжний перемикач, сканер штрих кодів, USB - накопичувач.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.07.2021 18:02