-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95 «або еквівалент» та дизельне паливо у Волинській області
Місце поставки – за адресами АЗС постачальника
Торги не відбулися
479 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 395.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 395.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2021 16:09 - 03.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови Тендерної документації
Номер:
be1a9265444542cbbb880419a479582f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-009725-c.a1
Назва:
Дискримінаційні умови Тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- Надання копії партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених САМЕ партнерами, і які повинні містити САМЕ перелік АЗС;
- Надання копії (зразки) наданих талонів завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів на пальне та завірені його печаткою (у разі використання);
- Надання ліцензії на роздрібну торгівлю, щодо АЗС зазначених в тендерній пропозиції;
- Надання копії атестату (свідоцтва)про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (и) було видано сертифікат відповідності.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ, ДАСУ з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем та корупційної змови.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
26.04.2021 15:24
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Вимоги до предмету закупівлі, що встановлені в тендерній документації та технічній специфікації розроблені відповідно до потреб та враховуючи досвід проведення аналогічних закупівель замовника.
Враховуючи статус замовника та неможливість зупинки його діяльності, вказані вимоги, встановлені для впевненості замовника в гарантованому відпуску якісного пального з відповідних АЗС.
1. Вимога щодо надання копії (зразки) наданих талонів завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів на пальне та завірені його печаткою (у разі використання) встановлена задля забезпечення гарантованого та безперебійного відпуску пального з мереж АЗС, які залучатимуться учасником для виконання умов договору.
Оскільки, замовнику наперед невідомо на якій АЗС буде здійснюватись відпуск пального, то наявність талонів різних зразків та торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перешкоди у відпуску пального за такими талонами на АЗС різних мереж, що недопустимо для Замовника. Аналіз ринку свідчить про те, що два та більше постачальники можуть надати всі необхідні документи на підтвердження вищевказаної вимоги, то вона є цілком обгрунтованою та не містить дискримінаційного характеру. Окрім цього, Замовник на основі власного досвіду та аналізу ринку (у тому числі через систему Prozorro) зазначає про безумовну конкуренцію на ринку, що є предметом закупівлі за наявності таких вимог. Конкуренція присутня при наявності 2-х і більше постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність такої вимоги підтвердили декілька суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ПП «ОККО Контракт». Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана.
2. Щодо вимоги про надання копії партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених саме партнерами, і які повинні містити саме перелік АЗС та надання ліцензії на роздрібну торгівлю, щодо АЗС зазначених в тендерній пропозиції.
Положення тендерної документації в частині встановлення вимоги щодо наявності роздрібної ліцензії в учасників торгів або власника (орендаря-оператора) АЗС (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі або копія наказу про видачу відповідної ліцензії ЖОДНИМ чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників торгів. Відпуск палива фактично відбувається з АЗС учасників або їх партнерів. На жаль зустрічались сумнівні постачальники, які не виконували свої зобов’язання по укладених договорах щодо заправки транспортних засобів замовника. Дуже часто перелік АЗС, який надавався учасниками не відповідав дійсності. Також, найчастіше на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку палива.
Замовник визначає ряд вимог, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлю, а також власних потреб. Предметом закупівлі є паливо-мастильні матеріали, способом їх отримання – АЗС. Умова щодо наявності роздрібної ліцензії щодо усіх АЗС, зазначених Учасником в складі тендерної пропозиції АЗС, є безумовним підтвердженням в Учасника законних прав щодо користування АЗС, на яких відбуватиметься відпуск пального автомобілям замовника. Замовник не обмежений у прописанні вимог, які б забезпечили в повному обсязі виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2-х і більше постачальників.
3. Щодо вимоги про:
- Надання Сертифікатів відповідності на Бензин та Паливо дизельне, виданих САМЕ Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший ніж строк дії договору про закупівлю;
- Надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат;
- Надання документу (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива;
- Надання акту відбирання зразка палива;
- Надання копії атестату (свідоцтва)про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (и) було видано сертифікат відповідності.
З приводу вищевказаної вимоги встановленої у тендерній документації, то вона встановлена замовником задля впевненості у відповідності пального вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Евро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Евро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива встановлені для підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту, ДСТУ «7687:2015» та ДСТУ «7688:2015» та достовірності наданої учасником інформації. Неякісне пальне негативно впливає на роботу автопарку замовника та тягне за собою додаткові витрати на ремонт автомобілів, що може вважатись нецільовим використанням державних коштів.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Статус вимоги:
Відхилено