-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Заболотного, 32
Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Заболотного, 32 згідно додатків №1,2 документації закупівлі
Завершена
480 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 403.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 403.50 UAH
Період оскарження:
10.04.2017 18:03 - 14.04.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
ВИМОГА про перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
Номер:
ec2e9911736b4c2fbf5ebe53bcb46c16
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-10-002065-b.c3
Назва:
ВИМОГА про перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
Скарга:
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА: Комунальне підприємство капітального будівництва, реконструкції та інвестицій "Голосіїво-будінвест"
Код ЄДРПОУ: 32525198
Місцезнаходження: 03127, Україна, Київська область, Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 89
ОСОБА, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ
(УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ДОПОРОГОВОІ ЗАКУПІВЛІ): Товариство з обмеженою відповідальністю
«ПРОМБУД - ПЛАСТ»
Код ЄДРПОУ: 33779934
Місцезнаходження: 02660,
м. Київ, вул. Колекторна, 3.
НОМЕР ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ЩОДО ЯКОГО ІНІЦІЮЄТЬСЯ ВИМОГА: UA-2017-04-10-002065-b
ВИМОГА
про перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
10.04.2017 Комунальним підприємством капітального будівництва, реконструкції та інвестицій "Голосіїво-будінвест" (далі по тексту – Замовник) опубліковано на веб-порталі електронної системи публічних закупівель http://prozorro.gov.ua оголошення про проведення закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Заболотного, 32, Код ДК 021-2015 (CPV) : 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація». Очікувана вартість закупівлі – 480`700.00 грн. (з ПДВ).
ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» були подані Замовнику пропозиції для участі у зазначеній процедурі допорогової закупівлі та запропоновано найнижчу ціну на предмет закупівлі - _297 990,00 грн. з ПДВ.
Однак, Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника від 25.04.2017 №457 (далі по тексту – Рішення) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ».
Вважаємо, що вказане Рішення Замовника, яким дискваліфіковано учасника з найнижчою ціною є не об’єктивним та упередженим та таким, що винесено всупереч вимогам п.п. 6.2, 9.2 Порядку здійснення допороговuх закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. №35 (далі по тексту - Порядок), що доводиться наступним:
1. В Рішенні Замовник визначив, що Учасником надано сканкопію Договору оренди, як того вимагає п. 1.1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії», однак дія договору закінчилася 31.12.2016.
Проте, Учасник надав Довідку за підписом директора та печаткою, якою підтвердив наявність на сьогодні складів та (або) виробничої бази в м. Києві або 50 км зоні від міста для підготовки виробництва та зберігання матеріалів, так як Договір оренди, надання якого передбачено п. 1.1Додатку 1 чинний по теперішній час на підставі Додаткової угоди до Договору.
Оскільки в п. 1.1 Додатку 1 передбачено надання учасником лише договору оренди, тобто основного договору, а не додаткових угод до нього, то надання Учасником в пропозиції основного договору (договору оренди) відповідає умовам п. 1.1 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», тобто умовам Закупівлі.
2. Аргументація Замовника, викладена в Рішенні про відсутність на сканкопіях документів (Посвідченнях працівників) офіційної мастичної печатки та підпису директора (п. 2.2 Додатку 1) суперечить умовам даної Закупівлі, які оголошені самим Замовником.
Так, у п. 2 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» у лівому стовпчику визначено, що «Інформація подається в день закінчення аукціону учасником на бланку підприємства за підписом керівника (уповноваженої особи) та завірена печаткою підприємства». Така ж умова міститься у виноски (останній абзац) Додатку 1. Отже, лише та інформація, яка подається на бланку, повинна містити підпис керівника та завірена печаткою. Сам п. 2.2 Додатку, на який вказує Замовник, вимоги про «належне завіряння» копій документів взагалі не містить.
З огляду на викладене, пропозиції ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» відповідали умовам закупівлі Замовника, відтак вважаємо, що оцінка пропозицій ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» здійснювалась Замовником не об’єктивно і упереджено, в результаті чого винесено неправомірне Рішення Замовника про відхилення пропозиції цього Учасника, тому вимагаємо перегляду та скасуванню.
Крім цього посадовими особами Замовника при визначені переможця процедури закупівель здійснені дії, що вказують на самоуправство, а також цими особами визначено переможцем товариство пропозиція якого суттєво не відповідає умовам закупівлі, що суперечить Порядку здійснення допороговuх закупівель, та принципам здійснення закупівель визначених п. 6.2 Порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», що доводиться наступним:
1. П. 9.3 Порядку здійснення допорогових закупівель встановлено: якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням. Наступним етапом Закупівлі є підписання договору. Тобто, рішення про визначення переможця по відповідній закупівлі можливе лише одне. Всупереч вищевказаній процедурі допорогових закупівель посадовими особами Замовника винесено два Протоколи (рішення) засідання комісіі Замовника про визначення переможця – від 28.04.2017 та від 11.05.2017, під одним і тим же номером - №476 (!!!). Протиправні діі посадових осіб Замовника призвели до того, що вимога направлена ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» на протокол (рішення) від 28.04.2017 була скасована у зв’язку із скасуванням протоколу (рішення) про визначення переможця від 28.04.2017, та, відповідно, не була винесена на розгляд Комісії системи Рrozorro. Отже, вказані дії посадових осіб Замовника здійснюються всупереч встановленому порядку проведення процедури закупівель (п. 9.3 Порядку здійснення допорогових закупівель), що можна кваліфікувати як самоуправство, а також порушують основні принципи проведення закупівель - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
2. У Довідці, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою) ТОВ «Олімп – Інвест» визначив лише монтажників. Однак, для виконання робіт, які є предметом закупівлі необхідні працівники, які мають кваліфікацію та досвід головного інженера, інженера (ів) – проектувальника (ів), кошторисника (ів), збиральників конструкцій та інших спеціалістів (невідповідність вимогам п. 2.1 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерних умов Замовника);
3. Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування) та довідка, що містить інформацію щодо залучення кваліфікованих працівників для виконання будівельних робіт в пропозиції ТОВ «Олімп – Інвест» відсутні (порушення вимог п.п. 2.2, 2.3 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерних умов Замовника);
4. В Довідці поданої ТОВ «Олімп – Інвест», що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів на вибір, визначено досвід цього товариства лише за 2016 початок 2017, замість досвіду за попередні 3 роки (невідповідність вимогам п. 3.1 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерних умов Замовника);
5. В тендерній пропозиції ТОВ «Олімп – Інвест» відсутні листи-відгуки від Замовників (не менше чотирьох), скан копії аналогів договорів (перша-остання сторінки), які повинні відповідати пункту 3.1. та пункту 3.2., копія звіту про фінансові результати (Ф-2) і балансу (Ф-1) за 2016 р. (за 2016 р. документи повинні засвідчувати прибутковість діяльності учасника), оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність розрахункових рахунків та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону (порушення п.п. 3.2, 3.3, 4.1, 4.2 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерних умов Замовника);
6. ТОВ «Олімп – Інвест» подані документи не завірені відповідно до вимог Замовника, а саме: копію протоколу рішення засновників копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство, копія Статуту або іншого установчого документу, копія довідки про внесення до ЄДРПОУ, де фігурують зареєстровані види діяльності (за наявності) (порушення умовам закупівлі визначеної в Примітці до Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ В АУКЦІОНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА»);
7. У тендерній пропозиції ТОВ «Олімп – Інвест» відсутні: копія паспорту керівника, або уповноваженого представника, копія базового витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (дата формування - не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону.), діючий дозвіл, виданий Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком) (порушення у п.п. 1, 2.4, 3.3 Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ В АУКЦІОНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА»);
8. Кошторисна документація надана ТОВ «Олімп – Інвест» не містить печатки ліцензованого інженера – проектувальника – кошторисника, та відсутня копія кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника – кошторисника завірена його підписом та печаткою (порушення Додатку №2 Підтвердження цінової пропозиції).
Крім цього, ТОВ «Олімп – Інвест» не подано жодного документу (сертифікати та протоколів випробувань), що підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Таким чином, переможець ТОВ «Олімп – Інвест» не має у своєму складі ані кваліфікованого персоналу, ані досвіду з виконання аналогічних договорів, ані відповідного обладнання та матеріалів, як того вимагалося в оголошенні.
Відповідно до п. 9.3 Порядку, переможцем може бути визнано тільки того учасника, пропозиція якого відповідає вимогам, що вказані в оголошенні. Як доводиться вище, оскаржуване рішення Замовника про визначення ТОВ «Олімп – Інвест» переможцем закупівлі порушує принципи здійснення закупівель, що закріплені в п. 6.2 Порядку проведення допорогових закупівель та ст. 3 Закону України «Про публічне закупівлі», адже переможцем визнано учасника, який суттєво не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Крім цього, вказані рішення Замовника про відхилення пропозицій ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» та визначення переможцем ТОВ «Олімп – Інвест» закупівлі порушуючи встановлений Порядок здійснення допорогових закупівель, суперечать інтересам держави та суспільства, адже через свою неправомірність призводять до укладання договору із учасником, який запропонував вищу цінову пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.п. 14.1, 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель,-
ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути рішення оформлене Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника від 25.04.2017 №457 про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД – ПЛАСТ» та рішення про визначення переможця ТОВ «Олімп – Інвест», прийняті за результатами проведення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Заболотного, 32, Код ДК 021-2015 (CPV) .
2. За результатами перегляду, скасувати рішення оформлене Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника від 25.04.2017 №457 про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД – ПЛАСТ» та рішення про визначення переможця ТОВ «Олімп – Інвест» протокол від 11.05.2017 №476, прийняті за результатами проведення процедури закупівлі.
Директор ТОВ «Промбуд-Пласт» ___________________Васильчук С.С.
м.п.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 12.05.2017 11:51
- Відповідь.pdf 12.05.2017 17:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2017 11:51
Вирішення:
Відповідь на Вимогу
про перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2017 17:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь на Вимогу
про перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
Шановний ТОВ «Промбуд-Пласт»!
Відповідно до п.1.1. Кваліфікаційних критеріїв, Ви надали скан копію Договору оренди, дія якого закінчилась 31.12.2016. Відповідно до п. 4.3. Договору оренди ТОВ «Промбуд-Пласт» – продовження строку дії Договору можливе шляхом підписання Додаткової угоди до Договору. Так, Ви надали довідку про наявність матеріально-технічної бази, де йде перелік якихось складів. Чому якихось? Тому, що документально вони у Вас не підтвердженні- не має ні Договору, ні тієї самої Додаткової угоди, яка обумовлена в Договорі оренди – що суперечить чинності дії Договору оренди та існуванні Додаткової угоди.
ТОВ «Олімп-Інвест» відредагував свою тендерну документацію відповідно до вимог Замовника, однак Ви мабуть вважали за потрібне не вдаватись в деталі, тому Ваша скарга по змісту нічим не відрізняється від попередньої, оскільки зміст зауважень залишився таким же (хоча документація була відредактована).
Тому вважаєм доцільно заявити, що нами, як Замовником не були впровадженні дискримінаційні критерії до учасників закупівлі, процедуру було проведено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі.»
В.о. директора
КП «Голосіїво-будінвест» Шосталь В.М.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
91a0b926411c490cb54c80d6cad3598a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-10-002065-b.b2
Назва:
вимога
Вимога:
ВИМОГА
про перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2017 22:48
Вирішення:
Перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2017 09:35
Підтвердження вирішення:
Доброго дня! Вашу Вимогу не можливо переглянути! Файл не читабельний
Скарга
Відкликано скаржником
ВИМОГА про перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
Номер:
f3e36207b20643f5a511f738641ce9cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-10-002065-b.c1
Назва:
ВИМОГА про перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
Скарга:
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА: Комунальне підприємство капітального будівництва, реконструкції та інвестицій "Голосіїво-будінвест"
Код ЄДРПОУ: 32525198
Місцезнаходження: 03127, Україна, Київська область, Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 89
ОСОБА, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ
(УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ДОПОРОГОВОІ ЗАКУПІВЛІ): Товариство з обмеженою відповідальністю
«ПРОМБУД - ПЛАСТ»
Код ЄДРПОУ: 33779934
Місцезнаходження: 02660,
м. Київ, вул. Колекторна, 3.
НОМЕР ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ЩОДО ЯКОГО ІНІЦІЮЄТЬСЯ ВИМОГА: UA-2017-04-10-002065-b
ВИМОГА
про перегляд рішення про дискваліфікацію учасника та визначення переможця
10.04.2017 Комунальним підприємством капітального будівництва, реконструкції та інвестицій "Голосіїво-будінвест" (далі по тексту – Замовник) опубліковано на веб-порталі електронної системи публічних закупівель http://prozorro.gov.ua оголошення про проведення закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Заболотного, 32, Код ДК 021-2015 (CPV) : 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація». Очікувана вартість закупівлі – 480`700.00 грн. (з ПДВ).
ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» були подані Замовнику пропозиції для участі у зазначеній процедурі допорогової закупівлі та запропоновано найнижчу ціну на предмет закупівлі - _297 990,00 грн. з ПДВ.
Однак, Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника від 24.04.2017 №457 (далі по тексту – Рішення) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ».
Вважаємо, що вказане Рішення Замовника, яким дискваліфіковано учасника з найнижчою ціною є не об’єктивним та упередженим та таким, що винесено всупереч вимогам п.п. 6.2, 9.2 Порядку здійснення допороговuх закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. №35 (далі по тексту - Порядок), що доводиться наступним:
1. В Рішенні Замовник визначив, що Учасником надано сканкопію Договору оренди, як того вимагає п. 1.1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії», однак дія договору закінчилася 31.12.2016.
Проте, Учасник надав Довідку за підписом директора та печаткою, якою підтвердив наявність на сьогодні складів та (або) виробничої бази в м. Києві або 50 км зоні від міста для підготовки виробництва та зберігання матеріалів, так як Договір оренди, надання якого передбачено п. 1.1Додатку 1 чинний по теперішній час на підставі Додаткової угоди до Договору.
Оскільки в п. 1.1 Додатку 1 передбачено надання учасником лише договору оренди, тобто основного договору, а не додаткових угод до нього, то надання Учасником в пропозиції основного договору (договору оренди) відповідає умовам п. 1.1 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», тобто умовам Закупівлі.
2. Аргументація Замовника, викладена в Рішенні про відсутність на сканкопіях документів (Посвідченнях працівників) офіційної мастичної печатки та підпису директора (п. 2.2 Додатку 1) суперечить умовам даної Закупівлі, які оголошені самим Замовником.
Так, у п. 2 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» у лівому стовпчику визначено, що «Інформація подається в день закінчення аукціону учасником на бланку підприємства за підписом керівника (уповноваженої особи) та завірена печаткою підприємства». Така ж умова міститься у виноски (останній абзац) Додатку 1. Отже, лише та інформація, яка подається на бланку, повинна містити підпис керівника та завірена печаткою. Сам п. 2.2 Додатку, на який вказує Замовник, вимоги про «належне завіряння» копій документів взагалі не містить.
З огляду на викладене, пропозиції ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» відповідали умовам закупівлі Замовника, відтак вважаємо, що оцінка пропозицій ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» здійснювалась Замовником не об’єктивно і упереджено, в результаті чого винесено неправомірне Рішення Замовника про відхилення пропозиції цього Учасника, тому вимагаємо перегляду та скасуванню.
Крім цього Замовник, всупереч Порядку здійснення допороговuх закупівель, та принципам здійснення закупівель, що закріплені в п. 6.2 Порядку та ст. 3 Закону України «Про публічне закупівлі», протоколом від 28.04.2017______ №_476____ визначив переможця процедури закупівель, пропозиція якого суттєво не відповідає умовам закупівлі, а саме:
1. У Довідці, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою) ТОВ «Олімп – Інвест» визначив лише монтажників. Однак, для виконання робіт, які є предметом закупівлі необхідні працівники, які мають кваліфікацію та досвід головного інженера, інженера (ів) – проектувальника (ів), кошторисника (ів), збиральників конструкцій та інших спеціалістів (невідповідність вимогам п. 2.1 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерних умов Замовника);
2. Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування) та довідка, що містить інформацію щодо залучення кваліфікованих працівників для виконання будівельних робіт в пропозиції ТОВ «Олімп – Інвест» відсутні (порушення вимог п.п. 2.2, 2.3 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерних умов Замовника);
3. В Довідці поданої ТОВ «Олімп – Інвест», що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів на вибір, визначено досвід цього товариства лише за 2016 початок 2017, замість досвіду за попередні 3 роки (невідповідність вимогам п. 3.1 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерних умов Замовника);
4. В тендерній пропозиції ТОВ «Олімп – Інвест» відсутні листи-відгуки від Замовників (не менше чотирьох), скан копії аналогів договорів (перша-остання сторінки), які повинні відповідати пункту 3.1. та пункту 3.2., копія звіту про фінансові результати (Ф-2) і балансу (Ф-1) за 2016 р. (за 2016 р. документи повинні засвідчувати прибутковість діяльності учасника), оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність розрахункових рахунків та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону (порушення п.п. 3.2, 3.3, 4.1, 4.2 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерних умов Замовника);
5. ТОВ «Олімп – Інвест» подані документи не завірені відповідно до вимог Замовника, а саме: копію протоколу рішення засновників копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство, копія Статуту або іншого установчого документу, копія довідки про внесення до ЄДРПОУ, де фігурують зареєстровані види діяльності (за наявності) (порушення умовам закупівлі визначеної в Примітці до Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ В АУКЦІОНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА»);
6. У тендерній пропозиції ТОВ «Олімп – Інвест» відсутні: копія паспорту керівника, або уповноваженого представника, копія базового витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (дата формування - не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону.), діючий дозвіл, виданий Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком) (порушення у п.п. 1, 2.4, 3.3 Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ В АУКЦІОНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА»);
7. Кошторисна документація надана ТОВ «Олімп – Інвест» не містить печатки ліцензованого інженера – проектувальника – кошторисника, та відсутня копія кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника – кошторисника завірена його підписом та печаткою (порушення Додатку №2 Підтвердження цінової пропозиції).
Крім цього, ТОВ «Олімп – Інвест» не подано жодного документу (сертифікати та протоколів випробувань), що підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Таким чином, переможець ТОВ «Олімп – Інвест» не має у своєму складі ані кваліфікованого персоналу, ані досвіду з виконання аналогічних договорів, ані відповідного обладнання та матеріалів, як того вимагалося в оголошенні.
Відповідно до п. 9.3 Порядку, переможцем може бути визнано тільки того учасника, пропозиція якого відповідає вимогам, що вказані в оголошенні. Як доводиться вище, оскаржуване рішення Замовника про визначення ТОВ «Олімп – Інвест» переможцем закупівлі порушує принципи здійснення закупівель, що закріплені в п. 6.2 Порядку проведення допорогових закупівель та ст. 3 Закону України «Про публічне закупівлі», адже переможцем визнано учасника, який суттєво не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Крім цього, вказані рішення Замовника про відхилення пропозицій ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» та визначення переможцем ТОВ «Олімп – Інвест» закупівлі порушуючи встановлений Порядок здійснення допорогових закупівель, суперечать інтересам держави та суспільства, адже через свою неправомірність призводять до укладання договору із учасником, який запропонував вищу цінову пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.п. 14.1, 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель,-
ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути рішення оформлене Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника від 24.04.2017 №457 про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД – ПЛАСТ» та рішення про визначення переможця ТОВ «Олімп – Інвест», прийняті за результатами проведення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Заболотного, 32, Код ДК 021-2015 (CPV) .
2. За результатами перегляду, скасувати рішення оформлене Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника від 24.04.2017 №457 про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД – ПЛАСТ» та рішення про визначення переможця ТОВ «Олімп – Інвест», прийняті за результатами проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 28.04.2017 17:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2017 17:38
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
03.05.2017 10:07