-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вогнегасники та комплектуючі до них
24
Завершена
698 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 492.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 492.50 UAH
Період оскарження:
21.04.2021 15:12 - 05.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на незаконні дії Замовника – Національного авіаційного університету по процедурі закупівлі «Вогнегасники та комплектуючі до них (код ДК 021:2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)»
Номер:
93e009a78e8640e8bc96c270673a2004
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-001961-b.b2
Назва:
Вимога на незаконні дії Замовника – Національного авіаційного університету по процедурі закупівлі «Вогнегасники та комплектуючі до них (код ДК 021:2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)»
Вимога:
Опис викладений в додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 24.05.2021 року.pdf 24.05.2021 17:46
- Результати розгляду 27.05.2021 15:51
Дата подачі:
24.05.2021 17:46
Вирішення:
Фізичній особі-підприємцю
Гуріненко О.С.
Шановна Олено Сергіївно!
За результатом опрацювання Вашої вимоги дискваліфікувати учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» (далі – Учасник), через відсутність у вказаного Учасника документу, що вимагався пунктом 5.3. розділу 5 Тендерної документації, спливом терміну дії страхового полісу відповідальності перед третіми особами 08 липня 2021 року та закінченням терміну дії договору оренду нежитлових приміщень одного з приміщень Учасника (прим. договору, що автоматично подовжується), ретельного аналізу матеріалу, викладеного у вимозі, можемо повідомити таке.
1. Щодо спливу терміну дії страхового полісу відповідальності перед третіми особами 08 липня 2021 року.
Підпунктом 16 пункту 3.1. Тендерної закупівлі визначено, що Учасник має надати Копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі, та який має покривати суму страхового платежу, не менше суми даної закупівлі.
Закупівля UA-2021-04-21-001961-b «Вогнегасники та комплектуючі до них» проводиться на виконання наказу ректора від 25.03.2021 № 192/од «Про заходи з техногенної та пожежної безпеки». Додатком 1 до зазначеного наказу визначено терміни виконання зазначеного плану заходів в частині забезпечення приміщень університету вогнегасниками (прим. № з/п 237, 271, 309, 403, 404, 435, 446, 462). Усі терміни виконання заходів по забезпеченню приміщень вогнегасниками припадають на перше півріччя 2021 року, жодного заходу із закупівлі вогнегасників у другому півріччі не передбачено. З огляду на зазначене, можна дійти абсолютно логічного висновку про те, що період виконання умов закупівлі «де-факто» має бути реалізований Замовником закупівлі у першому півріччі 2021 року. З огляду на зазначене, тендерним комітетом, при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» було взято до уваги те, що «за планом заходів поставка товару планується в першому півріччі 2021 року,». З огляду на викладене, зазначені в пункті 1 вимоги обставини, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС».
2. Учасником ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано документ під назвою «16. Лист погодження з умовами, мовами, змістом та ін.» відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Дозор Сервіс», в особі директора Заїнчківського Павла Петровича, гарантує, та погоджується з умовами мовами та вимогами тендерної документації, розуміє її зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною.
В пункті 5.3. Тендерної документації визначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Пунктом 7 прикладу формальних помилок, визначених в даному пункті 5.3. Тендерної документації до формальної помилки віднесено подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. Зважаючи на те, що текст документу «16. Лист погодження з умовами, мовами, змістом та ін.» містить всі необхідні елементи, що вимагалися пунктом 5.3. розділу 5 Тендерної документації, зазначена помилка була віднесена до формальної, що знайшло своє відображення в протоколі оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС»,, а саме: «наявність листа від Учасника про те, що він гарантує та погоджується з умовами мовами та вимогами тендерної документації,». З огляду на викладене, зазначені в пункті 2 вимоги обставини, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС».
3. Зазначені в пункті 3 вимоги обставини, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» з огляду на зазначені в пункті 1 відповіді аргументи. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 5.3. Договору, на який Ви посилаєтеся у своїй вимозі містить інформацію про те, що «У випадку якщо жодна з Сторін письмово не повідомить іншу про бажання припинити дію даного Договору за один календарний місяць до дати його припинення даний Договір вважається пролонгованим на той самий строк на тих же умовах, без обмеження кількості разів пролонгації дії договору.». Окрім цього, зазначене приміщення не є єдиним приміщенням Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС».
Таким чином, тендерна пропозиція яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не містить помилок, які впливають на зміст пропозиції - ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» не має підстав для відмови та відповідає вимогам, зазначеним в ТД.
З огляду на наведене, Ваша вимога дискваліфікувати учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» задоволенню не підлягає.
Голова тендерного комітету В.М. Єгунько
Секретар тендерного комітету В. М. Білий
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
a0703086c06e41b787684f4c9719d25c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-001961-b.a1
Назва:
Наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику Просимо Вас видалити з тендерної документації дискримінаційні умови, які значно звужують коло учасників, які можуть приймати участь у даній закупівлі, а саме:
Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п.п. 15: «Оригінал довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів.» Дана вимога є дискримінаційною, оскільки при замовленні даної довідки, процес обробки органами ДФС (органи ДПС) займає приблизно 30 к.д., уачсник який не був проінформований про те, що буде оприлюднена дана закупівля не зможе надати вчасно даний документ до кінця терміну подачі пропозиції. Дану довідку може надати тільки такий Учасник, якому було повідомлено заздалегідь про оприлюднення закупівлі. Будь ласка просимо видалити вимогу, як таку, що є дискримінаційною.
Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п.п. 16: «Копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі, та який має покривати суму страхового платежу, не менше суми даної закупівлі.» Яке відношення має дана вимога до постачання Товарів? Дана вимога має місце при наданні послуг, але ніяк не для постачання товару. Дана вимога є дискримінаційною. Встановлюючи таку вимогу, Ви як Замовник звужуєте коло Учасників, оскільки на постачання товарів зовсім не потрібен страховий поліс, оскільки предметом закупівлі не є надання послуг. Видаліть дану вимогу.
Додаток 1, п.2, п.п. 2.3: «Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.» Також наголошуємо, що дана вимога доцільна якщо оголошена закупівля на надання послуг, вимога надання медичних книжок на постачання товару, не відповідає предмету закупівлі. Та є абсолютно недоцільною в розрізі даної закупівлі.
Повідомляємо, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922).
Резюмуючи зазначене вище: замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Замовник повинен керуватись основними принципами закупівель, такими як:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації:
Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п.п. 15: «Оригінал довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів.»
Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п.п. 16: «Копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі, та який має покривати суму страхового платежу, не менше суми даної закупівлі.»
Додаток 1, п.2, п.п. 2.3: «Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.»
У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені звертатися до органу постійно діючої колегії АМКУ для відновлення своїх порушених прав, як потенційних Учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2021 11:32
Вирішення:
Шановний Учасник! За результатом аналізу матеріалу, викладеного у вимозі, можемо повідомити таке.
1. Щодо визначення Вами як дискримінаційної вимоги про надання учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції оригіналу довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Довідка ДФС).
Одним з принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначена довідка може бути отримана будь-яким суб’єктом господарювання, а отже зазначена вимога може бути виконана будь-яким учасником даної закупівлі.
Вимога про видачу Довідки ДФС встановлена у зв’язку з необхідністю отримання актуальної інформації про відкриті банківські рахунки потенційного учасника. Дана вимога встановлена в рамках чинного законодавства України, а саме, відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 національний банк України, банки та інші фінансові установи (далі - фінансові установи) у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України.
Згідно із статтею 69 Податкового кодексу України банки зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків — юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.
Таким чином, органи ДФС мають актуальну інформацію про наявність зареєстрованих рахунків у всіх банківських установах.
Адже Учасник може мати декілька відкритих рахунків в різних банках, а довідка ДФС формує повний перелік відкритих рахунків з усіх банків.
В будь якому разі, інформація про актуальні відкриті рахунки, буде необхідною для укладення договору про закупівлю.
З огляду на наведене, ознак дискримінації за даним пунктом вимоги не встановлено, а тому підстави для задоволення вимоги в даній частині немає.
2. Щодо визначення Вами як дискримінаційної вимоги про надання учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції копії страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі, та який має покривати суму страхового платежу, не менше суми даної закупівлі.
Зазначений документ може бути отриманий будь-яким суб’єктом господарювання, а отже зазначена вимога може бути виконана будь-яким учасником даної закупівлі, що, по суті, повністю спростовує твердження про дискримінаційність такої вимоги.
Вимога про наявність відповідного договору страхування відповідальності перед третіми особами заявлена Замовником з метою отримання певних гарантій, що у випадку, якщо під час поставки товару згідно даної закупівлі Переможець заподіє майну Замовника шкоду, вона буде відшкодована Замовнику в повному обсязі (навіть у разі відсутності фінансової можливості відшкодувати заподіяні збитки Переможцем - дані збитки в повному обсязі будуть покриті страховою компанією).
Додатково повідомляємо, що відповідно до статті 4 Закону України «Про страхування», предметом договору страхування можуть бути майнові інтереси, що не суперечать закону і пов’язані: з життям, здоров’ям, працездатністю та пенсійним забезпеченням (особисте страхування); з володінням, користуванням і розпорядженням майном (майнове страхування); з відшкодуванням страхувальником заподіяної ним шкоди особі або її майну, а також шкоди, заподіяної юридичній особі (страхування відповідальності).
3. Щодо визначення Вами як дискримінаційної вимоги про надання учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.
Умови закупівлі передбачають доставку товару на територію Замовника, силами Учасника та за його рахунок. Доставка товару передбачає керування транспортним засобом, оскільки маса одиниці товару не дозволяє транспортувати його в інший спосіб та здійснення робіт з розвантаження товару, маса якого перевищує 7 (сім) кілограм. Очевидним, в даному випадку є те, що такі дії будуть здійснені персоналом учасника, або субпідрядником.
Крім того, зазначені особи контактуватимуть зі співробітниками Замовника, які будуть здійснювати прийомку товару.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», обов’язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, проводяться за рахунок роботодавців у порядку, встановленому законодавством.
Звертаємо увагу на те, що зазначений документ може бути отриманий будь-яким працівником, що немає протипоказань до виконуваної у учасника закупівлі роботи, а отже зазначена вимога може бути виконана будь-яким учасником даної закупівлі, що, по суті, повністю спростовує твердження про дискримінаційність такої вимоги.
Таким чином, умови тендерної документації, що які йде мова у вимозі, можуть бути виконані будь-яким учасником даної закупівлі, вони не є дискримінаційними, і, відповідно, у Замовника закупівлі не виникає обов’язку до їх виключення.
Відповідно до положень Господарського кодексу України, суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству
З огляду на наведене тендерним комітетом університету прийнято рішення про відмову в задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.05.2021 10:03