• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт опалювального пункту з заміною тепломережі дошкільного навчального закладу №4 по вул. Ярошинського, 23 в м. Гнівань, Вінницької області»

Торги не відбулися

1 330 074.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 300.74 UAH
Період оскарження: 21.04.2021 14:48 - 27.04.2021 09:00
Вимога
Відкликано скаржником

Надання неправдивої інформації

Номер: 48e3fa082413424c9fe261b07e99834b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-007574-c.b7
Назва: Надання неправдивої інформації
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Рікон-Л» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за наступних підстав: Учасник ТОВ «Рікон-Л» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-відгук №18 від 22.04.2021 року від ТОВ «Будторгєліт» (файл 9. Відгук.pdf), та копію договору та акті виконаних робіт (файл 6. Договір аналогічний 1.pdf). У договірній ціні до даного договору вказано що роботи будуть виконані у 2021 році, проте в договорі вказано початок виконання робіт 04.04.2019 року, кінець 31.05.2019 року. Тому у ФОП Чернюк В. В. виникли сумніви чи взагалі надана інформація ТОВ «Рікон-Л» є достовірною. Звернувшись до відкритих реєстрів, стало відомо, будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайону від котельні по вул. Сергія Зулінського (Тарногородського) 9 в м. Вінниця влаштування ІТП контейнерного типу для ж/б №172 по вул. Київська» проводилися у 2016 році. Замовником будівництва був Департамент міського господарства Вінницької міської ради, підрядник - МКП "АДС", субпідрядник - КП ВМР "Вінницяміськ-теплоенерго" (реєстр договорів 2016 рік Департаменту міського господарства Вінницької міської ради додаємо). Вартість даних будівельних робіт відповідно до реєстру 269679,78 грн (точність до копійки якщо переглянути договір №04-04/А-1 від 04.04.2019 року між ТОВ «Будторгєліт» та ТОВ «Рікон-Л»). Будівельні роботи розпочато в лютому 2016 року, декларація про початок будівельних робіт ВН 083160430458 зареєстрована 12.02.2016 року додається. У 2016 році МКП "АДС" отримав кошти за виконані будівельні роботи по даному об’єкту (копії платіжних доручень додаємо). Частиною 15 статі 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Рекомендуємо уповноваженій особі Гніванської міської ради скористатися даним правом та переконатися у тому, що учасник ТОВ «Рікон-Л» надав неправдиву інформацію. Оскільки підроблення документів є злочином 358 ККУ, ми звернемося до правоохоронних органів, щодо розслідування даного факту.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 14 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ АРГУМЕНТАЦІЮ щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.05.2021 16:27
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне обрання переможця

Номер: 8489bb0dc3f34e97b8d523ff31953ae8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-007574-c.a6
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Рікон-Л» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за наступних підстав: Учасник ТОВ «Рікон-Л» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-відгук №18 від 22.04.2021 року від ТОВ «Будторгєліт» (файл 9. Відгук.pdf), в якому назви об’єктів будівництва відрізняються від назви зазначеної у договорі та акті виконаних робіт (файл 8. Договір аналогічний 3.pdf). Рекомендуємо звернути увагу на договірну ціну, адже згідно неї будівельні роботи здійснюються у 2021 році, хоча відповідно до договору №22-07/В-15 були розпочаті та завершені у 2019 році. Скріншоти з зображеннями невідповідностей у прикріплених файлах до даної вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 14 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ АРГУМЕНТАЦІЮ щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.05.2021 16:27
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне обрання переможця

Номер: d13145011a184f2cb6a572e3fc7eb20a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-007574-c.a5
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Рікон-Л» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за наступних підстав: Учасник ТОВ «Рікон-Л» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-відгук №18 від 22.04.2021 року від ТОВ «Будторгєліт» (файл 9. Відгук.pdf), в якому назви об’єктів будівництва відрізняються від назви зазначеної у договорі та акті виконаних робіт (файл 7. Договір аналогічний 2.pdf). Рекомендуємо звернути увагу на договірну ціну, адже згідно неї будівельні роботи здійснюються у 2021 році, хоча відповідно до договору №07-10/В-28 були розпочаті та завершені у 2019 році. Скріншоти з зображеннями невідповідностей у прикріплених файлах до даної вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 14 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ АРГУМЕНТАЦІЮ щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.05.2021 16:27
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо неправомірності визання переможця

Номер: ddcb452f47f0447782b3484d101fb046
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-007574-c.a4
Назва: Щодо неправомірності визання переможця
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Рікон-Л» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за наступних підстав: Учасник ТОВ «Рікон-Л» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-відгук №18 від 22.04.2021 року від ТОВ «Будторгєліт» (файл 9. Відгук.pdf), в якому назви об’єктів будівництва відрізняються від назви зазначеної у договорі та акті виконаних робіт (файл 6. Договір аналогічний 1.pdf). Скріншоти попередньо зазначених документів додаємо у прикріплених файлах.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 14 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ АРГУМЕНТАЦІЮ щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.05.2021 16:27
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне обрання переможця

Номер: c98237d03976433987a60277fc55a56c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-007574-c.c3
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Рікон-Л» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за наступних підстав: Учасник ТОВ «Рікон-Л» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-відгук №18 від 22.04.2021 року від ТОВ «Будторгєліт» (файл 9. Відгук.pdf), в якому назви об’єктів будівництва відрізняються від назв зазначених у договорах аналогах (файл 6. Договір аналогічний 1.pdf, 7. Договір аналогічний 2.pdf, 8. Договір аналогічний 3.pdf). Інша інформація у листі-відгуку, яка б дала змогу ідентифікувати до якого договору відноситься даний відгук, відсутня.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник перевірив вказану інформацію у вимозі і повідомляє, що жодних розбіжностей у назвах об’єктів будівництва та у листі-відгуку немає.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.05.2021 16:27
Вимога
Відхилено

Щодо рішення про дискваліфікацію

Номер: b541c30b4d7d4695897adfb94bc35c32
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-007574-c.a2
Назва: Щодо рішення про дискваліфікацію
Вимога:
12.05.2021 року №05-01 Уповноваженій особі Гніванської міської ради ФОП Чернюк В. В. не погоджується з дискваліфікацією у спрощеній допороговій закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт опалювального пункту з заміною тепломережі дошкільного навчального закладу №4 по вул. Ярошинського, 23 в м. Гнівань, Вінницької області» відповідно до Протоколу №07/05-01 уповноваженої особи Гніванської міської ради від 07.05.2021 року. Відповідно до п.2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року N 710 Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998 «ПЕРЕЛІК формальних помилок» «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.». Зауваження щодо не відповідності деяких речень у Ціновій пропозиції ФОП Чернюк В. В. є формальною (несуттєвою) помилкою, оскільки на ціну тендерної пропозиції це ніяк не впливає та не призводить до її спотворення. Примітка – це короткий запис, що є поясненням до якогось тексту. Відповідно до ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» визначено склад реквізитів документів для органів державної влади України, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності. В ДСТУ 4163-2003 «Примітка» як обов’язковий елемент або реквізит документа не зазначено. Відсутність у Ціновій пропозиції ФОП Чернюк В. В. «Примітка: *Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з законодавством України» на ціну тендерної пропозиції ніяк не впливає та не призводить до її спотворення. У листі-відгуку ТОВ «Інтеграція Поділля» зазначено про виконання договору №14/18, тоді як в складі пропозиції наданий договір №1/18. Щодо даного зауваження це також є формальна помилка. У завантаженому договорі аналогу, актах виконаних робіт КБ-2 та довідці КБ-3 зазначено договір №1/18. У листі-відгуку, крім номеру договору, вказано вартість робіт згідно договору та предмет договору, які співпадають з завантаженим договором. У своїй тендерній документації Гніванська міська рада у листі-відгуку обов’язковою інформацією визначила інформацію про належного виконання аналогічного договору (договорів). Інформація про обов’язковий номер, дату чи інші дані, які повинні бути зазначені у листі-відгуку не зазначалася. Щодо вимоги про невідповідність правилам оформлення документів, у Замовника відсутні підстави встановлювати правила оформлення, наявні лише підстави перевірки наданих документів, які відповідають предмету договору та сумі договору. В додатковій угоді №1 відсутня інформація про внесення змін до додатків до договору №4/10 від 30 жовтня 2020р., а зазначено лише внесення змін до п.3.1 розділу 3 та п.5.1 розділу 5 даного договору і як зазначено в п.3 даної додаткової угоди: «всі інші умови Договору залишити без змін», дана позиція збігається з пунктом 15.4 договору №4/10 від 30 жовтня 2020р., де зазначено: «в разі ухвалення Замовником рішення про прискорення або уповільнення темпів виконання робіт одночасно уточнюється і графік фінансування з внесенням відповідних змін у договір, що і було зроблено відповідно до додаткової угоди №1. Змін до розділу 21 не було. Крім того, відповідно до п. 15.2 договору №4/10 від 30 жовтня 2020р. «Фінансування робіт проводиться за графіком фінансування робіт, який складається «Замовником»..», тобто форма, склад та інформативність додатків до даного договору визначається «Замовником» (Відділом освіти Погребищенської РДА), а обов’язок «Підрядника» (ФОП Чернюк В. В.) в межах договірної ціни, виконати на свій ризик власними та залученими силами комплекс робіт, що є предметом договору, якість яких відповідає умовам державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів, проектно-кошторисної документації і Договору. Більше того, даний договір та всі необхідні додатки до нього були опубліковані Замовником на електронному майданчику прозору, і сумнівів щодо його виконання не повино виникати. У складі своєї тендерної документації ФОП Чернюк В. В. надав лист №43/04 від 29.04.2021 року, в якій проінформував замовника закупівлі про те, що планує залучати/залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, та лист №41/04 від 29.04.2021 року, в якому проінформовано замовника закупівлі, що планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ФОП Чернюк В. В. не порушив вимогу пункту 7 Додатку 3 до оголошення, оскільки дана вимога стосувалася тих субєктів господарювання, які планують залучати субпідрядників/співвиконавців у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Рішення про дискваліфікацію ФОП Чернюк В. В. у закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт опалювального пункту з заміною тепломережі дошкільного навчального закладу №4 по вул. Ярошинського, 23 в м. Гнівань, Вінницької області» відповідно до Протоколу №07/05-01 уповноваженої особи Гніванської міської ради від 07.05.2021 року є безпідставним, тому просимо Уповноважену особу Замовника детально розглянути надану інформацію, та прийняти рішення відповідно до чинного законодавства України Фізична особа-підприємець В. В. Чернюк
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за надану інформацію, та повідомляємо, що жодних порушень чинного законодавства України не виявлено. Вказані невідповідності у Протоколі 07/05-01 являються суттєвими та не відповідають умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення законодавства з питань публічних закупівель

Номер: 294462756e6b4151bc7d0ab1392a9024
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-007574-c.c1
Назва: Порушення законодавства з питань публічних закупівель
Вимога:
Вимога у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 N 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок N 1082). Порядком N 1082 передбачено розміщення інформації про предмет закупівлі. Так, замовники в окремих полях зазначають наступну інформацію: назву предмета закупівлі (наприклад, у разі якщо предметом закупівлі є послуга з виконання науково-технічних робіт, тоді у відповідному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи); код предмета закупівлі, який визначається відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301. Водночас об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 N 163. Тобто, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється, як і раніше, за окремими об'єктами будівництва. Звертаємо увагу, що саме Порядком не передбачено зазначення відповідного коду ДК 021:2015 у разі визначення закупівлі робіт. Проте, пунктом 13 Порядку N 1082 передбачено під час заповнення інформації в ЕСЗ зазначення коду за показниками другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі робіт. Отже, під час визначення предмета закупівлі робіт замовники керуються Порядком, при цьому під час розміщення та оприлюднення інформації в електронній системі закупівель зазначається код за показниками другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Тобто Замовником було визначено предмет закупівлі відповідно до класифікатора. Тому жодних порушень законодавства не відбулось та підстав для відміни закупівлі немає.
Статус вимоги: Відхилено