-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти - Бензин А-95, А-92 (у вигляді талонів).
ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ за ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти - Бензин А-95, А-92 (у вигляді талонів) наведено у додатку 1
Торги відмінено
148 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 744.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 744.75 UAH
Період оскарження:
21.04.2021 13:39 - 27.04.2021 18:00
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушень вимог законодавства
Номер:
c8618748b2de40b186e207dadd9ef2df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003195-a.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень вимог законодавства
Вимога:
Відповідно до пункту 9 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник надає в складі Пропозиції довідку про захист довкілля з переліком заходів, які вживаються на підприємстві. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання природо охоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля. Сертифікат, виданий на ім’я учасника, на систему екологічного управління має міститись у Пропозиції учасника.
Як вбачається із Тендерної документації на закупівлю по предмету: ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти - Бензин А-95, А-92 (у вигляді талонів).та ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти - Бензин А-95, А-92 (номенклатурна позиція ДК021-2015-09132000-3 — Бензин).
Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 1 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів.
Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Згідно із статтею 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини друга і третя статті 3 цього Закону).
Діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) нафтопродуктів не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля.
Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) нафтопродуктів організаціями, у тому числі у формі талонів, і за результатами якої замовник придбаває предмет закупівлі, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище.
З огляду на положення Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про житлово-комунальні послуги» екологічні обов’язки встановлені для кожної людини та підприємства у відповідній сфері життя та діяльності.
За таких обставин, просимо роз’яснити якими діючими законодавчими або нормативно-правовими актами для суб’єктів господарювання, що провадять діяльність, пов’язану із постачанням (продажем) нафтопродуктів (у формі талонів) встановлені порядок, вимоги та форма складання опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також обов’язковість підтвердження уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності такого суб’єкта господарювання вимогам екологічного законодавства.
У разі відсутності таких вимог у діючих законодавчих або нормативно-правових актах, ці умови тендерної документації підлягають виключенню.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону).
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Така умова тендерної документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на користь заздалегідь відомого учасника, з яким замовник діяв узгоджено, що порушує права на участь у закупівлі та дискримінує значне коло учасників – постачальників нафтопродуктів (дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі). Тому вона підлягає виключенню з тендерної документації.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити наступну вимогу: «Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання прородохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2021 17:42
Вимога
Відкликано скаржником
Дана вимога є дискримінаційною та безпідставною
Номер:
7b6e12ddfdd54db2a461475670e64a79
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003195-a.b1
Назва:
Дана вимога є дискримінаційною та безпідставною
Вимога:
9.Учасник надає в складі Пропозиції довідку про захист довкілля з переліком заходів, які вживаються на підприємстві. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання природо охоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля. Сертифікат, виданий на ім’я учасника, на систему екологічного управління має міститись у Пропозиції учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень вимог законодавства.docx 27.04.2021 17:26
Дата подачі:
27.04.2021 17:26
Опис причини скасування:
усунти помилки
Дата скасування:
27.04.2021 17:41