• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (НК 024:2019 - 10943 Контейнер для збирання проб мокротиння IVD; 31400 Контейнер для збору проб сечі, стерильний IVD; 61579 Скарифікатор неавтоматичний, одноразового використання; 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД з активатором згортання; 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з К3ЕДТА; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; 58284 Тримач пробірки з голкою для забору крові; 57892 Капілярна трубка для забору крові ІВД, К2ЕДТА; 13912 Тампон; 13912 Тампон; 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 61298 Планшет з ємностями для лабораторного аналізатора ІВД; 61143 Голка шовна, одноразового використання; 48134 Серветка марлева стерильна; 48134 Серветка марлева стерильна; 10408 Контейнер для лез), код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали

Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель) Закупівля товару у 2021 році здійснюється на виконання Міської цільової програми протидії захворюванню на туберкульоз на 2017-2021 рр. затвердженої Рішенням Київської міської ради від 08.12.2016 № 537/1541 (р. І п.2.3, р. ІІ п. 3)

Завершена

720 325.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 605.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2021 13:15 - 04.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження тендерної документації

Номер: f08332c75911409ea5c6ff19a3929909
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-002966-a.a1
Назва: Оскарження тендерної документації
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю, повідомляємо, що деякі її положення не відповідають нормам чинного законодавства, в частині порушення принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. У Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником. Звертаємо вашу увагу, що лише ОДИН учасник ринку, має змогу запропонувати наступні медичні вироби, враховуючи сукупні вимоги до них: позиція № 15 та 16 “Серветки марлеві медичні стерильні 10х10/8 шарів №50 з ниткою XR ” та «Серветки марлеві медичні стерильні 7,5х7,5/8 шарів №2. Таким чином, дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Відповідно до тендерної документації Замовник у складі тендерних пропозицій учасників вимагає надати Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені замовником Встановивши дану вимогу Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні учасники торгів, які не є виробниками, дилерами чи дистриб’юторами, або ті, які не мають договірних відносин безпосередньо з виробниками медичних виробів,на позиціїї №15 та №16. Виробники продукції або їх представництва мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам листи авторизації, іншим ж учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час – не надавати. Відповідно до ст. 5 Закону закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації та виокремити медичні вироби (позиції №15,16) в окремий лот. У разі невнесення змін до тендерної документації ми будемо змушені звернутись в АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник. Уважно розглянувши вимогу про усунення порушень, повідомляємо наступне. Згідно пункту 5 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 708 від 15.04.2020 р. (далі - Порядок) передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет чи уповноважену особу замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Відповідно до вимог тендерної документації, ділення предмета закупівлі на окремі частини (лоти) не передбачається. Тендерна пропозиція подається в цілому по предмету закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Надання Оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником підтверджує співпрацю учасника з виробником (т.д.) та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання виробів медичного призначення невідомого походження. Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі таких листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», то ж така вимога є документальним підтвердженням виробників або офіційних представників виробників (дистриб’юторів) щодо гарантій поставки та гарантійних зобов’язань Учасника.
Статус вимоги: Відхилено