• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт частини цілісного майнового комплексу (відділень п’ятого поверху центрального корпусу) Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради по вул.Жмаченка 46 м.Коростень Житомирської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Технічне завдання згідно Додатку 4. Місцезнаходження замовника: 11508, м. Коростень, Житомирська обл., вул. Жмаченка, 46

Завершена

144 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 440.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2021 12:06 - 27.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо неправомірного відхилення пропозиції

Номер: 8adaadba59b344c2b7b0d4174900a7f2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-004495-c.c1
Назва: Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович, повідомляє, що діюче законодавство не дає ані визначення такого документу, як "відгуків", ані регламентації порядку його надання, ані будь-яких вимог до змісту такого документу. Вимоги щодо надання "відгуку" поступово склались в рамках документацій, які готують замовники при оголошенні процедур закупівель. Найчастіше у тендерній документації взагалі не міститься якихось конкретних вимог до такого документу: очевидним є лише те, що його має надати замовник за попереднім (аналогічним) договором. ФОП Парфенюк Д.Ю. зазначає, що зміст чи правдивість інформації, що містяться у відгуку №779 від 30.04.2021 р. наданому Комунальним некомерційним підприємством «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради, не залежать від того, кому саме він адресований. Крім цього, відгуки (як і будь-які інші листи) надаються запитувачу інформації. Відповідно, для того, щоб відгук був адресований Комунальному некомерційному підприємству "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради, останнє мало б звернутися до Комунального некомерційного підприємства «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради з відповідним запитом (в т.ч. відповідно до постанови №1242 від 30.11.2011 Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади). Відповідно до чинного законодавства Комунальне некомерційне підприємство «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради не мало підстав адресувати відгук Комунальному некомерційному підприємству "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради якщо воно його не запитувало. ФОП Парфенюк Д.Ю. хоче зазначити, що Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради не позбавлене права самостійно перевірити наданий відгук, звернувшись до Комунального некомерційного підприємства «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради на підставі частини сьомої статті 28 Закону (і відповідь на такий запит вже буде надана саме Замовнику за даною Процедурою закупівлі). Окрім того, вимога Замовника щодо того, що лист відгук повинен бути адресованим Замовнику є дискримінаційною (рішення АМКУ № 7482-р/пк-пз від 10.06.2019), про що порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України про Публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович вважає безпідставним відхилення його пропозиції і зазначає що критерієм вибору переможця є ціна, відповідно ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович вимагає скасувати протокол засідання тендерного комітету від 13.05.2021 року та визнати його переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На Вашу вимогу, повідомляємо, що дійсно діюче законодавство не дає ані визначення такого документу, як лист-відгук, ані порядку його надання, ані будь-яких вимог до змісту такого документу. Вимоги щодо надання "листа-відгуку" готуються замовником при оголошенні процедури закупівель. Тому, нами, як Замовником було прописано, що: «На підтвердження виконання договору, учаснику необхідно надати позитивний лист(и)-відгук(и), адресований Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради від замовника(ів) про належне виконання учасником аналогічного(них) договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору)». Ця вимога, до надання, саме такого листа-відгука не є дискрімінаційною, оскільки вона не може обмежити конкуренцію між учасниками. Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено