• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Світильники та освітлювальна арматура

Світильники та освітлювальна арматура

Завершена

59 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 295.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2021 12:03 - 27.04.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога відміни торгів!

Номер: d1328967e4bd4c7b8eac4bf640c344f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-004431-c.a3
Назва: Вимога відміни торгів!
Вимога:
Шановний замовнику! Ще раз Оськільки наша пропозиція сама вигідніша різниці в ціні від другого участника складає 10780 грн або в перерахунку це ще 18 таких же світильників і 18 кронштейнів. Головний крітерій оцінки це ЦІНА. Сертифікат якості не гарантує що вам буде поставлений саме кронштейн того виробника що вказано!! НЕ ПОРУШУЙТЕ ЗАКОН я думаю вам повинно бути відомо що сертифікація відмінена і вимагати сертифікат це є грубим порушенням закону. Для підтвердження що вам буде поставленний саме кронштейн ТМ БІЛМАКС нами були подані гарантійні документи назва цих документів Гарантійний лист поставки(1) і додаток 1 до оголошення в яких ми прописали технічні характеристики ціх товарів з фото і в яких ми гаратували що Вам будуть поставлені саме ті світильники і кронштейни які ви вимагаєте. І якщо будуть поставлені не ті гарантували заміну їх. ЩЕ раз наголошую що кронштейни ми будемо поставляти вам ТМ БІЛМАКС. Виходячи с цих обставин я вбачаю ознаки упередженості , необєктивності та КОРУПЦІЇ в ваших діях та ЩЕ Й РОСТРАТУ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ в суммі як мінімум 10780 грн. ЩО Є НЕПРИПУСТИМИМ! ТОМУ ВИМАГАЮ ВІДМІНИ ЗАКУПІВЛІ!! ЯКЩО НЕБУДЕ ПРИЙНЯТО ТАКОГО РІШЕННЯ змушений буду звернутися з заявою на Стурчака Миколу Петровича до відповідальних органів для розгляду питання по суті. Оскільки прямий обовязок директора ефективно використовувати бюджетні кошти а не покупати той самий товар в три дорога.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Про те що Ви плануєте постачати Замовнику кронштейни ТМ БІЛМАКС не було Вами зазначено у жодному документі завантаженому до електронної системи закупівель. Що не дало змоги замовнику перевірити надані Вами дані, щодо технічних характеристик кронштейну (Додаток 1). Оскільки закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету Замовник не може купувати товар невідомого походження та не відомої якості. Щодо сертифікатів якості в Додатку 3 не встановлена вимога, що учасники повинні подати ЛИШЕ сертифікати якості на товар тому ми ніяким чином не порушуємо законодавство. До того ж основна мета сертифікації – запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров'я та майна громадян і навколишнього природного середовища, сприяння споживачеві в компетентному виборі товарів і послуг. Сертифікати якості – це добровільний документ тому, при бажанні будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації та отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар. Ви могли і не отримувати сертифікат, а подати або декларацію або довідку у довільній формі ПРО ПОХОДЖЕННЯ ТОВАРУ. Протягом 21.04.2021 12:03 - 27.04.2021 16:00 тривав період уточнення під час якого ви могли звернутися за уточненням інформації за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та /або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі (п.7 ст. 14 Закону) від жодного учасника не надійшло питання чи вимоги, щодо документації чи вимог встановлених Замовником в оголошенні отже Учасник мав подати свою пропозицію дотримуючись всіх вимог встановлених Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 12:20
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога відміни торгів!

Номер: b17544c1f2c44868a982ed09fd3573b1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-004431-c.b2
Назва: Вимога відміни торгів!
Вимога:
Шановний замовник. Ваша позиція стосовно дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Риженков Антон Миколайович, нажаль, містить ознаки упередженості та необєктивності. Ви суперечите самі собі та положенням вашої тендерної документації (оголошення) А саме головне крітерію оцінки в якому вказано головний крітерій це ЦІНА. Як наслідок, це призводить до прямого порушення ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 3 додатку 3 до оголошення «Вимоги до учасника» учасник повинен був завантажити до електронної системи закупівель сертифікат походження товару, або декларацію про походження товару або довідку у довільній формі. Вислів або означає що учасник вибирає що пред’являти сертифікат або паспорт або довідку в довільній формі. Ми вибрали довідку. ОТЖЕ ВИМОГУ ВИКОНАЛИ. Повторюсь ще раз вважаємо нашу дискваліфікацію безпідставною і невигідною для вашій організації. Оськільки наша пропозиція сама вигідніша різниці в ціні від другого участника складає 10780 грн або в перерахунку це ще 18 таких же світильників і 18 кронштейнів. Кронштейн ми пропонуємо виробництва ТМ БІЛМАКС. Те що ви вказуєте що не могли перевірити інформацію, щодо відповідності технічних характеристик кронштейну, ви могли хоча б запросити зразок. Тай гроші ви наперед не сплачуєте а тільки після отримання товару. Отже могли якщо б отримали інший кронштейн повернути його та розірвати договір. А так це називається НЕІФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ. ЯКЩО НЕБУДЕ ПЕРЕГЛЯДУ РІШЕННЯ АБО ВІДМІНИ ЗАКУПІВЛІ змушені будемо подати скарги у відповідні органи для розгляду питання по суті.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) стаття 14 «Спрощені закупівлі» п. 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до п. 3 додатку 3 до оголошення «Вимоги до учасника» учасник повинен був завантажити до електронної системи закупівель сертифікат, або декларацію або довідку у довільній формі ПРО ПОХОДЖЕННЯ ТОВАРУ. Вислів або означає, що Ви могли обрати один з цих документів для пред’явлення. Про те жоден з цих документів не був Вами завантажений до електронної системи закупівель. Вказані Вами довідки у довільній формі: «Довідка - сертифікати якості.pdf» містить інформацію про надання сертифікатів якості під час підписання договору в паперовому вигляді разом з поставленим товаром та не містить інформації про походження кронштейнів. «Довідка про відміну сертифікациї.pdf» містить інформацію, що даний товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України та не містять інформації про походження кронштейнів. Подання сертифікатів якості при поставці товару передбачено умовами договору (додаток 4 до оголошення) та гарантійним листом (Додаток 1 до оголошення розділ 1. Загальні положення пункт 1.2.) У жодному з поданих учасником документів не зазначено інформації про походження кронштейнів (виробника товару, модель) тому Замовник не зміг би ідентифікувати товар при його отримання тому що не відомо кронштейни, якого виробника були б Вами надані. У зв’язку з відсутністю документів, які підтверджують походження кронштейнів Замовник не має змоги перевірити достовірність інформації наданої учасником стосовно технічних характеристик кронштейну та відповідності його предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.05.2021 16:06
Вимога
Відхилено

Вимога перегляду рішення!

Номер: 6f42d2be5e3f46f6bd87010c42b54290
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-004431-c.b1
Назва: Вимога перегляду рішення!
Вимога:
Шановний замонику! Вважаємо нашу дискваліфікацію безпідставною і невигідною для вашій організації. Оськільки наша пропозиція сама вигідніша різниці в ціні від другого участника складає 10780 грн або в перерахунку це ще 18 таких же світильників і 18 кронштейнів. Нами всі вимоги були виконані на світильник був сертифікат на кронштейн було написано письмо гарантійне в якому було зазначено що якість буде відповідати вимогам державних стандартів, а також умовам,встановленим чинним законодавством до товару даного виду. І що у разі поставки неякісного товару він буде замінений. Також с пакетом документів було підтвердження в додатотку 1 до оголошення технічні характеристики та фото цього кронштейну. Також прошу звернути увагу що Вами в оголошенні в Додатоку 3 в вимогах до участника було вказано що Учасник зобов’язаний в період подання пропозицій завантажити до електронної системи закупівель наступні документи в пункті 3. Сертифікат походження товару або декларація про походження товару або довідка у довільній формі. Що ми і виконали давши дві довідки у довільній формі які гарантують поставку вам якістного товару а саме кронштейнів та світильників. Тому просимо ПЕРЕГЛЯНУТИ рішенні і ВИЗНАТИ нас переможцем закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) стаття 14 «Спрощені закупівлі» п. 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до п. 3 додатку 3 до оголошення «Вимоги до учасника» учасник повинен був завантажити до електронної системи закупівель сертифікат походження товару, або декларацію про походження товару або довідку у довільній формі. На світильники вуличні був завантажений сертифікат (де є інформація про походження товару: виробник, вид продукції, відповідність вимогам ДСТУ). Отже можна зробити висновок, що учасник правильно зрозумів вимоги замовника, які встановлені у п.3 Додатку 3 до оголошення. У жодній з поданих учасником довідках у довільній формі не зазначено інформації про походження кронштейнів (виробника товару, модель) тому перевірити інформацію, щодо відповідності технічних характеристик кронштейну (на відповідність вимогам встановленим у Додатку 1 до оголошення) замовник не має можливості оскільки ні виробник ні марка кронштейнів ніде не зазначена. Отже, вважати подані учасником довідки у довільній формі, які гарантують поставку якісного товару вважати такими, що замінили не надані документи про походження товару, підстав немає (пункт 32 частини 1 статті 1 Закону.)
Статус вимоги: Відхилено