-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта та дистиляти ( Бензин А-95)
Кінцевою датою строку поставки - є 10.05.2021р., як граничний строк поставки першої партії товару в кількості згідно замовлення Покупця. Граничний строк поставки усієї кількості товару - 31.12.2021р.
Завершена
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2021 11:21 - 27.04.2021 11:19
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови Оголошення
Номер:
f75b6b2be9584eb2ab606ede6cedffcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-001881-a.c1
Назва:
Дискримінаційні умови Оголошення
Вимога:
Вимагаємо вилучити вищеописані дискримінаційні умови Оголошення, керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі щодо наявності скретч-карток, емітентом яких є учасник. Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
27.04.2021 09:37
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник.
Комунальне підприємство "центр первинної медико-санітарної допомоги м.Червонограда" створене рішенням Червоноградської міської ради на основі майна територілаьної громади м.Червонограда, відповідальність за збереження якого покладено на підпримєство на балансі якого воно перебуває.
При цьому, основною функцією і завданням Підпримєства є забезпечення якісної, вчасної та в повному обсязі медичної допомоги пацієнтам, що уклали декларацію про вибір лікаря з числа працівників Підприємства , без привязки до їх місця проживання та перебування.
У своїй діяльності Підпримєство нехильно слідує законам та нормативно-правовим актам, що регулюють діяльність комунальних підприємств
Здійснення закупівель робіт, послут та товарів, необхідних для повноцінної та безперебійної діяльності Підпримєства проводиться у неухильній відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" із обовязковою умовою забезпечення якісних показників предмета закупівлі із дотриманням принципів обовязковості збреження закріпленого за Підприємством майна та якості надаваних послуг.
Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі",на яку Ви посилаєтесь у своїй вимозі, про привеенні спрощеної закупівлі можливе посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію,або тип предмета закупівлі, джерело його пходження або виробника. ( ч. 4)
Спрощена закупівля проводиться шляхом оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі із зазначенням обовязкової відповідно до ч.3 ст. 14 Закону інформаці.
Тендерна документація, відповідно до ст. 22 Закону є частиною оголошення про проведення відкритих торгів, а не спрощеної закупівлію
Відтак - зауваження щодо дискримінаційних вимог тендерної документації суперечить дійсності та принципам проведення спрощених закупівель у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Як вбачається із Вашої вимоги про нібито дискримінацію при зазначенні в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Ви вказуєте на намір поставки та реалізації палива через декілька партнерських мереж АЗС.
Змішування бензину різних АЗС внаслідок використання різних присадок при збільшенні октанового числа може призвести до виведення з ладу поршневої системи, адже при змішуванні таке паливо може не зєднуватись в обдну субстанцію через різну щільність, що в свою чергу призведе до несправності двигуна, який вимагатиме капітального ремонту.
Як вже вказувалось вище - майно КП "ЦПМСД" належить до майна етриторіальної громади м.Червонограда ( є комунальним майном) і його збереження є однією із обставин, що враховуються при проведенні закупівель товарів, робіт чи послуг.
При цьому, - провадження діяльності Підприємства здійснюється у т.ч. за принципом недопускання перевитрат бюджетних коштів, що, у разі виникнення неохідності проведення капітального ремонту двигуна, якого можна було б уникнути недопусливши змішування пального, не буде дотримано.
Повертаючись у площину Закону України "Про публічні закупівлі" звертаємо Вашу увагу на те, що для спрощених закупівель законодавець розмежував право Замовника на закупівлю товарів конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмету закупівлі, джерело його походження чи виробника і вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто - використання наданог ч 4 ст. 14 Закону Замовнику права не є порушенням ч.5 ст 14 Закону.
Принагідно звертаємо Вашу увагу, що публічні закупівлі здійснюються на принципах добросовісності і відкритості з метою забезпечення потреб держави та теритоіральних громад і залякування та погрози у вигляді посилань на намір звернення до органу оскарження не створює якісного плацдарму для продуктивних господарських правовідносин в майбутньому.
З повагою,
Уповноважена особа КП "ЦПМСД"
Н.Єлізарова
Статус вимоги:
Відхилено