-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт корпусу спортивної зали опорного закладу Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради за адресою: вул. Височина,6, смт Нижні Сірогози Херсонської області» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Торги не відбулися
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2021 11:09 - 03.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника - скарга на визначення переможця
Номер:
bf31435e00c84ecd9792cf5ce952b7d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.b13
Назва:
Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника - скарга на визначення переможця
Скарга:
Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника - скарга на визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника - скарга на визначення переможця 27.08.2021 15:27
- Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника - скарга на визначення переможця 27.08.2021 15:27
- Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника - скарга на визначення переможця додається 27.08.2021 15:28
- рішення від 30.08.2021 №19585.pdf 30.08.2021 19:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2021 №20366.pdf 08.09.2021 17:15
- рішення від 07.09.2021 №20366.pdf 10.09.2021 11:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2021 16:33
Дата розгляду скарги:
07.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.08.2021 19:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.09.2021 11:58
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2021 09:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вимогу АМК буде виконано
Скарга
Виконана замовником
Скарга на прийняте рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тісовського О.С.
Номер:
0ffc9796eaac4f97a106420c0d395045
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.c12
Назва:
Скарга на прийняте рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тісовського О.С.
Скарга:
СКАРГА
на прийняте замовником рішення про відхилення
тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича
процедури відкритих торгів на закупівлю
«Капітальний ремонт корпусу спортивної зали опорного закладу Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради за адресою: вул. Височина, 6, смт Нижні Сірогози Херсонської області», (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)»
21 квітня 2021 року замовником опорний заклад Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт корпусу спортивної зали опорного закладу Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради за адресою: вул. Височина,6, смт Нижні Сірогози Херсонської області», (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» UA-2021-04-21-003116-c.
Кінцевим терміном подання пропозицій Замовником було визначено 07 травня 2021 року. До завершення даного періоду фізична особа підприємець Тісовський Олександр Сергійович (далі також - Скаржник або ФОП Тісовський О.С.) подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Електронний аукціон за процедурою закупівлі відбувся 11 травня 2021 року, протокол розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів від 22.07.2021р, щодо відхилення пропозиції Скаржника (далі - Протокол), оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 22.07.2021 року.
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладання договору про закупівлю.
Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини восьмої статті 18 Закону.
Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
ФОП Тісовський О.С. (Скаржник) є учасником оскаржуваної закупівлі, отож будь-які рішення, дії чи бездіяльність замовника стосуються прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника.
11 травня 2021 року, після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у закупівлі взяли 4 учасники:
ПП Агробуд - відхилено
ТОВ Освітян Ко - відхилено
ФОП Шевченко М.О. - відхилено
Скаржник - відхилено
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону.
28.05.2021р протоколом розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів Замовника було відхилено пропозицію ФОП Тісовський О.С., на що учасником фізичною особою-підприємцем Тісовським Олександром Сергійовичем було подану скаргу до Органу оскарження. За результатом розгляду скарги ФОП Тісовського О.С. Органом оскарження було прийняте рішення N 14987-р/пк-пз від 02.07.2021 зобов’язати опорний заклад Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича за процедурою закупівлі.
На підставі рішення Органу оскарження Замовником було анульовані всі свої рішення щодо оскаржуваної процедури закупівлі та повернуто на розгляд пропозицію ПП Агробуд.
20.07.2021р. протоколом розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів Замовником було визнано ФОП Тісовського О.С. переможцем процедури закупівлі. Однак, 22.07.2021р протоколом розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Тісовського О.С., “як таку що не відповідає вимогам замовника”
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича та з підставами наведеними у Протоколі з наступних підстав:
І. Згідно Протоколу, Замовник зазначає, що «Тендерний комітет, розглянувши повторно пропозицію учасника ФОП Тісовський О.С. і з’ясувалося, що у складі даної пропозиції неправомірно нараховані кошти на покриття адміністративних витрат в сумі 5843 грн,. адже відповідно до роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів»: адміністративні витрати при складанні договірної ціни ФОП не враховуються»
З урахуванням підстави відхилення, Скаржник повідомляє, що відповідно до розділу 3 Державних будівельних норм України "Правила визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на стадії проектування розраховують кошторисну вартість будівництва в складі кошторисної документації; на стадії визначення підрядника робіт (проведення тендеру) - ціну тендерної пропозиції Учасника (договірна ціна, яка може бути твердою, динамічною, періодичною); на стадії взаєморозрахунків - уточнюють окремі вартісні показники, визначені на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, закріпленому в договорі. На перших двох стадіях ціноутворення - проектування і вибору підрядника - адмінвитрати переважно визначають на підставі усереднених показників, наданих Держбудом (в гривнях в розрахунку на один людино-годину загальної кошторисної трудомісткості (додаток 13 до Правил), а на стадії узгодження договірної ціни сторони обчислюють адміністративні витрати або на підставі усереднених показників Держбуду, або розрахунково, виходячи з фактичних даних підрядника (пп.3.1.18.4, п.4.3 Правил). Усереднені показники Держбуду підтверджувати не потрібно, на відміну від розрахункового методу. Зазначені витрати включаються до вартості будівельно-монтажних робіт за будівельним контрактом пропорційно базі розподілу, яка обирається будівельно-монтажною організацією самостійно (собівартість відповідного об'єкта витрат, прямі витрати тощо). Перелік адміністративних витрат, що враховано усередненими показниками, наданими Держбудом, наведено в розділі I додатка 2 (крім пунктів 7, 13, 15, 16 і витрат з операційної оренди та страхування майна) до Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт. З цього випливає, що по розрахунковому методу підрядник самостійно вибирає базу розподілу: прямі витрати, собівартість контракту, загальну кошторисну трудомісткість робіт (саме таку базу прийняв Держбуд) тощо.
Отже, учасник торгів ФОП Тісовський О.С. зазначив у тендерній пропозиції достовірну інформацію та подана Учасником пропозиція не призводить до завищення договірної ціни.
ФОП Тісовський О.С. має штатних працівників (прийняті на роботу з 2019 року), у тому числі інженера-будівельника — працівника ІТР, орендує складські приміщення та вантажний автомобіль, тобто має адміністративні витрати та ніс такі витрати у попередньому звітньому періоді.
Окрім того, жодним нормативним документом чи законодавчим актом не встановлено заборону на нарахування в кошторисній документації адміністративних витрат фізичною особою — підприємців, окрім випадків заборони нарахування таких витрат Замовником.
Тендерна документація Замовника не містить, перестороги щодо неможливості нарахування фізичними особами-підприємцями адміністративних витрат, отже Замовник не має право відхиляти пропозицію учасника із зазначених причин, чим порушив ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Крім того, лист Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів» не є нормативно-правовим документом і не зумовлює обов'язковість його застосування, в той час як ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачає розрахунок прибутку та адміністративних витрат (додатки Д та Е)
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Тісовський О.С. та упереджене ставлення до учасника процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича.
Вищезазначені незаконні дії Замовника призвели до безпідставного відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасника - Скаржника, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників, встановлені частиною 1 статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених опорним закладом Нижньосірогозького ліцею Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області
під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-21-003116-c).
3.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича.
4.Повернути до розгляду пропозицію фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга опорний заклад Нижньосірогозький ліцец.PDF 01.08.2021 19:00
- Скарга опорний заклад Нижньосірогозький ліцей.doc 01.08.2021 19:03
- Рішення від 03.08.2021 № 17721.pdf 04.08.2021 11:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2021 № 18531.pdf 13.08.2021 16:52
- Рішення від 12.08.2021 № 18531.pdf 16.08.2021 18:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2021 19:23
Дата розгляду скарги:
12.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.08.2021 11:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.08.2021 18:15
Дата виконання рішення Замовником:
17.08.2021 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМК буде виконано
Вимога
Є відповідь
неправомірне рішення
Номер:
c1e2c5ffd7424e29bf7fe041e817fa5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.a11
Назва:
неправомірне рішення
Вимога:
Розглянувши причини відхилення пропозиції ФОП Тісовський О.С., протоколом
розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів від 22.07.2021 р., учасник процедури закупівлі ФОП Тісовський О.С. повідомляє, що відповідно до розділу 3 Державних будівельних норм України "Правила визначення вартості будівництва" ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом від 27.08.2000 р N 174 на стадії проектування розраховують кошторисну вартість будівництва в складі кошторисної документації; на стадії визначення підрядника робіт (проведення тендеру) - ціну тендерної пропозиції Учасника (договірна ціна, яка може бути твердою, динамічною, періодичною); на стадії взаєморозрахунків - уточнюють окремі вартісні показники, визначені на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, закріпленому в договорі. На перших двох стадіях ціноутворення - проектування і вибору підрядника - адмінвитрати переважно визначають на підставі усереднених показників, наданих Держбудом (в гривнях в розрахунку на один людино-годину загальної кошторисної трудомісткості (додаток 13 до Правил), а на стадії узгодження договірної ціни сторони обчислюють адміністративні витрати або на підставі усереднених показників Держбуду, або розрахунково, виходячи з фактичних даних підрядника (пп.3.1.18.4, п.4.3 Правил). Усереднені показники Держбуду підтверджувати не потрібно, на відміну від розрахункового методу. Зазначені витрати включаються до вартості будівельно-монтажних робіт за будівельним контрактом пропорційно базі розподілу, яка обирається будівельно-монтажною організацією самостійно (собівартість відповідного об'єкта витрат, прямі витрати тощо). Перелік адміністративних витрат, що враховано усередненими показниками, наданими Держбудом, наведено в розділі I додатка 2 (крім пунктів 7, 13, 15, 16 і витрат з операційної оренди та страхування майна) до Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт. З цього випливає, що по розрахунковому методу підрядник самостійно вибирає базу розподілу: прямі витрати, собівартість контракту, загальну кошторисну трудомісткість робіт (саме таку базу прийняв Держбуд) тощо. Отже, учасник торгів ФОП Тісовський О.С. зазначив у тендерній пропозиції достовірну інформацію та подана Учасником пропозиція не призводить до завищення договірної ціни.
Крім того, відповідно до вимоги ПП Агробуд та інформації про висновки ДАСУ по моніторингу закупівлі ID закупівлі UA-2021-01-12-004937-a, учасник закупівлі UA-2021-01-12-004937-a ФОП Старостін Степан Володимирович «не має будівельної організації, та відповідно до документів, які містяться у складі наданої їм тендерної пропозиції, не має апарату управління». На відміну від пропозиції ФОП Старостін С.В., ФОП Тісовський О.С. має штатних працівників (прийняті на роботу з 2019 року), орендує складські приміщення та вантажний автомобіль, тобто має адміністративні витрати та ніс такі витрати у попередньому звітньому періоді.
Окрім того, жодним нормативним документом чи законодавчим актом не встановлено заборону на нарахування в кошторисній документації адміністративних витрат фізичною особою — підприємців, окрім випадків заборони нарахування таких витрат Замовником.
Тендерна документація Замовника не містить, перестороги щодо неможливості нарахування фізичними особами-підприємцями адміністративних витрат, отже Замовник не має право відхиляти пропозицію учасника із зазначених причин, чим порушив ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Тісовський О.С. та упереджене ставлення до учасника процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійович.
ФОП Тісовський О.С. вимагає скасувати неправомірне рішення тендерного комітету, щодо повторного відхилення його пропозиції, інакше будемо змушені звернутись до АМКУ та в господарський суд, щодо захисту своїх прав і законних інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Нижньосірогозький ліцей.pdf 29.07.2021 15:44
- Відповідь на скаргу ФОП Тісовський_30.07.2021.docx 01.08.2021 20:54
Дата подачі:
29.07.2021 15:44
Вирішення:
На час подання цінової пропозиції, Учасник ФОП Тісовський О.С. мав врахувати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», роз’яснення Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів» та надати підтверджуючи розрахунки адміністративних витрат за попередній період своєї будівельної діяльності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність тендерної документації ФОП Тісовський О.С.
Номер:
702983a1c51d4365b329816b286f03e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.b10
Назва:
Невідповідність тендерної документації ФОП Тісовський О.С.
Вимога:
Невідповідність тендерної документації ФОП Тісовський О.С.
Дата подачі:
21.07.2021 13:24
Вирішення:
Під час повторного розгляду та оцінки пропозиції Учасника ФОП Тісовського О.С. враховано зауваження щодо неправомірного нарахування коштів на покриття адміністративних витрат в сумі 5843 грн., у результаті чого тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника Фізична Особа-Підприємець Тісовського Олександра Сергійовича, як таку що не відповідає вимогам замовника
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність тендерної документації ФОП Тісовський О.С.
Номер:
eef05d57bc6b4c3ba8c4d1b43c769b4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.b9
Назва:
Невідповідність тендерної документації ФОП Тісовський О.С.
Вимога:
ФОП Тісовський О.С.. подав тендерну пропозицію ,в складі якої неправомірно нарахував кошти на покриття адміністративних витрат в сумі 5843 грн,. З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті даного міністерства, адміністративні витрати при складанні договірної ціни ФОП не враховуються(дивись посилання https://konsaltua.com/news/pro-uchast-fopiv-u-zakupivlyah-robit/ Тому пропоную тендерну пропозицію ФОП Тісовський О.С.. відхилити,а протокол про визнання переможцем-скасувати.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 22.07.2021 16:16
Дата подачі:
21.07.2021 10:09
Вирішення:
Під час повторного розгляду та оцінки пропозиції Учасника ФОП Тісовського О.С. враховано зауваження щодо неправомірного нарахування коштів на покриття адміністративних витрат в сумі 5843 грн., у результаті чого тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника Фізична Особа-Підприємець Тісовського Олександра Сергійовича, як таку що не відповідає вимогам замовника
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Грубе порушення Замовником ЗУ Про публічні закупівлі
Номер:
b742b2efd37a42afa5c90dcd1962d641
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.b8
Назва:
Грубе порушення Замовником ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Замовник грубо порушив ЗУ Про публічні закупівлі,не нажавши Учаснику ФОП Шевченко М.О. 24 години на виправлення недоліків тендерної пропозиції.Вимагаю скасувати ПРОТОКОЛ
Розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів
від 28.05.2021 р.,та виконати вимогу Закона про надання 24 годин для виправлення недоліків.Інакше я буду вимушений звернутись до Постійно діючої комісії із розгляду скарг при АМКУ.Сподіваюсь на розуміння і дякую за увагу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 20.07.2021 21:01
Дата подачі:
18.07.2021 22:18
Вирішення:
Виявлені недоліки у пропозиції ФОП ШЕВЧЕНКО М.О. не відповідають жодним з кваліфікаційних критеріїв передбачених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Тому у тендерного комітету не було підстав про надання Учаснику ФОП ШЕВЧЕНКО М.О. повідомлення щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах протягом 24 годин.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тісовського О.С.
Номер:
572536f844af4f2eb97d4ebd514e15e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.a7
Назва:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тісовського О.С.
Скарга:
СКАРГА
на прийняте замовником рішення про відхилення
тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича
процедури відкритих торгів на закупівлю
«Капітальний ремонт корпусу спортивної зали опорного закладу Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради за адресою: вул. Височина,6, смт Нижні Сірогози Херсонської області», (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)»
21 квітня 2021 року замовником опорний заклад Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт корпусу спортивної зали опорного закладу Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради за адресою: вул. Височина,6, смт Нижні Сірогози Херсонської області», (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» UA-2021-04-21-003116-c.
Кінцевим терміном подання пропозицій Замовником було визначено 07 травня 2021 року. До завершення даного періоду фізична особа підприємець Тісовський Олександр Сергійович (далі також - Скаржник або ФОП Тісовський О.С.) подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Електронний аукціон за процедурою закупівлі відбувся 11 травня 2021 року, протокол розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів від 28.05.2021р, щодо відхилення пропозиції Скаржника (далі - Протокол), оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 28.05.2021 року.
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладання договору про закупівлю.
Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини восьмої статті 18 Закону.
Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
ФОП Тісовський О.С. (Скаржник) є учасником оскаржувальної закупівлі, отож будь-які рішення, дії чи бездіяльність замовника стосуються прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника.
11 травня 2021 року, після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у закупівлі взяли 4 учасники:
№ Назва учасника Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Результат розгляду
1 ПП Агробуд 1095778,00 1086500,00 Відхилено
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ″ОСВІТЯН КО″ 1177000,00 1087000,00 Відхилено
3 ФОП ″ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ″ 1173518,00 1173518,00 Відхилено
4 Скаржник 1237372,00 1237372,00 Відхилено
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерна пропозиція ФОП Тісовський О.С. була відхилена Замовником.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича та з підставами наведеними у Протоколі з наступних підстав:
І. Згідно Протоколу, Замовник зазначає, що «Надана учасником Фізична Особа-Підприємець Тісовський Олександр Сергійович довідка про стан кредитних зобов’язань станом на 06.04.2021 не відповідає терміну оголошеної процедури закупівлі».
Скаржник зазначає, що тендерною документацією Замовника не встановлено вимоги до учасників надати довідку саме з банківської установи, щодо відкриття рахунку, стан кредитних зобов’язань та терміни надання таких довідок банківськими установами.
Відповідно до п.4 Розділу VI тендерної документації:
- «Обов’язковим є надання у складі документів пропозиції довідки про реквізити банку (банків), у яких в учасника наявні відкриті рахунки із зазначенням рахунку IBAN, за яким буде здійснюватися оплата за договором, укладеним за результатами проведення торгів в разі визнання учасника переможцем».
На виконання зазначеної вимоги Скаржник у складі своєї пропозиції надав «Довідку про реквізити банку (банків)» від 05.05.2021р. Вих. № 05/т-05-32 із зазначенням реквізитів банку у якому в учасника наявний рахункок IBAN. (сторінка 52, Файл №4 Інші документи.pdf). На підтвердження зазначеної в довідці інформації Скаржник, на власний розсуд, додав довідку про відсутність кредитних зобов’язань, та наявність поточного рахунка з обслуговуючого банку від 06.04.2021р. № Д2-В74/30-41 (сторінка 55, Файл №4 Інші документи.pdf).
Вимога Замовника, в зазначеній частині тендерної документації виконана, відхилення пропозиції Скаржника безпідставне.
ІІ. Згідно Протоколу, Замовник зазначає, що «Надані цивільно-правові договори на виконання робіт є короткостроковими, діють до 31 травня 2021 року та не мають письмового підтвердження іх пролонгації».
1. Скаржник звертає увагу Колегії, що згідно Додатку 1 до тендерної документації
«ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до п.1.6 повинен надати «1.6. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Скаржник у складі своєї пропозиції на зазначену вимогу надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 05.05.2021р. Вих. № 05/т-05-34 (сторінка 1-2, Файл №2 кваліфікаційні критерії ч.2.pdf).
На підтвердження трудових взаємовідносин фізичної особи-підприємця Тісовського О.С. з працівниками зазначеними в довідці (Вих. № 05/т-05-34) Скаржник, на власний розсуд додав копії наказів та цивільно-правові договори про надання послуг.
Окремої вимоги, щодо надання цивільно-правових договорів з працівниками учасника тендерна документація не містить.
2. Вимоги до договорів цивільно-правового характеру встановлюються у главах 52,53,61,63 Цивільного кодексу України. Договори цивільно-правового характеру містять перелік робіт, строк, розмір винагороди. Зазначений строк корегується додатковою угодою або усною угодою, оскільки сторони, при підписанні цивільно-правового договору на виконання робіт, не мають чіткої дати початку та закінчення/виконання окремих видів робіт, з урахуванням особливостей проведення процедури закупівлі та дати укладання договору із Замовником.
3. У разі якщо Замовник вважає невідповідність строків в цивільно-правових договорах наданих Скаржником у складі своєї пропозиції вимогам що встановлені тендерною документацією, щодо кваліфікаційних вимог до учасників згідно статті 16 Закону, Замовник повинен був надати повідомлення щодо усунення Скаржником невідповідностей, відповідно до частини 16 статті 29 Закону. Не надавши можливості Скаржнику виправити невідповідності, Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого порушив права та законні інтереси суб’єкта оскарження.
ІІІ. Відповідно до Протоколу, Замовник зазначає, що «Згідно п.7 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога:
- Учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Тобто, у разі залучення суб’єкта/суб’єктів господарювання, до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен зазначити у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного такого суб’єкта господарювання.
Окремої вимоги про надання довідки у разі незалучення суб’єкта господарювання/ субпідрядника тендерна документація не містить.
Окрім того, при поданні тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, ФОП Тісовський О.С. зазначив інформацію про субпідрядників: не залучається. (Скріншот пропозиції Скаржника розміщеної через торгівельний майданчик E-tender з інформацією про незалучення субпідрядника додається, Додаток 1)
Відхилення пропозиції Скаржника безпідставне.
IV. Відповідно до Протоколу, Замовник зазначає, що «Згідно п.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога:
- «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником надається відповідний гарантійний лист із зазначенням кінцевої дати дійсності його тендерної пропозиції, права учасника на дії, пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації».
На виконання зазначеної вимоги Скаржник у складі своєї пропозиції надав «Гарантійний лист» від 05.05.2021р. Вих. № 05/т-05-19 (сторінка 41, Файл №4 Інші документи.pdf).
Вимога Замовника, в зазначеній частині тендерної документації виконана, відхилення пропозиції Скаржника безпідставне.
Вищезазначені незаконні дії Замовника призвели до безпідставного відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасника - Скаржника, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників, встановлені частиною 1 статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених опорним закладом Нижньосірогозького ліцею Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області
під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-21-003116-c).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича.
Додаток:
1. Додаток 1. Скріншот пропозиції учасника з інформацією про незалучення субпідрядника. Pdf
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1. Скріншот пропозиції учасника з інформацією про незалучення субпідрядника.pdf 04.06.2021 12:25
- Скарга.docx 04.06.2021 12:25
- Скарга.pdf 04.06.2021 12:25
- Лист-роз'яснення щодо Відповіді замовника від 05.06.2021р.docx 14.06.2021 22:42
- Додаток 1.1 Скріншот наданої відповіді Замовником.pdf 14.06.2021 22:42
- Відповідь 05.06.2021 16:17
- рішення від 08.06.2021№12827+лист замовнику.pdf 09.06.2021 13:27
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 17.06.2021№11554.pdf 22.06.2021 12:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2021 №14987.pdf 05.07.2021 15:21
- рішення від 02.07.2021№14987.pdf 07.07.2021 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2021 15:56
Дата розгляду скарги:
17.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2021 13:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.07.2021 16:32
Дата виконання рішення Замовником:
08.07.2021 21:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМК буде виконано
Скарга
Скасована
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тісовського О.С.
Номер:
7dd4bb62f97e4563ab1b5ecb788ee070
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.a6
Назва:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тісовського О.С.
Скарга:
СКАРГА
на прийняте замовником рішення про відхилення
тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича
процедури відкритих торгів на закупівлю
«Капітальний ремонт корпусу спортивної зали опорного закладу Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради за адресою: вул. Височина,6, смт Нижні Сірогози Херсонської області», (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)»
21 квітня 2021 року замовником опорний заклад Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт корпусу спортивної зали опорного закладу Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради за адресою: вул. Височина,6, смт Нижні Сірогози Херсонської області», (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» UA-2021-04-21-003116-c.
Кінцевим терміном подання пропозицій Замовником було визначено 07 травня 2021 року. До завершення даного періоду фізична особа підприємець Тісовський Олександр Сергійович (далі також - Скаржник або ФОП Тісовський О.С.) подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Електронний аукціон за процедурою закупівлі відбувся 11 травня 2021 року, протокол розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів від 28.05.2021р, щодо відхилення пропозиції Скаржника (далі - Протокол), оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 28.05.2021 року.
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладання договору про закупівлю.
Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини восьмої статті 18 Закону.
Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
ФОП Тісовський О.С. (Скаржник) є учасником оскаржувальної закупівлі, отож будь-які рішення, дії чи бездіяльність замовника стосуються прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника.
11 травня 2021 року, після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у закупівлі взяли 4 учасники:
№ Назва учасника Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Результат розгляду
1 ПП Агробуд 1095778,00 1086500,00 Відхилено
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ″ОСВІТЯН КО″ 1177000,00 1087000,00 Відхилено
3 ФОП ″ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ″ 1173518,00 1173518,00 Відхилено
4 Скаржник 1237372,00 1237372,00 Відхилено
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерна пропозиція ФОП Тісовський О.С. була відхилена Замовником.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича та з підставами наведеними у Протоколі з наступних підстав:
І. Згідно Протоколу, Замовник зазначає, що «Надана учасником Фізична Особа-Підприємець Тісовський Олександр Сергійович довідка про стан кредитних зобов’язань станом на 06.04.2021 не відповідає терміну оголошеної процедури закупівлі».
Скаржник зазначає, що тендерною документацією Замовника не встановлено вимоги до учасників надати довідку саме з банківської установи, щодо відкриття рахунку, стан кредитних зобов’язань та терміни надання таких довідок банківськими установами.
Відповідно до п.4 Розділу VI тендерної документації:
- «Обов’язковим є надання у складі документів пропозиції довідки про реквізити банку (банків), у яких в учасника наявні відкриті рахунки із зазначенням рахунку IBAN, за яким буде здійснюватися оплата за договором, укладеним за результатами проведення торгів в разі визнання учасника переможцем».
На виконання зазначеної вимоги Скаржник у складі своєї пропозиції надав «Довідку про реквізити банку (банків)» від 05.05.2021р. Вих. № 05/т-05-32 із зазначенням реквізитів банку у якому в учасника наявний рахункок IBAN. (сторінка 52, Файл №4 Інші документи.pdf). На підтвердження зазначеної в довідці інформації Скаржник, на власний розсуд, додав довідку про відсутність кредитних зобов’язань, та наявність поточного рахунка з обслуговуючого банку від 06.04.2021р. № Д2-В74/30-41 (сторінка 55, Файл №4 Інші документи.pdf).
Вимога Замовника, в зазначеній частині тендерної документації виконана, відхилення пропозиції Скаржника безпідставне.
ІІ. Згідно Протоколу, Замовник зазначає, що «Надані цивільно-правові договори на виконання робіт є короткостроковими, діють до 31 травня 2021 року та не мають письмового підтвердження іх пролонгації».
1. Скаржник звертає увагу Колегії, що згідно Додатку 1 до тендерної документації
«ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до п.1.6 повинен надати «1.6. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Скаржник у складі своєї пропозиції на зазначену вимогу надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 05.05.2021р. Вих. № 05/т-05-34 (сторінка 1-2, Файл №2 кваліфікаційні критерії ч.2.pdf).
На підтвердження трудових взаємовідносин фізичної особи-підприємця Тісовського О.С. з працівниками зазначеними в довідці (Вих. № 05/т-05-34) Скаржник, на власний розсуд додав копії наказів та цивільно-правові договори про надання послуг.
Окремої вимоги, щодо надання цивільно-правових договорів з працівниками учасника тендерна документація не містить.
2. Вимоги до договорів цивільно-правового характеру встановлюються у главах 52,53,61,63 Цивільного кодексу України. Договори цивільно-правового характеру містять перелік робіт, строк, розмір винагороди. Зазначений строк корегується додатковою угодою або усною угодою, оскільки сторони, при підписанні цивільно-правового договору на виконання робіт, не мають чіткої дати початку та закінчення/виконання окремих видів робіт, з урахуванням особливостей проведення процедури закупівлі та дати укладання договору із Замовником.
3. У разі якщо Замовник вважає невідповідність строків в цивільно-правових договорах наданих Скаржником у складі своєї пропозиції вимогам що встановлені тендерною документацією, щодо кваліфікаційних вимог до учасників згідно статті 16 Закону, Замовник повинен був надати повідомлення щодо усунення Скаржником невідповідностей, відповідно до частини 16 статті 29 Закону. Не надавши можливості Скаржнику виправити невідповідності, Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого порушив права та законні інтереси суб’єкта оскарження.
ІІІ. Відповідно до Протоколу, Замовник зазначає, що «Згідно п.7 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога:
- Учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Тобто, у разі залучення суб’єкта/суб’єктів господарювання, до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен зазначити у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного такого суб’єкта господарювання.
Окремої вимоги про надання довідки у разі незалучення суб’єкта господарювання/ субпідрядника тендерна документація не містить.
Окрім того, при поданні тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, ФОП Тісовський О.С. зазначив інформацію про субпідрядників: не залучається. (Скріншот пропозиції Скаржника розміщеної через торгівельний майданчик E-tender з інформацією про незалучення субпідрядника додається, Додаток 1)
Відхилення пропозиції Скаржника безпідставне.
IV. Відповідно до Протоколу, Замовник зазначає, що «Згідно п.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога:
- «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником надається відповідний гарантійний лист із зазначенням кінцевої дати дійсності його тендерної пропозиції, права учасника на дії, пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації».
На виконання зазначеної вимоги Скаржник у складі своєї пропозиції надав «Гарантійний лист» від 05.05.2021р. Вих. № 05/т-05-19 (сторінка 41, Файл №4 Інші документи.pdf).
Вимога Замовника, в зазначеній частині тендерної документації виконана, відхилення пропозиції Скаржника безпідставне.
Вищезазначені незаконні дії Замовника призвели до безпідставного відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасника - Скаржника, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників, встановлені частиною 1 статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених опорним закладом Нижньосірогозького ліцею Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області
під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-21-003116-c).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Тісовського Олександра Сергійовича.
Додаток:
1. Додаток 1. Скріншот пропозиції учасника з інформацією про незалучення субпідрядника. Pdf
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 04.06.2021 11:37
- Додаток 1. Скріншот пропозиції учасника з інформацією про незалучення субпідрядника.pdf 04.06.2021 11:37
- Скарга.pdf 04.06.2021 11:37
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.06.2021 12:03
Вимога
Є відповідь
Про скасування ПРОТОКОЛ у Розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів від 28.05.2021 р.
Номер:
8035a9f6cf364bce894612a35dd62f60
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.b5
Назва:
Про скасування ПРОТОКОЛ у
Розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів
від 28.05.2021 р.
Вимога:
Учасник закупівлі «Капітальний ремонт корпусу спортивної зали опорного закладу Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради за адресою: вул. Височина,6, смт Нижні Сірогози Херсонської області» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) ФОП Щевченко М.О. вимагає скасування Протоколу розгляду та оцінки пропозицій Учасників за результатами аукціону відкритих торгів від 28.05.21р.в звязку з його повною невідповідністю ЗУ Про пубічні закупівлі. в частині його оформлення і затвердження. Відсутній номер протоколу,склад тендерного комітету і хто був присутній на засіданні, хто доповідав і як голосували.Відсутні підписи присутніх членів тендерного комітету.Він повинен відповідати такій формі: дивіться в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерному комітету.dotx 03.06.2021 16:50
- Протокол 05.06.2021 15:16
Дата подачі:
03.06.2021 16:50
Вирішення:
ПРОТОКОЛ № 42
засідання тендерного комітету
опорного закладу Нижньосірогозький ліцей
Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області
смт Нижні Сірогози 28 травня 2021 року
ПРИСУТНІ:
Клочко О.А. – голова комітету, директор;
Кишкань Ю.В.– заступник голови комітету, заступник директора з навчально-виховної роботи;
Леміх Т.І. – секретар комітету, вчитель математики;
Безух О.В. – член комітету, завідуюча господарством закладу;
Артеменко О.С. – член комітету, вчитель фізики, член профкому.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Розгляд пропозицій та визначення переможця за Процедурою - відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт корпусу спортивної зали опорного закладу Нижньосірогозький ліцей Нижньосірогозької селищної ради за адресою: вул. Височина,6, смт Нижні Сірогози Херсонської області»).
СЛУХАЛИ:
Голову тендерного комітету Клочко О.А., яка проінформувала членів тендерного комітету, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» www.dzo.com.ua, що попередніми рішення було відхилено пропозиції учасників ПП Агробуд та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОСВІТЯН КО» .
Необхідно перейти до розгляду наступної цінової пропозиції ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ»- 1 173 518,00грн. з ПДВ
ВИСТУПИЛИ:
Кишкань Ю.В.– повідомила членам комітету, що згідно п.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога: «на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких зазначаються в тендерній пропозиції учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий)».
Усі особи Учасника ФОП ШЕВЧЕНКО М.О. процедури закупівлі, які планується залучити до виконання умов договору не надали письмову згоду на обробку персональних даних.
Леміх Т.І. – звернула увагу на те, що згідно п.7 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога: Учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Учасник процедури закупівлі ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ» у складі своєї пропозиції не надав інформацію про суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт.
Артеменко О.С. – зазначив що, згідно п.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником надається відповідний гарантійний лист із зазначенням кінцевої дати дійсності його тендерної пропозиції, права учасника на дії, пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації.»
Учасник процедури закупівлі ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ» у складі своєї пропозиції не надав гарантійний лист на термін дії цінової пропозиції.
Безух О.В. – повідомила, що згідно п.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога: всі документи завантажуються в сканованому кольоровому форматі PDF за підписом керівника або уповноваженої особи. Під час розгляду та оцінки пропозиції учасника ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ» неможливо було відкрити та розглянути такі файли: ЗВІТ за 2020, ЗВІТ за І квартал 2021 та копія доручення про сплату єдиного податку.
Також надані довідки від 06.05.2021 № 11/05 та довідка від 06.05.2021 № 5/05 не розкривають суті наданого змісту довідок (що саме підтверджується).
Крім того, майже усі надані довідки, гарантійні листи та листи згоди не містять адресата.
УХВАЛИЛИ:
1. Відхилити дану пропозицію учасника ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ», як таку що не відповідає вимогам замовника.
2. Приступити до розгляду наступної пропозиції.
ГОЛОСУВАЛИ: «ЗА» - 5 (п’ять), «ПРОТИ» - 0 (нуль), «УТРИМАЛИСЬ» - 0 (нуль).
Голова комітету: ____________________________ О.А. Клочко
Заступник голови комітету ____________________________ Ю.В. Кишкань
Члени комітету ____________________________ О.С. Артеменко
____________________________ О.В. Безух
Секретар комітету: ____________________________ Т.І. Леміх
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Невірне трактування Замовником вимог ,поданиних ним же в складі ТД до закупівлі
Номер:
8b135696651c4c00b9306e39949edd49
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-003116-c.b4
Назва:
Невірне трактування Замовником вимог ,поданиних ним же в складі ТД до закупівлі
Вимога:
НЕ менше 20 %,це значить 20%,або більше.Учасник вказав у довідці МЕНШЕ 20%. Персональні дані. Вкажіть будьласка,де Учасник навів персональні дані працівників,??
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу ФОП Шевченко М.О.__02.06.2021.docx 02.06.2021 12:59
Дата подачі:
01.06.2021 12:01
Вирішення:
Відповідь
Так дійсно ФОП Шевченко М.О. надав довідку про залучення субпідрядників в обсязі менше 20% залучення, але ще є вимога передбачена п.7 Тендерної документації про необхідність вказати Учаснику процедури у пропозиції закупівлі повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника.
Учасник процедури закупівлі ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ» у складі своєї пропозиції не надав таку інформацію про суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, а зазначив лише відсоток в обсязі менше 20% залучення.
Персональні дані. Вкажіть будь ласка, де Учасник навів персональні дані працівників,??
Відповідь
У довідці про наявність кваліфікованого персоналу, вих. № 21/05 від 06.05.2021 р. зазначена інформація про одинадцять працівників. Згода на обробку персональних даних є тільки на Шевченка М.О., на всіх інших працівників відсутні, адже тендерною документацією передбачені такі вимоги п.1 розділу ІІІ тендерної документації :
- «на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких зазначаються в тендерній пропозиції учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий)».
Статус вимоги:
Не задоволено