-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
31220000-4 Елементи електричних схем Вилки, розетки, подовжувачі
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Завершена
42 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 420.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2021 10:46 - 08.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К"
Номер:
5991077191d34d688c56716ec82ddb14
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-21-002505-c.a1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К"
Вимога:
За результатом розгляду пропозицій згідно “Протокольного рішення №243/21 уповноваженої особи — Караборої О.В., відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів робіт і послуг у Піденній ЕС та ВП “Будівництво і ремонт” “НЕК “Укренерго” пропозіцію ТОВ “Епіцентр К”, що була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, було відхилено, як таку, “що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.” Вважаємо дане рішення неправомірним з наступних причин:
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Також, в Додатку 3 до Тендерної документації “ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ” самим замовником вказано:
“На виконання вимог абзацу 2 частини 3 та частини 4 статті 23 Закону, після посилання у цьому додатку на стандартні характеристики чи технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації, або національними стандартами, нормами та правилами, чи конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент».”, проте незважаючи на Закон України та вимоги тендерної документації Замовником було відїхилено найбільш економічно вигідну пропозицію за надання товару, що є еквівалентним.
Нашим товариством було запропоновано товари, що не лише повністю відповідають технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, але й мають кращі технічні характеристики. Замовником не надано підтвердження необхідності того, щоб Коробка монтажна мала нижчій ступінь захисту, ніж запропоновано ТОВ “Епіцентр К”, та не визначено, чому саме для нього є неприпустимою довша на 10 м довжина кабелю подовжувача.
ТОВ “Епіцентр К” вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині безпідставного відхилення його пропозиції і порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного просимо скасувати неправомірне рішення про відхилення пропозиції ТОВ “Епіцентр К”
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 15:42
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Розглянувши вашу Вимогу, повідомляємо, що на сьогодні нормативно-правовим актом, який регулює порядок здійснення закупівель для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад є Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Ч. 5 ст. 23 Закону встановлює, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Замовником по позиції 1 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації чітко встановлені вимоги до ступеня захисту коробки монтажної – ІР55. Учасник по даній позиції надав суперечливі дані щодо відповідності товару вимогам замовника: у найменуванні товару учасник зазначив, що ступінь захисту становить ІР65, а у параметрах товару - ІР55. З огляду на це запропонований учасником товар «Коробка розподільна HausMark настінного монтажу IP65-100*100*50» не відповідає параметру «ступінь захисту», який зазначений замовником у тендерній документації.
Замовником по позиції 15 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації чітко встановлені вимоги до довжини кабеля – 40м. Учасник по даній позиції запропонував товар Подовжувач 50 м 4 розетки (з заземленням PowerPlant» з довжиною кабеля 50м, що не відповідає параметру «довжина кабеля», який зазначений замовником у тендерній документації.
Закон не визначає, що слід розуміти під терміном «еквівалент». Проте зазначає, що пропоновані учасниками товари повинні відповідати вимогам, установленим замовником у тендерній документації.
Словник української мови: в 11 томах. – Том 2, 1971. – Стор. 455 під терміном «еквівалент» розуміє щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати.
Застосовуючи філологічне тлумачення Закону під «еквівалентом» у публічних закупівлях слід розуміти товар, характеристики якого повинні бути ідентичними характеристикам, встановленим замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що замовником обґрунтовано відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕПІЦЕНТР К», код за ЄДРПОУ 32490244, на підставі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено