• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39710000-2 Електричні побутові прилади (Електричні побутові прилади)

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2021 10:17 - 03.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про неправомірне відхилення учасника ТОВ "Юністком"

Номер: f71e978d66e24345afe0e67a84b7ba80
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-001910-c.b3
Назва: Скарга про неправомірне відхилення учасника ТОВ "Юністком"
Скарга:
Причини та підстави подання скарги у файлі вкладенні
Дата розгляду скарги: 08.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.05.2021 11:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.06.2021 20:55
Дата виконання рішення Замовником: 29.06.2021 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від відід 22.06.2021 року за №13948-р/пк-пз, щодо закупівлі 39710000-2 Електричні побутові прилади (Електричні побутові прилади), Ідентифікатор закупівліUA-2021-04-21-001910-c було розглянуто на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 29.06.2021 року та прийнято рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮНІСТКОМ» та рішення про визначення учасника ФОП Аверченко Ф.С. переможцем процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю 39710000-2 Електричні побутові прилади (Електричні побутові прилади), ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-001910-c. 2. Визнати пропозицію учасника ТОВ «ЮНІСТКОМ» такою, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації замовника.
Автор: ТОВ "ЮНІСТКОМ", Юлія Кикоть +380683154223 unistcom@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про неправомірне відхилення ТОВ "Юністком"

Номер: 0a2011fecb1642a79de76e546cc6f516
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-001910-c.b2
Назва: Вимога про неправомірне відхилення ТОВ "Юністком"
Вимога:
Вважаємо рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Юністком" (протокол засідання тендерного комітету Управління освіти Чернігівської міської ради від 17 травня 2021 року) протиправним та необґрунтованим, а також таким, що порушує права ТОВ "Юністком", з огляду на наступне: 1.1. Як зазначено у спірному рішенні – «відповідно до вимог тендерної документації Замовника учасники закупівлі у складі пропозиції мали надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або інший документ на предмет закупівлі). Паспорт якості на товар та/або інструкцію з експлуатацію товару. Надані Учасником документи мають бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції учасником закупівлі - ТОВ «ЮНIСТКОМ» надано копію документу – висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи …, однак даний документ не завірений учасником закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника». Отже Замовник прямо зазначив про наявність копії документа – висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи. За приписами пункту 1.3 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, які мають чітке зображення: а саме весь текст зазначений у документі є доступним для читання та розуміння його в повному обсязі (файли з розширенням «..pdf.»). Зміст та вигляд документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. При цьому, як зазначено в Додатку 4 до тендерної документації (надалі також – ТД), відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Крім того, згідно з пунктом 1.4 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений удосконалений електронний підпис/кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Будь-яких інших вимог до копій документів тендерна документація не містила. Скаржник завантажив копію документа – висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (про що у своєму спірному рішення і зазначив Замовник) та підписав зазначену скан-копію з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», як цього і вимагала тендерна документація. Крім того, відповідно до п.п. 4 п. 2.1 розділу V ТД до формальних (несуттєвих) помилок відноситься випадок, коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Аналогічні вимоги містить п. 4 Переліку формальних помилок, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998. У будь-якому випадку, у складі тендерної пропозиції Скаржника наявна копія висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи (4.1 СЕС на м'ясорубку 2020.pdf), а документи пропозиції підписані з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Документ завантажено у вигляді скан-копій, який має чітке зображення, а саме весь текст зазначений у документі є доступним для читання та розуміння його в повному обсязі (файли з розширенням «..pdf.»). Будь-яких інших вимог щодо «завірення» копії документа тендерна документація не містила. Замовником не зазначено який пункт тендерної документації порушив Скаржник або у чому саме полягає невідповідність наведеного вище документа умовам Документації. Враховуючи вище викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині у зв’язку з чим пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав. З огляду на вищевикладене, у Замовника були відсутні підстави відхиляти пропозицію відповідно до ч. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 1.2. Як зазначено у спірному рішенні – «У складі тендерної пропозиції учасником закупівлі – ТОВ «ЮНІСТКОМ» надано наступні документи у яких відсутні такі обов’язкові реквізити як дата та номер… Відповідно до вимог тендерної документації документи складені учасником закупівлі мають бути датовані не раніше дати публікації оголошення даної процедури закупівлі. Однак відсутність дати у наданих документів не дає можливості встановити час ix складання, а тому надані документи не відповідають вимогам тендерної документації Замовника». У той же час, тендерна документація не містить будь-яких вимог стосовно оформлення документів, які складаються учасником, у т.ч. не містить приписів, що такі документи обов’язково (як зазначено у спірному рішенні) мають містити такий реквізит як дата та номер. Тендерна документація не містить посилання на ДСТУ 4163-2003 та не зазначає, що одним із обов’язкових реквізитів документа є дата документа. Навпаки, відповідно до п.п. 6 п. 2.1 розділу V ТД до формульних (несуттєвих) помилок відноситься подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. Крім того, згідно з п. 7 Переліку формальних помилок, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998, формальною помилкою є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. Отже Замовник, всупереч власної документації, у спірному рішенні необґрунтовано зазначив, що номер та дата є обов’язковими реквізитами. У будь-якому випадку, як було зазначено вище, згідно з пунктом 1.4 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений удосконалений електронний підпис/кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Частина 2 статті 6 Закону України «Про електроні документи та електронний документообіг» передбачає, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Дата накладення підпису встановлюється безпосередньо з електронного документа, оскільки в електронному підписі на документі має бути використана кваліфікована електронна позначка часу (ст. 26 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Отже, документи пропозиції підписані з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» та містять електронний підпис (дату (час) складання). Скаржником не зазначено які пункти тендерної документації порушив Замовник або які документи датовані раніше дати публікації. Враховуючи вище викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині у зв’язку з чим пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав. З огляду на вищевикладене, у Замовника були відсутні підстави відхиляти пропозицію відповідно до ч. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти Чернігівської міської ради від 17 травня 2021 року Замовник визнав пропозицію учасника ТОВ «ЮHICTKOM» такою, шо не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Скаржник дійсно допустив помилку та не завантажив у файл (2.1 Аналогічний договір 3971 + ВН + відгук ЮК МОУ.pdf) на підтвердження кваліфікаційного критерію (досвід виконання аналогічного договору) видаткові накладні у складі тендерної пропозиції, що підтверджують виконання договору, завантаживши усі інші документи (договір та відгук). Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, досвід виконання аналогічного договору. Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Як свідчить усталена практика АМК, надання учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність є обов’язком Замовника. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність, порушив вимоги статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ "Юністком" була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав. скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЮНІСТКОМ» за процедурою закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-21-001910-c.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога розглянута на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 25.05.2021 року, протокол засідання тендерного комітету додається
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення про відхилення пропозиції

Номер: cf119519f1e24ce7bcd8696c824c1563
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-001910-c.b1
Назва: ВИМОГА про скасування рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА МИКИТІВНА 61103, м. Харків, вул. Старицького, 29, кв.4-А Код ЄДРПОУ 1623900568, тел.: +380632498648, e-mail: postavka.hk@gmail.com Вих № 01-19052021 від 19.05.2021 р. Тендерному комітету Управління освіти Чернігівської міської ради, 02147598 ВИМОГА про скасування рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА МИКИТІВНА (ідентифікаційний код – 1623900568) не може погодитися з рішеннями Управління освіти Чернігівської міської ради, 02147598 – Замовником закупівлі за процедурою відкритих торгів щодо предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Електричні побутові прилади), згідно оголошення на веб-порталі уповноваженого органу про проведення закупівлі № UA-2021-04-21-001910-c, щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ШЕВЧЕНКО О. М. (Протокол засідання тендерного комітету Управління освіти Чернігівської міської ради від 14 травня 2021 року). Вважаємо, що Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність. Замовник необ’єктивно відхилив нашу тендерну пропозицію, при цьому порушив статтю 31 Закону. Згідно пп.7.2 п. 7 Розділу 1 Тендерної документації: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.» На виконання даної вимоги всі документи тендерної пропозиції, що складені учасником - ФОП ШЕВЧЕНКО О. М., викладені українською мовою. Пояснюємо, що у складі нашої пропозиції надані інструкції з експлуатації на окремі товари, які не складаються безпосередньо учасником, а надані виробниками таких товарів за вимогою учасника. До того ж Замовником зазначено, що «визначальним є текст, викладений українською мовою», а отже не обов’язковим. Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, просимо Замовника прийняти дану вимогу до розгляду, надати відповідь по суті та належну оцінку тендерних пропозицій, враховуючи інформацію викладену вище. В іншому випадку ФОП ШЕВЧЕНКО О. М. буде змушена звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України. Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО О.М.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога розглянута на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 24.05.2021 року протокол додається
Статус вимоги: Відхилено