• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вогнезахисна обробка (просочування) деревяних конструкцій горищних приміщень, ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини

Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33

Завершена

235 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 177.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2021 08:01 - 04.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

ПРОТИПРАВНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: d78d2feb900a4d2ea1b501c7e3834d4b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-000032-b.a2
Назва: ПРОТИПРАВНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 21-04-2021 року була оголошена закупівля послуг «Вогнезахисна обробка (просочування) деревяних конструкцій горищних приміщень, ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини» Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 08-05-2021, 08:00 Аукціон відбувся: 11-05-2021року. В процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники: 1) ТОВ "АВЕРТ ГРУП" 235 326,91 грн. 2) ФОП "БОКОЧ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ" 196 000,00 грн 3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" 195 999,00 грн Очікувана вартість закупівлі: 235 350,00 грн. (з ПДВ). Протоколом № 239 від 06.07.2021 р. засідання тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради було відхилено нашу тендерну пропозицію. Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. Щодо першої підстави для відхилення. Відповідно до п.1 розділу V тендерної документації зазначено «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень…». У складі нашої тендерної пропозиції міститься документ з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у файлі «Кошторис ВСІ ДО.pdf». Замовник у протокольному рішенні № 239 від 06.07.2021 р. вказав, що вартість цінової пропозиції за цим документом складає 297,99 тис. грн., яка є більшою від вартості пропозиції, зазначеної учасником у інших документах. Запропонована нами Ціна тендерної пропозиції, до проведення аукціону становила - 198000,00 грн. з ПДВ. Під час проведення аукціону ціна нашої пропозиції була зменшена та остаточно становила 195999,00 грн. з ПДВ (копія форми «цінова пропозиція» № 1022 від 05.05.2021 р. додається, файл «Цінова пропозиція.pdf»). Звертаємо Вашу увагу, що в будь якому разі , Учасник має право змінювати ціну своєї тендерної пропозиції за результатом аукціону. Таким чином, під час оцінки тендерних пропозицій, Замовник не повинен орієнтуватися на ціну, запропоновану у кошторисних розрахунках до аукціону та сприймати її як остаточну. Отже, наявність помилки у ціні при оформленні кошторису не нівелює повну відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, та не може бути підставою для відхилення, тому що така помилка є формальною (несуттєвою) та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що згідно ст. 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набуває чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. З метою виконання ст. 844 Цивільного кодексу України за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції кошторисна частина пропозиції учасника-переможця підлягає відповідному корегуванню з урахуванням ціни пропозиції такого учасника за результатами електронного аукціону. Перед укладенням договору про закупівлю учасник надає замовнику на погодження розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого учасника згідно аукціону, а саме розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси. А тому всі наявні недоліки та помилки будуть усунуті при погодженні Замовником договірної ціни з підтверджуючими розрахунками за її статтями витрат перед укладенням договору. У разі не виправлення таких помилок Учасником, пропозиція останнього може бути відхилена з підстави передбаченої абз. 2. п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону, а саме відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Отже, з вищевказаних підстав вважаємо, що учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" належним чином виконав умови п.1. розділу V тендерної документації, оскільки документ з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 було надано у складі пропозиції. Наявність помилки в розрахунках не може бути підставою для відхилення пропозиції. Будь-які інші вимоги до кошторисних розрахунків відсутні у вимогах тендерної документації. 2. Замовник в пункті 1 протоколу № 239 від 06.07.2021 р. зазначив ще одну окрему підставу для відхилення пропозиції - у складі пропозиції учасника міститься проект договору, який містить Додаток 1 «Договірна ціна», яка при цьому складена не за формою, визначеною Додатком С до ДСТУ Б Д. 1.1-1. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо складання та надання у складі тендерної пропозиції Договірної ціни за формою, визначеною Додатком С до ДСТУ Б Д. 1.1-1. Таким чином, наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Просимо звернути увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по цьому випадку вже прийняла рішення - № 13660-р/пк-пз від 16.06.2021 р. по цій закупівлі (протокол міститься в електронній системі закупівель, номер закупівлі UA-2021-04-21-000032-b), де зазначила, що документація не містить окремих вимог до порядку оформлення додатку 1 проекту договору. Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи вищезазначене, наша тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. 3. Щодо другої підстави для відхилення. Відповідно до п.п. 6 п. 1 розділу III тендерної документації учасник повинен до кінцевого строку подання тендерних пропозицій розмістити копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю Учасника процедури підтверджуються одним з наступних документів: протоколом або випискою з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. У складі пропозиції учасник надав копію фінансової звітності (файл «26 1 фін звітність за 2020.pdf») і надав наступні документи, які підтверджують повноваження директора ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" – Сахнюка Олександра Володимировича щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме – копію статуту і опису (файл «08 статут та опис.pdf»), копію рішення про створення товариства та наказ на призначення директора (файл «05 1 рішення + наказ на директора.pdf»), довідку Відомості про учасника № 1007 від 05.05.2021 (файл «довідка відом про учасн.pdf»), довідка з інформацією про право підписання документів вих. № 1016 від 05.05.2021 (файл «надання повноважень на підписання.pdf»), лист про право діяти без довіреності вих. № 1019 від 05.05.2021 (файл «повноваж директора без довіреності.pdf»), копії вищевказаних документів додається. Рішення одноосібного учасника ТОВ «ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ» - Сахнюка О.В. про створення ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" підтверджує його 100% володіння у статутному капіталі вказаного товариства. І надані письмові пояснення директора Сахнюка О.В. № 1016 від 05.05.2021 р. (файл «надання повноважень на підписання.pdf») підтверджують право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю директором Сахнюком О.В. Тому, вважаємо, необґрунтованим твердження Замовника про те, що документи на підтвердження наявності відповідних повноважень керівника у складі пропозиції учасника не надано. В будь-якому разі, Замовник порушив наше право на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи вищезазначене, наша тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. 4. Щодо третьої підстави для відхилення. Відповідно до п.п. 12 п. 1 розділу III тендерної документації учасник повинен до кінцевого строку подання тендерних пропозицій розмістити довідку, складену у довільній формі за підписом директора (уповноваженої особи), яка містить відомості про підприємство із посиланням на розділ та пункт Статуту (для юридичних осіб), що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі; Довідка повинна містити також інформацію про систему оподаткування Учасника станом на кінцеву дату подання пропозицій. Повідомляємо, що у складі пропозиції учасником було надано лист № 1007 від 05.05.2021 р. (файл «довідка відом. про учасника.pdf»), у якій вказано, що підприємство не є платником єдиного податку. Також надано лист № 1015 від 05.05.2021 р. (файл «поясн по пдв.pdf»), де зазначена інформація про витяг з реєстру платників ПДВ, що підтверджує те, що підприємство є платником ПДВ. Податковий кодекс не містить інформацію про види систем оподаткування. Хоча саме таке формулювання зазначив Замовник в п.п. 12 п. 1 розділу III тендерної документації, а саме - довідка повинна містити також інформацію про систему оподаткування. Учасник у довідці №1017 від 05.05.2021 року (файл «можливість здійснення послуг.pdf») вказав про перебування на загальній системі оподаткування. Вся ця інформація дозволяє чітко зрозуміти інформацію про систему оподаткування учасника. Одночасно нами казані відомості про підприємство, а саме - у довідці №1017 від 05.05.2021 року (файл «можливість здійснення послуг.pdf») є посилання на розділ та пункт Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. Нами зазначено, що наше товариство відповідно до п. 4.1. Статуту має можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. В формі «цінова пропозиція» № 1022 від 05.05.2021 р. (файл «Цінова пропозиція.pdf») нами вказана інформація про підприємство, а саме – повне найменування учасника, адреса місцезнаходження, телефон/факс, керівництво, форма власності,спеціалізація. Тому, безпідставними та необґрунтованими є твердження Замовника про те, що довідка №1017 від 05.05.2021 року (файл «можливість здійснення послуг.pdf») на вимогу п.п.12 п.1 розділу III тендерної документації, не містить відомості про підприємство та інформацію про систему оподаткування учасника і це суперечить вимогам п.п.12 п.1 розділу III тендерної документації. В будь-якому разі, Замовник порушив наше право на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Таким чином, наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. 5. Щодо четвертої підстави для відхилення. Відповідно до п.1 Додатку 3 тендерної документації учасники повинні надати документи, що підтверджують сплату за таку оренду (користування) за весь період дії кожного договору у відповідності до його умов. У складі пропозиції ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" надано платіжне доручення № 26 від 15 лютого 2021 р. з оплатою на суму 9000,00 грн. по договору оренди транспортного засобу № 11/02/2021 від 11.02.2021 (файл «платіж оренда транспорту.pdf»). Враховуючи те, що згідно п. 3.1. Договору оренди транспортного засобу № 11/02/2021 від 11.02.2021 (файл «договір оренди транспорту.pdf») – розмір орендної плати за договором становить 3000,00 (три тисячі) грн. на місяць. Станом на 08.05.2021 р. (час розкриття пропозиції) строк оренди автомобілів склав 2 місяці 27 днів, автомобілі отримані в користування 11.02.2021 р.. Отже, оплата в розмірі 9000,00 грн. за період 2 місяці 27 днів є достатнім для підтвердження сплати за таку оренду (користування) за весь період дії кожного договору у відповідності до його умов. Вважаємо безпідставними твердження Замовника про те, що документи про сплату за оренду транспорту надано лише за 3 місяці (в сумі 9000 грн.), при тому що строк дії договору оренди складає на час розкриття пропозицій більше 15 місяців і учасником не було виконано умову п.1 Додатку 3 тендерної документації, згідно якої учасники підтверджують сплату за оренду (користування) за весь період дії кожного договору у відповідності до його умов. В будь-якому разі, Замовник порушив наше право на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Таким чином, надана нами інформація є достовірною, наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. 6. Щодо п`ятої підстави для відхилення. Відповідно до п.1 Додатку 3 тендерної документації учасники повинні надати документи, що підтверджують проходження такої повірки на обладнання, машини та механізми. ТОВ «ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ «БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ» надало у складі пропозиції надало довідку № 1036 від 05.05.2021 р. (файл «довідк відсут повірки.pdf») про те, що на обладнання, машини та механізми, що згідно із чинним законодавством повинні проходити періодичну повірку, не надаються сканкопії документів (чинні на дату подання), оскільки все обладнання є новим, експлуатується менше року, тому не повинне проходити повірку. Отже, учасник надав пояснення щодо не надання документів про проходження повірки. В будь-якому випадку, Замовник порушив наше право щодо можливості виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані нами у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно ст. 29 Закону). В будь-якому випадку, Замовник порушив наше право щодо можливості виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані нами у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно ст. 29 Закону). Таким чином, наша тендерна пропозиція була неправомірно відхилена Замовником. 7. Щодо шостої підстави для відхилення. Відповідно до п.2 Додатку 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції надаються сканкопії документів про проходження навчання з охорони праці, робіт на висоті, які необхідні для виконання умов технічного завдання та які будуть безпосередньо залучені при наданні послуг (виконанні робіт), чинні на момент кінцевої дати подання пропозицій. Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 №62 затверджені Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). У складі пропозиції нами надано посвідчення про проходження працівниками навчань з охорони праці (файл «посвідчення оп.pdf»), де серед інших програм вказана і програма НПАОП 0.00-1.15-07 - Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Тому, працівники учасника пройшли необхідні навчання та Вважаємо безпідставними твердження Замовника про те, що документи щодо проходження працівниками учасника навчання з охорони праці стосовно виконання робіт на висоті, у складі пропозиції не надано. Таким чином, надана нами інформація є достовірною, наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. В будь-якому разі, Замовник порушив наше право на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ми звертаємося до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", МИ ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, з наступним: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення по відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ". 3. Зобов’язати тендерний комітет Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: 1. Копія протоколу тендерного комітету № 239 від 06.07.2021 р., 2. Копія рішення Постійно діючої адміністративної колегії - № 13660-р/пк-пз від 16.06.2021 р., 3. Копія форми «цінова пропозиція» № 1022 від 05.05.2021 р., 4. Копія договору, 5. Копія фінансової звітності за 2020 рік, 6. Копія статуту і опису, 7. Копія рішення про створення товариства, 8. Копія наказ на призначення директора, 9. Копія довідки Відомості про учасника № 1007 від 05.05.2021 10. Копія довідки з інформацією про право підписання документів вих. № 1016 від 05.05.2021, 11. Копія листа про право діяти без довіреності вих. № 1019 від 05.05.2021, 12. Копія письмових пояснень № 1016 від 05.05.2021 р., 13. Копія довідки про відсутність повірки № 1036 від 05.05.2021, 14. Копії посвідчень з охорони праці, 15. Копія листа № 1007 від 05.05.2021 р., 16. Копія листа № 1015 від 05.05.2021 р., 17. Копія довідки №1017 від 05.05.2021 року, 18. Копія платіжного доручення № 26 від 15 лютого 2021 р. з оплатою на суму 9000,00 грн., 19. Копія договору оренди транспортного засобу № 11/02/2021 від 11.02.2021. Директор Сахнюк О.В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.07.2021 11:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.07.2021 11:57
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ", Сахнюк Олександр 380931126179 bezpekabiznes101@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Протиправне рішення Замовника

Номер: 4eb8a528994d409494cb0454aa7d10cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-21-000032-b.b1
Назва: Протиправне рішення Замовника
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 21-04-2021року була оголошена закупівля послуг «Вогнезахисна обробка (просочування) деревяних конструкцій горищних приміщень, ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини» Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 08-05-2021, 08:00 Аукціон відбувся: 11-05-2021року В процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники: 1) ТОВ "АВЕРТ ГРУП" 235 326,91 грн. 2) ФОП "БОКОЧ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ" 196 000,00 грн. 3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" 195 999,00 грн. Очікувана вартість закупівлі: 235 350,00грн. (з ПДВ) Протоколом № 132 від 14.05.2021р., засідання тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської радибуло відхилено нашу тендерну пропозицію. Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. Щодо першої підстави для відхилення. Відповідно до п.1.Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати: довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (нерухомість, будівлі, виробничі ділянки, тощо) із зазначенням місцезнаходження. В зазначеній довідці для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, є обов’язковим зазначення переліку власного або залученого на договірних умовах обладнання, транспорту, нерухомості, будівель, виробничих ділянок, тощо. Довідка має містити інформацію про наявні приміщення, обладнання, машин та механізмів у відповідностідо постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». У складі нашої тендерної пропозиції міститься довідка про обладнання та матеріально-технічну базу у файлі «довідка наявнмтб.pdf» . Зазначена довідка містить інформацію про ваги VAGARVB-P 150 . Відповідно до технічних характеристик даного типу ваг зазначено: максимальна вага зважування: 150 кг, мінімальна вага зважування: 1000 г. Така характеристика дає можливість визначити вагу суміші до 150 кг. Тобто, дана модель ваг має лише переваги над вагами до 100 кг., бо має можливість визначити вагу до 100 кг. та більше (до 150 кг), що не порушує регламент виконання послуг, передбачених предметом закупівлі. Таким чином, характеристика наданої нами моделі ваг є кращою за ту, що вимагається відповідно до пункту 1 Додатку 3 тендерної документації . Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог тендерної документації, Замовник просить надати довідку, яка б містила інформацію про наявні приміщення, обладнання, машин та механізмів у відповідності до вищезазначеної Постанови. Довідка надана нами, містить інформацію про усе необхідне обладнання - наявні приміщення, обладнання, машин та механізмів у відповідності до вищезазначеної Постанови. Таким чином, у складі нашої тендерної пропозиції містяться інформація про обладнання та документи, які відповідають кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічній бази. Враховуючи вищезазначене, наша тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. В будь-якому випадку, Замовник порушив наше право щодо можливості виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані нами у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно ст. 29 Закону). 2. Щодо другої підстави для відхилення. Відповідно до п.1.Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати: довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (нерухомість, будівлі, виробничі ділянки, тощо) із зазначенням місцезнаходження. В зазначеній довідці для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, є обов’язковим зазначення переліку власного або залученого на договірних умовах обладнання, транспорту, нерухомості, будівель, виробничих ділянок, тощо. У складі нашої тендерної пропозиції міститься довідка про адресу складського приміщення обладнання та матеріально-технічної бази у файлі «довід складсприміщення.pdf». Таким чином, інформація про місцезнаходження матеріально-технічної бази, та інформація про адреси наявних приміщень ( файл «11 2 оренда приміщення.pdf») міститься в іншій частині тендерної пропозиції, а не в довідці про обладнання, що можна віднести до формальної помилки. Таким чином, у складі нашої тендерної пропозиції містяться інформація про обладнання та документи, які відповідають кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічній бази. Враховуючи вищезазначене, наша тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. В будь-якому випадку, Замовник порушив наше право щодо можливості виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані нами у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно ст. 29 Закону). 3. Щодо третьої підстави для відхилення. Відповідно до ч.2 пункту 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Замовник просить надати - завізований заповнений проект договору про закупівлю із додатками (Додаток 5). Згідно п. 1.3 Додатку 5 Проекту договору зазначено: вартість Послуг, що надаються за цим Договором, визначена у Договірній ціні, що складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Зміст та обсяг Послуг, які надаються за цим Договором, визначені у технічних характеристиках (Додаток 2). Згідно п. 15.1.1 Додатку 5 зазначено: Договірна ціна (складається на етапі укладання договору). А) У складі нашої тендерної пропозиції міститься файл «договдод 5.pdf», в якому наданий заповнений проект договору, згідно Додатку 5. Також, у складі нашої тендерної пропозиції міститься файл «тех характер, додат 4.pdf», в якому зазначено: з технічними та якісними характеристиками предмету закупівлі погоджуємось, П.І.П. директора та печаткою нашого підприємства,що підтверджує надання нами послуг у повній відповідності до технічних вимог Замовника. Додатково, у складі нашої тендерної пропозиції містяться довідки у файлі «згода виконанндодатуку 4.pdf». та у файлі «надання послуг згідно вимог.pdf», якими ми додатково підтверджуємо про надання Послуг виключно відповідно до технічних, якісних, кількісних Вимог Замовника. ОКРЕМО у складі нашої тендерної пропозиції наданий документ у файлі «пояснеквівалсуміші.pdf» , який містить повну інформацію про Зміст та обсяг Послуг, які надаються за цим Договором, визначені у технічних характеристиках. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимогу щодо надання Додатку 2 до проекту договору у складі тендерної пропозиції. А сам Проекту договору не містить інформацію про те, що Додаток 2 до проекту договору є його невід’ємною частиною. Згідно п. 15.1.1 Додатку 5 зазначено що - Невід’ємною частиною цього Договору є: 15.1.1 Додаток № 1 – Договірна ціна (складається на етапі укладання договору). Тобто невід’ємною частиною проекту договору є лише Договірна ціна. Таким чином, наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Б) Згідно п. 15.1.1 Додатку 5 Проект договору зазначено: Додаток № 1 – Договірна ціна (складається на етапі укладання договору). У складі нашої тендерної пропозиції міститься файл «договдод 5.pdf», в якому наданий заповнений проект договору, згідно Додатку 5. разом із Договірною ціною. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимогу щодо надання Договірної ціни у формі додатку С ДСТУ БД 1.1-1:2013., а пункт 15.1.1 самого проекту договору передбачає, що Договірна ціна взагалі складається на етапі укладання договору. Таким чином, наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищезазначене, наша тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. 4.Щодо четвертої підстави для відхилення. Відповідно до п.5. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про: Форма власності та юридичний статус учасника торгів, адреса, місце реєстрації; спеціалізація . У складі нашої тендерної пропозиції міститься файл «Цінова пропозиція.pdf», яка містить всю необхідну інформацію, в тому числі про місце реєстрації (та про місто реєстрації). Згідно наданої інформації, місто реєстрації нашого підприємства - м.Вишневе. Згідно відкритих даних Міністерства юстиції, також зазначено «Україна, 08132, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, місто Вишневе». Таким чином, надана нами інформація є достовірною, наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та була неправомірно відхилена Замовником. Протоколом № 132 від 14.05.2021 р., засідання тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради переможцем закупівлі послуг «Вогнезахисна обробка (просочування) деревяних конструкцій горищних приміщень, ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини» було визначено ТОВ "АВЕРТ ГРУП". Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1.Відповідно до пункту 7 Додатку 4: За результатами огляду дахових приміщень, у місці надання послуг з метою оцінки обсягу цих послуг, а також для з’ясування технологічних рішень щодо виконання технічних умов цієї закупівлі, складається «акт обстеження дахових приміщень», який має бути підписаний уповноваженими особами та скріплений печатками учасника і замовника. Вказаний акт надається Учасником, у складі документів тендерної пропозиції. Також, Додатком 4 передбачений перелік закладів: Найменування закладу - Адреса закладу Площа для обробкидерев’янихконструкційгорищнихприміщень (м.кв.) ЗЗСО№13- вул. Фестивальна, буд.66/36 2547 ЗДО№1 - вул. Університетська,21 510 ЗДО№20 - вул. Софіївська, 5-а 57 ЗДО№25 - пров. Транспортний, 8 1081 ЗДО№28 - вул. Лієпайська, 48 160 ЗДО№34 - вул. Софіївська, 111 109 ЗДО№36 - вул. Північна, 16 70 ЗДО№37 - вул. Верещагіна, 6 53 Всього 4587 У складі пропозиції Учасника розміщено файл «32. акт обстеження.pdf», в якому відсутнійпідпис уповноваженої особи зЗДО№25 - пров. Транспортний, 8. Звертаємо Вашу увагу, що таблиця містить ВІСІМ закладів освіти, а на акті обстеження міститься лише СІМ печаток та СІМ підписів уповноважених осіб. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та повинна бути відхилена Замовником в цій частині. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ми звертаємося до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. Відхиливши нашу тендерну пропозицію та обравши переможцем закупівлі Учасника ТОВ "АВЕРТ ГРУП", Замовник порушив наші права та законні інтереси, як Учасника процедури закупівлі, та претендента на перемогу у цій закупівлі. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", МИ ЗВЕРТАЄМОСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, з наступним: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення по відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ". 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення по визначення переможця ТОВ "АВЕРТ ГРУП". 4.Зобов’язати тендерний комітет Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» . Директор О.В. Сахнюк
Дата розгляду скарги: 03.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2021 10:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.06.2021 19:17
Дата виконання рішення Замовником: 06.07.2021 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі абз.1 ч.22 ст.18 Закону виконати рішення від 16.06.2021 року № 13660, прийняте Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ", Сахнюк Олександр 380931126179 bezpekabiznes101@ukr.net