-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Біловодського ліцею « Лідер » з будівництвом прибудови пансіону по вул. Біловодська 148 А , смт. Біловодськ Старобільського району Луганської області »
Завершена
1 499 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 499.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 499.50 UAH
Період оскарження:
20.04.2021 18:53 - 26.04.2021 18:57
Вимога
Відхилено
Вимога!
Номер:
3e8a79da5e9d4d4b972ed634b356874e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-007156-c.b5
Назва:
Вимога!
Вимога:
Уповноваженій особі
Гвоздік Микиті Миколайовичу
Шановний Микита Миколайович!
Ви знову все сплутали! Без розділу енергоефективності і відповідного сертифікату запроектованої будівлі і з його відповідною реєстрацією належним чином ви не пройдете елементарно експертизу. Всі показники для сертифікату енергоефективності виконує саме атестована особа- енергоаудітор по проектним даним. Згідно певних розрахунків з енергоефективності по застосованих в проекті матеріалам , конструкціям, треба вийти на потрібний енергетичний рівень запроектованої будівлі і зареєструвати енергетичний сертифікат.
Розділ «Енергоефективності» складається проектною організацією одночасно з розробленням проектної документації. А то на що ви посилаєтесь , буде після завершення будівельних робіт. І щоб отримати енергетичний паспорт , після зведення об’єкта нерухомості Вам треба буде пройти процедуру огляду і відповідну експертизу, під час котрих оглядаються всі огороджувальні конструкції будинку, проводиться тепловізійна зйомка (дозволяє зафіксувати та відобразити температурний розподіл по поверхні будинку), збираються дані з лічильників обліку спожитої енергії.
Ви та ваше протеже настільки далекі від професійного проектування, що немає слів. І ще вражає термін освоєння коштів -за 30 діб. Без залучення субпідрядників, маючи шість найманих інженерів-проектувальників, як зазначає організація ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ІНПРОМ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" виконати зазначений об’єм робіт неможливо, це більш схоже на змову певних осіб.
З повагою , директор ТОВ «СТАРБУДПРОЕКТ» Чуприна Т.І
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 18.05.2021 14:22
Дата подачі:
17.05.2021 22:38
Вирішення:
Шановні «ТОВ СтарБудПроект» вашу вимогу було розглянуто.
1. Відповідно до ст.2 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель»: Сфера дії цього Закону
1. Цей Закон регулює відносини, що виникають у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель, з метою підвищення рівня енергетичної ефективності будівель з урахуванням місцевих кліматичних умов та забезпечення належних умов для проживання та/або життєдіяльності людей у таких будівлях.
2. Положення цього Закону щодо мінімальних вимог до енергетичної ефективності будівель та сертифікації енергетичної ефективності будівель не поширюються на:
1) будівлі промислового та сільськогосподарського призначення, об’єкти енергетики, транспорту, зв’язку та оборони, складські приміщення;
2) індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки (крім випадків отримання державної підтримки на здійснення термомодернізації або сертифікації таких будинків за бажанням власника);
3) будівлі, призначені для проведення богослужінь та релігійних заходів релігійними організаціями;
4) будівлі, які є об’єктами культурної спадщини;
5) окремо розташовані будівлі з опалюваною площею менш як 50 квадратних метрів.
3. Перелік будівель, зазначених у пункті 1 частини другої цієї статті, на які не поширюються мінімальні вимоги до енергетичної ефективності будівель та які не підлягають сертифікації енергетичної ефективності будівель, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Тобто дія закону розповсюджується лише на існуючі будівлі.
Та відповідно до ст.7 п.6 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель»:
Сертифікація енергетичної ефективності здійснюється енергоаудитором, який є незалежним, не має конфлікту інтересів та прямо чи опосередковано не заінтересований у результаті сертифікації.
Вибачте але ви не експертна організація і не маєте такої кваліфікації тому ваша власна думка про проходження експертизи проектом який буде виконаний не має нормативно-правового обґрунтування та не є оцінкою експерта.
Виходячи з вищеперерахованого вашу вимогу було відхилено.
З повагою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо оскарження протоколу № 42 від 13.05.2021 р. Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області Луганської області
Номер:
d7b7bb1e513140c9b08c560b549d8f3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-007156-c.b4
Назва:
Вимога щодо оскарження протоколу № 42 від 13.05.2021 р. Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області Луганської області
Вимога:
Шановний Микита Миколайович!
При всій повазі до Вашої особи, виходить що Ви , як уповноважена особа суперечите тендерним вимогам в спрощеній закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Біловодського ліцею « Лідер » з будівництвом прибудови пансіону по вул. Біловодська 148 А , смт. Біловодськ Старобільського району Луганської області », а саме відхиливши пропозицію ТОВ «Старбудпроект» протоколом № 41 від 06.05.2021 р. по необґрунтованій і некомпетентній причині, а саме:
Існує певний порядок речей та розрахунків в проектуванні, та форми їх оформлення згідно державних стандартів. Кошторис №2 це розрахунок виконання комплексної експертизи, її вартість згідно ДСТУ, який ми передбачили на оплату робіт експертної організації.
Згідно вашого оголошення, ІІ) Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягу до предмета закупівлі, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних робіт по об'єкту замовлення, поточних цін на них та з врахуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Ціна пропозиції (договірна ціна - тверда) учасника повинна бути розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень. При цьому заробітна плата обчислюється виходячи з величини, яку проектна організація планує отримати при проектуванні об'єкта будівництва, з урахуванням рекомендованого на поточний рік рівня середньомісячної заробітної плати у будівельній галузі. Кошторисний прибуток може складати до 8%. Учасник може врахувати кошти на відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням додаткових робіт (збір вихідних даних, підготовка предпроектних матеріалів тощо). Вартість цих робіт визначається за відповідними нормативними документами, а у разі їх відсутності - за додатком К до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Тобто додаткові роботи, які необхідні для виконання проектних робіт та отримання позитивного експертного висновку, які враховані в Договірній ціні та кошторисах, УЧАСНИК МАЄ ПРАВО ВКЛЮЧАТИ ДО СВОЄЇ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Виходить, що Ви, як уповноважена особа суперечите вашому тендерному оголошенню: в цьому пункті ваше оголошення дозволяє включати додаткові роботи.
Все що ми передбачили для Вас, як Замовника, надає перевагу нашій проектній організації, та характеризує нас, як надійного партнера, який піклуєтеся за своє добре ім’я та гідну репутацію.
Ви нас не чуєте. На наші вимоги ви не відповідаєте, займаєтесь маніпуляціями. Вертаючись до вимоги від 11.05.2021р., Ви так не надали жодної відповіді на насамперед на прості питання, бо ці відповіді розкривають суть нашого з Вами непорозуміння. З яких джерел буде проведена оплата робіт з проходження Комплексної експертизи, без позитивного висновку якої , ви не отримаєте проектно –кошторисну документацію?
Де в вашому оголошені прописано, що комплексна експертиза буде проводитися за рахунок Замовника?
Згідно Вашого Проекту договору наступних в розділах та пунктах договору ВСІ ОБОВ`ЯЗКИ З ПРОХОДЖЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПОКЛАДЕНО НА ВИКОНАВЦЯ, ТОБТО НА ПРОЕКТНУ ОРГАНІЗАЦІЮ, а саме:
Розділ договору: 2. Вартість робіт і порядок розрахунків
П. 2.6. Акт здачі-приймання виконаних робіт підписується Замовником після передачі Виконавцем (супровідним листом) проектної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт.
- Розділ договору: 4. Умови виконання та порядок здачі – приймання робіт
4.4. Погоджену Замовником проектну документацію Виконавець передає до експертної організації для проведення державної експертизи.
4.5. Після проходження державної експертизи Виконавець супровідним листом передає Замовнику позитивний звіт експертизи та проектну документацію, оформлену відповідно до вимог цього Договору, та акт про приймання-передавання виконаних робіт.
- Розділ договору: 5. Обов’язки сторін
5.1. Виконавець відповідно до умов Договору бере на себе зобов’язання:
5.1.6. Провести в експертній організації, погодженій Замовником, державну експертизу та отримати позитивний експертний звіт.
Ще раз підтверджую, ми беремо на себе витрати по проходженню комплексної експертизи, кошти для цього ми передбачили в кошторисі №2, не вже це не зрозуміло?
В файлі, який нами був поданий в тендерній пропозиції «Договора аналоги.rar», було надано аналогічний договори з розрахунком експертизи, які виконані згідно кошторисів за формою 2-П та 3-П. Також в нашій пропозиції був наданий лист ВИХ №12 від 27.04.2021 року в файлі «Листи_ довідки тощо.pdf» Про Залучення субпідрядника, в якому сказано, що наша організація не менше ніж 20 відсотків від вартості договору залучати не буде.
А протоколом № 42 Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області Луганської області від 13.05.2021 року ви обираєте переможцем ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ІНПРОМ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" у якого виявлені наступні порушення :
1. Відсутність кваліфікованого працівника Аудитора енергетичної ефективності будівель, та учасник надав лист про те. що залучати субпідрядника не будуть.
Стаття 7. Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» визначає наступні об’єкти, проведення сертифікації енергетичної ефективності будівель для яких є обов’язковою:
об’єкти будівництва (нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками;
Тому проектна організація повинна мати кваліфікованого працівника або залучити субпідрядну організацію.
2. В оголошені на електронному майданчику «Prozorro» період виконання робіт вказано до 11 червня 2021. Ані в календарному графіку, а ні в договорі не вказано що учасник виконає свою роботу до 11 червня 2021 року.
3. У Додатку 1 «Цінова пропозиція» у учасника, відсутня примітка про обробку персональних даних, тому форма додатку не відповідає, додатку який був викладений у оголошенні.
Виходить, що ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ІНПРОМ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" яке ви обрали переможцем, не відповідає тендерним вимогам та його необхідно відхилити.
При виборі переможця якими критеріями Ви керуєтесь, чому Закони України Ви, як уповноважена особа, трактуєте по різному? Чи у вас якась особиста вигода?
І останнє, що до Кодексу України про адміністративні порушення, все навпаки: Це Ви безпідставно відхиляєте нашу найвигіднішу пропозицію, невизнання нас переможцем, це є якраз порушення чинного Законодавства УКРАЇНИ.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо відхилити та скасувати Протокол № 42 Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області Луганської області від 13.05.2021 року та ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Старбудпроект», як учасника з найбільш економічно вигідною та правильною пропозицію.
Отже, якщо уповноважена особа Замовника незаконно та безпідставно відхиляє найбільш економічно вигідні пропозиції, ми звернемось до Державної аудит служби та Національної поліції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження переможця 14.05.2021 14:26
- Відповідь на вимогу 17.05.2021 16:02
Дата подачі:
14.05.2021 14:26
Вирішення:
Шановні «ТОВ СтарБудПроект» вашу вимогу було розглянуто.
1. Відповідно до вашої вимоги в частині рішення про намір укласти з вами договір повідомляю, що електронною системою було переведено ваші вимоги в статус відхилено в зв’язку з чим ваша дискваліфікація є незворотнім процесом.
2. Виходячи с вашої вимоги, щодо учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ІНПРОМ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
1) Відповідно до ст.2 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель»: Сфера дії цього Закону
1. Цей Закон регулює відносини, що виникають у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель, з метою підвищення рівня енергетичної ефективності будівель з урахуванням місцевих кліматичних умов та забезпечення належних умов для проживання та/або життєдіяльності людей у таких будівлях.
2. Положення цього Закону щодо мінімальних вимог до енергетичної ефективності будівель та сертифікації енергетичної ефективності будівель не поширюються на:
1) будівлі промислового та сільськогосподарського призначення, об’єкти енергетики, транспорту, зв’язку та оборони, складські приміщення;
2) індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки (крім випадків отримання державної підтримки на здійснення термомодернізації або сертифікації таких будинків за бажанням власника);
3) будівлі, призначені для проведення богослужінь та релігійних заходів релігійними організаціями;
4) будівлі, які є об’єктами культурної спадщини;
5) окремо розташовані будівлі з опалюваною площею менш як 50 квадратних метрів.
3. Перелік будівель, зазначених у пункті 1 частини другої цієї статті, на які не поширюються мінімальні вимоги до енергетичної ефективності будівель та які не підлягають сертифікації енергетичної ефективності будівель, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Тобто дія закону розповсюджується лише на існуючі будівлі.
Та відповідно до ст.7 п.6 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель»:
Сертифікація енергетичної ефективності здійснюється енергоаудитором, який є незалежним, не має конфлікту інтересів та прямо чи опосередковано не заінтересований у результаті сертифікації.
2) На електронному майданчику стоїть приблизна дата виконання робіт Відповідно до Тендерної документації чітко вказаний період виконання робіт 30 календарних днів.
3) Відповідно до п.14 ч.(Учасник додатково в складі пропозиції повинен надати наступні документи) «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель»: Учасник, що знаходиться на стадії кваліфікації, який в ході аукціону подав пропозицію з найменшою вартістю в продовж 1 робочого дня після виходу на стадію кваліфікації, повинен надіслати Замовнику на електронну адресу (bel_osvita628@ukr.net) остаточну тендерну пропозицію на загальну вартість, що запропонована за підсумками аукціону. ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ІНПРОМ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" було надано цінову пропозицію, яка відповідає, додатку який був викладений в оголошені
Виходячи з вищеперерахованого вашу вимогу було відхилено.
З повагою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога ТОВ "Старбудпроект"
Номер:
bcbb2625e4bc4deebbce1532b89e099b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-007156-c.b3
Назва:
Вимога ТОВ "Старбудпроект"
Вимога:
Шановний Микита Миколайович!
Ваша відповідь на вимогу від 11.05.2021 року, носить маніпулятивний зміст. Апріорі Технічне завдання має інші цілі, та не має прямого відношення до експертизи, тобто оцінки якості предмету закупівлі. Ви або не розумієте про що йдеться, або дієте під явним тиском. Просте питання, з яких джерел Ви плануєте оплачувати експертизу? Наша проектна організація запропонувала Вам найвигідніші умови, Договірну Ціну, яка передбачає всі витрати на кінцевий продукт, тобто закінчений цикл проектування - від перших креслень до позитивного експертного висновку.
Це більш чим повинно Вас влаштувати і задовільнити. До цього ж ми ознайомились з матеріалами наданими іншими претендентами, явного досвіду немає не в жодної. Ще раз маю Вам нагадати, на протязі останніх років наша проектна організація піклується в першу чергу про Державні інтереси, про економні витрачання бюджетних коштів. Про що піклуєтесь Ви? Вас мало цікавить найвигідніша цінова пропозиція, та якісне виконання проекту досвідченою проектною організацією Вашого району?
Ми не порушуємо п.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», на який Ви посилаєтеся : Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі . Ви не можете отримати обсяг закупівлі без її перевірці, тобто експертного звіту. Експертиза є невід’ємна частина проектної документації при передачі проектно-кошторисної документації Замовнику, і ми зі свого боку зробили все правильно передбачивши на неї кошти.
Своєю пропозицією ми Вам пропонуємо комплекс робіт повного циклу, що є не тільки правильно, а й відповідає Державним будівельним нормам, а саме: ДБН А.2.2-3-2004. Проектування склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва.
Закликаємо Вас негайно припинити явний демарш до ТОВ «СТАРБУДПРОЕКТ» та перекручування статей і пунктів згаданого Вами Закону України «Про публічні закупівлі». Й прийняти важливе рішення на користь нашого суспільства, Вашої громади, думаючи насамперед за якість, економічність реалізації сучасного технічно-грамотного проекту, а не вузькоокого інтересу, який явно присутній у цій не дуже спрощеній процедурі.
Пам’ятайте! Уповноважена особа особисто несе відповідальність, в тому числі і кримінальну.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 11.05.2021 19:51
- Відповідь на вимогу 12.05.2021 17:29
Дата подачі:
11.05.2021 19:51
Вирішення:
Шановні «ТОВ СтарБудПроект» вашу вимогу було розглянуто.
Договірна ціна-це документ, який визначає вартість, за яку виконавець готовий виконати певний обсяг робіт.
Зведений кошторис-це документ, що складається з узагальнених кошторисних показників.
Кошторис-це документ, який складається на окремі види робіт.
1. В своїй тендерній пропозиції Ви надали Договірну ціну на виконання Вами робіт де було включено пункт додаткові роботи:
2. Також Вами надано Зведений кошторис на роботи де Виконання комплексної експертизи внесено в графу Стадії проектування і перелік виконуваних робіт.
3. Додатком до зведеного кошторису є Кошторис №2 де ви чітко вказуєте, що кошторис надається саме на Виконання комплексної експертизи по всім напрямам наслідків. З чого можна зробити висновок, що кошториси надані Вами на роботи які Ви будете виконувати.
4. Відповідно до https://slovnyk.ua/: ВИКОНАННЯ, я, с. Дія за знач. виконати, виконувати. - Дорогий професоре, невже ви не скажете, як ви досягаєте такого швидкого виконання ваших наказів? (Смолич, І, 1958, 75); Мелодії були всім знайомі, та проте виконання було якесь незвичайне, що зворушувало душу (Фр., VIII, 1952, 33).
5. Ви не є експертною організацією та не можете виконувати комплексні експертизи відповідно до чинного законодавства України.
6. В разі якщо Ви хотіли взяти на себе витрати по проходженню Комплексної експертизи то Потрібно було надати лист про те, що ви берете на себе витрати з проходження такої експертизи. Але з огляду на надані Вами Договірну ціну з додатками чітко видно, що Ви вказуєте комплексну експертизу, як Виконання робіт Вами, а не як додаткові витрати на проходження Комплексної експертизи по всім напрямам.
7. Відповідно до вашої Вимоги щодо оскарження Відповіді від 11.05.2021 року №1 від 06.05.2021 року звертаю вашу увагу що відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Вами в тендерній документації чітко показано виконання робіт які Ви не можете виконувати відповідно до чинного Законодавства України. Визнання вас переможцем та підписання нікчемного договору призведе до порушення чинного Законодавства України.
Виходячи з вищеперерахованого вашу вимогу було відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо оскарження протоколу № 41 від 06.05.2021 р
Номер:
5be4cb3bc02b4b63a2806923ae1225d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-007156-c.a2
Назва:
Вимога щодо оскарження протоколу № 41 від 06.05.2021 р
Вимога:
06.05.2021 р був опублікований протокол № 41 від 06.05.2021 р. Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області Луганської області про те, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеними в оголошенні про закупівлю, а саме:
1. Відповідно до п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»: Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва. Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва.
2. Учасником в Тендерній пропозиції надано Договірну ціну в якій вказані додаткові роботи а саме «Виконання комплексної експертизи по всім напрямам» які не відповідають заявленим вимогам в Технічному завдані так як Експертиза не вимагалася.
3. Виходячи с цього пропозиція повинна бути відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Ураховуючи вищевикладене :
1. Пропозицію ТОВ «Старбудпроект» відхилити відповідно до ч.13 п.1 ст.14 Закону, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Ми, провідна проектна організація Старобільського району ТОВ «Старбудпроект», не згодні з рішенням Уповноваженої особи, оскільки:
1. Ми не визначали експертну організацію, яка буде проводити експертизу. Визначає експертну організацію тільки Замовник. Проектна організація проводить супровід експертизи та зобов’язана отримати позитивний експертний висновок, як виконавець робіт та досвідчена в цьому питанні. Згідно технічного завдання виходить, що необхідна комплексна експертиза (експертиза за всіма напрямами: з питань міцності, надійності та довговічності об'єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, правильності визначення кошторисної вартості будівництва).
2. Вартість експертизи, яка врахована в додаткових роботах, а саме: «Виконання комплексної експертизи по всім напрямам», розрахована на підставі універсальних формул по збірнику ДСТУ Б Д.1.-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Тобто вартість комплексної експертизи буде оплачувати проектна організація, за визначенням експертної організації Замовника, що в інтересах замовника економить бюджетні кошти ще на 59 402,40 грн. тобто Вартість проектних робіт без урахування експертизи складає 896 374,60 грн.
3. Згідно діючого законодавства оплачувати проходження експертизи розробнику проектної документації у погодженій Замовником організації не заборонено.
Тобто ціна проектних робіт зі всіх учасників даної закупівлі складає 896 374,60 грн., що найбільш економічно вигідна для замовника.
Виходячи з вище наведеного, просимо переглянути відхилення пропозиції та повторно розглянути пропозицію із прийняттям законного рішення, а також ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Старбудпроект», як учасника з найбільш економічно вигідною пропозицію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ СТАРБУДПРОЕКТ.pdf 06.05.2021 13:45
- Відповідь на вимогу 2.docx 11.05.2021 15:20
Дата подачі:
06.05.2021 13:45
Вирішення:
Шановні ТОВ СтарБудПроект вашу вимогу було розглянуто. Вами в тендерній пропозиції було надано Лист згоду з умовами тендерної документації №13 від 27.04.2021 року та Лист Згода з Технічним завданням замовника №14 від 27.04.2021 року.
1. Відповідно до першого пункту вашої скарги вами під час розгляду Технічного Завдання було виявлено що комплексна експертиза не була включена до Технічне Завдання та Тендерної документації, та в подальшому ви включили її до своєї тендерної пропозиції. З цього можна зробити висновок, що ви не були згодні з Технічним Завданням та умовами Тендерної документації, так як вважали за необхідне включити до Договірної ціни додаткові роботи а саме: Виконання Комплексну експертизу. Це ставить під сумнів інформацію, надану вами в листах №13 та №14 від 27.04.2021року.
2. В пункті 2 скарги Вами вказано: вартість комплексної експертизи буде оплачувати проектна організація, за визначенням експертної організації Замовника, що в інтересах замовника економить бюджетні кошти ще на 59402,40 грн. Вартість проектних робіт без урахування експертизи складає 896374.60 грн.
1) Вами, як учасником, надано Договірну ціну в якій комплексна експертиза включена як додаткові роботи, що підкріплено Кошторисами а саме: Кошторисом №2 «Виконання комплексної експертизи по всім напрямам; клас наслідків (відповідності) СС2; стадія «РП»». З чого виходить, що кошторис наданий не на відшкодування або оплату проходження комплексної роботи а саме на виконання комплексної експертизи. Також вами в Тендерній документації не Було надано листа, що в разі необхідності проходження Комплексної експертизи ваша організація може або візьме на себе витрати за проходження такої експертизи.
2) Також вами було надано оновлену Цінову пропозицію №1 від 05.05.2021 року та Оновлену Договірну ціну, в якій також Комплексна експертиза вказана як Додаткова робота, а не відшкодування або оплата проходження такої експертизи.
3) Відповідно до оновленої Цінової пропозиції Вартість Виготовлення проектно-кошторисної документації становить 955777.00 грн. В скарзі ви вказали Вартість проектних робіт 896374.60 грн., що ставить під сумнів цінову пропозицію надану вами раніше в своїй Тендерній пропозиції.
3. Відповідно до п.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. У разі визнання вас переможцем закупівлі та підписання договору відповідно до змісту Вашої тендерної пропозиції, а саме Договірної ціни з кошторисами, де вказані додаткові роби, які не були включені до тендерної документації замовника. Договір буде укладений з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», так як додаткові роботи вказані вами в Договірній ціні не відповідають умовам тендерної документації. Якщо виключити Додаткові роботи Договір не буде відповідати Ціновій пропозиції наданій вами в Своїй тендерній пропозиції.
Відповідно тендерної документації неподання або неповне подання учасником в складі пропозиції перелічених документів вимог до кваліфікації є підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Виходячи з вищеперерахованого вашу вимогу було відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Незаконна дискваліфікація
Номер:
3f920ed2c8524b4e8e36409431a3d311
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-007156-c.c1
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
ВИМОГА
20 квітня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-04-20-007156-c, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Біловодського ліцею « Лідер » з будівництвом прибудови пансіону по вул. Біловодська 148 А , смт. Біловодськ Старобільського району Луганської області ».
Аукціон було проведено 30.04.2021 року.
За результатами проведення електронного аукціону пропозиція Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» була найменшою та найбільщ економічно вигідною та становила 955 776,00 грн.
На підставі Протоколу №40 від 05.05.2021 року було відхилено пропозицію Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» (далі – Учасник). Однак, після аналізу Протоколу уповноваженої особи нами було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу про відхилення пропозиції Учасника.
1. В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що Учасником було надано Довідку №2604-4 від 26.04.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, але в цій довідці не було вказано жодного працівника який має кваліфікаційний сертифікат на інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Сертифікат на інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки не надавався у зв’язку з тим, що в пункті 4 кваліфікаційних критеріїв, які визначені Замовником в Оголошенні не вимагалось надання такого сертифікату, а вимагалась лише довідка, складена в довільній формі без чіткого та вичерпного переліку працівників за відповідними напрямками діяльності та без чіткого та повного переліку сертифікатів, які потрібно надавати учаснику.
Таким чином, Учасником не було порушено вимог щодо підтвердження кваліфікації в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
2. В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що Учасником надано в Тендерну пропозицію Довідку про аналогічні договори та додано Договір № 195 від 07.10.2020 року в якому предметом договору є «Виготовлення робочого проекту: «Капітальний ремонт з термомодернізаційним ефектом дошкільного навчального закладу «Сонечко» смт. Новоайдар. Вул. Миру,14а». Який не відповідає умовам, зазначеним в тендерній документації.
Звертаємо увагу, що проектними рішеннями за вищевказаним договором передбачено і часткову реконструкцію існуючої будівлі в окремих розділах робіт.
Таким чином, Замовник, при відхиленні пропозиції учасника Приватне підприємство «Промислове та цивільне будівництво і проектування» неуважно вивчив тендерну документацію Учасника, проявив упереджене та дискримінаційне ставлення, незаконно дискваліфікувавши пропозицію Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування», чим грубо порушив вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на те, що подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що самі по собі зауваження Замовника в протоколі № 40 від 05.05.2021 року не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування», крім випадків, якщо така вимога встановлена в тендерній документації.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За таких умов, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, серед яких – невідповідність умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглядає вимогу про надання більше одного аналогічного договору як дискримінаційну та таку, яка суперечить вимогам чинного законодавства. Ознайомитись із позицією адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник може за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/search?tid=UA-2017-03-10-000350-a.
Таким чином ми вважаємо, що зазначені в протоколі № 40 від 05.05.2021 р. підстави для дискваліфікації нашого підприємства є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують права Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» як учасника закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати даний протокол № 40 від 05.05.2021 р про дискваліфікацію.
Також повідомляємо, що в разі відсутності відповіді на дану вимогу або її незадоволення будемо змушені оскаржувати дії Замовника в судовому порядку відповідно до встановлених чиним законодавством процедур.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА_БІЛОВОДСЬК.pdf 06.05.2021 11:54
- Відповідь на вимогу 06.05.2021 19:17
Дата подачі:
06.05.2021 11:54
Вирішення:
Шановні ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" вашу вимогу було розглянуто. Вами в тендерній пропозиції було надано Лист згоду з умовами тендерної документації №2604-8 від 26.04.2021 року та Лист Згода з Технічним завданням замовника № 2604-9 від 26.04.2021 року.
1. В п.4 частини «На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати наступні документи» Оголошення було чітко вказано: Обов’язкова наявність або залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, відповідно до Завдання на проектування. Зазначені в довідці відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), які мають кваліфікаційний сертифікат, повинні бути включені до Реєстру атестованих осіб Атестаційної архітектурно-будівельної комісії та мати чинний кваліфікаційний сертифікат. У разі відсутності інформації про зазначених осіб у Реєстрі атестованих Атестаційної архітектурно-будівельної комісії або відсутності інформації про чинність їхніх кваліфікаційних сертифікатів пропозиція учасника буде відхилена. Відповідно до вашої довідки № 2604 від 26.04.2021 року вказано п’ять осіб жоден з яких відповідно до Реєстру атестованих осіб Атестаційної архітектурно-будівельної комісії не має кваліфікацій на інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки які необхідні для виконання Технічного завдання в частині проектування будівництво мереж Пожежної сигналізації. А також в цій довідці вказана особа Інженер-проектувальник Сєнік Катерина Вікторівна яка відповідно до Реєстру атестованих осіб Атестаційної архітектурно-будівельної комісії не має жодного кваліфікаційного сертифікат інженера проектувальника.
2. Щодо Аналогічного договору №195 від 07.10.2020 року.
1) Договір має не зовсім розбірливий та читабельний текст, що унеможливлює прочитання частини тексту.
2) Предмет договору є істотною умовою яка визначається до укладання договору та в подальшому не може змінюватися.
3) В 1 ч Договору чітко вказано, що предмет договору є «Виготовлення робочого проекту: «Капітальний ремонт з термомодернізаційним ефектом дошкільного навчального закладу «Сонечко» смт. Новоайдар. вул. Миру, 14а».
4) В завданні на проектування по договору також чітко вказаний вид будівництва Капітальний ремонт.
5) В Експертному звіті також чітко вказано що експертиза проведена по розгляду кошторисної частини документації : «Капітальний ремонт з термомодернізаційним ефектом дошкільного навчального закладу «Сонечко» смт. Новоайдар. вул. Миру, 14а».
6) В Листі Відділу освіти Новоайдарської районної державної адміністрації також чітко вказано що предметом договору було розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Виготовлення робочого проекту: «Капітальний ремонт з термомодернізаційним ефектом дошкільного навчального закладу «Сонечко» смт. Новоайдар. вул. Миру, 14а».
7) Виходячи з вашої скарги вами зазначено, що проектним рішенням за вищевказаним договором передбачено і часткову реконструкцію існуючої будівлі в окремих розділах робіт, що призводить до питання правильності визначення предмету договору Замовником та ставить під сумнів чинність правочину.
3. Також вами як учасником було надано договір оренди №4 від 01.12.2020 року в якому була допущенна помилка в істотній умові а саме в п5 п.п.5.1 де вказано: Строк оренди Приміщення починається з 01.12.2020р. та обраховується з дати підписання Акту приймання передачі Приміщення Орендодавцем Орендарю і становить 12(дванадцять) місяців та діє до 01.21.2021 року що унеможливлює визначення строк дії договору.
4. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Спрощені закупівлі регулюються ст. 14 цього закону.
5. Щодо вимоги про надання більше одного аналогічного договору в вашій тендерній пропозиції було надано Лист згоду з умовами тендерної документації №2604-8 від 26.04.2021 року в якому ви погоджуєтесь з умовами тендерної документації. А відповідно до вашої скарги можна зробити висновок про недостовірність наданих вами даних в Листі №2604-8 від 26.04.2021 року.
Відповідно тендерної документації неподання або неповне подання учасником в складі пропозиції перелічених документів вимог до кваліфікації є підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Виходячи з вищеперерахованого вашу вимогу було відхилено.
З повагою.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні