• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи обліку фінансово-господарської діяльності та розрахунку заробітної плати КДЮСШ "Тріумф"

Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи обліку фінансово-господарської діяльності та розрахунку заробітної плати КДЮСШ "Тріумф" розробленої на базі програмного продукту „1С:Підприємство 7.7» Ліцензія у відповідності з нормами ДСТУ або специфікація товару

Завершена

16 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2016 15:51 - 19.04.2016 14:00
Скарга
Залишено без розгляду

Нет ответа на вопрос!

Номер: cd019baceb95445cbf42bfd19f43a396
Ідентифікатор запиту: UA-2016-04-15-000264-c.c2
Назва: Нет ответа на вопрос!
Скарга:
Заказчик не ответил на вопрос
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: По технічним причинам у роботі програми, відповідь надати було не можливо.
Статус вимоги: Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.05.2016 19:18
Дата виконання рішення Замовником: 21.04.2016 00:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлено технічну службу програми е-tender, виправлено проблему.
Задовільнена: Ні
Автор: Мишин Алексей Юрьевич, Мишин Алексей Юрьевич +380504236666 advancedit.com.ua@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вопрос без ответа и слишком малый срок на подачу документов

Номер: 42839053f8a1461eb557610d212a69b1
Ідентифікатор запиту: UA-2016-04-15-000264-c.b1
Назва: Вопрос без ответа и слишком малый срок на подачу документов
Вимога:
В данной закупке есть вопрос, который остался без ответа: https://privatmarket.ua/business/tenders#/97371 А также, я считаю, что сроки на подачу документов, тем более без разъяснения вопроса, занижены слишком сильно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Положення про впровадження та експлуатацію в місті Києві пілотного проекту "Система електронних закупівель", та згідно внесення змін у роботі системи майданчика E-tender відповідно до пункту 4 "Порядок здійснення закупівель", які вступають у силу з 21 березня 2016 року. Період уточнення та очікування пропозиції для суми закупівлі від 3000,00грн. до 50000,00грн. має бути не меньше 1 робочого дня.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.04.2016 08:56
Підтвердження вирішення: Відповідь надано обгрунтовано.