-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи обліку фінансово-господарської діяльності та розрахунку заробітної плати КДЮСШ "Тріумф"
Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи обліку фінансово-господарської діяльності та розрахунку заробітної плати КДЮСШ "Тріумф" розробленої на базі програмного продукту „1С:Підприємство 7.7» Ліцензія у відповідності з нормами ДСТУ або специфікація товару
Завершена
16 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 81.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2016 15:51 - 19.04.2016 14:00
Скарга
Залишено без розгляду
Нет ответа на вопрос!
Номер:
cd019baceb95445cbf42bfd19f43a396
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-15-000264-c.c2
Назва:
Нет ответа на вопрос!
Скарга:
Заказчик не ответил на вопрос
Пов'язані документи:
reviewers
- _18_04.05.2016_UA-2016-04-15-000264-c.c2.pdf 09.05.2016 19:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.04.2016 13:27
Вирішення:
По технічним причинам у роботі програми, відповідь надати було не можливо.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.05.2016 19:18
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2016 00:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомлено технічну службу програми е-tender, виправлено проблему.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вопрос без ответа и слишком малый срок на подачу документов
Номер:
42839053f8a1461eb557610d212a69b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-15-000264-c.b1
Назва:
Вопрос без ответа и слишком малый срок на подачу документов
Вимога:
В данной закупке есть вопрос, который остался без ответа:
https://privatmarket.ua/business/tenders#/97371
А также, я считаю, что сроки на подачу документов, тем более без разъяснения вопроса, занижены слишком сильно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2016 13:11
Вирішення:
Згідно Положення про впровадження та експлуатацію в місті Києві пілотного проекту "Система електронних закупівель", та згідно внесення змін у роботі системи майданчика E-tender відповідно до пункту 4 "Порядок здійснення закупівель", які вступають у силу з 21 березня 2016 року. Період уточнення та очікування пропозиції для суми закупівлі від 3000,00грн. до 50000,00грн. має бути не меньше 1 робочого дня.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2016 08:56
Підтвердження вирішення:
Відповідь надано обгрунтовано.