-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи протипожежного захисту в приміщеннях головного корпусу КНП "ХУСТСЬКА центральна лікарня ім. Віцинського О.П.", м. Хуст, вул. І.Франка, 113)
Торги відмінено
272 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 720.00 UAH
Період оскарження:
20.04.2021 16:29 - 02.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
На не правомірні дії Замовника
Номер:
0c8ac3ad497845ba859c9c0afa3490e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-005761-c.a2
Назва:
На не правомірні дії Замовника
Скарга:
Вих. 153 від 14.05.2021р.
Скаржник:
Замовник:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ»
03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2
Тел. +38066 579 46 55
e-mail: cb_topaz@ukr.net
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА" ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
90400, Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Франка І.,113
тел.:(03142)5-50-73
e-mail: tsrlvitsynskoho@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-20-005761-c
ID закупівлі: 60e453594cf743a1828875f059484fa1
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи протипожежного захисту в приміщеннях головного корпусу КНП "ХУСТСЬКА центральна лікарня ім. Віцинського О.П.", м. Хуст, вул. І.Франка, 113)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА" ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2021-04-20-005761-c про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи
(Монтаж системи протипожежного захисту в приміщеннях головного корпусу КНП "ХУСТСЬКА центральна лікарня ім. Віцинського О.П.", м. Хуст, вул. І.Франка, 113)
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 06-05-2021, 15:00
Аукціон відбувся: з 07-05-2021, 12:06 по 07-05-2021, 12:39
За результатами аукціону участь взяло чотири учасника:
1. ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО
"ПРОМІНДУСТРІЯСЕРВІС" 212 661,00 UAH Дискваліфіковано
2. ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 244 500,08 UAH Дискваліфіковано
3. ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" 250 000,00 UAH Дискваліфіковано
4. ФОП Турдай В.Ю. 255 840,00 UAH Переможець
Очікувана вартість закупівлі: 272 000,00 UAH (з ПДВ)
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» реалізує своє право на подання скарги.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» заперечує проти власної дискваліфікації з подальшою аргументацією.
1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІПРИЄМСТВА «ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА «ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ №201 ВІД 11.05.2021р. під час розгляду пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» виявлено невідповідністю: «Учасником не надано у формі електронного документа з накладанням власного електронного підпису паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору або іншого документу».
Згідно п. 1.8. розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної документації» до тендерної документації «Учасник надає у формі електронного документа з накладенням власного електронного підпису (КЕП) паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами.»
ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано підтвердження в складі пропозиції відповідно до п.п. а) п. 1 ч. 1 статті 13 розділу ІІІ документи, що оформлюються із застосуванням засобів єдиного державного демографічного реєстру а саме: паспорт
громадянина України Грищенко Ірини Петрівни та додаток 13 до Правил ДОВІДКА про реєстрацію місця проживання. Директором ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» та уповноваженою особою на підписання документів пропозиції, проекту договору, договору про закупівлю або іншого документу є Грищенко Ірина Петрівна, документ знаходиться на 6-8 сторінці файлу з найменуванням «3. Документи що підтверджують повноваження» у Portable Document Format (pdf).
Відповідно до ч. 6 Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарювання України №710 від 15 квітня 2020 року, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
На тендерну пропозицію в цілому накладено КЕП (кваліфікований електронний підпис).
Тобто це являється формальною помилкою: не накладання КЕП (кваліфікований електронний підпис) на кожен документ пропозиції, але накладання КЕП на пропозицію в цілому. Цим самим вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Окрім того, згідно п.п. 1.4. та 1.5 ч. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації не передбачено накладання КЕП (кваліфікований електронний підпис) на кожен документ пропозиції, натомість передбачено, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Цим самим ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не було порушено вимогу щодо накладання КЕП (кваліфікований електронний підпис) на всю пропозицію а не на кожен з документів наданих в складі пропозиції. Накладання КЕП (кваліфікований електронний підпис) на всю пропозицію чи на кожен документ мають однакову юридичну силу.
Таким чином, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в повному обсязі виконав вимогу тендерної документації, стосовно надання підтвердження у формі електронного документа з накладенням власного електронного підпису (КЕП) паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами.
Отже, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтересі, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІПРИЄМСТВА «ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА «ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ №201 ВІД 11.05.2021р. під час розгляду пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» виявлено невідповідністю: «Учасником в складі пропозиції не подано підтверджуючих документів відсутності санкцій на АТ «Банк інвестицій та заощаджень» (банківська установа що надає гарантію)».
Згідно з п. 2 розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації «Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку,
або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції»
ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано підтвердження в складі пропозиції у файлі з найменуванням «Свідоцтво_Рейтинг_1_кв_2021_завірена копія_Губанова_І_П» у Архив WinRAR (.rar), що свідчить відповідністі гаранта АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», що має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою «uaAA». Отже, Скаржником було надано підтвердження на виконання вищезазначеної вммоги.
Щодо не включення до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції, було також надано підтвердження файлом з найменуванням «7665 Щодо рейтингу Банку» у Portable Document Format (pdf) в змісті якого Гарант АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» повідомляє:
- протягом останніх трьох календарних років не був об’єктом застосування Національним Банком України заходів і впливу за порушення нормативів (критеріїв) у вигляді обмеження, зупинення чи припинення здійснення окремих видів діяльності, примусової реорганізації установи, призначення тимчасової адміністрації;
- є платоспроможним та не знаходиться в стадії ліквідації;
- є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, крім випадків, передбачених законом, та не має фінансової заборгованості перед Фондом гарантування вкладів фізичних осіб щодо зборів, штрафів, пені.
- проводить діяльність на банківському ринку не менше трьох років;
- не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.
Таким чином, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в повному обсязі виконав вимогу тендерної документації, стосовно «Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції».
Підсумовуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що жодна підстава відхилення тендерної пропозиції не є обґрунтованою. Крім того вважаємо, що замовником не було об’єктивно та неупереджено оцінено пропозицію ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Вважаємо, що Замовником при оцінці пропозиції Скаржника в цій частині порушив наступні принципи здійснення закупівлі встановлених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відповідає всім умовам тендерної документації, а всі підстави для відхилення є надуманими та не бунтованою Замовником.
Керуючись вищевикладеним, вважаємо нашу дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного та згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ».
Директор Грищенко Ірина Петрівна
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-04-20-005761-c-.docx 14.05.2021 18:16
- Скарга UA-2021-04-20-005761-c-.pdf 14.05.2021 18:16
- рішення від 18.05.2021 №10824 (+лист Замовнику).pdf 18.05.2021 18:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2021 № 11777.pdf 28.05.2021 16:56
- Рішення від 27.05.2021 №11777.pdf 01.06.2021 19:42
- Протокол уповноваженої особи про затвердження оголошення № 182 .pdf 20.05.2021 16:53
- Протокол уповноваженої особи про затвердження плану №181.pdf 20.05.2021 16:53
- Подання інформації на запит № 20-29-06-8622-пз.pdf 20.05.2021 16:53
- 7665 Щодо рейтингу Банку.pdf 20.05.2021 16:53
- Протокол відповідь на вимогу щодо відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ТОПАЗ .pdf 20.05.2021 16:53
- Протокол уповноваженої особи про відхилення № 201 .pdf 20.05.2021 16:53
- 3. Документи що підтверджують повноваження.pdf 20.05.2021 16:53
- Подання інформації на запит № 20-29-06-8622-пз.docx 20.05.2021 16:53
- Протокольне рішення УО щодо виконання рішення АМКУ.pdf 02.06.2021 13:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2021 18:28
Дата розгляду скарги:
27.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2021 18:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.06.2021 19:44
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2021 13:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11777-р/пк-пз від 27.05.2021 щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" від 14 травня 2021 № UA-2021-04-20-005761-c.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, «UA-2021-04-20-005761-c»
Уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи від 11.05.2020 № 201 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
2. Скасувати рішення уповноваженої особи від 11.05.2020 № 203 про визначення фізичної особи-підприємця Турдая Володимира Юрійовича переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи протипожежного захисту в приміщеннях головного корпусу КНП "ХУСТСЬКА центральна лікарня ім. Віцинського О.П.", м. Хуст, вул. І.Франка, 113)"
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
Номер:
2c8b7a842fdb4779ba15debda9e7dbdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-005761-c.b1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо уповноваженою особою Замовником КНП «Хустівською центральною лікарнею» №201 від 11.05.2021р. було прийнято рішення щодо невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ТОПАЗ».
Причинами відхилення були:
1) Згідно п. 1.8. ч. 1 роз. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: «Учасник надає у формі електронного документа з накладенням власного електронного підпису паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.»
Учасником не надано у формі електронного документа з накладенням власного електронного підпису паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору або іншого документу.
2) Згідно ч. 1 роз. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД : «Банківська
гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи».
Учасником в складі пропозиції не подано підтверджуючих документів відсутність накладених санкцій на АТ «Банк інвестицій та заощаджень» (банківська установа що надає гарантію) .
Щодо першої причини відхилення:
На підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надано файл «3. Документи що підтверджують повноваження». Pdf. в якому на сторінках 6-8 знаходиться паспорт уповноваженої особи ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» та довідка про реєстрацію місця проживання.
Отже, пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відповідає вимозі Замовника.
Щодо другої причини відхилення:
На підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надано файл «7665 Щодо рейтингу Банку». Pdf. в якому знаходиться Лист-підтвердження про відсутність накладених санкцій на АТ «Банк інвестицій та заощаджень».
Отже, пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відповідає вимозі Замовника.
Відповідно до вищевикладеного, пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Отже, вимагаємо скасувати рішення про неправомірне відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», у разі не виконання даної вимоги будемо змушені звертатися постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2021 14:26
Вирішення:
Шановний Учаснику, стосовно першої причини: Згідно п. 1.8. ч. 1 роз. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: «Учасник надає у формі електронного документа з накладенням власного електронного підпису паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору або іншого документу....".
Згідно ст. 5, абз. 2 ст. 6, та абз. 1 ст. 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
В свою чергу Учасником була подана електронна сканкопія паспорту, що не відповідає вимогам Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та вимогам Тендерної Документації.
Стосовно другої причини: Згідно ч. 1 роз. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД : «Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи».
Пропонуємо до уваги Учасника витяг з рішення по аналогічній скарзі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2019 № 5576-р/пк-пз: " З огляду на викладене наразі відсутня загальнодоступна єдина база даних фізичних та юридичних осіб, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), яка б дозволила замовникам (органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків) здійснювати моніторинг даних фізичних та юридичних осіб, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), з метою беззаперечного дотримання застосованих до них санкцій.
Численні додатки до рішень РНБО щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо фізичних та юридичних осіб та зміни до них ускладнюють можливість замовників перевіряти значне коло учасників процедур закупівлі щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій відносно них, а отже є очевидними ризики допущення до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, або, навпаки, недопущення до процедур закупівлі учасників, санкції відносно яких скасовані.
У разі допущення замовниками до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, буде порушений такий принцип здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність (частина перша статті 3 Закону) та заподіяно майнову шкоду.
Одночасно, у разі недопущення замовниками до процедур закупівлі учасників, санкції відносно яких скасовані, буде порушений такий принцип здійснення закупівель, як недискримінація учасників (частина перша статті 3 Закону).
Ураховуючи вищенаведені рішення РНБО, Служба безпеки України уповноважена забезпечувати реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених відповідними рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, а також здійснювати перевірку наявності у діяльності юридичних осіб підстав для застосування санкцій згідно з частиною другою статті 1, статтею 3 Закону України «Про санкції», зокрема, здійснення терористичної діяльності.
Відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про Службу безпеки України» систему Служби безпеки України складають Центральне управління Служби безпеки України, підпорядковані йому регіональні органи, органи військової контррозвідки, військові формування, а також навчальні, науково-дослідні та інші заклади Служби безпеки України.
Згідно з частиною першою статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України» Центральне управління Служби безпеки України відповідає за стан державної безпеки, координує і контролює діяльність інших органів Служби безпеки України.
З огляду на вищевикладене, а також повноваження Служби безпеки України, визначені у рішеннях РНБО, та повноваження Центрального управління Служби безпеки України, визначені у частині першій статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України, учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційну інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України."
Учасником про підтвердження відсутності накладених санкцій на АТ «Банк інвестицій та заощаджень» (банківська установа що надає гарантію) надана довідка видана цією ж банківською установою що не належить до її компетенції, а входить в повноваження Служби безпеки України, тобто, по факту Учасником не надано підтверджуючого документу про відсутність накладених санкцій на дану банківську установу згідно вимог Тендерної Документації.
З огляду на все вище сказане Замовником була відхилена пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в повній мірі правомірно і у відповідності до чинного законодавства України та вимог Тендерної Документації.
Статус вимоги:
Відхилено