• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфеційні засоби

дезактин (порошковий) по 1кг фас. або еквівалент

Торги відмінено

283 208.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 416.04 UAH
Період оскарження: 24.04.2017 14:37 - 13.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 12eed211ae5d4ce8b5d4a0ee0201bb2e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-24-000819-b.b8
Назва: Оскарження
Вимога:
Председателю тендерного комитета Отдела Образования исполкома Терновского районного в городе совета Биковой Оксане Петровне. Согласно Ваших Медико-технических требований, явно видно, что, Вы в сговоре с представителем производителя торговой марки «Дезактин». Вы в своих Медико-технических требованиях, описываете состав конкретного дезсредства - Дезактин, и какой может быть эквивалент, о котором вы заявляете, если, Вами указаны не активние и вспомогательние вещества,а состав конкретного дезсредства. Вы противоречите сами себе. Согласно составу дезинфекцирующих средств, Септомакс, Дезактин и Хлорантоин, где хлорвыделяющимся активным веществом, является 1,3дихлор, 5,5- диметилгидантоин ,а 5,5-диметилгидантоин всего лишь способствует стабилизации выделения активного хлора, а сам по себе данный продукт - 5,5-диметилгидантоин,не содержит активный хлор. Поэтому поводу, есть независимое заключение экспертов-химиков, которое, мы можем, Вам предоставить. Таким образом, доведенная до Вас информация ,еще с прошлого Тендера, который не состоялся, по этой же причине, Вами игнорируется. Мы вынуждены обращаться в СБУ, Прокуратуру, МВД, Областной отдел образования, в Казначейство, которое выделяет Вам средства на закупку, и общественные организации, по поводу того, что Вы игнорируете все жалобы,по нарушению принципов закупок за государственные средства, прописывая конкретное средство, что нарушает принцип эффективности и экономии. Этот факт есть нарушением Закона Украины Про публичные закупки, Статья 5. Не дискриминация участника п.3. Заказчик не может устанавливать дискриминационные требования к участникам, также, это нарушает антимонопольное законодательство Украины, и дискредитирует изготовителей других торговых марок.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ще раз нагадуємо, що документація конкурсних торгів розробляється замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі виставляються згідно специфіки того товару який потрібен замовнику з детальним його описом.Також повідомляємо, що згідно ст.ст.8, 18 Закону України « Про публічні закупівлі» Ви маєте право звернутися до Антимонопольного комітету України, якщо вважаєте що Ваші права порушені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: b8d2b1fcf3d3434ca63b3b1e2840aa0d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-24-000819-b.b9
Назва: Оскарження
Вимога:
Ваша відповідь по поводу провітрювання . "Приміщення після обробки слід провітрювати протягом 30 хвилин, що є неможливим при постійному перебуванні дітей в закладах".А в Методичних вказівках "Дезактину",від 25 листопаду 2013року,№306-2013,на сторінці 11,пункт 4.4 і продовження на стор.12,написано:"Профілактичну дезінфекцію у дитячих закладах доцільно виконувати способом протирання за відсутності дітей під час проведення дезінфекції,з обовязковим наступним провітрюванням приміщення протягом 30хвилин.Як, це, може бути?Ви знову протіворечите собі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Якщо Вас не задовольняє наша відповідь Ви можете звернутися згідно ст.ст.8, 18 Закону України « Про публічні закупівлі» до Антимонопольного комітету України, якщо вважаєте що Ваші права порушені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження!Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, та признати ТОВ "Біонік" переможцем торгів!.

Номер: c6d1b9db2f244fdbbf3f2dec3b3ee761
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-24-000819-b.b7
Назва: Оскарження!Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, та признати ТОВ "Біонік" переможцем торгів!.
Вимога:
По протоколу:Септомакс містить діючу речовину 5,5-диметилгідантоїн, уважно читайте Методичку,перша сторінка,та Свідотство про рєєтрацію. Де, Ви, в Методичці Дезактину знайшли кількістьактивно-діючих речовин -33,4-39,4%?В Дезактині 21,0-23,0 активно-діюча речовина, дивіться уважно!Про миючі компоненти,та інгібітор корозії,розчинність у воді, написано далі по тексту Методички,дивіться,уважно.А, також,про зберігання,засипання,сторінка 7,пункт 3.2,9 пункт 3.2.10.3, також написано!Необхідне додаткове прибирання після проведення дезінфекції прописано на сторінцї 8 пункт 3.2.5, і 9,пункт 3.2.6. Про всі деталі,можимо надати Гарантийний лист заводу. Хочемо звернути Вашу увагу, що ТОВ «Біонік» є ВИРОБНИКОМ дезінфікуючих засобів, на торги нами був запропонований якісний препарат по ціні, значно нижчий у порівнянні з іншими учасниками торгів.Просимо повернути нашу пропозицію до розгляду та признати ТОВ "Біонік" переможцем торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановник Учасник! Ще раз нагадуємо, що документація конкурсних торгів розробляється замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі виставляються згідно специфіки того товару який потрібен замовнику, а не те що у вас є в наявності. Повторно повідомляємо: Септомакс не може вважатися аналогом Дезактіну через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: У п.1. вимагається: Засіб для дезінфекції у вигляді порошку з помірним запахом хлору на основі 1,3-дихлор-5,5-диметилгідантоїну – не більше 23,0% та 5,5-диметилгідантоїну – не більше 12,4-16,42% у якості діючих речовин. Септомакс містить лише 1 діючу речовину , не містить 5,5-диметилгідантоїн – 12,4-16,42%. Сумарна кількість активно-діючих речовин в Дезактині складає : 21,0-23,0+12,4-16,2= 33,4-39,4%, а у Септомаксі - 21,5-24%. Тому Септомакс не може вважатися еквівалентом засобу Дезактін У п.3. вимагається: В склад препарату повинні входити миючі компоненти (аніонні поверхнево-активні речовини - 3,2-5,0); інгібітор корозії- до 10,0. У Методичних вказівок по застосуванню Дезінфекційного засобу Септомакс п.1.3. ,де зазначений повний склад засобу, відсутній інгібітор корозії ,кількість миючих компонентів - поверхнево-активні речовин не зазначена. У п.4. вимагається: Розчинність у воді повинна становити не менше 20 мг/дм3. У Методичних вказівок по застосуванню Дезінфекційного засобу Септомакс не зазначено, яку розчинність має засіб, лише вираз «розчиняється у воді». У п.11 вимагається: Можливість зберігання засобу при температурі від -15°С до +30°С У Методичних вказівок по застосуванню Дезінфекційного засобу Септомакс не зазначено, чи може засіб зберігати свої властивості при мінусових температурах. Тому Септомакс не може вважатися еквівалентом засобу Дезактін У п.12 вимагається: Можливість знезараження залишків їжі при бактеріальних та вірусних інфекціях, у т.ч. методом засипання. У п. 3.2.9. Методичних вказівок по застосуванню Дезінфекційного засобу Септомакс не вказаний режим знезараження харчових відходів,методом засипання при бактеріальних та вірусних інфекціях , отже на практиці це не можливо використати. Нормативно-методичні документи ,з зазначенням відповідних режимів,не надані. П. 3.2.10.3. взагалі не стосується харчових відходів. На підставі вищевказаного септомакс не є еквівалентом дезактину в сфері своєї невідповідності вимогам замовника. Також повідомляємо, що згідно ст.ст.8, 18 Закону України « Про публічні закупівлі» Ви маєте право звернутися до Антимонопольного комітету України, якщо вважаєте що Ваші права порушені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 8f7ccd4a852e468aa3e728a7e6cefd71
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-24-000819-b.b5
Назва: Вимога
Вимога:
На нашу вимогу ,відповідь Замовника -не адекватна,причому тут Біохлор,який до речі не дозволяється закуповувати , бо закінчилась реєстрація, тому ще раз наполягаємо розглянути нашу вимогу та дати вичерпану відповідь, з посиланням та дотриманням вимогам ,які викладені під час оголошення,без додавання якихось окремих вимог,які не були надані в зазначений період. Наперед Вам відповідаємо, що запропонований нами засіб, в рекомендованих концентраціях дозволяється використовувати без використання засобів захисту (п.4.1МВ) та в присутності осіб не причетних до проведення дезінфекції, в т.ч. дітей ( пункт 4.4 Методичних вказівок )
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Засіб Госпісепт не відповідає ні в якому разі вимогам, які висунуті до засобу з урахуванням його властивостей. Зокрема, Госпісепт не являється аналогом Дезактіну , оскільки: 1. у П. 1. Засіб для дезінфекції у вигляді порошку з помірним запахом хлору на основі 1,3-дихлор-5,5-диметилгідантоїну – не більше 23,0% та 5,5-диметилгідантоїну – не більше 12,4-16,42% у якості діючих речовин. Засіб Госпісепт не містить зазначені речовини, а містить інші речовини у якості діючих речовин. Кількість діючої речовини – 85,5%. Це надає засобу більш різкого запаху хлору. 1. У п 2. Вимагається: В складі препарату не повинні міститись альдегіди, похідні брому, кислот, кислоти. В складі засобу Госпісепт містяться кислоти, а саме: натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти та адипінова кислота. 2. У п 3. Вимагається: В склад препарату повинні входити миючі компоненти (аніонні поверхнево-активні речовини - не менше 3,2-5,0); інгібітор корозії- до 10,0. З Методичних вказівок по застосуванню Госпісепту ясно, що засіб не містить взагалі ні антикорозійних добавок ні ПАР, що в свою чергу може призвести до ушкодження металевих поверхонь, обладнання тощо. Відсутність ПАР , які надають засобу добрі миючі властивості, робить засіб менш ефективним, оскільки ПАР підсилюють ефективність за рахунок розчинення бруду, а також при відсутності ПАР, буде необхідне додаткове придбання миючих засобів та додаткове миття поверхонь, обладнання, тощо, що в свою чергу вимагає додаткового часу, зусиль персоналу, обладнання , коштів на миючі засоби, на воду.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Відповідь не відповідає суті

Номер: b7af6fd9ca374e91b854e7eab12d47a1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-24-000819-b.c6
Назва: Відповідь не відповідає суті
Вимога:
Втретє нагадую що дана вимога є законною та стосується змісту дискваліфікації. Зокрема Ми ,як учасник , маємо право на розширене вияснення щодо умов дискваліфікації. Зокрема у технічній частині також. У випадку якщо такої розширеної аргументації у Замовника немає , - вимагаємо відмінити попереднє рішення про дискваліфікацію і сформулювати відповідне рішення , що б узгоджувалось із Законом України "Про публічні Закупівлі" . Тому надайте аргументацію чому рідкий засіб запропонований Нами не є еквівалентом ,або змініть аргументацію дискваліфікації. Усі згадані вимоги є у рамках закону , тому ВІДПОВІДАЙТЕ ПО СУТІ , і дійте у рамках Закону ,а не на власний розсуд ,адже ,нагадую , що усі особи тендерного комітету є відповідальними за порушення Закону у оформленому ними рішенні. Очікую на відповідь на Законну вимогу ПО СУТІ ЗВЕРНЕННЯ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник! Засіб Біохлор не відповідає ні в якому разі вимогам, які висунуті до засобу з урахуванням його властивостей. Зокрема, Біохлор не являється аналогом Дезактіну , оскільки: 1. У п.3 медико-технічних вимог вимагалось : . В склад препарату повинні входити миючі компоненти (аніонні поверхнево-активні речовини - не менше 3,2-5,0); інгібітор корозії- до 10,0.може бути застосований для дезінфекції . У Методичних вказівках по застосуванню Біохлору не зазначено, які ПАР входять до його складу, в якій кількості та скільки у засобі міститься антикорозійних добавок. Виходячи з того, що гіпохлорит, який є активно-діючою речовиною у засобі Біохлор, є однією з найбільш корозийною речовиною з існуючих, показник кількості антикорозійних добавок є дуже важливим, а коли взагалі не зазначено його кількість – то це може свідчити про відсутність або незначну кількість таких речовин у засобі, що в свою чергу може призвести до ушкодження металевих поверхонь, обладнання тощо. Також не зазначена кількість ПАР, та їх якість. 1. У п.8 зазначено: Гарантійний термін придатності препарату - не менше 2 років з дати виробництва. Термін придатності Біохлору складає 6 місяців, після чого вимагається: « За умови використання засобу "Біохлор" по закінченні 6-місячного терміну від дати виготовлення, для розрахунку кількості засобу, потрібної для приготування робочого розчину необхідної концентрації, уточнюють вміст активного хлору у даній партії засобу». Навчаьні заклади на відміну від лікувальних не мають своїх лабораторій для цього і це вимагає контролю та створює додаткові незручності для персоналу. 2. У п. 10. Вимагається : Можливість застосування гарячої води за температури (60±5) °С для приготування розчинів. При приготуванні робочих розчинів засобу Біохлор необхідно користуватися лише водою кімнатної температури, що також не завжи зручно для персоналу, зокрема у холодну пору року. 3. У п. 11. Вимагається: Можливість зберігання засобу при температурі від -15°С до +30°С. Засіб Біохлор дозволяється зберігати тільки при температурі від 0 оС до +25 оС, що створює додаткові незручності для персоналу. 4. Крім того. Біохлор є дорогим засобом. Так, при вартості 1 л концентрату 84 грн. на суму 90804 грн. з 1081 л концентрату можна виготовити 400370 літрів робочого розчину. А з 1081 кг.Дезактіну на суму 283113,9 можна виготовити 1081000 літрів робочого розчину. Таким чином економічної різниці практично немає. Також повідомляємо, що Замовник закуповує 1081 кг засобу, а не 2162 кг як ви вказали в пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Розширене пояснення дискваліфікації у технічній частині

Номер: d1f68b3f067c4e86b63c14d5d67a53c4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-24-000819-b.a4
Назва: Розширене пояснення дискваліфікації у технічній частині
Вимога:
Згідно Закону "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати розширене науково-технічне обгрунтуваннявимоги "порошковий" засіб і відповідно розширене пояснення відхилення нашого засобу. Таке пояснення - це пряма вимога , на яку ми як учасник маємо право . Тому на даний мент надайте науково-медичне обгрунтуваня такої вимоги , адже поняття "еквівалент" без такого обгрунтованого пояснення дозволяє розглядати також наш засіб. Звертаю увагу що "Виписка" не просрочена , оскільки немає терміну давності , проте - визнаємо що витяг згідно норм Тендерної документації не надано. Тож на даний момент наша вимога зводиться до обгрунтування відхилення технічної частини . Очікуємо на відповідь по суті звернення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: на вашу вимогу ми відповідали раніше. Ваша пропозиція відхилена не тільки через не відповідність вимогам стосовно товару, а й через відсутність документів, які вимагалися тендерною документацією.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: d5f6498a426d417faad4edc880b0a777
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-24-000819-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
не правомірне рішення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація розробляється замовником згідно потреби. Вимоги документації підлягають виконанню. При порівнянні характеристик токсичності та безпечності біохлору та дезактину встановлено, що при роботі з біохлором потрібен спеціальний одяг та окуляри. Приміщення після обробки слід провітрювати протягом 30 хвилин, що є неможливим при постійному перебуванні дітей в закладах.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Усунення порушень при дискваліфікації.

Номер: d23d8531721b46d6bf6748b6f55d61a0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-24-000819-b.a2
Назва: Усунення порушень при дискваліфікації.
Вимога:
Вимагаємо надати розгорнуте пояснення дискваліфікації , зокрема пояснити чому рідкий засіб запропонований Нами не може бути використаний у тих же цілях та у той же спосіб як і порошковий.Нагадую що наполягання на одній торговій марці без науково технічного обгрунтування - це дискримінація. Тому надайте належне науково-медичне обгрунтування неможливості застосовувати рідкий засіб у заявленій сфері , адже він відповідає усім допустимим та бажаним медико -технічним потребам і задовільняє увесь спектр дії заявлений Замовником. Також звертаю увагуЗамовника що подання договору поставки від Виробника до Учасника не передбачено Тендерною Документацією .Тож Вимагаємо дотримуватись норм ВЛАСНОЇ тендерної документації та виключити дані формулювання із дискваліфікації. Отже очікуємо від Замовника у встановлений строк відповіді щодо розгорнутого пояснення неможливості використання рідкого засобу у дитячих закладах з науково-медичною аргументацією та усунення порушень згідно тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: вимоги стосовно храктеристики предмета закупівлі встановлювалися на підставі ст. 22 Закону України " Про публічні закупівлі". В назві предмета закупівлі вказано "еквівалент" тому дискримінаціних вимог не передбачається, але якщо вказано порошковий, що відноситься до технічної характеристики предмета закупівлі то Ви повинні надати товар, який відповідає заявленим вимогам Замовника. Договір поставки вимагався відповідно до п. 1.13 Додатку 4 Тендерної документації (якщо Учасник не виробник продукції), і договір вимагався між виробником та Учасником. Також нагадуємо що в Вас прострочена виписка з ЄДРПОУ.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

порушення закону

Номер: 3c6effc1f2de4cfda15502b852ffad4a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-24-000819-b.a1
Назва: порушення закону
Вимога:
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги Замовника (надалі - МТВ), прописані Замовником під конкретні торгівельну марку із посиланням на інструкцію до саме одного товару одного виробника у розділі "Зміст" тендерної документації, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема: При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує. Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає. Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь поділили бюджет торгів тільки для виробника засобу "дезактин" ТОВ «ДЕЛАНА» або його єдиного уповноваженого представника ,чим саме не залишивши можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж заявлені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити. Це виключає вільну конкуренцію та ,відповідно,економію державних коштів при забезпеченні належної або вищої якості. Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями, зокрема до долей відсотка складу та речовин -складників . Отже, виходячи з наведеного вище вимоги встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль. Додатково просимо обгрунтувати вимогу щодо дозволу використанні засобу для знезараження біологічних виділень , зокрема крові ,сечі ,фекалії ,промивних та зівних вод у дитячих закладах .Також просимо повідомити який із процесів у дитячих закладах предбачає стерилізацію виробів медичного призначення хімічним способом , та проводиться санітарним персоналом закладів та чи володіє такий персонал відповідною кваліфікацією ,засобами захисту та обладнаних окремих приміщень ( адже такі процеси є високотоксичними по відношенню до оточуючих ,в даному випадку дітей). Очікуємо на повну та розгорнуту відповідь Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші вимоги розглянуті на засіданні тендерного комітету 27.04.2017 р. (протокол №122) та вирішено в назву предмета закупівлі внести фразу «або еквівалент» . Медико-технічну характеристику предмета закупівлі уточнено.
Статус вимоги: Задоволено