-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ручного прибирання вулиць населених пунктів
Місце надання послуг: Львівська обл., м. Львів, територія Львівської міської територіальної громади на яких здійснює свої повноваження Замовник (більш детальніше в Додатку 2 до тендерної документації). Умови надання забезпеченя тендерних пропозицій визначено в п. 2 та п.3 Розділу 3 ТД.
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
20.04.2021 14:29 - 06.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Виправлення помилок
Номер:
6d8d1ab474824b84b70c508817a506cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-007932-a.a2
Назва:
Виправлення помилок
Вимога:
Доброго дня! Я, ФОП Мальків Андрій Ігорович, переможець аукціону по даному тендеру, запропонував Замовнику надання послуг з найбільш економічно вигідною ціною.
Інформую Замовника про те, що досьє ЄДР, яке долучено до моєї пропозиції за Вашим запитом є недостовірним, оскільки в ньому зазначена неактуальна інформація щодо моєї попередньої підприємницької діяльності.
Також інформую про некоректну інформацію, надану у ТД Замовником для оформлення учасниками необхідної банківської гарантії із грошовим покриттям. А саме - номер IBAN зазначений неповним.
Тому, виходячи з вищезазначеного прошу Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію та надати мені можливість долучити усі необхідні документи, яких не вистачає у попередньому завантаженні, та виправити помилки.
Дякую.
З повагою, Мальків А. І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2021 14:06
Вирішення:
Шановний учаснику!
Повідомляємо вас, що згідно з ч.3 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється автоматично електронною системою закупівель в день розкриття тендерних пропозицій. Замовник самостійно не завантажував файл «Звіт з ЄДР (припинено)» та файл «Звіт з ЄДР (зареєстровано)». Наголосимо, що дані документи електронна система сформувала та оприлюднила автоматично.
Також доводимо до відома учасника, що ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено період надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї (не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції). Однак, ви не використали своє право щодо певних зауважень та уточнень стосовно тендерної документації протягом визначено часу. А отже, Замовник доходить до висновку, що вами повністю розумівся зміст Тендерної документації, зокрема вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції.
Окрім того, зазначимо, що п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
- Що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії не відноситься ні до першої, ні до другої категорії. Тобто долучення документів, які складають банківську гарантію є неможливим та законодавчо не передбаченим. Окрім того, серед виявлених підстав для відхилення Замовник зазначив :
- Учасник не надав в повному обсязі підписану, скріплену печаткою та заповнену Технічну специфікацію, згідно вимог Додатку 2 тендерної документації;
- Відсутня довідка про діючі та не діючі поточні рахунки, відкриті у банківських установах, згідно приміток до п.3 ч.3 Додатку тендерної документації;
- Відсутня згода з примітками, згідно п.6 приміток до тендерної документації;
- Відсутня довідка щодо наявності усіх обов'язкових реквізитів документу, згідно п.1 розділу I тендерної документації;
- Відсутня згода щодо ціни, згідно п.6 розділу I тендерної документації;
- Відсутня згода з формальними помилками, згідно п.2 розділу V;
- Згода з проектом договору, яку надав учасник, не відповідає формі, що визначена Замовником згідно п.3 розділу VI;
- Відсутній лист-згода щодо можливості застосування оперативно-господарських санкцій, згідно п.4 розділу VI тендерної документації;
- Відсутній лист-згода з істотними умовами договору, згідно п.4 розділу VI тендерної документації);
- Відсутній гарантійний лист щодо погодження надання інформації про персональні дані з усіма особами, інформація про яких міститься у складі пропозиції, згідно п.5 ч.3 Додатку 1 тендерної документації;
- Відсутні згоди на обробку персональних даних на усіх працівників учасника, згідно п.5 ч.3 Додатку 1 тендерної документації.
Зазначені документи не підлягають виправленню або додатковому долученню після розкриття тендерних пропозицій учасників.
Відтак, пропозиція ФОП Мальків Андрій Ігорович була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Долучення необхідних документів
Номер:
6325b197fe3e49228cbea0ea3414e215
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-007932-a.a1
Назва:
Долучення необхідних документів
Вимога:
Доброго дня!
Я, ФОП Мальків Андрій Ігорович, переможець аукціону по даному тендеру, запропонував Замовнику надання послуг з найбільш економічно вигідною ціною.
Прошу Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію та надати мені можливість долучити усі необхідні документи, яких не вистачає у попередньому завантаженні і виправити помилки.
Дякую.
З повагою, Мальків А. І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2021 13:57
Опис причини скасування:
Неповна інформація
Дата скасування:
18.05.2021 14:00