• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Реконструкція будівель та приміщень двох корпусів (1-й корпус вул. Олімпійська, 6а, 2-й корпус вул. Олімпійська, 4а) КУ «Запорізький обласний спеціалізований будинок дитини «Сонечко» Запорізької обласної ради м. Запоріжжя»

ДК 021:2015 код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Реконструкція будівель та приміщень двох корпусів (1-й корпус вул. Олімпійська, 6а, 2-й корпус вул. Олімпійська, 4а) КУ «Запорізький обласний спеціалізований будинок дитини «Сонечко» Запорізької обласної ради м. Запоріжжя»

Завершена

1 426 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 261.60 UAH
Період оскарження: 20.04.2021 12:53 - 27.04.2021 12:57
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірна вимога націлена на зменшення конкуренції серед учасників, що призведе до макисмізації і так завищеної ціни та розкрадання державних коштів.

Номер: 6100fdb617ee4558a6bbfef44f7b1ec3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-20-006430-a.c5
Назва: Неправомірна вимога націлена на зменшення конкуренції серед учасників, що призведе до макисмізації і так завищеної ціни та розкрадання державних коштів.
Вимога:
Замовник вимагає: "12. З метою особистого пересвідчення Учасника в обсягах та складності виконання робіт, а також для уникнення демпінгу під час проведення закупівлі, учасникам необхідно ознайомитися зі станом будівельних конструкцій та інженерних мереж за місцем виконання робіт, в якості підтвердження у складі пропозиції надати звіт про візуальний огляд будівель, який містить зображення об’єкту." Дана вимога є неправомірною. про, що свідчить неоднократне оскарження. Учасники проектують згідно завдання на проектування та згідно ДБН. Замовник зобов'язаний оприлюднити всю наявну інформацію в електронній системі, щоб всі учасники були в рівних умовах. Про який звіт йде мова?! Ви не знаєте, к пояснити дану корупційну вимогу. Перечитайте своє завдання на проектування. Після підписання договорову сертифікований експерт буде виконувати роботи, що передбачена завдання на проектування та зокрема надасть звіт про візуальний огляд будівель. Якщо у Замовника немає кваліфікованих спеціалістів,значить залучайте таких спеціалістів на платній основі та робіть необхідний ВАМ огляд і оприлюднюйте його результати на загал, щоб учасники не тільки з України, а й з інших країн мали можливість прийняти Учасники та запропонувати економічно-вигідну ціну, а не таку, як зараз.... Вимагаємо прибрати оскаржувану вимогу в іншому випадку готуйтеся до перевірок. Ми розчаровані Замовником так, як він задовільнив вимогу щодо огляду об'єкту, а як виявилося просто перейменував її. Сумно за ВАС... Всеодно ж настане відповідальність, не зараз так потім, не на землі так на небі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вкотре наголошуємо, що дана вимога не порушує права Учасників: так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право взяти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. згідно п.12 Додатку 2 Тендерної документації Також зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомленням з обсягом робіт, забезпечений в будь-який робочий час закладу. Також хочемо повідомити, що у Замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно зазначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців з боку учасника для візуального огляду будівель – є цілком логічною вимогою. Зазначаємо, що ця вимога однакова для всіх учасників, які дійсно бажають взяти участь у спрощеній закупівлі замовника і не є дискримінаційною та ніяким чином не обмежує конкуренцію. Щодо правомірності дії Замовника, зазначаємо, що відповідно ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі», замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати іншу інформацію (документи), окрім тих, які передбачені даною статтею. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.04.2021 09:23
Вимога
Залишено без розгляду

Виконавці

Номер: 3aa3391b6b0a484eb9d2666f7da3a966
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-20-006430-a.c4
Назва: Виконавці
Вимога:
Опис в прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши ваше звернення з приводу обмеження кола учасників, повідомляємо наступне: з метою надання послуг в установлені строки (не пізніше 30.06.2021р.), належного рівня, та в повному обсязі, Замовником обґрунтовано встановлена вимога про надання документів на підтвердження наявності у штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Також, звертаємо Вашу увагу, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. З огляду на вищенаведене, наявність в проектній організації мінімальної кількості кваліфікованих кадрів, які безпосередньо будуть залучені до виконання умов закупівлі Замовник не вважає дискримінацією.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.04.2021 09:16
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо "Довідки про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору"

Номер: 3f451d8124ad4e90be6ca334085745e3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-20-006430-a.c3
Назва: Щодо "Довідки про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору"
Вимога:
У пункті 6 Додатку 2 «Вимоги до учасника» наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду роботи з державної та комунальної власності за класом наслідків не ниже СС2, Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник зазначає, що дана вимога забезпечить участь у закупівлі досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів. Щодо правомірності дії Замовника, зазначаємо, що відповідно ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі», замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати іншу інформацію (документи), окрім тих, які передбачені даною статтею.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.04.2021 09:38
Вимога
Вирішена

Відвідання об'єкту як 100% ознака майбутніх неправомірних дій

Номер: 90d7049e594c4eed822f2802efb8b272
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-20-006430-a.a2
Назва: Відвідання об'єкту як 100% ознака майбутніх неправомірних дій
Вимога:
Вимога в прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до оголошення. Також хочемо повідомити, що у Замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно зазначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців з боку учасника для візуального огляду будівель – є цілком логічною вимогою. Зазначаємо, що ця вимога однакова для всіх учасників, які дійсно бажають взяти участь у спрощеній закупівлі замовника і не є дискримінаційною та ніяким чином не обмежує конкуренцію. Щодо правомірності дії Замовника, зазначаємо, що відповідно ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі», замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати іншу інформацію (документи), окрім тих, які передбачені даною статтею. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Обмеження учасників та навмисне зменшення конкуренції, що призведе до максимізації ціни договору

Номер: bc2beb25eca24614a8301d9b404fbacb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-20-006430-a.c1
Назва: Обмеження учасників та навмисне зменшення конкуренції, що призведе до максимізації ціни договору
Вимога:
Замовник вимагає: «12. З метою особистого пересвідчення Учасника в обсягах та складності виконання робіт, а також для уникнення демпінгу під час проведення закупівлі, учасникам необхідно провести обстеження технічного стану будівельних конструкцій та інженерних мереж за місцем виконання робіт, в якості підтвердження у складі пропозиції надати акт візуального огляду будівель.» Вимога щодо огляду об’єкту (допоки не визначений переможцем) є неприпустимою та може свідчити про змову з переможцем та створення перешкод для потенційних учасників для того, щоб було менше учасників або якщо буде і більше, то замовник знав їх кількість та назви до моменту аукціону, та міг легко відхилити всіх неугодних, які хоч і запропонували менші ціни але так, як не відвідали об’єкт і не зговорилися з замовником, то їх відхиляють… Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпустима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у місті Замовника, районі чи навіть області хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Отже, просимо прибрати вимогу, яка передбачена в документації: «12. З метою особистого пересвідчення Учасника в обсягах та складності виконання робіт, а також для уникнення демпінгу під час проведення закупівлі, учасникам необхідно провести обстеження технічного стану будівельних конструкцій та інженерних мереж за місцем виконання робіт, в якості підтвердження у складі пропозиції надати акт візуального огляду будівель.» так, як воно націлено лише на одне: зменшення кількості учасників та максимізації ціни договору…
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України, Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути складність та об’єм виконання робіт, та відповідно максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування та демпінгу серед Учасників, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Акт візуального обстеження технічного стану будівель та інженерних мереж, що вимагається в документації, не є двостороннім документом. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників: так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право взяти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. згідно п.12 Додатку 2 Тендерної документації Також зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомленням з обсягом робіт, забезпечений в будь-який робочий час закладу.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні