-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аудиторські послуги з перевірки річної фінансової звітності за 2020 рік, складеної відповідно до МСФЗ Код ДК 021:2015 «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги»
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Швець Олександр Артемович –заступник директора із стратегічного розвитку ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, Управління ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», тел.: (048) 710-97-31, e-mail: O.Shvets@omtp.com.ua Сауляк Олександр Олександрович – Голова тендерного комітету ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, Управління ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», тел..: (048) 710-22-03, e-mail: o.saulyak@omtp.com.ua
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
20.04.2021 11:09 - 08.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо дискваліфікації
Номер:
b444486e5a394baab57f2c1d144ee9c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-003882-a.b4
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо дискваліфікації
Скарга:
Детальний опис наведено в документі, що додаєтсья
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ПрАТ АФ Де Візу.pdf 24.05.2021 16:44
- Додаткові пояснення Де Візу 03.06.21 .pdf 03.06.2021 20:43
- протокол розгляду.pdf 03.06.2021 20:43
- Лист Мінцифри.pdf 03.06.2021 20:43
- Рішення від 26.05.2021 № 11610 (+лист Замовнику).pdf 27.05.2021 11:35
- інформація про перенесення розгляду скарги від 07.06.2021 № 10506.pdf 09.06.2021 14:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.06.2021 № 13565.pdf 16.06.2021 18:56
- Рішення від 15.06.2021 № 13565.pdf 18.06.2021 20:00
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.06.2021 17:34
- Протокол скасування рішення.pdf 29.06.2021 14:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2021 16:52
Дата розгляду скарги:
07.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2021 11:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.06.2021 20:00
Дата виконання рішення Замовником:
29.06.2021 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №35 від 29.06.2021 року скасовано рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Де Візу» від 14.05.2021 №18 за процедурою закупівлі: Аудиторські послуги з перевірки річної фінансової звітності за 2020 рік, складеної відповідно до МСФЗ Код ДК 021:2015 «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-20-003882-a, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 15.06.2021 року №13565-р/пк-пз.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо надання учаснику можливості на усунення невідповідностей в інформації та документах
Номер:
4f6f205c3e634116bcc8c467e4e404a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-003882-a.b3
Назва:
Вимога щодо надання учаснику можливості на усунення невідповідностей
в інформації та документах
Вимога:
Детальний опис надається у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .pdf 15.05.2021 14:20
Дата подачі:
15.05.2021 14:20
Вирішення:
За результатами розгляду Вимоги розміщеної ПрАТ Аудиторська фірма «Де Візу» з закупівлі UA-2021-04-20-003882-a (далі – Учасник) 15.05.2021р., щодо надання Учаснику можливості на усунення невідповідностей в інформації та документах за № 1 від 14.05.2021 (далі – Вимога), інформуємо про відсутність можливості її врахування з наступних причин.
Перш за все зауважимо, що статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко визначені випадки необхідності відхилення замовником тендерної пропозиції, зокрема, не відповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. При цьому, посилання у Вимозі на те, що певні ненадані Учасником документи раніше надавались Замовникові в рамках раніше оголошених закупівель не можуть бути прийняті до уваги, оскільки такі закупівлі оголошувались Замовником у минулому.
Отже, Замовник під час розгляду пропозицій Учасників не може та не повинен спиратись на документи, надані Учасниками в рамках будь-яких інших, оголошених раніше Замовником або іншими підприємствами, закупівель.
Окрім того, посилання Учасника на надане ним документальне підтвердження досвіду надання аналогічних послуг іншим підприємствам вказує на можливість нехтування Замовником вимог щодо повноти наданої Учасниками інформації та, відповідно, погіршувати стан неупередженості Замовника та його абсолютно нейтральне ставлення до будь-якого учасника оголошеної ним закупівлі.
Також звертаємо увагу, що Учасником не було надано змістовного пояснення щодо відсутності факту складання ним проміжної фінансової звітності, оскільки посилання на загальні норми Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» об’єктивно не є достатніми для чіткого розуміння Замовником обставин подання Учасником неповного пакету консолідованої фінансової звітності, яка враховує результати діяльності групи підконтрольних в певній мірі Учасникові підприємств (інших юридичних осіб).
Як наслідок, Замовник не має достатньої можливості впевнитися, що публічні кошти, витрачені державним підприємством на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові труднощі та проблеми в діяльності Учасника, зокрема, однієї або декількох підконтрольних йому юридичних осіб (асоційованих/дочірніх підприємств тощо), показники яких враховано в наданій Учасником консолідованій фінансовій звітності групи підприємств, які, вочевидь, не в повній мірі контролюються таким Учасником зважаючи на наявність в Балансі значного розміру неконтрольований ним частки (рядок 1490 «Неконтрольована частка»).
Отже, на підставі вищевикладеного, зазначено вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Пропозиції до умов тендерної документації
Номер:
f69d8544cce74ffa8980348c2a3ea71a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-003882-a.c2
Назва:
Пропозиції до умов тендерної документації
Вимога:
Шановні панове, в процесі ознайомлення з тендерною документацією в нас, як у потенційного учасника виник ряд коментарів та пропозицій.
Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, а саме пропонуємо внести зміни в п. 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме, доповнити його наступним положенням:
«У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти КЕП, виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) замість КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України.»
Ці зміни просимо врахувати виходячи із наступного, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», а саме другого абзацу пункту 1:
«Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року».
Також, підпунктом 1 пункту 3 цієї Постанови установлено наступне:
«1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом»;
Вищезазначені положення Постанови Кабміну дозволяють Учасникам, які не є підприємствами державної форми власності та не відносяться ні до одної з зазначених категорій, відносно яких встановлені виключення, то такі Учасники мають право накласти на свою пропозицію саме удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, та відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, а не кваліфікований електронний підпис.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 15:03
Вирішення:
Шановний учасник, відповідно до умов тендерної документації за предметом закупівлі: «Аудиторські послуги з перевірки річної фінансової звітності за 2020 рік, складеної відповідно до МСФЗ Код ДК 021:2015 «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги», а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено наступну інформацію:
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Додатково зазначаємо, що дана вимога в тендерній документації зазначена відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», який затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, а саме ч.3: « розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи».
Враховуюче все вище викладене, вважаємо, що зазначена вимога в тендерній документації відповідає нормам чинного законодавства України та є обов’язковою до виконання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Таблиця щодо досвіду
Номер:
541bde9288614098a35012db0f7ac371
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-003882-a.c1
Назва:
Таблиця щодо досвіду
Вимога:
В пункті 3 додатку 1 до тендерної документації наявна таблична форма довідки щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Ця таблиця передбачає надання інформації щодо аналогічних договорів з трансформації (стовпчик 2 "Реквізити державного підприємства (назва, ЄДРПОУ, адреса) якому надавались аналогічні послуги з трансформації (компіляції) проміжної та річної фінансової звітності", стовпчик 6 "Рік, фінансову звітність за який було трансформовано"). Враховуючи, що дана закупівля стосується надання послуг з аудиту фінансової звітності, просимо внести відповідні зміни до цієї частини тендерної документації та замінити в таблиці пункту 3 додатку 1 трансформацію на аудит.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2021 12:08
Вирішення:
За рішенням Тендерного комітету ДП “Одеський порт ” № 16 від 26.04.2021р, керуючись ч.1 ст.24 Закону в електронній системі оприлюднено звернення з вимогою учасника від 21.04.2021 о 12:08 щодо необхідності внесення змін до тендерної документації з закупівлі Аудиторські послуги з перевірки річної фінансової звітності за 2020 рік, складеної відповідно до МСФЗ Код ДК 021:2015 «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги» внести зміни до тендерної (далі - ТД) наступного змісту:
- Викласти пункт 3 Додаток 1 до Тендерної документації шляхом врахування таблиці наведеного нижче змісту, у новій редакції:
№ з/п Реквізити державного підприємства (назва, ЄДРПОУ, адреса) якому надавались аналогічні послуги з аудиту річної фінансової звітності Номер та дата договору Предмет договору ПІБ контактної особи та контактні телефони Рік, фінансова звітність за який підлягала аудиту Загальна вартість активів державного підприємства згідно фінансової звітності за МСФЗ на кінець року, млрд грн.
Статус вимоги:
Задоволено