-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з охорони спеціалізованого медичного закладу з надання психіатричної допомоги, охорони громадського порядку (послуги з охорони будівель, лікувальних відділень (корпусів) та прилеглої території
Торги відмінено
4 411 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 058.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 058.50 UAH
Період оскарження:
20.04.2021 10:45 - 02.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Додатки до тендерної документації
Номер:
2e74ab842381442db9c4635504b60bd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-003178-a.c4
Назва:
Додатки до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня. В Додатку №1 до Тендерної документації зазначений перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації серед яких вказано : -опитувальник контрагента-юридичної особи (Додаток 6 – Учасник (юридична особа) або опитувальника контрагента-фізичної особи (додаток 7 надає Учасник (фізична особа – підприємець (суб’єкт підприємницької діяльності)). Вітчизняний Учасник заповнює Опитувальник українською мовою та надає разом з іншими документами. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця Учасник подає заповнений/і Опитувальник/и щодо кожного субпідрядника/співвиконавця. Від вітчизняного Учасника заповнення та подання Опитувальника на Англійській мові - не вимагається.
- опитувальник контрагента-юридичної особи (Додаток 8 – Учасник (юридична особа). Іноземний Учасник заповнює Опитувальник англійською мовою та надає разом з іншими документами. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця Учасник подає заповнений/і Опитувальник/и щодо кожного субпідрядника/співвиконавця. Від іноземного Учасника заповнення та подання Опитувальника на Українській мові - не вимагається.
В зв’язку з вище зазначеним, вимагаємо завантажити Додатки № 6, №7, №8 до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 23.04.2021 17:46
Дата подачі:
23.04.2021 17:46
Вирішення:
Доброго дня.Опитувальники:Додаток6,Додаток7 та Додаток8 завантажено до системи
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Досвід роботи працівників
Номер:
559c4447613644b2aa543b9b1020e3d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-003178-a.a3
Назва:
Досвід роботи працівників
Вимога:
У оголошенні Ви зазначаєте,що учасник повинен мати досвідчених працівників, з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років, при цьому не менше одного року по охороні спеціальних медичних закладів.Питання - чим викликана дана вимога? І чи не думаєте Ви, що вона є дискримінаційною? Встановивши вимогу про досвід працівників в 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Згідно постанови кабінету міністрів України Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності № 960 від від 18 листопада 2015 р.п 17 Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають працівників з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років, при цьому не менше одного року по охороні спеціальних медичних закладів,не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню.Згідно працівників досвід роботи яких менший один рік в охороні спеціальних медичних закладів,також вважаємо дискримінацією,так як ми, як учасники не можемо мати окремих працівників,які охороняють тільки спеціалізовані медичні заклади,так як з року в рік об’єкти можуть бути різні,як в сфері,медичних закладів, аероруху,військоих об’єктів,комунальних служб,тому учасики не можуть підлаштовувать свій склад працівників під кожну закупівлю і кожного року змінювати склад штатних працівників,особливо тоді коли учасник не порушує законодавства та не порушує права працівників. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має таких працівників Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду роботи працівників з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років, при цьому не менше одного року по охороні спеціальних медичних закладів, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель".Якщо в учасників в штаті є працівники з меншим досвідом роботи,але які характеризують себе тільки з хорошої сторони, гідно виконують свої посадові обов’язки так що їх потрібно звільнити тільки тому,що в них досвід роботи в охороні менше п’яти років,але ж це суперечить Конституції України Розділ II ПРАВА, СВОБОДИ ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА ст.43 п.5 Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення.
Бачимо, що Ви не хочете дослухатись до учасників. А як щодо дослухатись до Антимонопольного комітету? Просимо Вас врахувати, що Є РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЇ учасників по критерію - досвід роботи працівників.
Тому можемо запропонувати Вам як замовнику,що ви маєте право вимогати гарантійний лист,що до наявності працівників які є у штаті учасників,в такому випадку права працівників будуть рівними та не порушує норми чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 17:34
Вирішення:
Відповідно до ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі, Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічноїбази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг та бажає отримання якісних послуг від Учасників. Відповідно до Наказу Міністерства Соціальної Політики України № 621 від 25.09.2013 « Про внесення змін до кваліфікаційної характеристики професії "Охоронник"» , охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику. Згідно даного наказу, для отримання 3-го розряду необхідномати :повну загальну середнюосвіту та професійно-технічну освіту або повну загальну середню освіту та професійну підготовку на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 3 років. Для отримання 4-го розряду необхідно мати: повну загальну середню освіту та професійно-технічну освіту. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 4 років.
Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. У зв’язку з тим, що об’єкт, що підлягає охороні, потребу є посиленої охорони оскільки має особливе значення та специфіку, то на глибоке переконання Замовника, охоронники, що задіяні, потребують постійного підвищення кваліфікації та отримувати нові знання відповідно до ліцензійних умов з охоронної діяльності необхідних для виконання своїх обов’язків, мати час для реалізації та впровадження здобутих знань , а відповідно мати стаж роботи охоронником не менше 5років.
Замовник бажає мати 100% гарантію отримання якісних послуг, тому ми вважаємо за потрібне переконатися, що працівники Учасників не один рік працюють на ринку охоронних послуг та взмозі виконати гарантійні зобов’язання. Працівники охорони, які мають багаторічний досвід з надання охоронних послуг вже мають налагоджену систему роботи, вміють діяти в кризових ситуаціях і точно знають, як прораховувати усі ризики на об’єкті, аби уникнути негативних наслідків, а враховуючу специфіку медичного закладу , вимога Замовника щодо працівників, з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років, при цьому не менше одного року по охороні спеціальних медичних закладів є обгрунтованою і логічною.
Таким чином, кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б порушували Закон України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення публічних закупівель і встановлені лише для мінімізації ризиків укладення договорів з недобросовісними Виконавцями, що дозволить отримати нашій установі лише якісні послуги досвідчених суб’єктів господарювання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Довідки МВС на працівників
Номер:
1868911031d34bfabe4e804f5c9bca6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-003178-a.a2
Назва:
Довідки МВС на працівників
Вимога:
Документ про відсутність не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень виданий не раніше п’яти місяців з кінцевої дати подання пропозицій.
Надаємо пояснення і обґрунтування незаконності даної вимоги:
Виходячи з вимоги ,довідки МВС повинні бути датовані не раніше п’яти місяців з кінцевої дати подання пропозицій,тобто бути видані з 05 грудня 2020 року.
Дана вимога є незаконною та дискримінуючою,згідно постанови Кабінету міністрів Ураїни № 960 від 18 листопада 2015 р Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності:
Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
Документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку
Оскільки у кожного працівника протягом своєї діяльності постійно і періодично перевіряються дані у відповідних органах МВС,щодо довідки МВС - вона не має терміну дії взагалі, якщо брати до уваги практику, то її термін дії в середньому становить 1 календарний рік.
Таким чином, дані документи оновлюються в середньому раз в пів року.
Тому незрозуміло, яким законом керувався Замовник і чому встановив такі терміни. Якщо Замовник хоче гарантії щодо оновлення документів, то він має право вимагати гарантійний лист про вчасне оновлення документів, а чому саме 5 місяців,чому не 3,або не 6 місяців,чому саме такі вимоги і де такі вимоги прописані в законі?Адже, дані довідки не мають терміну давності та ви не маєте права вимагати документи, строк дії яких не затверджено наказом МВС.
Але якщо ви хочете бути впевнені в тому,що нащі працівники не були притягнуті до кримінальної відповідальності протягом 5 місяців,ми можемо надати довідки датовані 5 місячною давниною, але тільки після того як відбудеться аукціон та ми будемо визнані переможцем даних торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 15:51
Вирішення:
Враховуючи специфіку охоронюваного об’єкту, який є спеціальним медичним закладом з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру, на території якого також знаходяться спеціальні відділення в яких перебувають особи засуджені за скоєння злочинів або особи які притягаються до кримінальної відповідальності та проходять психіатричне обстеження, тому Замовник встановив граничну дату видачі документу на кожного охоронника про відсутність не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень. Враховуючи вседержавну пандемію, обмеження пов’язані з карантином, Замовник , з метою не обмеження кола Учасників, з метою зменшення матеріальних витрат Учасників, а також враховуючи зазначений в тендерній документації строк дії тендерної пропозиції, протягом якого всі документи Учасника мають бути дійсними, встановив вимогу щодо документу про відсутність не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень виданого не раніше п’яти місяців з кінцевої дати подання пропозицій. З метою уникнення ризиків потрапляння до складу охоронників лікувальної установи осіб, які нещодавно могли мати судимість за скоєння умисних злочинів, Замовником будуть тільки вітатися документи Учасника, щодо відсутності у його працівників не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень видані тримісячної, місячної давнини. На думку Замовника, Учасники самі повинні бути зацікавленими в оновленні даних документів своїми працівниками та бути впевненими у відповідності персоналу охорони Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності.
Окрім цього, нагадуємо, довідки ДІТ МВС України надаються безкоштовно та замовити їх можна дистанційно. Також хочемо зауважити, що відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС Українивід 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Разом з тим на даний час Державне Підприємство "ДОКУМЕНТ" надає послуги по здійсненню представницьких функцій у підрозділах МВС України з питань оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей. Термін видачі довідки від 3(трьох) до 14 (чотирнадцяти) днів. Зважаючи на те, що строк подачі тендерної пропозиції складає 16 днів, будь-який учасник у разі відсутності довідки МВС, має змогу отримати вищезазначені довідки у строк достатній для участі в закупівлі. Враховуючи специфіку об’єкта та вимоги, які висуваються законодавством до Замовника стосовно рівня організації служби охорони, Замовник вважає, що повинен вимагати і від учасників належного рівня підготовки та досвіду. Замовник вважає дану вимогу в тендерній документації обгрунтованою та не дискримінаційною.
Дане твердження знайшло своє підтвердження в рішенні Антимонопольно Комітету України №6797-р/пк-пз від 02.04.2021
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Медичний працівник
Номер:
36d2d16d806642ba95cf903c6c4bfece
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-003178-a.a1
Назва:
Медичний працівник
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до вимог визначених у Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» необхідно надати: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка),**, яке підтверджує право медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (на виконання вимог п. 1.8 Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України, МВС України від 31.01.2013 № 65/80; - 1.1.3.4. Довідка про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів; - Відбиток номерного штампу - централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка на виконання вимог наказу ДП «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій» МОЗ України №80/1-ОП від 03.03.2008. Звертаємо Вашу увагу на те, що Наказ ДП “Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій” МОЗ України від 03.03.2008 № 80/1-П, не є чинним станом на сьогоднішній день. Також слід зауважити, що зазначений наказ є локальним документом, не зареєстрованим Мінюстом, тож його дія поширювалась виключно на організацію, що його видала, тобто ДП “Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій” МОЗ України. Зазначене пояснюється тим, що на дату його видання (03.03.2008) проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв регламентувалось Положенням про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 5 червня 2000 року N 124/345 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України18 липня 2000 р. за N 435/4656). Відповідно до п. 1.9. зазначеного Положення, Медичні працівники мали право проводити зазначені медичні огляди після періодичного (1 раз на три роки) навчання методам їх проведення в Державному підприємстві "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України " та його філіалах та відповідно до п. 5.3. Результат проведеного щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів фіксується в Журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, ф. N 137-2/о (додаток 4), після чого в шляховому листі ставився штамп з висновком про придатність до керування транспортом. Штамп видавався медичному працівнику в Державному підприємстві "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України та його філіалах після проходження навчання методам проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів. Відповідно на виконання зазначених положень і було видано локальний наказ ДП “Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій” МОЗ України, з метою упорядкування видачі і використання штампів медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, оскільки такі функції було покладено на зазначене державне підприємство нормативним документом, зареєстрованим Мінюстом (наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 5 червня 2000 року N 124/345 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України18 липня 2000 р. за N 435/4656). Дію вище зазначеного наказу скасовано на підставі спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 15.02.2013 № 124/151 «Про скасування наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 5 червня 2000 року № 124/345» та наказу Мінюсту України від 18.01.2013 № 126/5 «Про скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правового акта». Станом на сьогоднішній день Порядок проведення щозмінних передрейсових і післярейсових оглядів водіїв визначається спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (далі - Положення), відповідно до якого не передбачено на підтвердження кваліфікації медпрацівника такого документа як «Свідоцтво на право проведення передрейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів», а ДП “Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій” МОЗ України не має до зазначеного Положення ніякого відношення. Враховуючи вище викладене, звертаємося з вимогою, усунути незаконні вимоги в тендерній документації та вимагаємо привести у відповідність до чинного законодавства вимоги щодо документального підтвердження кваліфікації медпрацівників, вилучивши п.п. 1.1.3.3. та п.п. 1.1.3.4. з переліку документів, що вимагаються згідно з тендерною і доповнити зазначений перелік пунктом наступного змісту «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник має надати завірені печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи копії документів, що підтверджують кваліфікацію лікарів лікувального профілю та/або молодших медичних працівників з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 15:46
Вирішення:
Відповідно до ст. 46 Закону України «Про дорожній рух» для медичного контролю обслуговування водіїв та їх оздоровлення підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та господарювання при чисельності водіїв 100 і більше чоловік створюються відомчі спеціалізовані медичні, фельдшерські та оздоровчі пункти, медико-санітарні частини, поліклінічні відділення та заклади охорони здоров'я, а при чисельності водіїв менше 100 чоловік - з територіальними медичними закладами укладаються договори на їх медичне обслуговування.
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у своєму листі № 3259 від 16.03.2010 зазначив, що діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та після рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог ст. 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України № 65/80 від 31.01.2013 затверджено Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.
Відповідно до п. 1.8 даного Положення щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа».
Медичний працівник, що проводить щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв, повинен мати наступні документи:
- свідоцтво, яке підтверджує право зазначеного медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащеного кабінету та на протязі визначеного терміну;
- довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, щопроводять щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Номерний штамп – централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка.
Отже, якщо кількість водіїв на вашому підприємстві не сягає 100 осіб, то ви маєте право укласти договір з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надасть вам у відповідності до умов цього договору свого медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Також зазначаємо, що якщо після проходження навчання медичний працівник Учасника , або медичний працівник з яким Учасником укладений відповідний договір не отримали номерного штампу, Учасник повинен надати дану інформацію в довільній формі і в такому випадку це не буде підставою Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника.
Дане твердження знайшло своє підтвердження в рішенні Антимонопольного Комітету України №6797-р/пк-пз від 02.04.2021
Статус вимоги:
Відхилено