-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з інженерного проектування
Торги не відбулися
15 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 000.00 UAH
Період оскарження:
20.04.2021 09:30 - 02.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо додатку № 4 (проекту договору)
Номер:
6f211d537f524b099de0fbd1b8645736
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a11
Назва:
ВИМОГА щодо додатку № 4 (проекту договору)
Вимога:
Замовником у додатку № 4 (проект договору) до тендерної документації визначено:
“1.5. Вартість та строки виконання за цим Договором визначені:
-...
- зведеним кошторисним розрахунком (Додаток № 3 до Договору).”;
“4.3. Обсяг виконуваних Підрядником робіт щодо розробки Документації за цим Договором визначається вихідною документацією, завданням на проектування, а вартість - зведеним кошторисним розрахунком і локальними кошторисами.”
“12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є:
...
Додаток 3 - Зведений та локальні кошторисні розрахунки (надається у складі тендерної пропозиції)”
Відповідно до чинного законодавства, а саме: ДСТУ Б ДЛ .1-7:2013 “ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО” (зі змінами) розрахунок вартості проектних робіт здійснюється за формами:
№ 1-П - Зведений кошторис на проектні та вишукувальні роботи;
№ 2-П - Кошторис на проектні (вишукувальні) роботи;
№ 3-П - Кошторис на виконання робіт;
А в випадку включення до складу робіт експертизи проектної документації вищезазначені форми документів доповнюються формою договірної ціни (згідно додатку М вказаного ДСТУ).
Вимагаємо привести документи тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 17:49
Вирішення:
Шановний учасник! відповідно до Вашої Вимоги до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА до відповіді Замовника на запитання
Номер:
38bd0c35cd7d4f63a1a041f6cfe9cd59
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a10
Назва:
ВИМОГА до відповіді Замовника на запитання
Вимога:
Замовником опублікована відповідь на запитання:
“Щодо проекту договору
Згідно додатку № 4 Тендерної документації:
“9.4. Замовник у разі прийняття рішення про розірвання Договору в односторонньому порядку повідомляє про це письмово Підрядника у 5-ти денний строк з дати прийняття такого рішення. У разі, якщо протягом 5 календарних днів обставини, що зумовили рішення про розірвання Договору суттєво не змінилися, Договір вважається розірваним.”
В проекті жодним чином не визначено, яким чином відбуваються розрахунки за роботи, які фактично були виконані Підрядником у відповідності до умов договору на дату прийняття Замовником рішення про розірвання Договору в односторонньому порядку.
Просимо надати відповідні роз'яснення та внести необхідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник, зверніть увагу, що це Проект Договору і в процесі підписання можливі певні зміни його умов, крім істотних в розумінні ГК України.”
Відповідь Замовника порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобіганню корупційним діям і зловживанням, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Повторно вимагаємо на стадії закупівлі, відповідно до вимог ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, чітко, прозоро та однаково для всіх Учасників вказаної закупівлі визначити, яким чином відбуваються розрахунки за роботи, які фактично були виконані Підрядником у відповідності до умов договору на дату прийняття Замовником рішення про розірвання Договору в односторонньому порядку. А також вимагаємо на стадії закупівлі чітко та прозоро, у відповідності до вимог ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначити підстави для прийняття Замовником рішення про розірвання Договору в односторонньому порядку, для уникнення можливості корупційних дій та зловживань пов'язаних з вирішенням вказаних питань на стадії виконання договору за результатами цієї закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 17:43
Вирішення:
Шановний учасник! відповідно до Вашої Вимоги до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА до відповіді Замовника на вимогу
Номер:
bff2b1e68e294f338f71f76b7751a72e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a9
Назва:
ВИМОГА до відповіді Замовника на вимогу
Вимога:
Замовником опублікована відповідь на вимогу:
“Щодо передачі інтелектуальних прав
Згідно п. 25 Додатку № 3 (Завдання на проектування) до Тендерної документації визначено, що:
“Інтелектуальні права на проект передати Комунальному підприємству Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни)”.
Вимагаємо відповідно до вимог чинного законодавства України чітко визначити, які саме інтелектуальні права та в якому обсязі повинні бути передані Комунальному підприємству Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни)”, а також внести відповідні зміни до тендерної документації включаючи проект договору.
Відповідь:
Під пунктом 25 Додатку №3 Тендерної документації необхідно розуміти майнові права інтелектуальної власності відповідно до Глави 35 Цивільного кодексу України.”
Відповідь Замовника порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобіганню корупційним діям і зловживанням, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ст. 31 Закону України “Про авторське право і суміжні права”:
“Майнові права, що передаються за авторським договором, мають бути у ньому визначені. Майнові права, не зазначені в авторському договорі як відчужувані, вважаються такими, що не передані.”
Повторно вимагаємо чітко визначити, які саме інтелектуальні права та в якому обсязі повинні бути передані Комунальному підприємству Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни)”, а також внести відповідні зміни до тендерної документації, включаючи проект договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 17:40
Вирішення:
відповідь на Вимогу міститься у пунктах 11.14-11.19 Додатку 4 до Тендерної документації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.05.2021 00:04
Вимога
Вирішена
ВИМОГА до відповіді Замовника на вимогу
Номер:
43cf7bdee76d4f0bbff4c1104183cf01
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a8
Назва:
ВИМОГА до відповіді Замовника на вимогу
Вимога:
Замовником опублікована відповідь на вимогу:
“Щодо строку дії договору
Згідно п.4.4. розділу І “Загальні положення” Тендерної документації строк виконання робіт визначено як: “Протягом 160 календарних днів з дати отримання вихідних даних
До строку виконання робіт не входить строк збору вихідних даних Замовником та строк проведення експертизи Документації.”
Згідно ст. 14 Постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 “Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”:
“Строк проведення експертизи не повинен перевищувати:
для об'єктів, що становлять підвищену ядерну та радіаційну небезпеку, і тих, щодо яких проводиться оцінка їх впливу на навколишнє природне середовище, - 90 календарних днів;
Згідно п.11.1 Додатку № 4 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ) Тендерної закупівлі визначено, що:
“11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишись невиконаними.”
Просимо надати роз'яснення, яким чином та на підставі яких документів будуть внесені зміни до строку виконання робіт проектувальником у випадку, якщо між датою отримання вихідних даних, строком необхідним для проведення експертизи (згідно норм законодавства) та строком дії договору залишиться менше ніж 160 календарних днів, передбачених для виконання робіт проектувальником згідно умов Тендерної документації.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації та строку дії договору.
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 4.2. та пунктом 11.3 Проекту Договору передбачено внесення змін до Договору.”
Відповідь Замовника порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобіганню корупційним діям і зловживанням, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Вимагаємо у тендерній документації та проекті договору чітко та прозоро, у відповідності до чинного законодавства України, визначити умови щодо продовження строків (яким чином та на підставі яких документів) виконання робіт, які повинні бути однаковими для всіх учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 17:19
Вирішення:
Шановний учасник! відповідно до Вашої Вимоги до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА до відповіді Замовника на вимогу
Номер:
7ffc68c5f7814bbf9a947f1ddd496179
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a7
Назва:
ВИМОГА до відповіді Замовника на вимогу
Вимога:
Замовником опублікована відповідь на вимогу:
“Щодо строку поставки товарів визначеного на Prozorro
Згідно умов закупівлі, що визначені у Prozorro (на площадці) строк поставки товарів визначено як: 31.10.2021.
Згідно умов Тендерної документації (п.4.4.) строк виконання робіт визначено як:
“Протягом 160 календарних днів з дати отримання вихідних даних
До строку виконання робіт не входить строк збору вихідних даних Замовником та строк проведення експертизи Документації.”
Просимо чітко визначити строк виконання робіт (поставки товарів) згідно документації та умов, що визначені на Prozorro.
Відповідь:
Строк виконання робіт вказаний в пункті 4.4. Розділу 1 Тендерної документації”
Вимагаємо:
пояснити до чого відноситься строк 31.10.2021 року зазначений у системі Prozorro;
вимагаємо прозоро та чітко, у відповідності до вимог ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначити строк виконання робіт, що зазначений у системі Prozorro, тендерній документації та проекті договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 17:17
Вирішення:
Шановний учасник! відповідно до Вашої Вимоги до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА до відповіді Замовника на вимогу
Номер:
931895a0089743e1a71629df35d33aac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a6
Назва:
ВИМОГА до відповіді Замовника на вимогу
Вимога:
Замовником опублікована відповідь на вимогу:
“Щодо строків виконання робіт
Згідно п.14 Додатку № 3 (Завдання на проектування) до Тендерної документації визначено, що проектувальник повинен:
“Здійснити попереднє погодження проектних рішень із Замовником та зацікавленими установами та підприємствами:
Державна авіаційна служба України;
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України;
Державне підприємство «Український авіаційний метеорологічний центр»;
Департамент транспортної інфраструктури (відповідно до Наказу ДТІ від 11.08.202 №Н-362);”
Згідно п.4.4. розділу І “Загальні положення” Тендерної документації строк виконання робіт визначено як: “Протягом 160 календарних днів з дати отримання вихідних даних
До строку виконання робіт не входить строк збору вихідних даних Замовником та строк проведення експертизи Документації.”
Відповідь: Звертаємо увагу, що строки погодження не включені у загальний строк виконання робіт, в зв’язку з чим є додаткова умова «До строку виконання робіт не входить строк збору вихідних даних Замовником та строк проведення експертизи Документації». Здійснення погодження Документації передує Експертизі та впливає на остаточний висновок, що неможливий без такого погодження, в зв’язку з чим здійснення погодження Документації можливо вважати предетапом Експертизи, що не впливає на строки виконання робіт”
Відповідь Замовника не відповідає умовам закупівлі визначеним у тендерній документації, оскільки п.4.4. Тендерної документації не містить жодних застережень щодо строків погоджень проектних рішень з зацікавленими установами та підприємствами, крім строків збору вихідних даних та строк проведення експертизи Документації. Відповідь Замовника порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобіганню корупційним діям і зловживанням, а також порушує право Учасників на участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Вимагаємо прозоро та чітко, у відповідності до чинного законодавства України, визначити умови щодо строків виконання робіт у тендерній документації та проекті договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 17:15
Вирішення:
Шановний учасник! відповідно до Вашої Вимоги до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА до відповіді Замовника на запитання
Номер:
81a5abcc09314e0aaf95459292357c69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a5
Назва:
ВИМОГА до відповіді Замовника на запитання
Вимога:
Замовником опублікована відповідь на запитання:
“Щодо строків виконання робіт
Згідно п.23 Додатку № 3 (Завдання на проектування) до Тендерної документації визначено, що:
“Збір вихідних даних для виконання проектних робіт здійснюється Замовником із залученням генпроектувальника. Після отримання містобудівних умов та обмежень, технічних умов, у разі необхідності, вносяться зміни та / або доповнення у завдання на проектування, яке повторно погоджується із зацікавленими організаціями.”
Згідно п.4.4. розділу І “Загальні положення” Тендерної документації строк виконання робіт визначено як: “Протягом 160 календарних днів з дати отримання вихідних даних
До строку виконання робіт не входить строк збору вихідних даних Замовником та строк проведення експертизи Документації.”
Просимо роз'яснити як впливають на строки виконання робіт зміни та / або доповнення у завдання на проектування, які вносяться у завдання на проектування після отримання містобудівних умов та обмежень, технічних умов та потребують повторного погодження із зацікавленими організаціями.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь: У разі внесення змін та/або доповнень у завдання на проектування – строк виконання робіт буде переглядатись, та може змінюватись за згодою Сторін шляхом підписання відповідної Додаткової угоди (передбачено пунктом 4.2. Проекту Договору)”
Відповідь Замовника порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо прозоро та чітко, у відповідності до чинного законодавства України, визначити умови щодо строків виконання робіт в тендерній документації та проекті договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 17:13
Вирішення:
Шановний учасник! відповідно до Вашої Вимоги до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо передачі інтелектуальних прав
Номер:
337ca0c383444f6988b4f7083927ef05
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a4
Назва:
Щодо передачі інтелектуальних прав
Вимога:
Згідно п. 25 Додатку № 3 (Завдання на проектування) до Тендерної документації визначено, що:
“Інтелектуальні права на проект передати Комунальному підприємству Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни)”.
Вимагаємо відповідно до вимог чинного законодавства України чітко визначити, які саме інтелектуальні права та в якому обсязі повинні бути передані Комунальному підприємству Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни)”, а також внести відповідні зміни до тендерної документації включаючи проект договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 12:53
Вирішення:
Під пунктом 25 Додатку №3 Тендерної документації необхідно розуміти майнові права інтелектуальної власності відповідно до Глави 35 Цивільного кодексу України.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо строку поставки товарів визначеного на Prozorro
Номер:
00f2b96d8097466d8b99db00ee78c6cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a3
Назва:
Щодо строку поставки товарів визначеного на Prozorro
Вимога:
Згідно умов закупівлі, що визначені у Prozorro (на площадці) строк поставки товарів визначено як: 31.10.2021.
Згідно умов Тендерної документації (п.4.4.) строк виконання робіт визначено як:
“Протягом 160 календарних днів з дати отримання вихідних даних
До строку виконання робіт не входить строк збору вихідних даних Замовником та строк проведення експертизи Документації.”
Просимо чітко визначити строк виконання робіт (поставки товарів) згідно документації та умов, що визначені на Prozorro.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 12:50
Вирішення:
Строк виконання робіт вказаний в пункті 4.4. Розділу 1 Тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо строків виконання робіт
Номер:
ea0f370538ec4585a2ef69e03f9305b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-20-001237-a.a2
Назва:
Щодо строків виконання робіт
Вимога:
Згідно п.14 Додатку № 3 (Завдання на проектування) до Тендерної документації визначено, що проектувальник повинен:
“Здійснити попереднє погодження проектних рішень із Замовником та зацікавленими установами та підприємствами:
Державна авіаційна служба України;
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України;
Державне підприємство «Український авіаційний метеорологічний центр»;
Департамент транспортної інфраструктури (відповідно до Наказу ДТІ від 11.08.202 №Н-362);”
Згідно п.4.4. розділу І “Загальні положення” Тендерної документації строк виконання робіт визначено як: “Протягом 160 календарних днів з дати отримання вихідних даних
До строку виконання робіт не входить строк збору вихідних даних Замовником та строк проведення експертизи Документації.”
Вимагаємо виключити строки погоджень із вказаними організаціями зі строків виконання робіт та внести відповідні зміни до тендерної документації, оскільки проектувальник не може впливати на строки вказаних погоджень, а відповідно вказані строки не повинні бути включені до строку виконання робіт проектувальником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 12:43
Вирішення:
Звертаємо увагу, що строки погодження не включені у загальний строк виконання робіт, в зв’язку з чим є додаткова умова «До строку виконання робіт не входить строк збору вихідних даних Замовником та строк проведення експертизи Документації». Здійснення погодження Документації передує Експертизі та впливає на остаточний висновок, що неможливий без такого погодження, в зв’язку з чим здійснення погодження Документації можливо вважати предетапом Експертизи, що не впливає на строки виконання робіт.
Статус вимоги:
Задоволено