• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України

Торги відмінено

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 230.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2017 19:35 - 22.05.2017 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

СКАРГА про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі

Номер: 2cbd1b909bb44712abcd7507ec1d7794
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002406-b.c2
Назва: СКАРГА про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Автор: ФОП Мусієнко Лідія Йосипівна, Мусієнко Лідія Йосипівна +380669723143 lidiyayosinivna@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі

Номер: 6164cb53a91d4551acd1bbfc9a4fa747
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-002406-b.b1
Назва: Вимога про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Тендерним комітетом Комунальної установи «Фінансово-господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинського району» 05.05.2017 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «ДК 021:2015 – 15110000-2 (М’ясо), очікувана вартість закупівлі складає 230 000,00 грн. (з ПДВ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-05-05-002406-b. Після проведення аукціону, Замовником 31.05.2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено намір про укладення договору з учасником - ФОП Лопато О.В. Тендерна пропозиція ФОП Лопато О.В не відповідає вимогам тендерної документації, а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 30 Закону. Замовник, прийнявши рішення про відхилення пропозиції ФОП Лопато О.В., мав перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції – пропозиції ФОП Мусієнко Л.Й. Отож, порушені права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ФОП Лопато О.В. переможцем Процедури закупівлі. Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним: 1. На виконання вимог встановлених Замовником, ФОП Лопато не надала копії аналогічних договорів. Що тягне за собою невідповідність пропозиції ФОП Лопато Кваліфікаційному критерію. 2. ФОП Лопато О.В. надала у складі довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де вказано, що ФОП Лопато користується на підставі оренди: - автомобіль Citroen; - магазин «Продукти» по вулиці Кримська 20; - складські приміщення по вулиці Кримська 20. По перше, не вказано навіть місцезнаходження (області, та міста у якому знаходиться вулиця Кримська 20) вищевказаного магазину «Продукти» та складських приміщень. По друге, не надано жодного документального підтвердження про те що магазин «Продукти» та складські приміщення перебувають у користуванні ФОП Лопато О.В. у оренді. (не надано договору оренди). Вищезазначене слід враховувати як невідповідність та надання недостовірної інформації. У складі тендерної пропозиції надано копію технічного паспорту автомобіля Citroen Jumper, власником якого являється Артюшенко Володимир Миколайович. У складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, які підтверджує право використання та/або володіння даним транспортним засобом ФОП Лопато О.В Вищевикладене тягне за собою невідповідність пропозиції ФОП Лопато Кваліфікаційному критерію. 3. У складі тендерної пропозиції ФОП Лопато О.В. надано форму «тендерна пропозиція» яка заповнена з помилками, ФОП Лопато О.В. відступила від даної форми, зазначеної замовником у тендерній документації (додаток 1), чим порушила вимогу «учасник не повинен відступати від даної форми». Оскаржувана процедура не є лотованою. Під час заповнення додатку 1, ФОП Лопато О.В. не зазначила ціни по всім пунктам, а саме : (свинина на кістці; свинина обрізна), що підтверджує невідповідність тендерної пропозиції ФОП Лопато О.В. вимогам тендерної документації. Ціна вказана у формі «тендерна пропозиція» складає 127 400,00 грн., однак на веб-порталі Уповноваженого органу до початку аукціону цінова пропозиція ФОП «Лопато О.В. становила 123 700,00 грн. Окрім того, в складі тендерної пропозиції було надано документ «Пропозиція» у якому зазначено загальну ціну пропозиції 127 000,00 грн. 4. У складі тендерної пропозиції учасники на виконання вимоги тендерної документації повинні були надати проект договору. ФОП Лопато О.В. не надала у складі своєї тендерної пропозиції заповнений проект договору, що є підставою для відхилення її тендерної пропозиції. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ФОП Лопато О.В. не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону і перейти до розгляду тендерної пропозиції учасника за наступною найбільш економічно вигідною ціною. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Лопато О.В., члени тендерного комітету діяли упереджено, порушуючи принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», за що всі члени тендерного комітету несуть персональну відповідальність відповідно до частини другої статті 38 Закону України «про публічні закупівлі». У разі ігнорування членами тендерного комітету даної вимоги або незадоволення вимоги, скаржником буде подано заяву до Державної аудиторської служби для здійснення комплексної перевірки проведених Замовником закупівель, виявлення допущених порушень та притягнення голови та членів тендерного комітету до відповідальності за вчинені порушення за статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та подано скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на скаргу щодо закупівлі UA-2017-05-05-002406-b
Статус вимоги: Відхилено