• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вказівники та супутні вироби з монтажем (код ДК 021:2015 44420000-0 - Будівельні товари)

Завершена

46 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 230.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2021 18:30 - 23.04.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення поршень згідно рішення Замовника

Номер: e8ff078ecb904fa18222bed3ef67ddb0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-007367-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення поршень згідно рішення Замовника
Вимога:
Вимога щодо усунення поршень згідно рішення Замовника про відхилення Переможця від 07.05.2021р. головою тендерного комітету КНП ММР «Маріупольська міська лікарня №4 ім.І.К.Мацука». Головою тендерного комітету, Будіка Т. М., було прийнято рішення щодо дискваліфікації учасника процедури закупівлі(Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-007367-a) ФОП Петренко Сергія Владленовича у зв’язку з тим, що кандидат переможець не надав висновки СЕС на листи з ударостійкого полістиролу з яких виготовляються таблички зі шрифтом Брайля, ламіноване ДВП з якого виготовляються стенди інформаційні, також довідка про сертифікацію була надана на продукцію іншого коду, який не відповідає предмету закупівлі. Довожу до відома замовника, що 29 березня 2017 р. урядом було прийнято рішення про ліквідацію Держсанепідслужби. Тому вимагати надати висновки СЕС, по меншій мірі не логічно. Далі, згідно якісних вимог до предмету закупівлі, додаток 1 «Опис предмета закупівлі, ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ПАРАМЕТРИ» виробник повинен надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали та на готові вироби, або обгрунтування їх відсутності, тобто на усі складові продукції, а саме - ударостійкий полістирол, атмосферостійку емаль, гумову стрічка антиковзаючю, п-профіль, гачки для розміщення плакатів під отвір 5мм, ламінована ДВП, дерев’яні рейки, спеціалізовані клейові матеріали. Але цього переліку висновків СЕС немає у жодного учасника закупівлі. Таким чином, ви не зможете прийняти жодної пропозиції. Я вважаю, що для підтвердження якості продукції мною у складі тендерної пропозиції було надано достатньо документів, а саме «СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ», яким я підтвердив, що продукція ДК 021:2015- 44420000-0 Будівельні товари (код ДК 021:2015 44423400-5 Вказівники та супутні вироби) виготовляються згідно усім діючим нормам та ДСТУ, у тому числі ДБН В.2.2-40:2018р., та відповідає вимогам ДОДАТОКУ 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ» цієї закупівлі. Всі матеріали, які використовуються для виготовлення, сертифіковані в Україні. А також «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ» виробника яким я підтвердив що продукція ДК 021:2015- 44420000-0 Будівельні товари (код ДК 021:2015 44423400-5 Вказівники та супутні вироби), виготовляються згідно усім діючим нормам та ДСТУ, якість товару відповідає вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо). - Товар відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. - Товар новий. - Гарантійний строк експлуатації товару не менше 12 місяців від дня введення в експлуатацію згідно рекомендацій виробника товарів. - Товар супроводжується документами, що підтверджують якість, серію, кількість. - Всі матеріали, які використовуються для виготовлення, сертифіковані в Україні. Що стосується того, що довідка про сертифікацію була надана на продукцію іншого коду, який не відповідає предмету закупівлі. Так, сталася помилка, та у довідці вказаний інший код. Але довідка не про конкретний код, а про те, що в Україні з 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції. Окремо можу зазначити тут, що ДК 021:2015- 44420000-0 Будівельні товари (код ДК 021:2015 44423400-5 Вказівники та супутні вироби) не включена до офіційного "Переліку продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні". Також слід зазначити, що Замовник не зазначив жодного ДСТУ, ГОСТ, ТУ або іншого технічного документа згідно яких можна сертифікувати продукцію. Ще нагадаю, що згідно Закону “Про публічні закупівлі”, Замовник не повинен вимагати, щоб йому надали інформацію, яка оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зазначу що «Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» оприлюднений у формі відкритих даних на офіційному сайті ВРУ - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0466-05#Text Згідно П5 ст 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. - Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. - Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Саме в цьому випадку надання сертифікату відповідності постачальника є абсолютно законно обґрунтованим способом, що підтверджує якість товару. Згідно ст .5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Зважаючи на вищевикладене , прошу Вас діяти у рамках Закону та переглянути рішення щодо дискваліфікації та визначити переможцем фізичну особу-підприємця Петренко Сергія Владленовича.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року звертаємо Вашу увагу, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до Замовника через ЕЗС за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю, та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника з вимогою усунення порушення і саме відповідно до норм чинного законодавства у разі відсутності в учасника документу, передбаченого додатком № 1 або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, Учасник в складі своєї пропозиції надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку 1 разом з копією документу, який містить відповідні відомості..Сутність листа-роз’яснення або копіюї/й роз'яснення/нь державних органів полягає в тому, що саме на законодовчому рівні, а не тому, що Учасник не хоче, або не встигає взяти саме документ з переліку вимог технічної документації, то він надає лист-роз’яснення або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Тобто, Замовник надає можливість Учаснику обрати «або, або», але саме із законодавчих підстав. Замовник не має права нехтувати якістю товарів, які закуповуються для лікарні, тому визначає такі вимоги. - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали та на готові вироби, або обгрунтування їх відсутності. Згідно зі ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII зі змінами об’єктами санітарно-епідеміологічної експертизи є: -проекти нормативно-технічної документації, які стосується здоров’я та життєдіяльності людини; -продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та основні чинники, використання, передача або збут яких може заподіяти шкоди здоров’ю людини; -документація на розроблювану техніку, технології, обладнання, інструменти. Крім цього, згідно з Законом України «Про Перелік Документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011 № 3392-VI також підтверджується, що продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей повинна мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; Необхідність отримання Висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ін. Державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають (ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення») - Продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей. Виходячи з зазначеного Замовник для підтвердження якості товару надає змогу Учаснику надати документ на власний вибір: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або обгрунтування його відсутності. - Необхідність отримання Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на полістирол, який використовується для виготовлення товару Замовник керується інформацією про об’єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Для підтвердження якості ламінованого ДВП, яка використовується для виготовлення товару Замовник також надає змогу Учаснику надати документ на власний вибір: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або обгрунтування його відсутності. Основними матеріалами для виготовлення товарів зазначених у закупівлі вважаємо полістирол та ламіновану ДВП, оскільки вони є основними контактуючими матеріалами. Інші матеріали вважаються витратними, тому висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не вимагаємо. Ви надали висновок СЕС на такий матеріал, як ПВХ. Отже ви плануєте його використовувати у виробництві товарів, зазначених у Додатку №1 “Технічні вимоги до закупівлі”, що не відповідає технічним вимогам закупівлі. Щодо інших учасників закупівлі та їх пропозицій — першою розглядається пропозиція з найменшою ціною . Враховуючи, що товар закуповується для лікарні, Замовник повинен закупити товар якісний, та у встановлені терміни.
Статус вимоги: Відхилено