• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу

Завершена

194 977.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 949.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2021 18:10 - 01.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарна на неправомірну дискваліфікацію

Номер: 720cbadf659240229a303f5cf537d627
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-007283-a.c4
Назва: Скарна на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
Органу оскарження – Постійно діючій адміністративній Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) (через електронну систему закупівель) Замовнику – Верховний Суд (надалі – Замовник) 01043, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 (через електронну систему закупівель) Субєкт оскарження – ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ», м. Київ, Вул. Новомостицька, 25 Код ЄДРПОУ 43622421 Номер закупівлі UA-2021-04-19-007283-a СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону 19.04.2021 року Верховним судом (далі –Замовник) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель оголошення UA-2021-04-19-007283-a про проведення відкритих торгів на «Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу (код 50610000-4 згідно ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання).» на очікувану вартість 194 977, 60 грн. з ПДВ з кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 05.05.2021 до 18:00 Після розгляду тендерних пропозицій було автоматично сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, відповідно до якого для участі у відкритих торгах було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 12.05.2021 року Замовником було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ПРОТОКОЛ № 85 засідання тендерного комітету, про відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» ( далі – Протокол) та не надано 24 години на усунення невідповідностей. Скаржник оскаржив даний протокол та скарга Скаржника бла задоволена. 09.06.2021 року Замовником було розміщено на веб – порталі уповноваженого органу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з кінцевим терміном усунення невідповідностей до 10.06.2021 р. 17:47 год. Відповідно до вищезазначеного повідомлення та відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» Тобто, Скаржнику відповідно до положень Закону пропонувалось надати нові або уточнені документи. Невідповідності, які Замовником вимагались усунути відповідно до Повідомлення: 1. Довідку в довільній формі, що містить відомості про кваліфікацію та досвід працівників, які надаватимуть послуги, з інформацією про вищу освіту та спеціальність, стаж роботи в Учасника (понад рік). Відповідно до п. 2.1. таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасники повинні надати: «2.1. Довідка у довільній формі, що містить відомості про кваліфікацію та досвід працівників, які надаватимуть послуги (вказується інформація про наявність не менше двох працівників з вищою освітою і стажем роботи у Учасника понад рік із зазначенням посади, прізвища ім’я по батькові, вищої освіти та спеціальності, стажу роботи в Учасника).» Скаржник відповідно до вимоги повідомлення та умов тендерної документації завантажив 10.06.2021 о 16:05год. новий документ під назвою на веб-порталі уповноваженого органу «Довідка працівники.PDF» та «Довідка-пояснення.PDF» цим самим повністю виконав вимогу Замовника встановлену в п. 2.1. таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та привів свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. 2 та 3. Відповідно до вимог тендерної документації: «2.2. На підтвердження наявності досвіду та кваліфікації працівників, Учасник повинен надати: засвідчені уповноваженою особою Учасника копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу до Учасника та підтвердження стажу роботи у Учасника), наказів про призначення (у разі якщо Учасник залучатиме до надання послуг, працівників, які не входять до його штату надаються копії цивільно-правих договорів), дипломів – на працівників, які вказані у довідці відповідно до пункту 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації» ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» на виконання вимог тендерної документації та виконання повідомлення з вимогою про усунення порушень завантажив 10.06.2021 о 16:05-16:06 год. на веб – портал уповноваженого органу нові документи під назвами: Довідка працівники.PDF», «Довідка-пояснення.PDF», «Диплом ГОГО.PDF», «Диплом ГОГО Копія.PDF», «Диплом Гнезділов.PDF» та «Диплом Гнезділов Копія.PDF», «Копія ЦПД ГОГО.PDF» та «Копія ЦПД Гнезділов.PDF» чим повністю виконав умови тендерної документації та привів свою пропозицію у відповідність тендерній документації. Замовник 15.06.2021 року розмістив на веб порталі уповноваженого органу протокол № 125 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» вважає його незаконним, неправомірним, та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальна економія, ефективність та пропорційність. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Скаржник є реальним учасником ринку протипожежних послуг та в змозі якісно та в повному обсязі надати послуги відповідно до предмету закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» зазначене у Протоколі № 125 від 15.06.2021 року. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможця ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» зазначене у Протоколі № 132 від 22.06.2021 року. З повагою, Директор ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» О.А. Кузьмінський
Дата розгляду скарги: 09.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2021 11:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2021 19:49
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2021 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення тендерного комітету Верховного Суду: протокол засідання тендерного комітету Верховного Суду від 15.06.2021 № 125 «Розгляд тендерної пропозиції на закупівлю послуг за предметом «Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу» код 50610000-4 згідно ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-007283-a, за процедурою відкриті торги» та від 22.06.2021 № 132 «Розгляд тендерної пропозиції на закупівлю послуг за предметом «Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу» код 50610000-4 згідно ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-007283-a, за процедурою відкриті торги та визначення переможця закупівлі».
Автор: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Кузьмінський Олександр +380635887264 agni.engineering20@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірну дискваліфікацію

Номер: 1d6d14889c96459eb1144e252e0bd515
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-007283-a.b3
Назва: Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
Органу оскарження – Постійно діючій адміністративній Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) (через електронну систему закупівель) Замовнику – Верховний Суд (надалі – Замовник) 01043, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 (через електронну систему закупівель) Субєкт оскарження – ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ», м. Київ, Вул. Новомостицька, 25, Код ЄДРПОУ 43622421 Номер закупівлі UA-2021-04-19-007283-a СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону 19.04.2021 року Верховним судом (далі –Замовник) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель оголошення UA-2021-04-19-007283-a про проведення відкритих торгів на «Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу (код 50610000-4 згідно ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання).» на очікувану вартість 194 977, 60 грн. з ПДВ з кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 05.05.2021 до 18:00 Після розгляду тендерних пропозицій було автоматично сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, відповідно до якого для участі у відкритих торгах було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 12.05.2021 року Замовником було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ПРОТОКОЛ № 85 засідання тендерного комітету, про відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» ( далі – Протокол) Причинами відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» згідно з Протоколом стала: «ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не дотримано вимог абзацу третього підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ ТД та пункту 2 Таблиці 1 Додатку 2 ТД, що свідчить про не відповідність його тендерної пропозиції, як такої що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону» Тобто, нашу пропозицію було відхиллено як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» вважає його незаконним, неправомірним, та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону з наступних підстав: Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Виходячи з вищенаведеного, Замовник виявивши невідповідність в наданих документах, навмисно не надав нам можливість виправити зазначені в Протоколі помилки в кваліфікаційних документах, порушив вимогу ч. 16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальна економія, ефективність та пропорційність. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Скаржник є реальним учасником ринку протипожежних послуг та в змозі якісно та в повному обсязі надати послуги відповідно до предмету закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.\ 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» зазначене у Протоколі та надати 24 години на виправлення помилок. З повагою, Директор ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» О.А. Кузьмінський
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.05.2021 11:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2021 19:55
Дата виконання рішення Замовником: 09.06.2021 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Верховного Суду від 09.06.2021 № 116 (додається) вирішено скасувати рішення тендерного комітету Верховного Суду: протокол засідання тендерного комітету Верховного Суду від 12.05.2021 № 85 «Розгляд тендерної пропозиції на закупівлю послуг за предметом «Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу» код 50610000-4 згідно ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-007283-a, за процедурою відкриті торги» та від 12.05.2021 № 87 «Розгляд тендерної пропозиції на закупівлю послуг за предметом «Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу» код 50610000-4 згідно ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-007283-a, за процедурою відкриті торги та визначення переможця закупівлі».
Автор: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Кузьмінський Олександр +380635887264 agni.engineering20@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

На неправомірне відхилення

Номер: 2d1b8963488e41cfabd5be61746801d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-007283-a.a2
Назва: На неправомірне відхилення
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону 19.04.2021 року Верховним судом (далі –Замовник) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель оголошення UA-2021-04-19-007283-a про проведення відкритих торгів на «Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу (код 50610000-4 згідно ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання).» на очікувану вартість 194 977, 60 грн. з ПДВ з кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 05.05.2021 до 18:00 Після розгляду тендерних пропозицій було автоматично сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, відповідно до якого для участі у відкритих торгах було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 12.05.2021 року Замовником було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ПРОТОКОЛ № 85 засідання тендерного комітету, про відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» ( далі – Протокол) Причинами відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» згідно з Протоколом стала: «ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не дотримано вимог абзацу третього підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ ТД та пункту 2 Таблиці 1 Додатку 2 ТД, що свідчить про не відповідність його тендерної пропозиції, як такої що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону» Тобто, нашу пропозицію було відхиллено як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» вважає його незаконним, неправомірним, та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону з наступних підстав: Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Виходячи з вищенаведеного, Замовник виявивши невідповідність в наданих документах, навмисно не надав нам можливість виправити зазначені в Протоколі помилки в кваліфікаційних документах, порушив вимогу ч. 16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальна економія, ефективність та пропорційність. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Скаржник є реальним учасником ринку протипожежних послуг та в змозі якісно та в повному обсязі надати послуги відповідно до предмету закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.\ 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» зазначене у Протоколі та надати 24 години на виправлення помилок.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.05.2021 18:12
Автор: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Кузьмінський Олександр +380635887264 agni.engineering20@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Усунення невідповідностей

Номер: 54b9c3b157294f6cb327ea86abf809ed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-007283-a.b1
Назва: Усунення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовнику згідно з новою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» в учасників з'явилася можливість виправити помилки в тендерній пропозиції на кваліфікації, прекваліфікації. І відповідно цього Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності, і у випадку виявлення невідповідностей надавати учаснику час на їхнє усунення. Згідно із ч. 16 ст. 29 Закону, усувати невідповідності можна лише в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; На усунення невідповідностей учасник має 24 години. Не один робочий день і навіть не один календарний день. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Тому, на законодавчих підставах, ми вимагаємо надати нам 24 години на усунення невідповідностей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовник відповідно до частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оприлюднив в електронній системі закупівлі Prozorro копію протоколу засідання тендерного комітету Верховного Суду від 12.05.2021 № 85 з інформацією про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ», у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення. У вказаному протоколі зазначено, що приписи частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягають застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність. І лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає диспозиція частини шістнадцятої статті 29 Закону. При цьому, ані частина шістнадцята статті 29 Закону, ані будь-яка інша норма цього Закону, не передбачають право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались тендерною документацією, після проведення торгів та розкриття тендерних пропозицій. Наведена в протоколі засідання тендерного комітету Верховного Суду від 12.05.2021 № 85 повністю узгоджується з позицією Державного підприємства «Прозорро», яке визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Prozorro, та викладена в роз’ясненнях (https://infobox.prozorro.org/articles/yaki-dokumenti-vimagati-po-stattyah-16-ta-17-novoji-redakciji-zakonu), відповідно до яких «…можливість виправити помилки це не можливість для Постачальника не завантажити на періоді подання пропозицій жодного документа по статті 16, а потім все завантажити протягом 24 годин. Ця можливість зроблена саме для того, щоб Постачальник зміг виправити щось в документах, які завантажив». У зв’язку з цим Вимога Учасника не може бути задоволена через її безпідставність.
Статус вимоги: Відхилено