• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень КНП «КМЦПМСД КМР» четвертого та частини першого поверхів по вул. Будівельників, 3 в м. Калуші Івано-Франківської області»

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в п. 2 та п. 3 Розділу 3 ТД.

Торги не відбулися

1 685 956.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 429.78 UAH
Період оскарження: 19.04.2021 16:45 - 01.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконна дискваліфікація!

Номер: f477c9b973304b6aaf6606adcbd6ab59
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-003703-b.b4
Назва: Незаконна дискваліфікація!
Вимога:
За результатами оголошеної Комунальним некомерційним підприємством «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради» (далі – Замовник) закупівлі «Капітальний ремонт приміщень КНП «КМЦПМСД КМР» четвертого та частини першого поверхів по вул. Будівельників, 3 в м. Калуші Івано-Франківської області», (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), номер у Prozorro UA-2021-04-19-003703-b, ID у Prozorro 22dfdb6c8b1a4e00b918f68b567576cc (далі – закупівля) рішенням тендерного комітету Замовника від 18.06.2021 р. пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОПЛАСТ БУД» була відхилена (дискваліфікована). Єдиною причиною відхилення, яку Замовник вказав у протоколі, є нібито «ненадання» дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Вважаємо таке рішення незаконним та необґрунтованим з наступних підстав. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі, замовник вимагає від учасників надання «всіх дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці». На виконання цієї вимоги, у складі нашої тендерної пропозиції надано діючі дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №ДО-2-9914 від 05.05.2020 р. (міститься у файлі «Декларація відповідності матеріально-технічної бази.pdf») та дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №0230.19.46 від 11.04.2019 р. (міститься у файлі «Дозвіл на викон. робіт підв. небезпеки.PDF»). Звертаємо увагу, що у тендерній документації відсутні будь-які додаткові вимоги до дозвільних документів, які мають надаватися учасниками! Таким чином, ми повністю та належним чином виконали вимогу Замовника, наведену у пункті 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі. На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 18.06.2021 р. про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОПЛАСТ БУД». У разі невиконання нашої законної вимоги, ми неодмінно будемо оскаржувати такі дії Замовника у встановленому порядку!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" (Номер вимоги: UA-2021-04-19-003703-b.b4) від 23 червня 2021 р. Замовник торгів повідомляє наступне: Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії всіх дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Згідно п. 23 групи А Додатку 2 ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки Постанови КМУ «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77 до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу відноситься - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Однак, згідно поданих документів, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на виконання робіт з капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, що є невідповідністю п. 6 Розділу 3 тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо прийнятих рішень Замовником

Номер: a8a65103c49e43bc8e9ff4dd1c8bd73e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-003703-b.b3
Назва: Скарга щодо прийнятих рішень Замовником
Скарга:
Замовник - Комунальне некомерційне підприємство "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради" визначивши Учасника ПП Рембудвест, пропозиція якого підлягала відхиленню, переможцем процедури закупівлі, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Дата розгляду скарги: 02.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2021 10:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.06.2021 18:31
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2021 10:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення органу оскарження.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД", ТОВ Термопласт Буд 380730566528 termoplastbud@gmail.com
Вимога
Є відповідь

НЕЗАКОННЕ ВИНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ

Номер: f41e4dc583484b939941b0bc2c15e464
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-003703-b.c2
Назва: НЕЗАКОННЕ ВИНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ
Вимога:
За результатами оголошеної Комунальним некомерційним підприємством «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради» (далі – Замовник) закупівлі «Капітальний ремонт приміщень КНП «КМЦПМСД КМР» четвертого та частини першого поверхів по вул. Будівельників, 3 в м. Калуші Івано-Франківської області», (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), номер у Prozorro UA-2021-04-19-003703-b, ID у Prozorro 22dfdb6c8b1a4e00b918f68b567576cc (далі – закупівля) рішенням тендерного комітету Замовника від 11.05.2021 р. переможцем визнано Приватне підприємство «Рембудвест» (код за ЄДРПОУ 34160237). Вважаючи таке рішення незаконним, оскільки тендерна пропозиція Приватного підприємства «Рембудвест» подана з грубими порушеннями вимог чинного законодавства та тендерної документації по закупівлі, нами було подано вимогу про його скасування (Вимога UA-2021-04-19-003703-b.a1 від 14.05.2021 р.). Однак, рішенням тендерного комітету Замовника від 18.05.2021 р. наша вимога була відхилена. Ми щиро здивовані «лояльністю» тендерного комітету, який велику кількість порушень відніс до «формальних помилок» або просто «не розглядав» чи «не взяв до уваги». Особливо дивує позиція Замовника щодо відсутності підтвердження наявності у Приватного підприємства «Рембудвест» матеріально-технічної бази, яку він не лише задекларував як необхідну для виконання робіт по даній закупівлі, а й включив вартість її експлуатації у розрахунок договірної ціни! Така позиція Замовника повністю нівелює встановлений Законом кваліфікаційний критерій «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», адже за логікою Замовника сам факт надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням там довільної інформації, ніяк не пов’язаної з кошторисною документацією, є «належним виконанням вимоги Замовника щодо підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»?! Тобто, Ви б мали допустити до виконання робіт по даній закупівлі і визнати переможцем учасника, який зазначив би у довідці наявність у нього «однієї викрутки»? Дайте чітку відповідь! Щодо відсутності дозвільних документів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, яке учасник планує застосовувати відповідно до Відомості ресурсів (Розділ ІІ) – крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3 т.; крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10 т.; автомобілі бортові вантажопідйомність 5 т.; підіймачі щоглові, будівельні вантажопідйомність 0,5 т., то ми обов’язково звернемося до Держархбудконтролю для проведення ним перевірки факту допущення Вами до виконання робіт по даній закупівлі суб’єкта господарювання у якого відсутні передбачені чинним законодавством дозвільні документи! У разі, якщо відповідь на наш запит у відповідні органи буде мати зміст такий, що забороняє або ж не допускається до підписання угоди з даним підрядником, ми звернемося до правоохоронних органів, для притягнення до відповідальності посадових осіб, що вчинили протизаконні дії! Та при цьому всьому, Ми ще маємо надію на Вашу свідомість та в чергове звертаємось до Вас з проханням не порушувати норми закону і прийняти рішення відповідно до чинного законодавства! На підставі викладеного, повторно вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 11.05.2021 р. та відхилити (дискваліфікувати) тендерну пропозицію Приватного підприємства «Рембудвест» (код за ЄДРПОУ 34160237) з наведених вище підстав!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" номер UA-2021-04-19-003703-b.c2 від 20 травня 2021 р. Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо довідки МТБ: Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Учасники повинні були надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наголошуємо, що в Додатку №1 відсутня вимога про те, що дана довідка повинна відповідати в повній мірі та містити весь перелік машин, механізмів та устаткувань згідно Відомостей ресурсів (Розділ ІІ). Відтак, згідно вимог ТД в довідку про МТБ Учасники мають право включати лише наявні транспортні засоби, обладнання, устаткування. 2. Щодо дозволів на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки: В тендерній документації відсутня вимога про надання копії дозволів на використання обладнання (машини, механізми, устатковання) відповідно до переліку, затвердженого постановами Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (зі змінами), від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України». Таким чином, Учасники повинні подавати в складі тендерної пропозиції лише ті документи, які вимагаються тендерною документацією. Наголошуємо, що наразі йде лише період укладання договору, а згідно ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, ні в тендерній документації, ні в Законі не міститься вимоги про надання дозвільних документів на використання обладнання (машини, механізми, устатковання) підвищеної небезпеки під час укладення договору. Під час кваліфікації тендерної пропозиції Замовник торгів перевіряє документи на відповідність вимог тендерної документації, відтак до компетенції Замовника не відноситься здійснювати перевірку документів, які не вимагалися тендерною документацією.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

НЕЗАКОННЕ ВИЗНАННЯ ПРЕРЕМОЖЦЕМ

Номер: 46d2dc41a32f440bae426a36fb5b6e8d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-003703-b.a1
Назва: НЕЗАКОННЕ ВИЗНАННЯ ПРЕРЕМОЖЦЕМ
Вимога:
За результатами оголошеної Комунальним некомерційним підприємством «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради» (далі – Замовник) закупівлі «Капітальний ремонт приміщень КНП «КМЦПМСД КМР» четвертого та частини першого поверхів по вул. Будівельників, 3 в м. Калуші Івано-Франківської області», (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), номер у Prozorro UA-2021-04-19-003703-b, ID у Prozorro 22dfdb6c8b1a4e00b918f68b567576cc (далі – закупівля) рішенням тендерного комітету Замовника від 11.05.2021 р. переможцем визнано Приватне підприємство «Рембудвест» (код за ЄДРПОУ 34160237). Вважаємо таке рішення незаконним, оскільки тендерна пропозиція Приватного підприємства «Рембудвест» подана з грубими порушеннями вимог чинного законодавства та тендерної документації по закупівлі. Дуже прикро, що члени тендерного комітету не взяли до уваги до цього надіслану нами інформацію про наявність недоліків у тендерній пропозиції Приватного підприємства «Рембудвест» та незважаючи на це прийняли рішення про визнання його переможцем закупівлі. У зв’язку з цим, знову акцентуємо Вашу увагу на незаконності такого рішення та просимо відхилити (дискваліфікувати) тендерну пропозицію Приватного підприємства «Рембудвест» з наступних підстав: 1) відсутні дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – надана учасником довідка №32 від 28.04.2021 р. містить пояснення причин ненадання дозвільних документів на застосування обладнання (машини, механізми, устатковання) підвищеної небезпеки, а не виконання робіт підвищеної небезпеки, як цього вимагає Замовник; 2) гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість робіт, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва, не містить посилання на оприлюднене на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-19-003703-b як цього вимагає Замовник; 3) відомості з ЄДРПОУ №03.2-12/727-21 від 05.05.2021 р. – копія не завірена у встановленому порядку; 4) відомості про учасника №01 від 28.04.2021 р. у пункті 2 містять недостовірну інформацію – відповідно до п. 4.2 статуту він затверджується власником, у даному випадку – рішенням від 12.10.2007 р., а не приватним нотаріусом, як це зазначає учасник; 5) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Додаток 2 до документації №10 від 28.04.2021 р. – 1-3 сторінки не завірені у встановленому порядку; 6) кваліфікаційний сертифікат Корнас Г.С. – копія не завірена у встановленому порядку; 7) Проект договору Додаток 5 не засвідчений у встановленому порядку – відсутня посада уповноваженої особи, як цього вимагає Замовник; 8) відсутні дозволи на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, а надана довідка №32 від 28.04.2021 р. містить недостовірну інформацію. Зокрема, згідно з Відомістю ресурсів (Розділ ІІ) учасник планує застосовувати крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3 т.; крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10 т.; підіймачі щоглові, будівельні вантажопідйомність 0,5 т., які відносяться до обладнання (машини, механізми, устатковання) підвищеної небезпеки, на експлуатацію якого необхідні дозвільні документи відповідно до переліку, затвердженого постановами Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (зі змінами), від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»; 9) у довідці №02 від 28.04.2021 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація про: а) обладнання, яке учасник планує застосовувати відповідно до Відомості ресурсів (Розділ ІІ) – крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3 т.; крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10 т.; автомобілі бортові вантажопідйомність 5 т.; підіймачі щоглові, будівельні вантажопідйомність 0,5 т.; б) трактор колісний марки Т-25А, свідоцтво про реєстрацію якого надано до договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами №133 від 23.03.2021 р.; 10) договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами №133 від 23.03.2021 р. між учасником та КП «Екосервіс», лист-підтвердження №361 від 28.04.2021 р. КП «Екосервіс», Відомість ресурсів (Розділ ІІ) не містять інформації про те, яке саме обладнання буде використовуватися для вивезення побутових відходів, тому неможливо прослідкувати, що шляхом надання свідоцтва про реєстрацію трактора колісного марки Т-25А підтверджено наявність необхідного обладнання у встановленому порядку; 11) довідка № 06 від 28.04.2021 р. про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відповідно до таблиці Г додатка 1 до документації надана з порушеннями вимог Замовника – у колонці №5 відсутня інформація про виконання договору у відсотках «%»; перша сторінка довідки не засвідчена учасником у встановленому порядку; у колонці 2 позиція 1 вказано неправильний номер договору («№95» замість «№95/21»); 12) відгук №242 від 26.04.2021 р. містить некоректне посилання на договір який виконувався – вказано неправильний номер договору: «№95» замість «№95/21»; 13) до наданого у якості аналогічного договору №363 від 27.10.2020 р. надано додаткову угоду про продовження терміну дії цього договору до 31.12.2021 р., а також акти форми КБ-2 та довідки КБ-3, що засвідчують факт виконання за цим договором у 2021 році робіт на суму 200000,16 грн., а це суперечить календарному графіку до цього договору, що є його невід’ємною частиною, відповідно до якого роботи мали бути виконані до кінця 2020 року (іншого календарного графіку учасник не надає) та свідчить про порушення (неналежне виконання) учасником Приватне підприємство «Рембудвест» умов договору №363 від 27.10.2020 р.; 14) у штатному розписі від 04.01.2021 р. відсутні посади «монтажник санітарно-технічних систем і устаткування» та «електромонтажник будівельний» які учасник зазначив як «штатні» у довідці №04 від 28.04.2021 р. про наявність робітників основних будівельних професій – таким чином, учасник не підтвердив у встановлений Замовником спосіб наявність у нього працівників необхідної кваліфікації та досвіду; 15) розмір вказаної у довідці середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості не співпадає із розміром заробітної плати відповідних працівників у наданому учасником штатному розписі. На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 11.05.2021 р. та відхилити (дискваліфікувати) тендерну пропозицію Приватного підприємства «Рембудвест» (код за ЄДРПОУ 34160237) з наведених вище підстав. У разі невиконання нашої законної вимоги, ми неодмінно будемо оскаржувати такі дії Замовника у встановленому порядку!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник торгів повідомляє про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП Рембудвест.
Статус вимоги: Відхилено