• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

люки, решітки дощоприймачів

Завершена

948 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 740.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2021 16:31 - 01.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця відкритих торгів

Номер: 1375ced38d3e43e9aa00b5a9b72afaee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-003636-b.c2
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця відкритих торгів
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпекс-Груп Україна» звертається до уповноваженої особи Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва Євтушенко Тетяни Іванівни з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський завод інженерних машин» (далі – ТОВ «КЗІМ»), оскільки дане рішення суперечить статті 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно п. 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати «довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, в якій зазначається перелік власного обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва товару. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази для виробництва товару і використання їх на договірних умовах – вказується найменування власника, номер та дата укладання відповідного договору…» ТОВ «КЗІМ» в довідці в довільній формі не вказав найменування власника обладнання та найменування власника, номер та дати укладання договору оренди нежитлових приміщень №29/11-18 від 29 листопада 2018 року. Згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку «…в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявністю) , щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі (обов’язково зазначити ступінь освіти, спеціальність, досвід роботи у роках та займану посаду)». ТОВ «КЗІМ» було надано у складі своєї пропозиції «Довідка працівники». В даній довідці відсутня інформація про спеціальність працівників. ТОВ «КЗІМ» було надано в складі своєї пропозиції копію договору №85 про закупівлю Товарів за державні кошти від 08 квітня 2019 року, в той час як, згідно пп. 1.3 п. 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації, «всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії». Крім того, копія договору №85 про закупівлю Товарів за державні кошти від 08 квітня 2019 року не була засвідчена ні підписом уповноваженої особи, ні печаткою установи, ні кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 затверджено Національний стандарт України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003» від 01.09.2003 (далі - Стандарт), що згідно пп. 1.1 п.1 поширюється на документи, створювані в результаті діяльності органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності. Пункт 5.27 Стандарту зазначає, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів “Згідно з оригіналом”, назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Таким чином, надана ТОВ «КЗІМ» копія договору №85 про закупівлю Товарів за державні кошти від 08 квітня 2019 року не має юридичної сили, тож це не може вважатися формальною (несуттєвою) помилкою. ТОВ «КЗІМ» на підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції, встановлених статтею 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», визначених в пп. 5.3 та пп. 5.4 п. 5 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації надав довідку «СТ 17». В цій довідці не має інформації про наявність або відсутність невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо такі зобов’язання наявні, то, в такому разі, відсутня інформація про вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Згідно п. 6 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації «Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді оригіналу банківської гарантії виконання договору про закупівлю у розмірі: 5% від вартості договору. Усі витрати, пов'язані з поданням банківської гарантії, здійснюються за рахунок коштів Учасника - переможця. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю має відповідати строку дії такого договору про закупівлю. Банківська гарантія виконання договору про закупівлю оформлюється та надається на паперовому носії з підписом уповноваженої особи банку та печаткою банку. Банківська гарантія надана Учасником - переможцем повинна забезпечувати сплату банком в повному обсязі штрафних санкцій (штраф, неустойка, пеня), що передбачені проеком договору та відшкодувати збитків Замовнику пов'язаних з не виконанням або не належним виконанням Учасником - переможцем договору. Учасник погоджується з такою вимогою про що надає довідку в складі пропозиції…» ТОВ «КЗІМ» не було надано у складі своєї пропозиції відповідної довідки. Згідно Додатку 4 до тендерної документації «Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам ДСТУ Б В.2.5-26:2005 (ГОСТ 3634-99) та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника: - копіями паспортів якості; - копіями протоколів сертифікаційних випробувань на механічну міцність заводу виробника, які видані акредитованими лабораторіями (надати копію свідоцтва про атестацію лабораторії, копії повинні бути завірені печаткою Учасника)». ТОВ «КЗІМ» не було надано у складі своєї пропозиції копію протоколу сертифікаційних випробувань на «Люк чавунний каналізаційний магістральний із замикаючим пристроєм та механічною обробкою логотип «Київавтодор»Д 400 Н-120» (найменування товару у Додатку 4 до тендерної документації). ТОВ «КЗІМ» було надано у складі своєї пропозиції Протокол сертифікаційних випробувань №05/06-20 від 25.06.2020 (далі - Протокол) на «Люк чавунний каналізаційний середній С (В125) з замикаючим пристроєм» (найменування товару у Додатку 4 до тендерної документації), в якому вказано, що механічна міцність виробу дорівнює 125 кН, в той час як в тендерній документації вимагається навантаження до 15 т – тобто, механічна міцність 150 кН. Крім того, ТОВ «КЗІМ» було надано паспорт на той самий виріб: «Люк чавунний каналізаційний середній С (В125) з замикаючим пристроєм» (найменування товару у Додатку 4 до тендерної документації), в якому вказано що механічна міцність виробу дорівнює 150 кН, чого не може бути, оскільки це суперечить наданому у складі пропозиції Протоколу та діючим Державним стандартам ДСТУ Б В.2.5-26:2005 (ГОСТ 3634-99). Також ТОВ «КЗІМ» було надано оригінал атестат про акредитацію лабораторії, а не завірену печаткою Учасника копію. Таким чином, товари «Люк чавунний каналізаційний магістральний із замикаючим пристроєм та механічною обробкою логотип «Київавтодор»Д 400 Н-120» та «Люк чавунний каналізаційний середній С (В125) з замикаючим пристроєм» (найменування товарів у Додатку 4 до тендерної документації), що пропонуються до постачання ТОВ «КЗІМ», не відповідають вимогам Додатку 4 до тендерної документації. З огляду на вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КЗІМ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись частиною 4 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» у відповідь на вашу вимогу пояснюємо наступне: Щодо довідки в довільній формі про матеріально-технічну базу. Учасником ТОВ «КЗІМ» надано окрему довідку у файлі «Матеріальна технічна база.pdf» та надано відповідну копію договору оренди. Отже, Замовник вважає, що вимога виконана. Щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник вважає, що не надання інформації про спеціальність працівників не впливає на зміст пропозиції Учасника і це є не суттєвою помилкою. Щодо копії аналогічного договору №85 від 08.04.2019р. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати копії договорів та копії видаткових накладних до них. Додаткових вимог не встановлено. Учасником виконано дану вимогу. Щодо інформації про наявність або відсутність невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником. Учасником ТОВ «КЗІМ» підтверджено інформацію відповідною довідкою у файлі «п 2 ст 17.pdf» Щодо забезпечення виконання договору Учасником ТОВ «КЗІМ» підтверджено вимогу в електронному полі та 19.05.2021 банківська гарантія завантажена до пропозиції файл «Гарантія виконання 1413-21.pdf» Щодо Люку чавунного каналізаційного магістрального із замикаючим пристроєм та механічною обробкою логотип «Київавтодор»Д 400 Н-120 На підтвердження вимоги Учасником ТОВ «КЗІМ» було надано протокол сертифікаційних випробувань №07/06-20 від 25.06.2020р., він є загальним для всіх люків ТМ Д 400. Щодо Люку чавунного каналізаційного середнього С (В125) з замикаючим пристроєм Згідно технічних вимог про необхідні якісні та кількісні характеристики (Додаток 4 до тендерної документації) Люк чавунний каналізаційний С В 125 повинен відповідати навантаженню до 15 тон. Згідно ДСТУ Б B.2.5 26:2005 (ГОСТ 3633-99) Люки такої серії повинні відповідати навантаженню 12.5 тон. Тобто по вимогам Замовника люки мають бути з навантаженням від 12,5 до 15 тон. Протоколи акредитованої лабораторії видаються згідно вимог ДСТУ Б B.2.5 26:2005 (ГОСТ 3633-99) , тобто в протоколі не може бути вказано навантаження до 15 тон , так як це не відповідатиме ДСТУ Б B.2.5 26:2005 (ГОСТ 3633-99) . Враховуючи вищевикладене ТОВ «КЗІМ» відповідає вимогам Замовника тому ,що люк чавунний каналізаційний С В 125 має навантаження від 12,5 тон, а це до 15 тон. До того ж Виробник має право вказувати в паспорті виробу іншу необхідні інформацію про характеристики експлуатацію ,технічні характеристики на свій розсуд. Паспорт виданий заводом виробником – є гарантією на його вироби. Щодо оригіналу атестату про акредитацію лабораторії Відповідно до п.8 Переліку формальних помилок затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року N 710 Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа вважається формальною помилкою. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що пропозиція ТОВ «КЗІМ» відповідає всім вимогам тендерної документації та вимогам замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця відкритих торгів

Номер: 03109aa3ed6c4860bb2e25935f6dd6c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-003636-b.a1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця відкритих торгів
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпекс-Груп Україна» звертається до уповноваженої особи Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва Євтушенко Тетяни Іванівни з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський завод інженерних машин» (далі – ТОВ «КЗІМ»), оскільки дане рішення суперечить статті 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Детальний опис причин для скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «КЗІМ» наведений у додатку "Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця відкритих торгів.docx".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не опублікувався доданий файл з текстом вимоги
Дата скасування: 21.05.2021 18:39