• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 "33600000-6 Фармацевтична продукція" (ДК 021:2015 33696500-0 Лабораторні реактиви)

Торги не відбулися

205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2021 16:14 - 01.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Лист оскарження рішення тендерного комітету

Номер: 9221457050cf43e7a2fcef8036767138
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-007018-c.b1
Назва: Лист оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Оскарження рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Обласна клінічна лікарня відновного лікування та діагностики з обласними центрами планування сім'ї та репродукції людини, медичної генетики Полтавської обласної ради" По даним засідань тендерного комітету, щодо результатів відкритих торгів згідно предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33696500-0 Лабораторні реактиви, № UA-2021-04-19-007018-c, пропозицію ФОП Черненко О.О. було відхилено у зв’язку з відсутністю гарантійних листів на 2 позиції з 32, а саме ПЧ-тест та ДСУ-еритро HBsAg. Вважаємо це рішення не правомірним, так як виробник даної продукції надає гарантійні листи такого змісту тільки одному партнеру. Таким чином виникає ситуація, в якій той учасник який першим отримав гарантійний лист виграє у тендері, торги фактично не відбуваються. Тоді як дана продукція не є дефіцитом та у великих кількостях поставляється нашим підприємством. На підтвердження цього, ФОП Черненко О.О. надала гарантійні листи від свого імені, що може поставити дані позиції та має їх в наявності. Взагалі, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звернувшись за таким листом до виробника ми отримали відповідь, що лист не отримаємо, адже на цей тендер гарантійний лист вже надано іншому учаснику. Це підкреслює, що на даний тендер надається лише один гарантійний лист, а відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" ст.20 п.2 під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи і для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Діючим законодавством наявність листа від виробника не є обов’язковою умовою для участі в тендері. Також надання гарантійних листів залежить виключно від бажання виробника або його представника. Таким чином, виникає ситуація, коли інші потенційні учасники ще до початку тендеру знаходяться у дискримінаційних умовах. Отже, переможцем даного тендеру може бути тільки Учасник з гарантійним листом, а цінова пропозиція з мінімальною сумою, у даному випадку, не має значення. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує коло потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Щодо побоювань замовника з приводу фальсифікованої продукції та можливості постачання товару - є кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 ЗУ, а саме досвід виконання аналогічних договорів, які ФОП Черненко О.О. надає для підтвердження у складі своєї пропозиції. Тому вважаємо, що відхилення пропозиції ФОП Черненко О.О. суперечить законодавству і просимо Вас переглянути своє рішення. З повагою Черненко О.О.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: «відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що скарги, що стосуються тендерної документації (у тому числі, щодо наявності дискримінаційних положень) можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. З огляду на те, що учасником не було оскаржено умови тендерної документації у строки та у порядку, визначеному законодавством, посилання учасника у вимозі на наявність дискримінаційних умов у тендерній документацій не є законодавчо обгрунтованим виходячи з того, що замовник на даному етапі закупівель немає можливості внести зміни до тендерної документації. Враховуючи відсутність вимог та запитань від учасника в період уточнень, замовником проведено оцінку тендерної пропозиції учасника на відповідність кількісним, якісним та іншим вимогам, встановленим у тендерній документації, та правомірно відхилено його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам, які встановлені у тендерній документації ». Підсумовуючи викладене , вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Черненко О.О. обгрунтованим та підставним .
Статус вимоги: Відхилено