• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дослідницькі послуги (Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)

Завершена

136 599.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 682.99 UAH
Період оскарження: 19.04.2021 15:48 - 23.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо надання роз'яснень щодо підстав відхилення

Номер: f99923eb215e40a7b6f29e7da978704a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-005169-a.b3
Назва: Вимога щодо надання роз'яснень щодо підстав відхилення
Вимога:
Відповідно до протоколу Уповноваженої особи №С-06/05/1 від 06.05.2021 року пропозицію КП «Київблагоустрій» (далі – Підприємство) було відхилено з наступної підстави: «у зв’язку з невідповідністю пропозиції вимогам Замовника, зазначених в інструкції з підготовки пропозицій електронних закупівель, а саме: «- учасник не підтвердив виконання аналогічних послуг з наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів, що, в свою чергу заявлено в технічних вимог документації Замовника.» Відповідно до вимоги документації для проведення торгів учасник повинен підтвердити технічні вимоги наступними чином: «Учасник повинен підтвердити інформацію про необхідні технічні та якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надавши інформацію за підписом уповноваженої особи згідно з Додатком 3». Підприємством, у складі своєї пропозиції, надано файл з назвою «+ 7. Додаток № 3-Технічні вимоги.docx.p7s» з інформацією про підтвердження технічних, якісних та кількісніих характеристик предмета закупівлі. Підтвердження досвіду надання аналогічних послуг вимагалась у наступній формі: «Довідку в довільній формі про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у вигляді скан-копії або фото-копії відповідного Договору». На підтвердження свого досвіду Підприємством надано файли з інформацією/документами: «+ 13. Довідка щодо аналогічних договорів.docx», «+ 13.1. Аналогічний договір_191.pdf», «+ 13.2. Аналогічний договір_240.pdf». Щодо непідтвердження учасником виконання аналогічних послуг з наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів, що, в свою чергу заявлено в технічних вимог документації Замовника зауважимо наступне. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року регламентовано порядок визначення предмета закупівлі. Предмет закупівлі закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предметом закупівлі №UA-2021-04-19-005169-a є: Код за ДК 021:2015 – ДК 021:2015–73110000-6 – Дослідницькі послуги (Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону, науковий супровід, консультації та експертна оцінка технологічних процесів при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва) Оскільки Замовником в оголошенні не було надано окремого визначення, що у розумінні такого оголошення є аналогічним договором, оголошення не містить окремих застережень/вимог щодо необхідності підтвердження таким договором усіх видів послуг, включених до технічних вимог закупівлі – Підприємством надано підтвердження досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання копії договору на надання дослідницьких послуг, що є аналогічними послугами. Натомість, вже під час розгляду пропозиції Підприємства критерій аналогічності Уповноваженою особою визначено на власний розсуд, а саме: необхідність повного співпадіння переліку послуг, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі переліку послуг, що були надані учасниками по аналогічним договорам. Зауважимо, що під час проведення закупівлі Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об'єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки з трьох учасників закупівлі обрано учасника з найвищою ціною, а підстави для відхилення двох учасників з нижчою ціною є ідентичними – непідтвердження виконання послуг з наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів, що, в свою чергу, заявлено в технічних вимог документації Замовника. У порядку ч. 14 ст. 14 Закону Просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Підприємства умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Наголошуємо, що замовник зобов'язаний надати відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження звернення через електронну систему закупівель. Також інформуємо, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Підприємство залишає за собою право звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник самостійно встановлює вимоги до визначення договору, який вважається аналогічним. Враховуючи специфіку предмету закупівлі, аналогічним договором вважається договір, який підтверджує виконання всіх видів робіт, які зазначені в додатку 3 до документації , а саме: визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону (щільність, водо насичення, границя міцності при стиску при +20С та +50С, гранулометричний склад та вміст в’яжучого), відбір зразків-кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону лабораторним методом, науковий супровід, консультації та експертна оцінка технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів. Учасник жодним чином не підтвердив спроможність надавати послуги наукового супроводу, консультації та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: 2a84f14c4c8440bba6bf0d1fd02ab252
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-005169-a.a2
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Розглянувши відповідь від 22.04.2021, надану по результатам розгляду вимоги на дискримінаційні умови, що містяться в оголошенні про закупівлю № UA-2021-04-19-005169-a вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на наступне. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до оголошення про закупівлю № UA-2021-04-19-005169-a предметом закупівлі є дослідницькі послуги, а саме: «Дослідницькі послуги (Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)». Як Ви зауважуєте у своїй відповіді науково-технічний супровід - це науково-технічна діяльність однієї або декількох організацій, пов'язана з виконанням певного комплексу робіт на різних етапах життєвого циклу будівельних об'єктів. Зважаючи на порядок визначення предмета закупівлі та перелік послуг, що міститься у Єдиному закупівельному словнику – послуги з науково технічного супроводу визначаються як «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» за кодом 71350000-6, оскільки «Дослідницькі послуги» за кодом 73110000-6 не містить у своєму складі науково-технічних послуг. Крім того, відповідно до п. 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошенні зазначається код товару чи послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Враховуючи викладене, поєднання у складі однієї закупівлі послуг, що надаються за різними показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника є порушенням порядку визначення предмета закупівлі, що відповідно до статті 164-14 КУпАП тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Також, вчинення таких дій дає необґрунтовані преференції заздалегідь відомому замовнику учаснику, яким може бути поєднано і надання дослідницьких послуг і надання науково-технічного супроводу. Саме тому, з метою відновлення принципів здійснення закупівель, усунення дискримінаційних вимог до учасників вимагаємо виключити послугу з надання наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів з переліку послуг, що будуть надаватися переможцем закупівлі № UA-2021-04-19-005169-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник визначив предмет закупівлі керуючись Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Законом України "Про публічні закупівлі". Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребою підприємства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: 0d5113a5bfdf49c588676fc6b325eb1a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-005169-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до оголошення про закупівлю № UA-2021-04-19-005169-a предметом закупівлі є дослідницькі послуги, а саме: «Дослідницькі послуги (Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)». Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» не встановлено обов’язку для лабораторій здійснювати науковий супровід своєї діяльності, також не встановлено обов’язковості для здійснення наукового супроводу метрологічної діяльності, а лише регламентоване власне проведення певних вимірювань. Отже, поєднання у складі однієї закупівлі дослідницьких та наукових послуг суттєво звужує коло потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати ґрунтовне пояснення щодо необхідності надання послуг з Наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів в рамках надання послуг по закупівлі № UA-2021-04-19-005169-a. Також просимо роз’яснити: 1. Що саме замовник розуміє під наданням наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки? Які складові таких послуг? 2. Що є аналогічним договором у розумінні оголошення про проведення закупівлі № UA-2021-04-19-005169-a. Оскільки замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників з метою розширення кола потенційних учасників закупівлі та дотримання принципів здійснення закупівлі – виключити послугу з надання наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Науково-технічний супровід - це науково-технічна діяльність однієї або декількох організацій, пов'язана з виконанням певного комплексу робіт на різних етапах життєвого циклу будівельних об'єктів. Науково-технічний супровід здійснюється для вирішення проблем, які не обумовлені нормативними документами та можуть виникнути на різних етапах життєвого циклу будівельного об'єкта. Науково-технічний супровід регулюється нормами ДБН В.1.2-5:2007. 2. Аналогічним договором вважається договір про надання послуг, які зазначені замовником в оголошенні до даної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено