-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
папір формату А4 та конверти
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2017 17:01 - 18.05.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Замовник - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві № у ЦБД: UA-2017-03-28-002336-b.
Номер:
0ecefd28ff8c447189adc536de1a78bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-28-002336-b.a3
Назва:
Замовник - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві № у ЦБД: UA-2017-03-28-002336-b.
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 07.06.2017 № 81/юр/17 по процедурі відкриті торги на закупівлю: «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4 та конверти)».
Додаємо:
Скарга ТОВ Український папір 07.06.17.pdf,
Платіжне доручення.pdf,
Платіжне доручення зворот.pdf.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ Український папір 07.06.17.pdf 09.06.2017 18:15
- Платіжне доручення.pdf 09.06.2017 18:15
- Платіжне доручення зворот.pdf 09.06.2017 18:17
- рішення від 14.06.2017 № 3842+лист Замовнику.pdf 14.06.2017 19:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2017 № 4239.pdf 30.06.2017 14:31
- Рішення від 29.06.2017 № 4239.pdf 04.07.2017 21:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2017 18:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.07.2017 21:15
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d520a0747cca46e9a6c3f574bea89535
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-28-002336-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник невірно визначив предмет закупівлі у даній процедурі закупівлі, фактично змішавши в одну процедуру різні товари, які повинні закуповуватись за окремими процедурами закупівель за певним предметом закупівлі, напевне, з метою надання незаконних переваг заздалегідь визначеному учаснику, який стане переможцем тендеру.
Зокрема, в Розділі III п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до тендерної документації ї в переліку товару, який є предметом закупівлі, позиція № 1 «Папір формату А-4» в кількості 41000 пач. та позиція №2 «Конверти» в кількості 800000 грн. повинні закуповуватись в окремій процедурі закупівлі.
Згідно з абзацем другим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р., предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Єдиний закупівельний словник згармонізований з європейським закупівельним словником Common Procurement Vocabulary (CPV). Єдиний закупівельний словник призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України. CPV складається з основного словника і додаткового словника.
Отже, кодом для закупівлі позиції № 1 «Папір формату А-4» в кількості 41000 пач. є код СРV основного словника Єдиного закупівельного словника: «22990000-6 – Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей».
Для позицій найменувань товару, який є предметом даної закупівлі, №2 «Конверти» в кількості 800000 грн. відповідає код СРV основного словника Єдиного закупівельного словника: «30199200-2 – Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки».
Отже, змішавши в одну процедуру закупівлі два різних предмети закупівлі, навіть не розподіливши товар, який є предметом закупівлі, на різні лоти, Замовник таким чином штучно обмежив конкурентне середовище серед учасників даного тендеру, наслідком чого стала незначна кількість учасників, які змогли подати свої тендерні пропозиції. В той же час, неправомірне визначення предмету закупівлі Замовником всупереч вимогам чинного законодавства, суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених ст.3 Закону, а семе: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Такі дії Замовника вважаємо неправомірними, дискримінаційними та спрямованими виключно на порушення вимог чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Отже, просимо Замовника усунути допущені порушення при проведенні тендеру відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги.pdf 05.04.2017 15:52
Дата подачі:
03.04.2017 16:48
Вирішення:
Dідповідно до підпункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Згідно абзацу 2 частини 1 Розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Згідно оголошеної закупівлі Замовник здійснює придбання паперу формату А4 та конвертів.
Відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” папір формату А4 належить до коду 30197630-1, а конверти - 30199230-1.
Керуючись вимогами абзацу 2 частини 1 Розділу ІІ Порядку, тендерним комітетом було визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару, а саме код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4 та конверти).
Враховуючи наведене, тендерним комітетом не було допущено жодного порушення в частині визначення предмету даної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Замовник - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві № у ЦБД: UA-2017-03-28-002336-b
Номер:
a512b9fc0dbd4f42b35e527fbd3bafa1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-28-002336-b.b2
Назва:
Замовник - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві № у ЦБД: UA-2017-03-28-002336-b
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 07.04.2017 № 52/юр/17 по процедурі відкриті торги на закупівлю: «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4 та конверти)».
Додаємо:
Скарга ТОВ Український папір 07.04.17.pdf,
Платіжне доручення.pdf,
Платіжне доручення зворот.pdf,
IQ Premium.jpg,
Сертифікат якості Superior.pdf
Пов'язані документи:
Учасник
- IQ Premium.jpg 07.04.2017 18:38
- Сертифікат якості Superior.pdf 07.04.2017 18:38
- Платіжне доручення.pdf 07.04.2017 18:38
- Платіжне доручення зворот.pdf 07.04.2017 18:38
- Скарга Український папір 07.04.17.pdf 07.04.2017 18:38
- Рішення від 11.04.2017 2011 + Запит до публікації.pdf 12.04.2017 18:46
- інформація про резолютивну чатсину рішення від 28.04.2017 № 2503.pdf 03.05.2017 22:33
- рішення від 28.04.2017 № 2503.pdf 05.05.2017 22:29
- 15. ТД папір нова редакція 2.doc 15.05.2017 16:37
- Перелік змін від 12.05.2017.pdf 15.05.2017 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2017 18:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2017 22:30
Дата виконання рішення Замовником:
15.05.2017 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На ивконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2503-р/пк-пз від 28.04.2017 року Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в місті Києві було внесено зміни до тендерної документації. Перелік змін та тендерна документація у новій редакції додається.