• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі та підсилення стін адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі Корецького району Рівненської області

Торги відмінено

1 047 189.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 235.94 UAH
Період оскарження: 19.04.2021 15:06 - 23.04.2021 10:40
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушення

Номер: a1d1685ea03d4d8db94477cf326fbe1d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-004631-a.c3
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та підсилення стін адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі Корецького району Рівненської області», на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що Великомежиріцькою сільською радою Рівненської області (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Уповноваженої особи Замовника щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та підсилення стін адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі Корецького району Рівненської області» ТОВ «Тепломодерн» (код в ЄДРПОУ 41991001) згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №5 від 06 травня 2021 року. Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та додатками до нього, а саме: • Щодо першої підстави відхилення: Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «Учасник не надав інформацію про відповідність пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету спрощеної закупівлі згідно з Додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у вигляді гарантійного листа, із долученням документів, що вимагаються Додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.» Нами у складі нашої тендерної пропозиції було надано Гарантійний лист Вих.№2021/04-92т від 27.04.2021р. (с.40-45 файлу «7. Кваліфікаційна частина.pdf»), в якому, зокрема, було вказано, що учасник ТОВ «Тепломодерн» гарантує відповідність своєї пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету спрощеної закупівлі згідно з Додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, нами у складі нашої тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність техніки, транспортних засобів, обладнання та складових матеріально-технічної бази Вих.№2021/04-87т від 27.04.2021р. (с.4-5 файлу «7. Кваліфікаційна частина.pdf»), в якій, зокрема було вказано про наявність техніки, транспортних засобів, обладнання та складових матеріально-технічної бази для виконання робіт по предмету закупівлі із зазначенням їх назву, марку, термін експлуатації, стан та приналежність. Враховуючи викладене, нами дотримано умов Оголошення та додатків до нього та наша пропозиції відповідає вимогам Оголошення та додаткам до нього в цій частині. • Щодо другої підстави відхилення: Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «Учасник не надав інформацію щодо подачі техніки на територію Замовника, забезпечення її паливно-мастильними матеріалами.» Оголошенням та додатками до нього не було передбачено надання учасниками закупівлі інформації щодо подачі техніки на територію Замовника, забезпечення її паливно-мастильними матеріалами. Крім того, нами у складі нашої пропозиції було надано розрахунок вартості експлуатацiї будівельних машин (472_ДЦ_Т2, 472_ДЦ_Т3-10), а також підсумкова відомість ресурсів (472_ДЦ_ИВР) (файли «8. Розрахунок ДЦ.pdf», «Розрахунок ДЦ.zip»), в яких, зокрема, міститься інформація про вартість експлуатації будівельної техніки, в тому числі витрати на паливно-мастильні матеріали. Враховуючи викладене, нами дотримано умов Оголошення та додатків до нього та наша пропозиції відповідає вимогам Оголошення та додаткам до нього в цій частині. • Щодо третьої підстави відхилення: Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «Учасник не надав інформацію про забезпеченість всіх працівників, безпосередньо задіяних у процесі виконання робіт , спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту, в тому числі під час виконання робіт в нічну пору доби (згідно вимог техніки безпеки).» Оголошенням та додатками до нього не було передбачено надання учасниками закупівлі інформації про забезпеченість всіх працівників, безпосередньо задіяних у процесі виконання робіт, спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту, в тому числі під час виконання робіт в нічну пору доби (згідно вимог техніки безпеки). Відповідно до умов Додатку №3 до Оголошення вимагалось надання довідки, складену у довільній формі, із зазначенням переліку працівників, їх кваліфікації та досвіду, необхідних для надання послуг (виконання робіт) за предметом спрощеної закупівлі, що знаходяться у штаті учасника або виконують роботи на інших законних засадах. Нами у складі нашої пропозиції було надано Довідку про наявність працівників Вих.№2021/04-88т від 27.04.2021р. (с.23-24 файлу «7. Кваліфікаційна частина.pdf»), в якій, зокрема, вказано посади працівників, їх досвід роботи, кваліфікацію, форму трудових відносин. Враховуючи викладене, нами дотримано умов Оголошення та додатків до нього та наша пропозиції відповідає вимогам Оголошення та додаткам до нього в цій частині. • Щодо четвертої підстави відхилення: Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «Учасник не надав аналогічний за предметом спрощеної закупівлі договір, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору, що передбачено вимогами до учасника та іншими вимогами (додаток № 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури), ідентифікатор процедури UA-2019-12-05-001689-b.» Відповідно до умов Додатку №3 до Оголошення вимагалось аналогічного за предметом спрощеної закупівлі договору, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Замовником не було визначено в Оголошенні те, що є аналогічним договором, лише вказано: «аналогічний за предметом спрощеної закупівлі договір…». Предметом закупівлі згідно Оголошення є – Капітальний ремонт покрівлі та підсилення стін адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі Корецького району Рівненської області (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Нами у складі нашої пропозиції було надано два виконаних аналогічних договори із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору (файл «9. Аналогічні договори.pdf»), а саме: Договір №149 від 07.05.2019р. щодо виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу №2А КЗ «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради за адресою: Рівненська область, с. Боянівка, вул. Лісова, 1»; Договір №1 від 24.10.2018р. щодо виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт фасадів житлового корпусу №1 (утеплення фасадів) КЗ «Тучинський геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради, по вул. Шевченка, 8 в с. Тучин Гощанського району Рівненської області». Обидва аналогічних договорів підтверджують виконання нами будівельних робіт з капітального ремонту. Враховуючи викладене, нами дотримано умов Оголошення та додатків до нього та наша пропозиції відповідає вимогам Оголошення та додаткам до нього в цій частині. Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Тепломодерн» повністю відповідає умовам Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та додатками до нього. На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: - надати додаткові роз’яснення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн»; - скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та підсилення стін адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі Корецького району Рівненської області» ТОВ «Тепломодерн» (код в ЄДРПОУ 41991001) згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №5 від 06 травня 2021 року; - розглянути знову тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн». Додатково повідомляємо, що у разі відхилення цієї вимоги, зберігаємо за собою право звернутись до суду та до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо ініціювання моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та підсилення стін адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі Корецького району Рівненської області» за ідентифікатором – UA-2021-04-19-004631-a, з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу (ідентифікатор UA-2021-04-19-004631-a.c3) повідомляємо, що додатком 1 до Оголошення про закупівлю передбачено надання інформації щодо подачі техніки на територію Замовника, забезпечення її паливно-мастильними матеріалами; про забезпеченість всіх працівників, безпосередньо задіяних у процесі виконання робіт, спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту, в тому числі під час виконання робіт в нічну пору доби (згідно вимог техніки безпеки); про виконання робіт працівниками Виконавця, що пройшли відповідний інструктаж та ознайомлені з умовами виконання робіт та вимогами Замовника. Щодо наданих аналогічних договорів ТОВ «Тепломодерн» повідомляємо наступне. Договір № 149 від 07 травня 2019 року «Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу №2А КЗ «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради за адресою: Рівненська область, с. Боянівка, вул. Лісова, 1» (ідентифікатор процедури UA-2019-12-05-001689-b) та договір № 1 від 24 жовтня 2018 року «Капітальний ремонт фасадів житлового корпусу №1 (утеплення фасадів) КЗ «Тучинський геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради, по вул. Шевченка, 8 в с. Тучин Гощанського району Рівненської області» розміщені в електронній системі публічних закупівель як Закупівля без використання електронної системи та не є аналогічними за предметом спрощеної процедури договорами. Також за даним договорами не проводилось роботи по підсиленню стін будівель. А саме ця частина робіт є важливою для капітального ремонту адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі. Великомежиріцькою сільською радою в 2021 році планується провести саме підсилення стін адмінбудівлі, адже лише на ці роботи в місцевому бюджеті 2021 року передбачені кошти. Дякуємо за розуміння! (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 10 від 12 травня 2021 року)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.05.2021 16:17
Вимога
Залишено без розгляду

вимога про скасування рішення замовника

Номер: 33873f5b61694feea436007943b1c96a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-004631-a.a2
Назва: вимога про скасування рішення замовника
Вимога:
вимагаємо стасуватирішення Замовника про відхилення ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу (ідентифікатор UA-2021-04-19-004631-a.a2) повідомляємо, що ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" не надано інформацію щодо подачі техніки на територію Замовника, забезпечення її паливно-мастильними матеріалами; про забезпеченість всіх працівників, безпосередньо задіяних у процесі виконання робіт, спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту, в тому числі під час виконання робіт в нічну пору доби (згідно вимог техніки безпеки); про виконання робіт працівниками Виконавця, що пройшли відповідний інструктаж та ознайомлені з умовами виконання робіт та вимогами Замовника; про те, що Учасник повинен забезпечити дотримання правил охорони праці, загальних заходів безпеки згідно ДСТУ та схем огородження, використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю; інформацію щодо встановлення гарантійного строку експлуатації встановленого відповідно до вимог Державних будівельних норм (7 років), що було передбачено додатками до Оголошення про закупівлю. Відмовлено у задоволенні вимоги. Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.05.2021 16:44
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення Замовника

Номер: 45ac883732c8461ea832ba71d7b8d1c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-004631-a.a1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК" є Учасником у спрощеній закупівлі UA-2021-04-19-004631-a щодо «Капітальний ремонт покрівлі та підсилення стін адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі Корецького району Рівненської області». Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 3 від 06.05.2021 р. Замовником пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МАРК" було відхилено. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК" не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Незаконність оскаржуваного рішення полягає в наступному: Згідно мотивувальної частини оскаржуваного рішення зазначено, що «Учасник не надав аналогічний за предметом спрощеної закупівлі договір, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору). Проте ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК" надав у складі своєї пропозиції аналогічний договір № 0304 від 23 квітня 2018 р. «Капітальний ремонт будівлі клубу на вул. Шкільна, 14 в с. Майків Гощанського району Рівненської області заміна покрівлі будівлі) коригування» на суму 310 576,00 грн. та лист-відгук від Замовника від 23.04.2021 року. З огляду на зазначене вище, керуючись чинним законодавством України та з огляду на правозастосовчу практику, вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «МАРК», як такої, що не відповідає умовам Тендерної документації, згідно зі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняте відповідно до рішення уповноваженої особи № 3 від 06.05.2021 р.., незаконним та таким, що порушує законодавства у сфері державних закупівель і порядок проведення процедури закупівлі, оскільки вказане рішення: - суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недоліків у ПП «МАРК» , виявлено не було, ; - порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; - протирічить інтересам Замовника, зокрема, призведе до суттєвого збільшення витрат та відтермінує укладення договору, і, як наслідок, виконання обов’язків його сторонами; - суперечить останній правозастосовчій практиці органу оскарження, зокрема, щодо визнання недоліків у тендерній документації; - порушує права та законні інтереси Учасника. На підставі викладеного, вбачається, що Замовник відхилив пропозицію Приватного підприємства «МАРК», з надуманих підстав, тим самим порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відхиливши пропозицію Приватного підприємства «МАРК», Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тим самим порушив права Приватного підприємства «МАРК», як учасника цієї закупівлі. Водночас, хочемо звернути увагу Замовника на наступне. ПП «МАРК» детально ознайомилось із тендерною пропозицією ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" і зазначає, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне: 1. Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати налогічний за предметом спрощеної закупівлі договір, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Проте учасник ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" не надав актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт по договору № 157 від 08.11.2019 р. , договору № 9 від 14.02.2018 р. та договору №54 від 24.07.2017 р., що не відповідає вимогам оголошення до закупівлі. До того ж у листі-відгуку від замовника по договору № 54 від 24.07.2020 зазначено, що роботи продовжуються у 2020 році, а учасник зазначає, що роботи завершені, що є невідповідністю та недостовірністю інформації. Крім того, учасник надав 2 договори з будівництва будівель та 1 договір з реконструкції. Незважаючи на те, що предметом закупівлі UA-2021-04-19-004631-a є капітальний ремонт. Отже, учасник ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" не надав аналогічний договір взагалі, не надав актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. 2. Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку транспортних засобів, обладнання та складових матеріально-технічної бази, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо для підтвердження можливості надання послуг (виконання робіт) за предметом спрощеної закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують відповідні права (договори, правовстановлюючі документи тощо). Проте учасник ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" не надав у складі своєї пропозиції документи, що згідно із чинним законодавством підтверджують відповідні права (договори, правовстановлюючі документи тощо) на власну техніку, а саме на техніку та обладнання зазначену в п. 1-п.2, п.4—п.35 Довідки про наявність в учасника процедури закурівлі обладнання та матеріально-технічної бази вих № 30 від 26.04.2021 р . Крім того учасник не недав у даній довідці перелік складових матеріально-технічної бази, а надав окрему довідку про наявність матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам оголошення закупівлі. Хоча, тендерна пропозиція ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" не відповідає вимогам Оголошення на проведення спрощеної закупівлі, і ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" не може бути визнане переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-04-19-004631-a щодо «Капітальний ремонт покрівлі та підсилення стін адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі Корецького району Рівненської області» замовник визнає його переможцем торгів. Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні корупційним діям та зловживанням. На підставі викладеного, з метою приведення рішень Замовника у спрощеній закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, просимо скасувати рішення згідно Протоколу № 3 від 06.05.2021 р . та забезпечити розгляд пропозиції ПП «МАРК з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі. Очевидно, що між Замовником та іншим учасником наявна змова, тому У разі незадоволення скарги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Рівненської області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу (ідентифікатор UA-2021-04-19-004631-a.a1) повідомляємо, що Вами не надано аналогічний за предметом спрощеної закупівлі договір. Договір, який надано ПП «МАРК», а саме № 0304 від 23 квітня 2018 року «Капітальний ремонт будівлі клубу на вул. Шкільна, 14 в с. Майків Гощанського району Рівненської області заміна покрівлі будівлі) коригування» на суму 310 576,00 грн. (ідентифікатор процедури UA-2018-04-23-000462-a) розміщений в електронній системі публічних закупівель як Закупівля без використання електронної системи. Також за даним договором (№ 0304 від 23 квітня 2018 року ) не проводилось роботи по підсиленню стін будівлі клубу. А саме ця частина робіт є важливою для капітального ремонту адмінбудівлі по вул. Перше Травня, 1 в с. Великі Межирічі. Великомежиріцькою сільською радою в 2021 році планується провести саме підсилення стін адмінбудівлі, адже лише на ці роботи в місцевому бюджеті 2021 року передбачені кошти. Наше рішення щодо відхилення пропозиції ПП «МАРК» не є упередженим, ми як Замовники хочемо бути впевнені у достатній кваліфікації та наявності досвіду Учасника, що буде здійснювати роботи по підсиленню стін адмінбудівлі. Проте договір, акти та інші документи, що були подані Учасником не дають змоги нам це перевірити. Разом з тим, якщо учасником у складі своєї пропозиції не подані документи, які вимагаються замовником, такий учасник повинен повідомити замовника у формі довідки з обґрунтуванням причини неподання таких документів, що не було зроблено (додаток 3 до Оголошення про закупівлю). Дякуємо за розуміння! (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 10 від 12 травня 2021 року)
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні