-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Монтаж систем протипожежного захисту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Шкільна, 2 смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області. Корпус№1»
• Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. • Адреса: вул.Українська,84, смт.Товсте, Заліщицький р-н, Тернопільска обл. 48630 • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською. • Категорія замовника: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Забезпечення пропозиції вимагається (умови надання згідно Додатку 5 до Оголошення) • Уточнюючий код - 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації • Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції, розмір та умови надання визначені в Додатку 5 до ТД.
Завершена
281 814.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 409.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 409.07 UAH
Період оскарження:
19.04.2021 14:48 - 03.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога оплати послуг Консультанта торгів суперечить статті 3 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
867ca40677f946189ae015fc8b3c1ec6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-19-004381-a.c3
Назва:
Вимога оплати послуг Консультанта торгів суперечить статті 3 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Замовником в тендерній документації неправомірно передбачено положення щодо здійснення учасником-переможцем торгів оплати юридичих послуг, що надаються Замовнику.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідно до вимог Закону України.docx 26.04.2021 16:39
Дата подачі:
26.04.2021 16:39
Вирішення:
Тендерний комітет Товстенської селищної ради уважно вивчив Вашу Вимогу та повідомляє наступне.
відповідно до п. 5.2.5. тендерної документації «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 4000,00 грн. (чотири тисячі гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором».
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, тільки за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чиним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень у ТД
Номер:
3fc68b6ad5d149cebdce4b06adcd809d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-19-004381-a.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень у ТД
Вимога:
Як вбачається з оголошення - предмет закупівлі: «Монтаж систем протипожежного захисту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Шкільна, 2 смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області. Корпус№1». Відповідно до п. 3.1.8. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник закупівлі має: « На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання/реєстрації, дату народження, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються учасником у пропозиції учасника та розпорядником якої являється безпосередньо».
Просимо надати пояснення щодо вимоги тендерної документації в частині: «в листі-згоді на обробку персональних даних вказати місце проживання/реєстрації особи, її дату народження, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються учасником у пропозиції учасника та розпорядником якої являється безпосередньо» - та вказати відповідальних осіб Замовника за виконання Закону України «Про захист персональних даних» в цілому та наступних статей зокрема:
1/ Статті 14. Поширення персональних даних
1. Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних.
2. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
3. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані.
4. Сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього Закону.
2/ Статті 16. Порядок доступу до персональних даних
1. 1. Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону. Порядок доступу третіх осіб до персональних даних, які перебувають у володінні розпорядника публічної інформації, визначається Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім даних, що отримує від інших органів центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, під час здійснення верифікації та моніторингу державних виплат.
2. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити.
3/ Статті 24. Забезпечення захисту персональних даних
1. Володільці, розпорядники персональних даних та треті особи зобов’язані забезпечити захист цих даних від випадкових втрати або знищення, від незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи доступу до персональних даних.
Доводимо до відома Замовника, що він у своєму оголошенні про закупівлю заборонив позначати будь-яку інформацію, як конфіденційну. В наслідок чого, після проведення аукціону вся інформація та усі документи даної закупівлі будуть в загальному доступі. В тому числі в загальному доступі опиняться персональні дані всіх осіб, дані яких використовувалися учасником у тендерній пропозиції: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання/реєстрації, дату народження, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Спираючись на вище викладене просимо внести зміни до пункту п. 3.1.8. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2021 18:30
Вирішення:
на Вашу Вимогу надаємо грунтовні пояснення.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п.п. 2 п. 3.5.2. ТД Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати «інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг. Інформаційна довідка про наявність в учасника кваліфікованих працівників, за підписом уповноваженої особи учасника, повинна містити інформацію про ПІБ, посаду, спеціальність, досвід роботи. В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які мають досвід роботи, пов’язаних з установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації, зокрема в кількості не менше 2-х з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником. Учасник повинен мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці з присвоєння групи з електробезпеки не менше ІІІ (третьої) та допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000 В На підтвердження необхідно надати копії посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, що є дійсними на кінцеву дату подання пропозицій. -Скан-копії особових медичних книжок на кожного з працівників зазначеного в довідці, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 - Чинні на дату подання та протягом строку надання послуг на кожного з працівників зазначеного в довідці Свідоцтва про проходження навчання за напрямком протипожежного призначення: Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень».
Згідно п. 3.1.4. ТД «Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання/реєстрації, дату народження, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються учасником у пропозиції учасника та розпорядником якої являється безпосередньо»
Тендерним комітетом встановлено дану вимогу з метою виконання Закону України «Про захист персональних даних» шляхом отримання згоди окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються учасником у пропозиції учасника та розпорядником якої являється безпосередньо.
Разом з тим, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель та відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Оскарження ТД
Номер:
847bd32b5a6b41f2acdfbcaf5bce3d82
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-19-004381-a.c1
Назва:
Оскарження ТД
Вимога:
Ми, як серйозний учасник ринку протипожежних послуг, маємо намір прийняти участь у процедурі закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи («Монтаж систем протипожежного захисту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Шкільна, 2 смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області. Корпус№1»), ідентифікатор закупівлі за UA-2021-04-19-004381-a, яку оголосила Товстенська селищна рада від 19-04-2021.
1. Вами було встановлено наступну вимогу, відповідно до частини 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підпункту 3.5.2. п. 5 розділу ІІІ до тендерної документації: В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які мають досвід роботи, пов’язаних з установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації, зокрема в кількості не менше 2-х з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому і наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником.
Відповідно до п. 14 Постанови Кабінету міністрів України Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення № 852 від 23.11.2016 року., керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. та п. 15 цієї постанови, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Враховуючи вище викладене, диплом про освіту обов’язковий лише для керівника робіт. Жодним нормативним актом не регламентована наявність дипломів у електромонтажників, для ведення своєї професійної діяльності їм достатньо наявності посвідчення, яке підтверджує навчання, перевірку знань та підтвердження кваліфікації з присвоєнням відповідного розряду.
Таким чином, відповідно до вищенаведеного, ви порушуєте наші права встановлюючи дискримінаційну вимогу про надання в складі пропозиції оригіналу або належним чином завіреної копії диплому і наказу про прийняття його на роботу.
Отже, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме викласти зазначену вимогу наступним чином: «В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які мають досвід роботи, пов’язаних з установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації, зокрема в кількості не менше 2-х та керівника робіт з вищою освітою за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, яка підтверджується оригіналом або належним чином завірена копія диплому і наказу про прийняття його на роботу.
2. Відповідно додатку 2 тендерної документації вами було встановлено наступну вимогу: «Учасник, в період уточнень повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або Довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника.»
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількістю потенційних учасників Процедури закупівлі. Тобто Ви, маєте можливістю погодити та підписати відповідні акти лише з обраними вами учасниками, та встановити, таким чином додаткові бар’єри для участі у процедурі закупівлі. Встановивши дану умову що огляд потрібно провести обов’язково в період уточнень, Ви звужуєте коло потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як в даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники котрі здійснили огляд в період уточнення. Окрім того, звертаємо вашу увагу, що вами не було надано пояснень чому саме огляд об’єкта повене проводитися в період уточнень.
Отже, ми вважаємо за доцільне внесення зміни до даного пункту шляхом викладання в новій редакції «Учасник, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або Довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника.».
Таким чином, надіємося на урегулювання даних вимог, у випадку не задоволення нашої вимоги будемо звертатися до постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель так як маємо велику практику в оскарженні таких вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2021 13:37
Вирішення:
Вашу Вимогу розглянуто та внесено відповідні зміни до ТД
Статус вимоги:
Задоволено