-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Агрохімічна продукція
Завершена
76 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 765.00 UAH
мін. крок: 1% або 765.00 UAH
Період оскарження:
10.05.2017 10:55 - 15.05.2017 11:00
Скарга
Виконана замовником
вимога
Номер:
d02b009804e24513a820aca9752a9efc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-10-000115-c.b5
Назва:
вимога
Скарга:
неправомірне рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- 9центр.pdf 24.05.2017 15:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2017 15:12
Вирішення:
Щодо дискримінаційних вимог. В державному реєстрі дезінфекційних засобів є безліч дезінфектантів, які відповідають вимогам медичного закладу. Медичний персонал щоденно працює (ви це дуже правильно підмітили) та має безліч вагомих, обґрунтованих підстав для обирання дезінфекційних засобів серед тих які дозволені до застосування на території України за критеріями, які ми вважаємо за необхідні. Це право було надано нам, як замовнику, наказом Зовнішторгвидав України № 35 п. 6.3.
Щодо не аргументованого відхилення на підставі не відповідності медико-технічним вимогам. Ви навіть не спромоглися надати замовнику порівняльну характеристику, яку він вимагав (верх неповаги). Тож ми вам надаємо детальне пояснення чому саме препарати вище переліченого виробника не відповідають медико-технічним вимогам.
Засіб Мікрасепт стосовно вимог до засобу №2 не відповідає:
- Забарвлений засіб на основі комібінації спиртів ізопропілового та пропілового не менше – 70,0±5,0% та хлоргексідину біглюконату. Надаєте не забарвлений засіб, якщо вам відомо ця вимога прописана для безпеки медичного персоналу, пацієнтів.
- Засіб не повинен містить ЧАСи, альдегідів, тритиннихамінів, окисників, похідних фенолу, ароматичнихспиртів. Засіб містить ЧАСи у комплексі активнодіючих речовин, натомість не містить жодної речовина, яка б відповідала за пролонгацію засобу.
- Дезінфекції невеликих поверхонь, медичнихприладів, медичнихрукавичок персоналу(виготовленихізрізнихматеріалів) в екстренихситуаціях, в т.ч. у вогнищахінфекційних хвороб бактеріальної, вірусної, грибкової етіології, туберкульозу, експозиція не перевищує 2 хв. Не надано жодного підтвердження та в методичних вказівках не вказано, як діяти при тих або інших вірусах чи бактеріях.
Засіб Мікрасепт стосовно вимог до засобу №4 не відповідає:
- Забарвлений засіб на основі комбінації спиртів ізопропілового та пропілового не менше – 65,0±5,0% та полігексаметиленгуанідину (не менше 0,3%). Надаєте не забарвлений засіб, якщо вам відомо ця вимога прописана для безпеки медичного персоналу, пацієнтів.
- Засіб не повинен містить ЧАСи, альдегідів, тритиннихамінів, окисників, похіднихфенолів, ароматичнихспиртів. Засіб містить ЧАСи у комплексі активнодіючих речовин, натомість не містить жодної речовина, яка б відповідала за пролонгацію засобу.
- Можливість обробки поверхонь медичних приладів та обладнання (у тому числі датчики УЗД та ЕКГ, фізіотерапевтичне, стоматологічне обладнання, зокрема стоматологічні наконечники до бормашин, медичні термометри, фонендоскопи, солярії, барокамери, кувези тощо) Не надано жодного підтвердження та в методичних вказівках не вказано, як діяти.
- Ефективний при видаленні біоплівок. Не надано жодного підтвердження.
Засіб Госпісепт стосовно вимог до засобу №3 не відповідає:
- Коливання масової долі активного хлору в засобі Госпісепт 50%±3%, тобто від 47% до 53%. Це говорить про низьку культуру виробництва засобу. Документацією торгів вимагалося – не менше 50%. Документацією торгів вимагалося, щоб засіб був на основі двух діючих речовин. Резистентність мікроорганізмів на дві діючі речовини виробляється значно повільніше, ніж на одну речовину. Засіб Госпісепт – на основі однієї діючої речовини.
Засіб Мікрасепт стосовно вимог до засобу №5 не відповідає:
- Засіб Мікрасепт містить спирти загальною кількість більше 55%, тоді як документацією вимагалося менше 55%. Вимога щодо вмісту спиртів менше 55% продиктована тим, що засіб буде використовуватись в відділеннях, в яких у медичного персоналу підвищені прояви алергічних реакцій на антисептики з надто високим вмістом спирту.
- У засобі Мікрасепт немає пролонгованої дії антисептика -5годин. Ця вимога продиктована економічною складовою. Витрата антисептика запропонованого антисептика НОР-Експрес значно менша, ніж засобу Мікрасепт.
- У засоба Мікрасепт немає терміну придатності -5 років. Тобто засіб Мікрасепт менш стабільний. У закладу немає впевненості, що засоби зможуть бути використані швидко.
- Засіб Мікрасепт неможна зберігати при мінусових температурах. Засоби закуповуються на цілий рік і зберігаються в неопалювальних приміщеннях. Ми повинні бути впевнені, що засоби збережуть свої якості при їх зберіганні за температури значно нижче 0°С.
Представники ТОВ «Імед» невірно трактують Наказ№236. Правильне трактування Наказу №236:
Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичнихрекомендацій "Хірургічна та гігієнічнаобробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерстваохорониздоров'яУкраїнивід 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засібнаоснові спирту з додаваннямабобез додаванняіншихсполук, призначений для деконтамінаціїшкіри рук з метою перериванняланцюгупередачіінфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на двігрупи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання іших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відноситься до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому запиті.
Крім того, вищезазначений засіб, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах.
Шановний постачальник, повідомляємо Вам, що відповідно до п.6.3 Наказу ДП"ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ вiд 13.04.2016 N 35 замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Щодо кваліфікацйійних медико-технічних вимог до дезінфікаційних засобів у лікувально-профілактичних закладах Дніпропетровської області, на які ви посилаєтесь, звертаємо Ващу увагу, що розпорядження голови ОДА Дніпропетровської області має рекомендаційний , а не обов’язковий характер.Враховуючи вищевикладене заклад жодним чином не порушує принципу недискримінації учасників Закупівлі, та чинного законодавства України. Таким чином, зазначені нами кваліфікаційні та технічні вимоги не обмежують кількість виробників та постачальників..
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
звернення-вимога
Номер:
efecb3a3ab0842f78acf1d7f1df65233
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-10-000115-c.b4
Назва:
звернення-вимога
Вимога:
З відповіді слід розуміти що Замовнику невідомо як ведуть бізнес виробники дезінфікуючих засобів. Ні за яких умов Виробник не надасть компанії яка офіційно зареєстрована в Україні та має ПРАВО діяльності з продажу, постачання та інше, та яка не входить дилерської мережі Виробника гарантійних листів. Таке навіть розуміє дитина! Крім того Ви як Замовник , у разі укладання договору постачання маєте юридичні відносини не з Виробником, так як ні печатки ні підпису відповідальної особи Виробника у договорах постачання немає, а всі юридичні наслідки несе компанія яка буде постачати вам предмет закупівлі. Гарантійні листи, у разі яких ось юридичних непорозумінь з Постачальником, не будуть нести зовсім ніяких правових зобов'язань від Виробника. Тому Антимонопольний комітет України і визнав такі вимоги як дискримінаційними.
Нагадуємо Замовнику що Виробник деззасобів надасть гарантійний лист тільки "своєї" компанії на предмети закупівлі під які Замовник і прописав Технічні (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДК021-2015 (CPV)24455000-8 – «Дезинфекційні засоби.»(24450000-3 - Агрохімічна продукція).» . Тобто Замовник завуальовано, за допомогою вимог про гарантійні листи, вже ОБМЕЖИВ коло ЛЕГАЛЬНО працюючих потенційних Учасників. Крім того Замовника не повинно хвилювати де закупив предмети закупівлі (у Виробника або у представника або ще де куди)потенційний Учасник аукціону, аби предмет закупівлі був якісний, на що Постачальник надає всі необхідні документи(МВ,сертіфікат якості та інші). У проекту договору постачання Замовника під п.3(п.п3.1, п.п.3.4 ), п.6(п.п.6.5)чітко вказано:
"3. ЯКІСТЬ ТОВАРУ. ПАКУВАННЯ І МАРКУВАННЯ
3.1. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує якість Товарів у цілому.
3.4. Всі витрати, пов'язані із заміною, усуненням дефектів або недоліків товару, тощо, несе ПОСТАЧАЛЬНИК."
6.5. Якщо Товари, поставлені ЗАЯВНИКОВІ, або його частина виявиться невідповідної якості та/або не відповідає умовам Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується за свій рахунок усунути дефекти, недоліки або замінити такий Товар ....
Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не має можливості замінити неякісні Товари, то він повертає ПОКУПЦЕВІ вартість цих Товарів...". Жодного висловлення про юридичні зобов'язання Виробника у разі неякісної продукції, або строків постачання та інше у проекту договору немає. Отже вимога Замовника про гарантійні листи це фіктивна вимога з метою недопущення можливих Учасників до аукціону! А це вже є ознаки зловживання, змови та дискмінаційних дій.
Знову вимагаємо усунути таку вимогу та привести документацію до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2017 10:36
Вирішення:
Добрий день. Шановний учасник, відповідь на ваше запитання наданна вже в попередніх зверненнях, а саме порядок згідно з яким здійснюються допорогові закупівлі: наказ №35 ДП «Зовнішторгвидав Украни» від 13.04.2016р. зокрема П.6.3. За приписами пункту 6.3. Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Разом з цим, зазначаємо, що оскільки допорогові закупівлі законодавчо не врегулювані, замовник самостійно та на власний розсуд, виходячи зі специфіки предмета закупівлі складає та оприлюднює у системі документацію закупівлі та встановлює вимоги до учасників.
Про дискримінацію: Згідно з порядком здійснення допорогових закупівель, підставою дискваліфікації є ситуація, коли пропозиція від учасника не відповідає умовам закупівлі.
Пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі (пункт 6.9. Порядку).
Читайте уважніше. Гарного дня.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
147e52b559a74165a23653a1ad62a247
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-10-000115-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Тобто з відповіді Замовника слід розуміти що Учасники які не мають представницьких або дилерських повноважень від виробника, але мають можливість та право постачати, придбати та інше такі товари не будуть допущені до участі у торгах. А як же тоді таке співвідноситься до П,6.2 п.п.4 наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням.
Саме гарантійними листами Замовник обмежує коло потенційних учасників а не запобігає та убезпечує себе від придбання товару у осіб, які бажають спотворити результати закупівлі та неякісного товару, чим порушує всі норми чинного законодавства України. Невже Замовнику заздалегідь відомі особи які бажають спотворити результати закупівлі, пропонують неякісний товар, та чи може Замовник повідомить яких потенційних Учасників яких він вважає такими.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2017 11:23
Вирішення:
Жодний з цих принципів не забороняє вимагання тих чи інших документів. Гарантійні листи виробника або офіціального представника (дистриб’ ютора) про можливість поставки товару є у вільному доступі на ринку України і надаються будь-яким легально працюючим підприємства. Гарантійний лист виробника (офіційного представника) – це гарантія нашого закладу,яка унеможлює постачання неякісного товару, контрабандного товару без документів, постачання товару в необхідні для нас терміни ( а це важливо оскільки ми є медичним закладом). Якщо в закупівлі приймає участь не виробник товару (офіційний представник), питання – де він візьме дану продукцію? Чи поставить він її у терміни та в необхідній кількості, що передбачені умовами закупівель? Оскільки ми є медичним закладом то зволікання з постачанням продукцїі, а ти паче постачання неякісної продукціїї для нас є неприпустимим. Предмет закупівлі стосується дезинфекції, знезараження до хвороботворних мікроорганізмів. бактерій,грибів,вірусів, санітарної обробки, хірургічного миття для досягнення необхідної гігієни в осередках інфекційних захворювань, організаціях охорони здоров`я та лікувально-профілактичних закладів різних профілей. І Ви будете згодні з тим , що це все важливо для медичного закладу, де надається первинна медична допомога дорослим та дітям.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
питання
Номер:
dcb819cf84a54eebaf71d329d08452fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-10-000115-c.b2
Назва:
питання
Вимога:
Вимагаємо від Замовника надати відповідь на питання згідно гарантійних листів. Згідно Технічні (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі ДК021-2015 (CPV)24455000-8 – «Дезинфекційні засоби.»(24450000-3 - Агрохімічна продукція).» документації, учасники повинні надати Гарантійний лист від виробника на ім’я замовника з гарантією забезпечення в повному обсязі поставки кожного дезінфекційного засобу з вказанням найменування Замовника та ID торгів. Дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014). Як у такому разі Замовник буде розглядати пропозиції Учасників без таких дискримінаційних вимог та у разі якщо у такого Учасника буде найбільш економічно вигідна ціна?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2017 08:32
Вирішення:
Згідно з наказом ДП «Зовнішторгвидав України»-Замовник може додатково вимагати забезпечення Пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань Учасника перед Замовником. Гарантійний лист підприємством-виробником оформлюється, за умови, що особа(юридична або ФОП), яку він уповноважує діяти від свого імені є добросовісним представником (дистриб’ютором) та не чинить антиконкурентних дій. Замовник убезпечує себе від придбання товару у осіб, які бажають спотворити результати закупівлі та неякісного товару.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
8ddfc8d2bac64691b3266bf2f9df16ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-10-000115-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти та за якими кретеріями можуть Вами розглядатись. Не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". Ознайомившись з документацією даних торгів, стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!! Зазначені Вами препарати є унікальними за складом діючих речовин, що унеможливлює надання аналогічних за іншими показниками засобів . На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних за іншими показниками засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-єпідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) . Це стосується і дезнфікуючих засобів. По-перше, прописаний склад діючих речовин в засобах в технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти, аналги! Їх не існує в Україні, крім певного виробника !
Безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в предмету закупівлі під якого і прописав Замовник за допомогою цого ж виробника та з ним пов’язані групи компаній.
Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, вимоги які прписані під конкретного виробника та його представників, без додавання виразу « або еквівалент» говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником.
Також слід зауважити , що згідно Технічні (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ
до предмету закупівлі ДК021-2015 (CPV)24455000-8 – «Дезинфекційні засоби.»(24450000-3 - Агрохімічна продукція).» документації, учасники повинні надати Гарантійний лист від виробника на ім’я замовника з гарантією забезпечення в повному обсязі поставки кожного дезінфекційного засобу з вказанням найменування Замовника та ID торгів. Нагадаємо Замовнику, що дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014).
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними собливостями.
Ваші МТВ дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас потенційний переможець, містять перелік особливих та унікальних характеристик, які відповідають лише засобам виробництва групи компаній ТОВ «Лізоформ», ТОВ «Лізоформ медікал» ТОВ «Госпітальний менеджмент», ТОВ «ІМЕД». Може вони вам самі підказали, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку МТВ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об'єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника котів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ , НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2017 14:29
Вирішення:
Регулювання відносин здійснення допорогових закупівель, закріплено згідно «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 1304.2016року (далі – Порядок), що встановлює вимоги до відбору Замовником постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення даних закупівель.
За приписами пункту 6.3. Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам, зазначеним Замовником під ошення Закупівлі (пункт 6.9. Порядку).
Статус вимоги:
Відхилено