• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля для закладів та установ Магальської сільської ради (код ДК021:2015 : 09110000-3 Тверде паливо)

Вугілля для закладів та установ Магальської сільської ради (код ДК021:2015 : 09110000-3 Тверде паливо)

Торги відмінено

342 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 710.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2021 13:16 - 04.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: f7f7d5eff46f44aa9792f69a73fb572f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-002537-b.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Вих.№ від «12» 30.04.2021р. Постійно діючий адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м.Київ, вул.Митрополита Василя Ліпківського, б.45 Тел.: (044)594-64-12, 520-10-42 Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» Код ЄДРПОУ: 36731895 Місцезнаходження: Україна, 90400, Закарпатська обл., м.Хуст, вул. вул. Сливова, буд.48 Тел.: +380505198618, (031) 425 53 05 Ел.пошта: energysystems2010@gmail.com Замовник: Магальська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області Код ЄДРПОУ: 04417636 Місцезнаходження: 60313, Чернівецька обл., Чернівецький район, с. Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61 Тел.: +38 099 268 98 86 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-19-002537-b. СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Магальською сільською радою Чернівецького району Чернівецької області (Код ЄДРПОУ: 04417636) 19 квітня 2021 р. було оголошено відкриті торги на закупівлю: Вугілля для закладів та установ Магальської сільської ради, код ДК021:2015 : 09110000-3 Тверде паливо. Рішенням Уповноваженої особи Міхальчан О.І. було затверджено Тендерну документацію. 27.04.2021р. було внесено останні зміни до Тендерної документації. ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ», в особі директора Івана Бабурнича, вважає деякі вимоги Замовника дискримінаційними та такими, що мають ознаки корупційного характеру. Пунктами 8 та 9 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що: «8. Наявність, сертифікованої з чинними документами про повірку, стаціонарної ваги на складах на території Новоселицькоїго району Чернівецької області, придатної для зважування товару, що обов’язково здійснюється під час його поставки в присутності представника замовника або представника закладу, що підпорядковується замовнику. При цьому, вантажопідйомність стаціонарної ваги повинна бути не меншою за вантажопідйомність транспортних засобів та техніки, що будуть використовуватись при поставці товару, та були зазначені учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9. Наявність площадки для зберігання вугілля в межах 30 км від Замовника, в разі відсутності місця зберігання у замовника. Наявність товару на місцях зберігання.» 24.04.2021р. через електронну систему Учасником була подана вимога за № UA-2021-04-19-002537-b.a1 про вищезазначені дискримінаційні вимоги та проханням внести зміни. 26.04.2021р. через електронну систему Замовник відхилив вимогу та надав наступну відповідь: «Шановний учасник, ми вимагаємо від постачальників наявність складу і ваг в межах 30 км. для перевірки якості і ваги товару. Ми вже мали проблеми з неякісним товаром і неповною вагою. Ніхто не забороняє вам орендувати склад і ваги для відповідності вимогам. Рішення АМКУ також на нашу користь, бо такі рішення вже були, і ми можемо підтвердити наявність мінімум трьох підприємців котрі відповідають вимогам. Рекомендуємо вам краще готовитись до тендеру. Дякую.» Тобто, Замовник вимагає від виробників або потенційних постачальників орендувати склад і ваги на території Новоселицькоїго району Чернівецької області та навіть в змозі надати мінімум 3-х таких підприємців (у яких напевно є можливість надати в оренду ваги). ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» - є вітчизняним виробником вугілля та має всю необхідну матеріально-технічну базу для виконання умов поставки Товару. Але в даному випадку Замовник не дає можливості брати участь у Закупівлі виробникам, тому що, як відомо, у Чернівецькій області видобуток вугілля відсутній. Такі вимоги є дискримінаційними та мають ознаки корупційної складової, тому що по перше обмежують коло постачальників, по друге заздалегідь дають зелене світло «своїм перевіреним» постачальникам зазначеної Замовником території. В розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Згідно Додатку 1. Якість товару повинна відповідати: –вугілля АМ(13-25) зольність не більше 8% та вологість не більше 7%, ДСТУ 3472:2015» 24.04.21, 12:15 через електронну систему Учасником була подана вимога за № UA-2021-04-19-002537-b.a3 про вищезазначені дискримінаційні вимоги та проханням внести зміни. 27.04.21, 17:35 через електронну систему Замовник надав наступну відповідь: «Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Згідно з технічними характеристиками котлів, які встановлені у закладах дошкільної, середньої освіти та установах Магальської ТГ, вимагається вугілля замовленої нами якості. Якісні показники вугілля зольність не більше 8% та вологість не більше 7% відповідають ДСТУ 3472:2015.»(ДСТУ ДОДАЄТЬСЯ) ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» повідомляє, що згідно з ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» та ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит.Класифікація» ПОКАЗНИКИ ВУГІЛЛЯ АМ(13-25) зольність не більше 16% та вологість не більше 7% Нагадуємо, що система публічних Prozorro була створена з метою боротьби з корупцією, з метою мінімізувати витрати державних коштів, прозоро та відкрито проводити закупівлі, шляхом залучення більшої кількості вітчизняних виробників до державних закупівель. Частиною 4 Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 Статтею 22 Закону передбачено, зокрема: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та навмисно створив дискримінаційні умови для Учасників. З огляду на вищезазначене, права та інтереси ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ», як потенційного Учасника процедури закупівлі можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні вимоги, викладені у пунктах 8 та 9 Додатку 1 до Тендерної документації. Керуючись статтею 18 Закону: ПРОШУ: 1) Прийняти скаргу до розгляду. 2) Встановити порушення процедури закупівлі, що стосуються вимог Тендерної документації. 3) Зобов’язати Уповноважену особу Магальської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (Код ЄДРПОУ: 04417636) усунути вищезазначені дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до Тендерної документації. Належна плата за подання цієї скарги здійснена у відповідності до абзацу другого частини 2 статті 18 Закону. Додається: - ТД (остання редакція) - Скарга - ДСТУ Директор ТОВ"ЕНЕРГО СИСТЕМИ" __________________________ Іван Бабурнич
Дата розгляду скарги: 17.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2021 09:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 20:48
Дата виконання рішення Замовником: 30.06.2021 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідні зміни внесено
Автор: ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Енерго Системи +380503722910 energysystems2010@gmail.com
Вимога
Є відповідь

дискримінаційні вимоги

Номер: 0d6764c4aa634b359c25485ba5bde86b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-002537-b.a4
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! У додатку 1 пункту 2 "Після оголошення результатів аукціону, на протязі трьох днів учасник зобов’язаний привести зразки вугілля для перевірки його якості разом з сертифікатом відповідності. В випадку якщо товар не буде відповідати встановленим вимогам, то замовник має право відхилити таку заявку, або вимагати штраф у розмірі 20% від вартості договору після його підписання." це є дискримінаційною вимогою і і порушує права учасника. Просимо внести зміни в ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за звернення. Зазначене у додатку 1 пункту 2, а саме: "Після оголошення результатів аукціону, на протязі трьох днів учасник зобов'язаний привести зразки вугілля для перевірки його якості разом з сертифікатом відповідності. В випадку якщо товар не буде відповідати заявленним вимогам, то замовник має право відхилити таку заявку, або вимагати штраф у розмірі 20% від вартості договору після його підписання." вважаємо не дискримінаційною вимогою, у зв'язку з тим, що ми повинні бути впевненими у якості вугілля для котлів закладів дошкільної, середньої освіти та установ Магальської ТГ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2021 15:04
Підтвердження вирішення: Вимогу відхилено.
Вимога
Є відповідь

НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПОКАЗНИКІВ ВУГІЛЛЯ

Номер: 597c78376a7e4d99944397724a81789a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-002537-b.a3
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПОКАЗНИКІВ ВУГІЛЛЯ
Вимога:
Згідно додатку 1 технічні вимоги «–вугілля АМ(13-25) зольність не більше 8% та вологість не більше 5%, ДСТУ 3472:2015; –вугілля Г(Г2)КО (25-80) зольність не більше14%, вологість не більше 10%, ДСТУ 3472:2015» згідно ДСТУ 3472:2015 І 7146:2010 ПОКАЗНИКИ ВУГІЛЛЯ АМ(13-25) зольність не більше 16% та вологість не більше 7%. ВАЗАНІ ПОКАЗНИКИ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ДСТУ.ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Згідно з технічними характеристиками котлів, які встановлені у закладах дошкільної, середньої освіти та установах Магальської ТГ, вимагається вугілля замовленої нами якості. Якісні показники вугілля зольність не більше 8% та вологість не більше 7% відповідають ДСТУ 3472:2015.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 27.04.2021 17:35
Підтвердження вирішення: Внесено зміни в тендерну документацію: У п.1 додатку 1 Технічних умов та п.6 Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції зазначити вологість "не більше 7%" замість "не більше 5%"
Вимога
Є відповідь

Невідповідність до предмету закупівлі

Номер: 806bef03c78345f2a0fe75e432ac6e49
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-002537-b.a2
Назва: Невідповідність до предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику. При виготовленні проекту документації вами залучаються диво спеціалісти які невзмозі відрізнити харчові продукти від вугілля і виставляють настоящий бред чим самим обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі виставляючи дискримінаційні вимоги а саме ( в додатку 3 пункт 3.8. Скан-копія акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами державного аудиту щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого у 2018-2020 роках (згідно Наказу Міністерства аграрної політики і продовольства України від 08.08.2019 року № 447 “Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин”..............просимо вас внести зміни в Тендерну документацію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, дякуємо за звернення, відповідні зміни внесені, протокол підгружено.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2021 10:59
Підтвердження вирішення: Виключенчо пункт 3.8 з додатку №3 тендерної документації
Вимога
Є відповідь

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ

Номер: 5ae584a042c74fa38a4b5b1471d90565
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-002537-b.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога:
Шановний замовник! Згідно Додатку 1 пункту 8 і 9 «8. Наявність, сертифікованої з чинними документами про повірку, стаціонарної ваги на складах на території Новоселицькоїго району Чернівецької області, придатної для зважування товару, що обов’язково здійснюється під час його поставки в присутності представника замовника або представника закладу, що підпорядковується замовнику. При цьому, вантажопідйомність стаціонарної ваги повинна бути не меншою за вантажопідйомність транспортних засобів та техніки, що будуть використовуватись при поставці товару, та були зазначені учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9. Наявність площадки для зберігання вугілля в межах 30 км від Замовника, в разі відсутності місця зберігання у замовника. Наявність товару на місцях зберігання.» Встановлення Замовником вище наведених вимог ТД, фактично обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, які не мають у власності або у користуванні стаціонарної ваги на території Новоселицькоїго району Чернівецької області, а також площадки для зберігання вугілля в межах 30 км від Замовника. Встановлення вимоги про наявність площадки для зберігання вугілля та стаціонарної ваги на конкретно визначеній території, змушує учасників, які не мають стаціонарної ваги на території Новоселицькоїго району Чернівецької області, а також площадки для зберігання вугілля в межах 30 км від Замовника, брати на себе додаткові зобов'язання у вигляді укладання відповідних договорів оренди складських приміщень тощо, котрі розташовані на території 30 км від Замовника і, як наслідок, такі зобов'язання вплинуть на формування ціни за одиницю товару в подальшому, адже додаткові витрати постачальнику вугілля камяного слід чимось їх компенсувати. Така свого роду "компенсація" витрат нівелює основоположний принцип здійснення публічних закупівель – максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачено в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон), а також спотворює мету Закону, що являє собою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 16 Закону відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такої вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною чотири ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо внести зміни до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, ми вимагаємо від постачальників наявність складу і ваг в межах 30 км. для перевірки якості і ваги товару. Ми вже мали проблеми з неякісним товаром і неповною вагою. Ніхто не забороняє вам орендувати склад і ваги для відповідності вимогам. Рішення АМКУ також на нашу користь, бо такі рішення вже були, і ми можемо підтвердити наявність мінімум трьох підприємців котрі відповідають вимогам. Рекомендуємо вам краще готовитись до тендеру. Дякую.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2021 10:14
Підтвердження вирішення: Вимогу не задоволено