-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району по вул. Лізи Чайкіної, буд. 56 в м. Запоріжжя, Лот №1 – Капітальний ремонт фасаду, прорізи (вікна, відкоси)
Згідно Тендерної документації
Завершена
932 933.19
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 664.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 664.67 UAH
Період оскарження:
19.05.2017 20:29 - 02.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога (в порядку ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
896dd1f1a67145ee931c8bdea37dc812
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000670-a.b1
Назва:
Вимога (в порядку ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
ВИМОГА
про надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації та/або невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям
(в порядку ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Відповідно до протоколу від 14.06.2017р. №78 тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району щодо розгляду та кваліфікації або дискваліфікації учасника ПП «Екіпаж» закупівлі №UA-2017-05-19-000670-a в електронній системі закупівель ProZorro за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району по вул. Лізи Чайкіної, буд. 56 в м. Запоріжжя, Лот №1 – Капітальний ремонт фасаду, прорізи (вікна, відкоси), тендерним комітетом було ухвалено рішення дискваліфікувати учасника ПП «Екіпаж» як такого, що не відповідає умовам закупівлі.
Зазначене рішення обґрунтоване тим, що учасником ПП «Екіпаж»:
1. не надано копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску, замість якого надано копію звіту за квітень 2017 року (всупереч вимогам додатка 3.1 до тендерної документації). Попереднім місяцем вважається попередній місяць від дати подання тендерної пропозиції;
2. не проставлені підписи спеціаліста-кошторисника та печатки на Розрахунку ціни пропозиції (всупереч вимогам пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»);
3. не надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (всупереч вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та роз’ясненням до процедури, яке опубліковано 31.05.2017р. о 15:58)
Учасник ПП «ЕКІПАЖ» не вбачає достатнім зазначеного замовником обґрунтування його дискваліфікації з огляду на наступні обставини.
1. З приводу умови надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиці 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску.
Учасником ПП «Екіпаж» було надано у складі тендерної пропозиції лист вих.№2305/20 від 23.05.2017р. (файл «Щодо заробітної плати за 05.2017.PDF», архів «Кваліфікація 3.RAR»), в якому були надані пояснення та нормативно-правове обґрунтування причин ненадання звітності про суми нарахованої заробітної плати, Таблиці 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску за травень 2017 року. Наразі, замовника було повідомлено про те, що, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015р. №435 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», така звітність подається до органів доходів і зборів протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.
Відтак, станом на дату подання тендерної пропозиції наявність вказаної звітності в учасника ПП «ЕКІПАЖ» законодавством не передбачувалась.
Відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, ПП «ЕКІПАЖ» належним чином підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт) згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документально підтвердивши наявність необхідної кількості власних працівників шляхом надання копії звіту про суми нарахованої заробітної плати, Таблиці 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску за період квітень 2017 року – тобто звітності за попередній звітний місяць, яка в обов’язковому порядку мала бути наявна в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції.
Разом з тим, з метою додаткового документального підтвердження відповідності встановленому замовником кваліфікаційному критерію (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) учасником ПП «ЕКІПАЖ» було надано у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття всіх працівників зазначених у довідках вих.№2305/12 від 23.05.2017р. (файл – Довідка робітники.PDF) та вих.№2305/13 від 23.05.2017р. (файл – Довідка про ІТП.PDF).
2. З приводу умови щодо проставляння підпису спеціаліста-кошторисника на Розрахунку ціни пропозиції згідно Додатка 5.2 тендерної документації.
Учасником ПП «ЕКІПАЖ» було надано у складі тендерної пропозиції Розрахунок ціни пропозиції згідно Додатку 5.2 тендерної документації. Відповідний комплект документів (договірна ціна у складі: пояснювальна записка; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; розрахунок до договірної ціни (згідно додатку 5.2.1)) був підписаний керівником підприємства. З приводу відсутності підпису та печатки спеціаліста кошторисника слід зауважити, що дана помилка по суті є формальною (несуттєвою) та не має призводити до відхилення пропозиції учасника ПП «ЕКІПАЖ» в силу приписів ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», відповідно до якого замовником визначено вичерпний перелік формальних (несуттєвих) помилок. Серед таких замовником було визначено «технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах»
Відтак, зазначена замовником обставина не може бути підставою для дискваліфікації учасника ПП «ЕКІПАЖ».
3. З приводу ненадання декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
Відповідно до вимог п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р., виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене у додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Зазначена декларація подається роботодавцем за формою згідно з додатком 8 у двох примірниках особисто чи надсилається рекомендованим листом з описом вкладення до територіального органу Держпраці за місцем виконання таких робіт не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку їх виконання відповідно до Порядку повідомлення державного адміністратора або дозвільного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 травня 2006 р. N 685.
Відповідно до приписів ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У зв’язку із наведеним, діючим законодавством не передбачався обов’язок учасника ПП «ЕКІПАЖ» мати у своєму розпорядженні зареєстровану у встановленому порядку декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, оскільки на момент подання тендерної пропозиції учасника ПП «ЕКІПАЖ» не було визнано переможцем процедури закупівлі та із ним не укладено відповідний договір підряду. Наразі, лише на підставі договору із замовником учасник матиме право приступити до виконання робіт, які потребують реєстрації відповідної декларації згідно постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене, керуючись ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
надати учаснику Приватне підприємство «ЕКІПАЖ» додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації з урахуванням обставин, викладених у мотивувальній частині даної вимоги.
В разі встановлення обставин, що спростовують підстави ухвалення рішення про дискваліфікацію учасника ПП «ЕКІПАЖ» – скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ПП «ЕКІПАЖ», оформлене протоколом від 14.06.2017р. №78
Додаток:
1. Копія звіту про суми нарахованої заробітної плати, Таблиці 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску за травень 2017 року
Директор ПП «ЕКІПАЖ» Кунченко М.А.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол в 23.06.17 №81.PDF 23.06.2017 19:01
Дата подачі:
20.06.2017 11:07
Вирішення:
Рішення про дискваліфікацію Учасника ПП «Екіпаж», оформлене протоколом тендерного комітету від 14.06.2017 № 78, залишити без змін
Статус вимоги:
Відхилено