• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва" за адресою: м. Київ, вул. С. Сосніних,15

Завершена

1 193 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 965.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2021 10:48 - 01.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 4e07c64da57845128be498a8e11bbf21
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-001854-a.b6
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" не погоджується із прийнятим рішенням Замовника від 13.05.2021 № 09 про відхилення його тендерної пропозиції на підставі частини першої статті 31 Закону з причин, зазначених Замовником та вважає, що таке рішення Замовника від 13.05.2021 № 09 прийняте з грубим порушенням норм чинного законодавства України, порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, визначених частиною першою статті 5 Закону, а також з порушенням прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" та інших учасників процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 04.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2021 22:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.06.2021 20:21
Автор: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Роман Цегельник +380679848087 tsegelnyk@ukr.net
Вимога
Вирішена

документи

Номер: 4c833b2bffb34c5e9ffcc8208e8adbbd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-001854-a.c5
Назва: документи
Вимога:
шановний замовнику надайте експертизу проекту та сам проект.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасник при підписанні Акту обстеження може ознайомитись з Робочим проектом системи пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, розроблено згідно ОС.2020.05/04-СПС.СО. Проектна організація пройшла експертну оцінку Робочого проекту.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: bf63bd20b2e14114851a455c93cc64eb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-001854-a.c4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, а саме: Усі сертифікати ISO та ДСТУ ISO, зазначені у цій тендерній документації повинні надаватися разом із звітом аудиту, а також містити інформацію про перелік робіт (послуг), на які поширюється дія сертифікату, а саме: монтаж системи пожежної сигналізації. В наших сертифікатах не має звіту аудиту, так як ми їх отримали місяць назад і наглядовий аудит не проводився! Наглядовий аудит проводиться тільки тоді коли данним сертифікатам більше року! Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога, щодо Сертифікатів ISO та ДСТУ ISO не є дискримінаційною, оскільки аудит за власним бажанням може пройти будь-який суб’єкт господарювання, який отримав зазначені сертифікати незалежно від дати їх видачі. Оскільки, Ваша організація отримала сертифікати місяць тому – то напишіть лист (на фірмовому бланку), що звіт наглядового аудиту не проводився, вкажіть причину та посилання на статтю Закону згідно якого аудит не проводиться через те, що отриманим сертифікатам не більше року.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Проект

Номер: c18eb6dd93d54fafac73392eeb8f1b31
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-001854-a.c3
Назва: Проект
Вимога:
Шановний замовнику, надайте до тендерної документації проект
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасник при підписанні Акту обстеження може ознайомитись з Робочим проектом системи пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, розроблено згідно ОС.2020.05/04-СПС.СО. Проектна організація пройшла експертну оцінку Робочого проекту.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

COVID-19

Номер: fd0c376eb9c34bd9877ad940e8090687
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-001854-a.c2
Назва: COVID-19
Вимога:
ваши вимоги п. 14) програма щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання, погоджену із Замовником. Поясніть будь ласка: 1. погоджену із суб’єктом господарювання - що це за субїект? 2. який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання - хто це інші суб’єкти господарювання? 3. погоджену із Замовником - це ми повинні їїї погодити з вами - як це? ми поки що учасники а вже повинні щось з вами погоджувати? ЯКАСЬ ГРА СЛІВ - приведіть речення до логичного завершення або приберіть цей каламбур
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до вимог тендерної документації, Ви повинні надати програму, щодо протидії поширенню корона вірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводить навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання, погоджену із Замовником. Суб’єкт господарювання – це суб’єкт господарювання, який проводить навчання з питань охорони праці працівників. Така програма, повинна бути погоджена Замовником та вищезазначеним суб’єктом господарювання. 3. Учасник при підписанні Акту обстеження може ознайомитись з Робочим проектом системи пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, розроблено згідно ОС.2020.05/04-СПС.СО. Проектна організація пройшла експертну оцінку Робочого проекту.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Внесення змін

Номер: 5c73c749b8f34f5cb2dff2d3722dcf87
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-19-001854-a.a1
Назва: Внесення змін
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та прибрати непотрібні та дискримінаційні пункти, а саме: 1. Оригінал договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами, укладений безпосередньо щодо Учасника, який повинен покривати суму страхового платежу не менше суми даної закупівлі, дійсний до кінця поточного року.- дане страхування є добровільним, і зацікавленою в ній може бути тільки виконавець робіт, щоб не компенсувати з власної кишені, для замовника це не має взагалі ніякого значення. А враховуючи вартість страхування, не всі захосуть просто так із-за забаганок замовника викидати кошти. 2. Скан-копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки , зареєстровану відповідно до чинного законодавства, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства – висота стель стандартного гуртожитку 2.5 - 2.7 метра. 1.3 метра вираховується від підлоги і до супні робітника. При всьому бажанні, щоб виникли дані умови, на організацію повинні працювати карлики. А відповідно дана вимога є необгрунтованою. 3. Надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним свідоцтвом, яке видане уповноваженим органом, що має право проводити оцінювання вимірювальних можливостей електротехнічних лабораторій – наявність даної лабораторії непередбачена а ні технічним завданням а ні ліцензійними умовами. А відповідно дана вимога є необґрунтованою, та тією що штучно зменшує кількість потенційних учасників. 4. Програма щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання, погоджену із Замовником. – наявність даної програми не передбачене жодним законодавчим чи нормативно правовим документом. Ми розуміємо що є організації, які придумали чергову нікому непотрібну бумажку, за для відсіювання конкурентів, але будь ласка вимагайте те що передбачено законом. 5. У складі пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. - що повинна надати організація, яка використовує виключно акумуляторний інструмент, який не підпадає під категорію того, який повинен у встановлений законом порядку проходити перевірку? І знову умова під того в кого є нікому непотрібна лабораторія. 6. Копія свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (якщо транспорт належить Учаснику на праві власності ) або кольорова скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг або договорів оренди транспорту, в яких зазначений перелік автомобілів разом із копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником – чим обумовлена дана вимога, якщо це не обладнання яке можу бути використано для виконання робіт, і яке включене в кошторисну документацію? Це абсолютно не ваші питання, наявність у організації автомобільного транспорту. Працівники добираються на роботу або маршрутним або власним транспортом, за що звісно організація при бажанні працівника може компенсувати як амортизаційні витрати. 7. Скан-копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та документ, що підтверджує трудові відносини між Учасником та даною особою (скан-копія наказу про призначення або скан-копія трудової книжки працівника або скан-копія трудового/цивільно-правового договору). - ми не займаємось розробкою проектно-кошторисної документації для вашого об’єкту, для чого необхідний кваліфікований робітник, вистачить особи, того самого бухгалтера який має достатні навички, для складання кошторисної документації відповідно до технічного завдання. Плюс, організація може користуватись послугами іншого суб’єкта господарювання, для прорахунків. Також відповідно до законодавства, Ви можете вимагати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а учасник вказати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, але аж ніяк не можете нав’язувати певних працівників, за винятком ліцензійних умов. 8. Замінити імпортера обладнання на дилера, або додати дилера в перелік організацій, які гарантують поставку обладнання. 9. Учасник повинен надатидокументальнепідтвердження щодо проходженнянавчання для монтажу протипожежногообладнаннявідвиробника (-ів) (або представництва (-в) чи філіївиробника (-ів) – якщо їх відповідніповноваженняпоширюються на територіюУкраїни або імпортера (-ів)) запланованогопротипожежногообладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменшедвохпрацівників.- дане навчання непередбачено а ні ліцензійними умовами, а ні жодним іншим законодавчим чи нормативно правовим актом. Також враховуйте пандеміологічну ситуацію, і що виробники на даний момент не проводять будь яких навчань. 10. Звіт аудиту до сертифікатів є конфіденційною інформацією, яка не можу бут розголошена третім особам, особливо якщо дані документи будуть опубліковані у вільному доступі. 11. Для зручності Учасників, Замовник просить попередньо оглянути об’єкт надання послуг та надати відповідний документ про огляд у пропозиції, з підписом уповноваженої особи Замовника. – дана умова є неправомірною, та такою що може дати привід для замовника домовитись з потенційним учасником та знати приблизну кількість. Також враховуйте, що не у всіх є бажання і можливість із-за чиїхось забаганок кататись на огляд об’єкту. Будь який суб’єкт який буде примати участь, свідомо підписується на технічне завдання, і те що хтось огляне об’єкт аж ніяк не вплине на обсяги робіт при подачі пропозиції, так як у вас є проектно-кошторисна документація, відповідно до якої ви опублікували технічне завдання. 12.Видалити надання сертифікату ISO/IEС 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту.Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» (ДСТУ ISO/IEС 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту.Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» так як він не має жодного відношення до даного предмету закупівлі, і взагалі незрозуміле чим більшість замовників протипожених послуг керується, коли їх прописують. НУ як незрозуміле, всі всім зрозуміло, але це вже інша історія. І взагалі, перед тим як вимагати сертифікати, необхідно щоб замовник сам відповідав даним стандартам, особливо 37001:2016.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальна інформація відповіді на Вимогу наведена в Протоколі засідання тендерного комітету.
Статус вимоги: Відхилено