-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт бульварної частини вулиці Торгова (від вулиці Миру до провулку Банкового
Завершена
1 400 316.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 142.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 142.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2021 19:56 - 23.04.2021 20:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження результатів кваліфікації
Номер:
78483c85582741129a9b978e23cb7337
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-18-000072-c.b1
Назва:
Оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, ВИМОАГАЄМО:
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» скасувати власне рішення (Протокольне рішення Уповноваженої особи Замовника Юреско С.В. №2 від 13.05.2021) по спрощеній закупівлі (UA-2021-04-18-000072-c) на закупівлю робіт «Капітальний ремонт бульварної частини вулиці Торгова (від вулиці Миру до провулку Банкового) в м. Очаків Миколаївської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь), як таке рішення, яке суперечить нормам чинного законодавства, на яке посилається Замовник у своєму протокольному рішенні. З огляду на вимоги Замовника в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмету закупівлі, викладених Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, в підпункті 10.19. чітко передбачено вимогу Замовника щодо наявності КВАЛІФІКОВАНОГО електронно-цифрового підпису, а не «Захищеного» КЕПу, як вказано в протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника №2 від 13.05.2021. Цитуємо вимогу пункту 10.19: «…Документи повинні бути належного рівня зображення та доступні для перегляду (мати чіткий вигляд та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів), чинними. У разі наявності в тендерній пропозиції документів неналежного рівня зображення (зміст яких неможливо встановити), не чинні, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді через електронну систему закупівель у форматі “PDF”. Документи, що не передбачені чинним законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви, тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або пояснювальну записку. Створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладання на тендерні пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП)…». Отже, таких вимог Замовником не було визначено у вимогах до предмету закупівлі і оголошенні про проведення спрощеної закупівлі як «ЗАХИЩЕНИЙ КЕП». Більше того, у Законі України «Про електронні довірчі послуги» містить обов’язковість для використання ЗАХИЩЕНИХ КЕП лише ЗАМОВНИКАМ, а не Учасникам. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Рядок «Сертифікат: кваліфікований» – це означає, що у учасника КЕП. У такому разі учасник має право ним користуватися в закупівлях до 01 січня 2022 року, як належний КЕП для підписання своєї пропозиції уповноваженою особою учасника на підпис пропозиції та належного оформлення. З 7 листопада 2020 року до 31 грудня 2021 року – учасник має право використовувати КЕП, який базується на кваліфікованому сертифікатів відкритих ключів (підпис на флешці, жорстокому диску тощо), з 1 січня 2022 року – учасники зобов’язані використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних (наприклад токен). Токен – це спеціальний флеш-накопичувач, затверджений Держслужбою спецзв’язку, який має свій інвентарний номер. В результаті перевірки підпису на сайті Центрального засвідчувального органу також можливо дізнатися, чи підпис з токеном чи ні. Якщо у учасника підпис без токену, то у рядку «Тип носія особистого ключа» буде зазначено – «Незахищений». Якщо підпис з токеном, то відповідно буде зазначено – «Захищений». В підтвердження зазначеного надаємо протокол перевірки КЕПу учасника на сайті: https://czo.gov.ua/verify.
Вимагаємо діяти в рамках чинного законодавства і нагадуємо про відповідальність за антиконкурентні дії і корупцію, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до АМКУ та суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2021 12:27
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу вимогу від 14 травня 2021 року щодо скасування рішення №2 від 13.05.2021 по спрощеній закупівлі (UA-2021-04-18-000072-c) на закупівлю робіт «Капітальний ремонт бульварної частини вулиці Торгова (від вулиці Миру до провулку Банкового) в м. Очаків Миколаївської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь), як таке рішення, яке суперечить нормам чинного законодавства, на яке посилається Замовник у своєму протокольному рішенні про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ БУЧКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2953001279. Ви зазначили що в підпункті 10.19. чітко передбачено вимогу Замовника щодо наявності КВАЛІФІКОВАНОГО електронно-цифрового підпису, а не «Захищеного» КЕПу, та заначаєтє що Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Замовник в протоколі відхилення пропозиції Учасника на заперечує можливість використання на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, та в Оголошенні про закупівлю не зазначає, що пропозиція підписана УЕП буде відхилена. Замовником вимагалось підписання документів КЕП та зазначаємо, що абзацом 16 ст. 1 Законом України "Про електроний цифровий підпис" визначено - захищений носій особистих ключів - надійний засіб електронного цифрового підпису, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на нього даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.Основна різниця в тому, що УЕП зберігається на незахищеному носії, а КЕП на захищеному. Тобто КЕП та УЕП мають різні рівні захисту. Постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 чітко визначено яким має бути КЕП в тому числі "Захищений". Крім того в оголошені Замовником вимагалося надати усі документи у форматі “PDF”, але Учасник документ " Сертифікат Плитка" надав у форматі "jpg", що не відповідає вимогам Замовника зазначеним у Оголошені. Тому Вимога щодо скасуівння рішення №2 від 13.05.2021 по спрощеній закупівлі (UA-2021-04-18-000072-c) необгрутована. Замовник відхиливши пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ БУЧКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ, діяв в рамках Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.05.2021 13:09