• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївської області

Завершена

1 425 663.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 270.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2021 16:09 - 23.04.2021 16:14
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі

Номер: ae7b2b42734f4c3e886b40e5f7f7ddd5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-18-000032-b.b1
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі
Вимога:
Відповідно до Протоколу №2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2021 року, ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївського області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) визнало переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів – Приватне підприємство «Будівельна фірма «Миколаївавтодор». По-перше, учасник повинен відповідати вимогам згідно п.10.10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «У складі пропозиції Учасником надається договірна ціна з розрахунками. У договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт, вказаних у технічному завданні. Договірна ціна – тверда. Ціна має бути складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (далі – ДСТУ). До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими, а також: - локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ); - відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ)…» Тобто, Учасник повинен надати відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ) як складову договірної ціни, складену відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Детально ознайомившись з пропозицією ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор» виявлено, що учасником, в порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не надано «Відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ) По-друге, учасник повинен відповідати вимогам згідно п.10.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Інформаційна довідка, складена згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника:…», а саме, таблиця в якій зазначається інформація щодо: п/п, посада, прізвище,ім`я, по батькові, освіта, спеціальність, загальний стаж роботи, років, постійне місце роботи. В пропозиції ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але в якій відсутня інформація щодо спеціальності 41 працівника ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор» Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника, згідно п.1 частини 13 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Рішення Замовника порушує наші права та законні інтереси оскільки, визначивши переможцем ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор» тендерна пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Замовник застосовує нерівне ставлення до учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, порушуючи вимоги статті 5 Закону. Також інформуємо, що за порушення законодавства про закупівлі передбачена індивідуальна адміністративна відповідальність уповноважених осіб, службових (посадових) осіб замовників згідно зі статтею 164-14 КУпАП. Враховуючи вищевказане, вимагаємо скасувати прийняте рішення щодо визначення переможця спрощеної закупівлі учасника торгів – Приватне підприємство «Будівельна фірма «Миколаївавтодор». Звертаємо Вашу увагу, що у випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звертатися для захисту своїх прав до відповідних правоохоронних органів та Аудиторської служби!
Вирішення: Шановний учасник, на Вашу вимогу від 14.05.2021. Щодо відомісті ресурсів до локального кошторису: У відповідності до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ПП «БФ «Миколаївавтодор» наявний файл «Договірна ціна з додатками.pdf», який включає в себе наступні документи: - Договірна ціна на будівництво: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївської області»; - Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів або вартість оренди машино-годин орендованої будівельної техніки (таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин; таблиця 2-2. Підсумкова вартість експлуатації машин; таблиця 2-3. Дані по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат) - Кошторисний розрахунок № П147 «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій»; - Кошторисний розрахунок № П130 «Кошторисний прибуток»; - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївської області»; - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївської області»; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївської області»; - Розрахунки інших витрат (Розрахунок вартості перевезення робочих мікроавтобусом до об’єкта по вул.. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївської області; Розрахунок перебазування дорожньої техніки під час виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул.. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївської області). Скаржник у своїй вимозі зазначає, що в складі тендерної пропозиції ПП «БФ «Миколаївавтодор» відсутні відомість ресурсів до локального кошторису, що не відповідає дійсності, оскільки в складі тендерної пропозиції ПП «БФ «Миколаївавтодор» наявний документ «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївської області», що за своєю формою та змістом відповідає ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Додаток Д). Тому вимога в цій частині не може бути задоволена. На підтвердження кваліфікаційного критерію, передбаченого п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник, згідно з п. 10.2 оголошення та технічних, якісних характеристик про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Баклана в с. Калинівка Вітовського району Миколаївського області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) вимагав від учасників надання довідки за встановленою формою, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника:…», а саме таблиці, в якій зазначається наступна інформація: П/п; Посада; Прізвище, ім`я, по батькові; Освіта; Спеціальність; Загальний стаж роботи, років; Постійне місце роботи. Учасником закупівлі – ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор» надано довідку, в якій відсутня інформація щодо спеціальності 41 працівника ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор». Законодавство України про освіту складається із законів України «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту», інших підзаконних нормативно-правових актів. Відповідно до чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про освіту» освітній процес - система науково-методичних і педагогічних заходів, спрямованих на розвиток особистості шляхом формування та застосування її компетентностей; освітня діяльність - діяльність суб’єкта освітньої діяльності, спрямована на організацію, забезпечення та реалізацію освітнього процесу у формальній та/або неформальній освіті; рівень освіти - завершений етап освіти, що характеризується рівнем складності освітньої програми, сукупністю компетентностей, які визначені, як правило, стандартом освіти та відповідають певному рівню Національної рамки кваліфікацій. Згідно із Законом України «Про вищу освіту», вища освіта - сукупність систематизованих знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, інших компетентностей, здобутих у закладі вищої освіти (науковій установі) у відповідній галузі знань за певною кваліфікацією на рівнях вищої освіти, що за складністю є вищими, ніж рівень повної загальної середньої освіти; спеціальність – гармонізована з Міжнародною стандартною класифікацією освіти предметна область освіти і науки, яка об’єднує споріднені освітні програми, що передбачають спільні вимоги до компетентностей і результатів навчання випускників. Згідно із Законом України «Про професійно-технічну освіту», професійна (професійно-технічна) освіта є складовою системи освіти України. Професійна (професійно-технічна) освіта є комплексом педагогічних та організаційно-управлінських заходів, спрямованих на забезпечення оволодіння громадянами знаннями, уміннями і навичками в обраній ними галузі професійної діяльності, розвиток компетентності та професіоналізму, виховання загальної і професійної культури. Професійна (професійно-технічна) освіта здобувається у закладах професійної (професійно-технічної) освіти; професійне (професійно-технічне) навчання - складова професійної (професійно-технічної) освіти. Професійне (професійно-технічне) навчання передбачає формування і розвиток професійних компетентностей особи, необхідних для професійної діяльності за певною професією у відповідній галузі, забезпечення її конкурентоздатності на ринку праці та мобільності, перспектив її кар’єрного зростання впродовж життя; професійна (професійно-технічна) освіта забезпечує здобуття громадянами професії відповідно до їх покликань, інтересів, здібностей, а також допрофесійну підготовку, перепідготовку, підвищення їх кваліфікації. Згідно із Законом України «Про повну загальну середню освіту» повна загальна середня освіта - систематизована та передбачена відповідними державними стандартами сукупність результатів навчання і компетентностей, здобутих особою на рівнях початкової, базової середньої та профільної середньої освіти. Представники робітничих професій, зазначені у довідці Учасника, здобули професійно-технічну та загальну середню освіту. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них», в документах про професійну (професійно-технічну) освіту зазначається здобута професія та присвоєна кваліфікація за професією, зазначення спеціальності не передбачено. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.10.2018 № 110 «Про деякі питання документів про загальну середню освіту» про загальну середню освіту не передбачено зазначення здобутої спеціальності. Також, згідно із відомістю ресурсів, наданою Учасником – ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор», для виконання робіт за предметом закупівлі будуть задіяні 3 автомобілі та 9 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Натомість, у довідці Учасника зазначено 9 водіїв та 16 машиністів, що є більш ніж достатнім для виконання робіт згідно технічної специфікації. Враховуючи викладене, Замовник не вважає відсутність інформації про спеціальність для представників робітничих професій, зазначених у довідці ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор» підставою для скасування рішення про визнання ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор» переможцем закупівлі та відхилення пропозиції ПП «Будівельна фірма «Миколаївавтодор».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.05.2021 19:25