-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення оцінки та виготовлення технічних паспортів
Проведення оцінки та виготовлення технічних паспортів
Завершена
16 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 241.50 UAH
мін. крок: 1.5% або 241.50 UAH
Період оскарження:
07.04.2017 15:13 - 12.04.2017 11:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга-вимога
Номер:
0d7092cd46ab478ab281148125b34041
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-07-001756-b.b2
Назва:
Скарга-вимога
Скарга:
Просимо скасувати протокол №05 від 25.04.2017р. Засідання комітету замовника Школи І-ІІІ ступенів №212 Деснянського району міста Києва про визначення переможця з наступних підстав:
1) ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» запропонувало найнижчу ціну за виконання робіт по технічній інвентаризації, що є найголовнішим чинником при визнанні переможця.
2) Підстави, по яким пропозиція ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» була відхилена є формальними і незаконними:
А) Список кваліфікаційного складу, який буде задіяний при виконанні робіт в кількості не менше 5- дана вимога є дискримінаційною, оскільки ця послуга по інвентаризації школи може бути виконана одним кваліфікованим працівником на протязі двох днів, визначати кількісний склад працівників підприємства є незаконним. Чому не менше 5, можливо не менше 500 таких співробітників?
Б) Відсутні копії трудових книжок цих співробітників – така вимог теж є дискримінаційною, оскільки фахівець може працювати на підприємстві за сумісництвом, трудовим договором, тощо. Трудова книжка також містить персональні дані працівника, а відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» розголошення таких даних забороняється.
В) «При проведенні технічної інвентаризації необхідно проведення топографо – геодезичних та картографічних робіт із застосуванням сучасних геодезичних приладів та з обов’язковим виготовленням планів земельних ділянок в масштабі 1:500. Вимірювальні роботи по земельним ділянкам, на яких розташовані об’єкти технічної інвентаризації повинні здійснюватися з урахуванням положень Закону України «Про топографо – геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12.1998 року №353-XIV» - Наявність у складі підприємства інженера-геодизіста та інженера-проектувальника для проведення робі з виготовлення технічного паспорту не обов'язкова - "Інструкція про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна". Пункт 1.4.
Г) Вимога надання кошторису складеному у програмному комплексі АВК або іншому також є недоцільною і дискримінаційною, оскільки в результаті торгів ціна на послуги іноді падає в 2-3 рази і первинний кошторис можливо застосувати тільки в якості макулатури.
Д) досвід роботи Учасника як суб’єкта господарювання у сфері інвентаризації та паспортизації будівель не менше 3 років – ця вимога теж є відверто дискримінаційною і не відповідає законодавству України. Суб`єкт господарювання може мати державну реєстрацію наприклад 3 місяці, але в його штаті будуть працювати співробітники з досвідом роботи в сфері інвентаризації більше 10-20 років. Або другий учасник - суб`єкт господарювання, який зареєстрований 15 років тому, але має в штаті працівників, які тільки умовно закінчили інститут.
Також при проведенні тендеру замовником були висунуті ще декілька відверто дискримінаційних та незаконних вимог, а саме:
візуальний огляд об`єкта інвентаризації для формування ціни виконавцем не потрібен, оскільки, по-перше, ми маємо матеріали первинної технічної інвентаризації об`єкта інвентаризації, по друге – ціна послуги завжди змінюється в результаті торгів в меншу сторону, а для визначення ціни нам достатньо наявних у нас матеріалів. Вимога обов`язкового підпису акту візуального огляду будівель , що підлягають інвентаризації – є дискримінаційною, оскільки учасникам тендеру вже необхідно витрачати грошові кошти на дорогу спеціаліста, хоча учасник може і не стати переможцем. Витрати на дорогу спеціаліста наприклад з Києва і Харкова є суттєво різними, тому вимога підписання цього акту є дискримінаційною і не підлягає виконанню. Також ця вимога не несе ніякого смислу, а тільки наводить на думку, що вона виписувалась під конкретного виконавця.
Виходячи з вищевикладеного, ми приходимо до думки, що умови тендерної закупівлі були виписані або за відсутності досвіду закупівлі такої послуги як технічна інвентаризація об`єкта нерухомого майна, або свідомо - під конкретного учасника -
«ПП Бюро послуг та консультацій» Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ст. 16 п. 4 - "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником"
Просимо скасувати протокол №05 від 25.04.2017р. Засідання комітету замовника Школи І-ІІІ ступенів №212 Деснянського району міста Києва. У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені звернутися до перевіряючих органів у сфері публічних закупівель, в тому числі у правоохоронні органи.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на прот. 05.pdf 26.04.2017 13:53
- DBR_UA-2017-04-07-001756-b.b2.pdf 30.05.2017 22:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2017 14:00
Вирішення:
Тендерний комітет школи І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району
міста Києва розглянувши Вашу скаргу щодо протоколу № 05 від 25.04.2017
року про відхилення ТОВ «Київське міське бюро інвентаризації» тендерний
комітету відповідає наступне:
1. Усі питання, вимоги та зауваження щодо змісту тендерної документації
закупівлі та оголошення про проведення електронних закупівель
необхідно було надсилати на сайт закупівлі у період уточнень (з
21.04.2017 по 24.04.2017 року) для цього даний період і створений.
2. Оцінка пропозицій проводилася в рамках регламенту «Системи
електронних закупівель «Prozorro» за документами наданими
Учасниками Закупівлі в складі тендерної документації.
3. Ваші підозри про те, що тендерна документація підготовлена свідомо
під конкретного учасника є безпідставною.
4. Пропозиція ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника, зазначених в
тендерній документації закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.05.2017 22:19
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
f14aba8620794086a71a5e88c2928be8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-07-001756-b.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Просимо скасувати протокол №04 від 25.04.2017р. Засідання комітету замовника Школи І-ІІІ ступенів №212 Деснянського району міста Києва про відхилення пропозиції кандидата ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» з наступних підстав:
1) ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» запропонувало найнижчу ціну за виконання робіт по технічній інвентаризації, що є найголовнішим чинником при визнанні переможця.
2) Підстави, по яким пропозиція ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» була відхилена є формальними і незаконними:
А) візуальний огляд об`єкта інвентаризації для формування ціни виконавцем не потрібен, оскільки, по-перше, ми маємо матеріали первинної технічної інвентаризації об`єкта інвентаризації, по друге – ціна послуги завжди змінюється в результаті торгів в меншу сторону, а для визначення ціни нам достатньо наявних у нас матеріалів. Вимога обов`язкового підпису акту візуального огляду будівель , що підлягають інвентаризації – є дискримінаційною, оскільки учасникам тендеру вже необхідно витрачати грошові кошти на дорогу спеціаліста, хоча учасник може і не стати переможцем. Витрати на дорогу спеціаліста наприклад з Києва і Харкова є суттєво різними, тому вимога підписання цього акту є дискримінаційною і не підлягає виконанню. Також ця вимога не несе ніякого смислу, а тільки наводить на думку, що вона виписувалась під конкретного виконавця.
Б) Вимога надання кошторису складеному у програмному комплексі АВК або іншому також є недоцільною і дискримінаційною, оскільки в результаті торгів ціна на послуги іноді падає в 2-3 рази і первинний кошторис можливо застосувати тільки в якості макулатури.
3) Також при проведенні тендеру замовником були висунуті ще декілька відверто дискримінаційних та незаконних вимог, а саме:
А) «При проведенні технічної інвентаризації необхідно проведення топографо – геодезичних та картографічних робіт із застосуванням сучасних геодезичних приладів та з обов’язковим виготовленням планів земельних ділянок в масштабі 1:500. Вимірювальні роботи по земельним ділянкам, на яких розташовані об’єкти технічної інвентаризації повинні здійснюватися з урахуванням положень Закону України «Про топографо – геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12.1998 року №353-XIV» - Наявність у складі підприємства інженера-геодизіста та інженера-проектувальника для проведення робі з виготовлення технічного паспорту не обов'язкова - ."Інструкція про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна". Пункт 1.4.
Б) досвід роботи Учасника як суб’єкта господарювання у сфері інвентаризації та паспортизації будівель не менше 3 років – ця вимога теж є відверто дискримінаційною і не відповідає законодавству України. Суб`єкт господарювання може мати державну реєстрацію наприклад 3 місяці, але в його штаті будуть працювати співробітники з досвідом роботи в сфері інвентаризації більше 10-20 років. Або другий учасник - суб`єкт господарювання, який зареєстрований 15 років тому, але має в штаті працівників, які тільки умовно закінчили інститут.
Виходячи з вищевикладеного, ми приходимо до думки, що умови тендерної закупівлі були виписані або за відсутності досвіду закупівлі такої послуги як технічна інвентаризація об`єкта нерухомого майна, або свідомо - під конкретного учасника -
«ПП Бюро послуг та консультацій» Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ст. 16 п. 4 - "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником"
Просимо скасувати протокол №12 Засідання комітету з конкурсних торгів Школи №147 про відхилення пропозиції кандидата ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» та прийняти нове рішення відповідно до чинного законодавства і визнати ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» переможцем тендерної закупівлі UA-2017-04-10-000214-c. У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені звернутися до перевіряючих органів у сфері публічних закупівель, в тому числі у правоохоронні органи.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на прот. 04.pdf 26.04.2017 13:53
- РІШЕННЯ.docx UA-2017-04-07-001756-b.b3.pdf 30.05.2017 10:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2017 14:00
Вирішення:
Тендерний комітет школи І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району
міста Києва розглянувши Вашу скаргу щодо протоколу № 05 від 25.04.2017
року про відхилення ТОВ «Київське міське бюро інвентаризації» тендерний
комітету відповідає наступне:
1. Усі питання, вимоги та зауваження щодо змісту тендерної документації
закупівлі та оголошення про проведення електронних закупівель
необхідно було надсилати на сайт закупівлі у період уточнень (з
21.04.2017 по 24.04.2017 року) для цього даний період і створений.
2. Оцінка пропозицій проводилася в рамках регламенту «Системи
електронних закупівель «Prozorro» за документами наданими
Учасниками Закупівлі в складі тендерної документації.
3. Ваші підозри про те, що тендерна документація підготовлена свідомо
під конкретного учасника є безпідставною.
4. Пропозиція ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника, зазначених в
тендерній документації закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.05.2017 10:13
Задовільнена:
Ні