• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Цемент М-500

Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи від "16" квітня 2021 року №33. Місцезнаходження: 10014, Україна, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі": Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі: Товар. Товар має забезпечувати його повну придатність для використання, а також відповідати усім вимогам, що звичайно ставляться на ринку до аналогічних товарів

Торги не відбулися

49 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249.65 UAH
Період оскарження: 16.04.2021 16:29 - 22.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо встановлення дискримінаційних вимог згідно ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ щодо закупівлі товарів «код ДК 021:2015 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Цемент М-500)

Номер: 04d924a506d04de69e0ae64828f9bd17
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-007445-b.c1
Назва: Вимога щодо встановлення дискримінаційних вимог згідно ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ щодо закупівлі товарів «код ДК 021:2015 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Цемент М-500)
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що умови оголошення містять дискримінаційні вимоги, зокрема щодо наявності складських приміщень на території м. Житомир. Таким чином, наше підприємство позбавлене права участі у даній закупівлі, оскільки має складські приміщення у Вінницькій області (до речі межує з Житомирською обл). Разом з тим, умовами оголошення встановлено місце поставки: 10031, Україна, Житомирська область, м. Житомир, провулок 1-й Іподромний, 3. Отже, постачання може здійснюватися зі складу виробника напряму за адресою Замовника, а наявність складу в Учасника не є обов’язковою в даному випадку. Вважаємо, що такі дискримінаційні вимоги щодо наявності складських приміщень на території м. Житомир прописані Вами під заздалегіть обраного учасника, а тому просимо прибрати їх з оголошення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пунктом 1 Додатку 2 до оголошення визначено: Поставка товару здійснюється за рахунок постачальника партіями згідно заявки замовника. Пунктом 4 Додатку 2 до оголошення визначено: Поставка товару повинна здійснюватися протягом 1 робочого дня з дня отримання заявки від Замовника та відбуватися виключно протягом робочого часу установи. Враховуючи ситуацію, що склалася на території України, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, внесення Житомирської області до червоної зони та з метою недопущення можливого відхилення від терміну поставки товарів – уповноваженою особою було прийняте рішення про встановлення критерію про місце розташування складського приміщення учасника в межах міста поставки товару, що, зауважую, не звужує коло можливих учасників до одного представника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.04.2021 16:04